خانه » استخدام در استان آذربایجان شرقی » استخدام شرکت پالایش نفت تبریز (تمدید مجدد آزمون)

استخدام شرکت پالایش نفت تبریز (تمدید مجدد آزمون)

متن آگهی:


خبر ۳ اسفند ماه ۹۸ -شرکت پالایش نفت تبریز در نظر دارد به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود در واحد های عملیاتی ، بهره برداری (نوبتکاری) و واحد های ستادی (روزکار) حسب نیازمندی های شرکت از بین فارغ التحصیلان مرد واجد شرایط ساکن استانهای آذربایجان شرقی ، آذربایجان غربی و اردبیل مطابق جدول زیر از طریق برگزاری آزمون کتبی ، مصاحبه حضوری ، گزینش و طب کار در چارچوب قانون کار و تأمین اجتماعی بصورت قرارداد مدت موقت دعوت به همکاری نماید.

«جدول مقاطع و رشته های تحصیلی مورد نیاز»

مقطع تحصیلیرشته تحصیلیگرایشتعداد مورد نیازواحد سازمانی اشتغال
کارشناسی یا کارشناسی ارشدمهندسی شیمیصنایع گاز،پتروشیمی،پالایش،طراحی فرآیند،مهندسی صنایع نفت،مهندسی پلیمر۲۷عملیات بهره برداری نوبتکار
کارشناسی یا کارشناسی ارشدشیمیمحض و کاربردی۱عملیات بهره برداری نوبتکار
کارشناسی یا کارشناسی ارشدمهندسی ایمنی صنعتیمهندسی شیمی گرایش HSE،مهندسی آتش،مهندسی صنایع گرایش ایمنی صنعتی،حفاظت صنعتی۲QHSE نوبتکار
کارشناسی یا کارشناسی ارشدمهندسی مکانیکساخت و تولید،حرارت،سیالات و جامدات۴عملیات نگهداری و تعمیرات نوبتکار
کارشناسی یا کارشناسی ارشدمهندسی برقالکترونیک،ابزاردقیق،قدرت۵عملیات نگهداری و تعمیرات نوبتکار
کارشناسی یا کارشناسی ارشدفن آوری اطلاعات و ارتباطات (IT)فن آوری اطلاعات و ارتباطات (IT)۱ستادی حراست نوبتکار
کارشناسی یا کارشناسی ارشدمدیریتمدیریت بازرگانی۴ستادی
کارشناسی یا کارشناسی ارشدمدیریتمدیریت دولتی۳ستادی
کارشناسی یا کارشناسی ارشدحسابداریحسابداری۱ستادی
کارشناسی یا کارشناسی ارشدمهندسی عمرانعمران۱ستادی
کارشناسی یا کارشناسی ارشدمهندسی کامپیوترنرم افزار۱ستادی
کارشناسی یا کارشناسی ارشدمهندسی کامپیوترسخت افزار۱ستادی

 

شرایط عمومی داوطلبان:

۱-  تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران.

۲-  التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

۳-  متدین به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرح در قانون اساسی.

۴-  داشتن تندرستی و توانایی کامل جسمانی و روانشناختی و به تأیید طب کار بهداشت و درمان صنعت نفت تبریز

۵-  عدم اشتغال و تعهد خدمت در دستگاههای دولتی و غیر دولتی و مراکز وابسته و سایر نهادها .

۶-  داشتن کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا معافیت دایم غیر پزشکی

۷-  نداشتن سوءپیشینه کیفری به تائید مراجع ذیصلاح و عدم اشتهار به فساد اخلاقی و اعتیاد به مواد مخدر .

۸-  داوطلبین نباید به صورت رسمی یا پیمانی در استخدام واحدهای تابعه صنعت نفت باشند.

۹-  تعهد ۵ ساله محضری برای خدمت در شرکت پالایش نفت تبریز و یا هر محل دیگری که شرکت پالایش نفت تبریز صلاح بداند.

 

شرایط اختصاصی داوطلبان :

۱-  داشتن مدرک تحصیلی در مقطع کارشناسی یا کارشناسی ارشد از دانشگاه های سراسری کشور که مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری می باشند(سراسری ،پیام نور، آزاد اسلامی، علمی کاربردی و غیرانتفاعی).

۲-  حداقل معدل برای دانشگاه های سراسری در مقطع کارشناسی ۱۴ ، مقطع کارشناسی ارشد ۱۵ و برای دانشگاه های آزاد اسلامی،پیام نور،علمی کاربردی و غیر انتفاعی هر دو مقطع ۱۷ می باشد.

