خانه » استخدام در استان خوزستان » استخدام شرکت پتروشیمی بندر امام (اطلاعیه زمان برگزاری آزمون)

استخدام شرکت پتروشیمی بندر امام (اطلاعیه زمان برگزاری آزمون)

متن آگهی:

خبر ۱۴ فروردین ۱۴۰۰- اطلاعیه در خصوص برگزاری آزمون استخدام شرکت پتروشیمی بندر امام

اطلاعیه شماره ۱۰: به اطلاع داوطلبان محترم شرکت کننده در آزمون استخدامی شرکت پتروشیمی بندرامام می رساند پیرو اطلاعیه شماره ۹ و لزوم بررسی شرایط مطلوب و اعلام نظر جهت برگزاری آزمون توسط ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، زمان دریافت کارت ورود به جلسه و تاریخ آزمون در تاریخ ۱۶ فروردین ماه سال جاری اعلام میگردد.
همچنین تاکید می نماید؛ هر گونه تغییر احتمالی در زمان برگزاری و یا ارائه کارت؛  صرفا از طریق این سامانه اطلاع رسانی شده و معتبر خواهد بود.


خبر ۹ اسفند ۹۹: اطلاعیه تعویق زمان برگزاری آزمون استخدامی شرکت پتروشیمی بندر امام

به اطلاع داوطلبان محترم شرکت کننده در آزمون استخدامی شرکت پتروشیمی بندرامام می‌رساند باتوجه به مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و اعمال محدودیت‌ها در اکثر شهرهای استان خوزستان و به ویژه به منظور رعایت سلامت و بهداشت هرچه بیشتر داوطلبان و جامعه، آزمون مذکور در روز پنج‌شنبه تاریخ ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ برگزار نمی‌گردد و درصورت وجود شرایط مطلوب روز پنج‌شنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ برنامه‌ریزی و برگزار خواهد شد.
ضمنا پیرو تغییر اعلامی؛ زمان دریافت کارت ورود به جلسه نیز، از تاریخ ۱۵ لغایت ۱۷ فروردین ماه سال ۱۴۰۰ برنامه‌ریزی و ارائه خواهد شد.
همچنین تاکید می‌نماید؛ هر تغییر احتمالی در زمان برگزاری و یا ارائه کارت؛ صرفا از طریق این سامانه اطلاع‌رسانی شده و معتبر خواهد بود.


خبر ۲۶ بهمن ۹۹: تعویق زمان برگزاری آزمون استخدامی شرکت پتروشیمی بندر امام

به اطلاع داوطلبان محترم شرکت‌کننده در آزمون استخدامی شرکت پتروشیمی بندرامام می رساند باتوجه به مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و اعمال محدودیت ها در اکثر شهرهای استان خوزستان و به ویژه به منظور رعایت سلامت و بهداشت هرچه بیشتر داوطلبان و جامعه ، آزمون مذکور در روز جمعه مورخ ۱ اسفندماه ۱۳۹۹برگزار نمی‌گردد و درصورت وجود شرایط مطلوب روز پنج شنبه مورخ ۱۴ اسفندماه ۱۳۹۹برنامه‌‌ریزی و برگزار خواهد شد.
ضمنا پیرو تغییر اعلامی؛ زمان دریافت کارت ورود به جلسه نیز، از تاریخ ۹ لغایت ۱۱ اسفند ماه سال جاری برنامه‌ریزی و ارائه خواهد شد.
همچنین تاکید می‌نماید؛ هر تغییر احتمالی در زمان برگزاری و یا ارائه کارت؛ صرفا از طریق این سامانه اطلاع‌رسانی شده و معتبر خواهد بود.


خبر ۹ بهمن ۹۹: اطلاعیه جدید ویرایش حوزه های امتحانی آزمون استخدامی شرکت پتروشیمی بندر امام 

به اطلاع کلیه داوطلبان میرساند با توجه به جلسه کمیته آزمون شرکت پتروشیمی بندرامام در تاریخ ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ مقرر شد با توجه به تعداد ثبت نام کنندگان و انتخاب محلهای آزمون شهرهای نهایی آزمون به شرح زیر باشد.
متقاضیان میتوانند با توجه به بعد مسافتی خود یکی از مکانهای مربوطه را انتخاب نمایند، زمان ویرایش اطلاعات تا روز جمعه تاریخ ۱۳۹۹/۱۱/۱۰ ساعت ۲۴ تمدید میشود.
مکانهای برگزاری آزمون:
۱- ماهشهر
۲- اهواز
۳- تهران
۴- شیراز

جهت ویرایش اطلاعات اینجا کلیک نمایید


خبر ۶ بهمن ۹۹: اطلاعیه ویرایش حوزه های امتحانی آزمون استخدامی شرکت پتروشیمی بندر امام 