۳-  حداکثر سن داوطلبان ۲۹ سال تمام می باشد. (متولدین ۱۳۶۹/۰۱/۰۱ به بعد)

۴-  به نمره مکتسبه در آزمون کتبی ،‌برای خانواده های معظم شهدا و ایثارگران (فرزندان آزادگان و جانبازان بالای ۲۵درصد) و رزمندگان یا فرزندان آنان (۱۲%) اضافه خواهد و همچنین به فرزندان کارکنان شاغل ، بازنشسته ، از کارافتاده و متوفی در شرکت پالایش نفت تبریز نیز (۱۰%) افزوده خواهد شد .

تبصره ۱ : در صورت دارا بودن بیش از یک مورد از امتیازات بند ۴ ، تنها یکی از امتیازات بند مذکور( امتیاز بالاتر) تعلق خواهد گرفت .

تبصره ۲ : الصاق مدارک و مستندات لازم جهت بهره مندی از امتیاز قید شده در بند ۴ ( خانواده های شهدا – آزادگان جانبازان بالای ۲۵درصد – رزمندگان یا فرزندان آنان و فرزندان کارکنان شاغل ، بازنشسته ، از کار افتاده و متوفی پالایش نفت تبریز) الزامی است .

تبصره ۳ : رزمنده به کسی اطلاق می شود که حداقل ۶ ماه متوالی یا ۹ ماه متناوب در جبهه های نبرد حق علیه باطل حضور داشته باشد.

تبصره ۴ : مقاطع تحصیلی اعلام شده در این آگهی صرفاً مورد نیاز شرکت بوده و چنانچه افراد پذیرفته شده در حین خدمت موفق به اخذ مدرک تحصیلی بالاتر گردند ، شرکت هیچ گونه تعهدی در رابطه با تعدیل مدرک مأخوذه و یا ارتقاء داوطلب نخواهد داشت .

 

شرایط بومی داوطلبان :

۱-  ملاک تشخیص بومی بودن :محل تولد داوطلب یا همسر در یکی از استان های مندرج در این آگهی باشد حداقل چهار سال متوالی یا متناوب از سنوات تحصیلی ابتدایی/راهنمایی/دبیرستان/دانشگاه در یکی از استان های مندرج در این آگهی باشد.

داوطلب ،پدر ، مادر و یا همسر ایشان دارای حداقل چهار(۴) سال سابقه پرداخت حق بیمه دریکی از استان های مندرج در این آگهی

*الصاق اصل مدارک معتبر و رسمی ، ممهور آموزش و پرورش/ دانشگاه مبنی بر چهار سال محل تحصیل و یا ازسازمان تأمین اجتماعی اصل نامه بیمه واریزی الزامی می باشد.

 

نحوه ثبت نام :

۱-  ثبت نام در آزمون منحصراً از تاریخ ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ با مراجعه به نشانی اینترنتی www.tbzrefinery.co.ir انجام می پذیرد.

متقاضیان می بایست پس از مطالعه شرایط عمومی و اختصاصی جذب و تکمیل فرم، اطلاعات و مدارک خود را در سامانه ثبت و کد رهگیری دریافت و نگهداری نمایند. ضمناً کلیه اطلاع رسانی های آتی از طریق همین سایت صورت خواهد گرفت.

۲-  لازم به ذکر است هر داوطلب تنها امکان یک بار ثبت نام را دارد. ضمناً ثبت نام به صورت ناقص یا به غیر از ثبت نام از طریق نشانی اینترنتی شرکت مورد قبول و امکان پذیر نمی باشد.

 

مدارک مورد نیاز :

۱-  تکمیل فرم الکترونیکی تقاضای ثبت نام (قابل دسترس در سایت اینترنتی شرکت).

۲-  اسکن مدارک تحصیلی، صفحه اول شناسنامه (در صورت داشتن توضیحات ، اسکن صفحه توضیحات نیز ضروری است) کارت ملی،کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا معافیت دائم غیر پزشکی و در صورت داشتن مدارک و شرایط اختصاصی (فرزندان معزز شهدا ، آزادگان ، رزمندگان و جانبازان حداقل۲۵% ) و فرزندان شاغل و بازنشسته ، از کار افتاده و متوفی شرکت پالایش نفت تبریز و بومی بودن به ترتیب در یک فایل PDF و بارگذاری آن در محل مشخص شده در نشانی اینترنتی.

۳-  اسکن عکس ۴×۳ جدید با مشخصات ذکر شده در سایت ثبت نام و بارگذاری آن در محل مشخص شده.