به اطلاع ثبت نام کنندگان محترم می‌رساند حوزه امتحانی خود را در زمان ویرایش اطلاعات مطابق توصیه زیر تکمیل نمایند.
۱- به ساکنین استان‌های تهران، قم، البرز، قزوین، زنجان، سمنان، گلستان، گیلان، مازندران، اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، خراسان رضوی، خراسان شمالی و خراسان جنوبی توصیه می‌گردد شهر تهران را به عنوان محل آزمون انتخاب نمایند.
۲- به ساکنین استان‌های مرکزی، لرستان، کردستان، کرمانشاه، ایلام و اصفهان توصیه می‌گردد شهر اراک را به عنوان محل آزمون انتخاب نمایند.
۳- به ساکنین استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد و شهر بهبهان توصیه می‌گردد شهر بهبهان را به عنوان محل آزمون انتخاب نمایند.
۴- به ساکنین استان‌های فارس، بوشهر، هرمزگان، کرمان، سیستان و بلوچستان و یزد توصیه می‌گردد شهر شیراز را به عنوان محل آزمون انتخاب نمایند.
۵- در استان خوزستان به ساکنین شهرهای ماهشهر، هندیجان، خرمشهر، آبادان و شادگان توصیه می‌گردد شهر ماهشهر را به عنوان محل آزمون انتخاب نموده و بقیه شهرهای استان ( به غیر از بهبهان ) شهر اهواز را انتخاب نمایند.

جهت ویرایش اطلاعات اینجا کلیک نمایید


خبر ۲۴ دی ۹۹: اطلاعیه حوزه های برگزاری آزمون استخدامی شرکت پتروشیمی بندر امام 

به اطلاع داوطلبان شرکت کننده در آزمون استخدامی شرکت پتروشیمی بندرامام می‌رساند در صورتیکه در پایان دوره‌ی ثبت نام آمار داوطلبان در هریک از استان‌ها به تعداد کافی رسیده و از جهت محدودیت های پیشگیری از انتشار بیماری کرونا شرایط لازم فراهم گردد، مرکز آن استان به حوزه‌های فعلی اضافه خواهد گردید.


خبر ۱۸ دی ماه ۹۹ – با استعانت از خداوند متعال و با راهبرد توسعه کیفیت و کمیت تولید محصولات پتروشیمی و کمک به خودکفایی ایران اسلامی؛ شرکت‌ پتروشیمی بندر امام، واقع در استان خوزستان، منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر، در نظر دارد نیروی انسانی مورد نیاز خود را از بین متقاضیان واجد شرایط، پس از کسب موفقیت در آزمون‌های کتبی (عمومی و تخصصی)، مصاحبه تخصصی- رفتاری و اخذ نتایج معاینات پزشکی، مطابق با قوانین و مقررات کار و تأمین اجتماعی (مقررات اداره کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر)و بر اساس شرایط ذکر شده در این آگهی و دفترچه راهنما دعوت به همکاری­ نماید.

 دانلود دفترچه راهنمای آزمون

شروع ثبت نام ۲۳ دی ماه ۹۹ 

عنوانبرنامه‌ زمان‌بندی
ثبت نام در سامانه و اخذ شماره پرونده۱۳۹۹/۱۰/۲۳ تا ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
 ویرایش اطلاعات۱۳۹۹/۱۱/۰۵ تا ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
مراجعه به سایت و دریافت کارت ورود به جلسه۱۳۹۹/۱۱/۲۵ تا ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
برگزاری آزمون کتبی۱۳۹۹/۱۲/۰۱
کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

۴ دیدگاه تاکنون.

  1. محمد حبیبی سربندری گفت:

    الان چطور شد دیدگاه بنده ثبت شد؟

    [پاسخ]

  2. محمد حبیبی سربندری گفت:

    سلام
    نجیب مردمانِ محروم خوزستان ، این سایت را پایگاهی قانونی و ناظر بر اجرای قوانین مصوب میدانند که رسالت خود را در اجرای صحیح و دقیق قوانین مرتبط با امور استخدامی و در جهت حغظ حقوق عامه و منافع عموم ملت شریف ایران میداند!
    انتظار میرفت مدیران سایت نسبت به تخلفات صورت کرفته در شرایط ثبت نامی واکنش نشان داده و یا حداقل نسبت به نقض قانون اشاره ای داشته باشند .

    سهم شهروندان بومی بندرماهشهر ، بندر امام خمینی ، شهر چمران و شهرک طالقانی از صنایع پتروشیمی بالأخص هلدینگ مافیایی خلیج فارس تنها استشمام انواع آلاینده های شیمیایی ، تورم مازاد بر تورم جاری کشور بجهت اختلاف طبقاتی تحمیلی و تضییع دیگر حقوق حداقلی بوده ست فلذا این بار به پشتوانه قانونگرا بدنمان و حمایت ائمه جمعه منطقه بالاخص پدر معنوی استان حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد ، متحد و منسجم به پاسداری از ارزشهای انقلاب و اجرای صریح قوانین پرداخته که اینگونه به منویات مقام معظم رهبری که همواره ملت را به مطالبه گری عدالتخواهانه توصیه فرمودند نیز جامه عمل بپوشانیم.

    [پاسخ]

  3. مهدی گفت:

    سلام با توجه به محدودیت های اعمال شده بهتر است آزمون را عقب بیندازید.. چون رفت و آمد مشکل شده است
    همچنین یه وقت بزارید جهت ویرایش اطلاعات و تحیین محل آزمون ها.. با تشکر

    [پاسخ]

  4. سیامک حسنوند گفت:

    باسلام
    لطفا آزمون رو یک ماه عقب بندازید که همه درشرایط برابر آزمون دهند

    [پاسخ]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.