۴-  اسکن فیش پرداخت مبلغ پانصد هزار ریال (۰۰۰ر۵۰۰ ریال) بابت ثبت نام و شرکت در آزمون کتبی بنام خود داوطلب از طریق سامانه ثبت نام (لازم به ذکر است هزینه ثبت نام تحت هیچ عنوان و شرایطی قابل عودت نخواهد بود).

۵-  واریز مبلغ ثبت نام در آزمون به شماره حساب ۵۰۰۰۵۹۹۹۰ نزد بانک تجارت شعبه مرکزی تبریز بنام شرکت پالایش نفت تبریز کد شعبه ۵۰۰۰ و قابل پرداخت در کلیه شعب بانک ها با شماره شبای ۳۴۰۱۸۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۵۰۰۰۵۹۹۹۰ IR

 

تاریخ، محل آزمون و زمان توزیع کارت ورود به جلسه :

۱-  تاریخ آزمون روز پنجشنبه مورخه ۹۸/۱۲/۲۲ راس ساعت ۹ صبح واقع در جاده تبریز – آذرشهر – شهر جدید سهند – دانشگاه صنعتی سهند تبریز خواهد بود .

کروکی محل آزمون در نشانی اینترنتی شرکت قابل دسترس و چاپ می باشد

۲-  داوطلبان محترم می توانند طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه مورخه ۹۸/۱۲/۲۰ , ۲۱ با مراجعه به سایت شرکت و محل مشخص شده نسبت به چاپ کارت ورود به جلسه آزمون اقدام نمایند .

 

مواد آزمون:

رشته تحصیلیگرایشمواد آزمون
دروس عمومیعمومیادبیات فارسی،معارف اسلامی،زبان عمومی
مهندسی شیمیصنایع گاز،پتروشیمی،پالایش،طراحی فرآیند،مهندسی صنایع نفت و مهندسی پلیمر،کنترل فرآیند ها،انتقال حرارت ،ترمودینامیک،انتقال جرم و عملیات واحد،مکانیک سیالات،طراحی راکتور
شیمیمحض و کاربردیشیمی آلی،شیمی تجزیه،شیمی فیزیک،شیمی معدنی،اصول محاسبات صنایع شیمیایی (اصول صنایع شیمیایی)
مهندسی عمرانعمراناستاتیک،مقاومت مصالح،مهندسی پی،طراحی سازه های بتنی،طراحی سازه های فولادی،مکانیک سیالات
مهندسی مکانیکساخت و تولید، حرارت ، سیالات،جامداتاستاتیک ، مقاومت مصالح و طراحی اجزا،دینامیک ، دینامیک ماشین و ارتعاشات،سیالات ۱ ، ترمودینامیک ۱ و انتقال حرارت ۱،کنترل،سیالات ۲ ، ترمودینامیک ۲ و انتقال حرارت ۲،سیستم های هیدرولیکی ، پنوماتیکی و سیستم های تولید مخصوص
مهندسی ایمنی صنعتیمهندسی آتش ،مهندسی صنایع گرایش ایمنی و حفاظت صنعتی مهندسی شیمی، گرایش HSEریاضی عمومی ۲ و معادلات دیفرانسیل،استاتیک و مقاومت مصالح،مکانیک سیالات (هیدرولیک و انتقال سیالات)،حریق و روش های مبارزه با آن،بهداشت و محیط زیست،ایمنی در صنایع نفت و پتروشیمی
مهندسی کامپیوترسخت افزارزبان تخصصی،،ساختمان داده ها و الگوریتم ها،مدار منطقی،معماری کامپیوتر،شبکه های کامپیوتری،سیستم عامل
مهندسی کامپیوترنرم افزارزبان تخصصی،اختمان داده ها و الگوریتم ها،طراحی الگوریتم،اصول طراحی پایگاه داده ها،مهندسی نرم افزار،سیستم عامل
مهندسی برقالکترونیک ،قدرت ،ابزار دقیقزبان تخصصی،الکترونیک ۱،سیستم های کنترل خطی،ماشین های الکتریکی ۱ و ۲،تحلیل سیستم های انرژی الکتریکی ۱،درس مخصوص متناسب با گرایش (فقط یک درس)،درس مخصوص گرایش الکترونیک : مدار های پالس و دیجیتال،درس مخصوص گرایش قدرت : رله و حفاظت،درس مخصوص گرایش ابزار دقیق : ابزار دقیق
مدیریتمدیریت بازرگانیاصول و مبانی و مدیریت از دیدگاه اسلام،ریاضی و آمار،تئوری های مدیریت،اقتصاد خرد و کلان،تحقیق در عملیات،بازاریابی
مدیریتمدیریت دولتی و منابع انسانیاصول و مبانی و مدیریت از دیدگاه اسلام،ریاضی و آمار،تئوری های مدیریت،اقتصاد خرد و کلان،مالیه عمومی و بودجه،مدیریت منابع انسانی
حسابداریحسابداریزبان تخصصی،ریاضی و آمار،حسابداری مالی،حسابداری صنعتی،حسابرسی

 

۱-  آزمون عمومی و تخصصی به صورت چهارگزینه ای و با احتساب نمرۀ منفی برای پاسخ های نادرست برگزار خواهد شد.

۲-  مفاد سوالات دروس آزمون در سطح مقطع کارشناسی خواهد بود.

تبصره:اقلیتهای مذهبی از پاسخگوئی به سوالات معارف اسلامی معاف بوده و امتیاز آن در سایر مواد آزمون عمومی توزیع خواهد شد.

 

تذکرات بسیار مهمّ :

۱-  داوطلبان برای آگاهی از همۀ مراحل جذب، آزمون، تاریخ، محل , ساعت و اطلاع از تغییرات احتمالی به صورت مستمر به نشانی اینترنتی www.tbzrefinery.co.ir مراجعه نمایند.

۲-  در هر مرحله از جذب و پس از آن چنانچه محرز شود داوطلب اطّلاعات خلاف واقع داده یا فاقد شرایط مندرج در آگهی باشد ، از انجام مراحل بعدی محروم می شود و هزینۀ ثبت نام مسترد نخواهد شد.

۳-  به مدارک ناقص یا مخدوش ترتیب اثر داده نخواهد شد و مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق شرایط اعلام شده در متن آگهی و یا تغذیۀ مدارک به صورت ناقص به عهده داوطلب خواهد بود.

۴-  با توجه به اینکه شرکت پالایش نفت تبریز به بخش خصوصی واگذار شده است امکان انتقال جذب شدگان به سایر واحد های نفتی و یا ارگانهای دولتی و تبدیل وضعیت آنان از قراردادی به رسمی وجود ندارد .

۵-  شرکت هیچگونه تعهدی برای تأمین اسکان پذیرفته شدگان نخواهد داشت.

۶-  تأمین سرویس ایاب و ذهاب پذیرفته شدگان در محدوده فعلی سرویسها و در شهرستان تبریز می باشد .

۷-  در صورت انصراف از ادامه خدمت در شرکت در طول مدت تعهد , کلیه هزینه های آموزشی , خدماتی و سایر هزینه های مرتبط از انصراف دهنده اخذ خواهد شد .

۸-  ضروری است داوطلبان به هنگام حضور و شرکت در جلسه آزمون علاوه بر برگ ورود ,‌کارت ملی خود را نیز همراه داشته باشند ..

۹-  پس از اتمام مهلت ثبت نام متقاضیانی که کد رهگیری دریافت نموده اند و در بررسی های اولیه اطلاعات و مدارک ارائه شده مورد تأیید واقع گردیده ، می‏توانند با مراجعه به سایت شرکت در ایام تعیین شده (جدول ذیل) نسبت به چاپ کارت ورود به جلسه آزمون اقدام نمایند .

۱۰-  جهت کسب اطلاعات بیشتر داوطلبان می تواند در طول ایام هفته به غیر از ایام تعطیل و در ساعات اداری با شماره تلفن های ۲۱۱۴۸۱۳۶ و ۲۱۱۴۸۱۳۱ و ۲۱۱۴۸۱۳۰ -۰۴۱ واحد تأمین و برنامه ریزی نیروی انسانی و در خصوص اختلال در سامانه ثبت نام با واحد IT با شماره تلفن ۲۱۱۴۸۸۳۸ – ۰۴۱ تماس حاصل نمایند .

خلاصه ایام ضروری برای اطلاع داوطلبان :

تاریخ های مهم
۹۸/۱۲/۰۳ الی ۹۸/۱۲/۱۲ثبت نام در سامانه (سایت شرکت) – اخذ کد رهگیری و نگهداری آن تا آخر
۹۸/۱۲/۲۰ الی ۹۸/۱۲/۲۱مراجعه به سایت و چاپ کارت ورود به جلسه و برگ راهنمای شرکت در آزمون
پنجشنبه مورخه ۹۸/۱۲/۲۲برگزاری آزمون در ساعت ۹ صبح دانشگاه صنعتی سهند تبریز
سایر مراحل متعاقباً اعلام خواهد شد

جهت ثبت نام در آزمون اینجا کلیک کنید

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.