خانه » استخدام در استان تهران » استخدام شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس(تمدید مجدد مهلت ثبت نام)

استخدام شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس(تمدید مجدد مهلت ثبت نام)

متن آگهی:

خبر ۱ آبان ۱۴۰۰- تمدید مجدد ثبت نام آزمون استخدامی شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 

داوطلبین گرامی ثبت نام و ویرایش آگهی تامین نیروی ستاد تهران شرکت ملی صنایع مس ایران تا تاریخ  ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ روز شنبه ساعت ۱۶ تمدید شده است.


خبر ۲۴ مهر ۱۴۰۰- تمدید مجدد مهلت ثبت نام آزمون استخدامی شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس

ثبت نام و ویرایش آگهی تامین نیروی ستاد تهران شرکت ملی صنایع مس ایران تا تاریخ  ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ روز چهار شنبه ساعت ۱۶ تمدید شده است.


خبر ۲۱ مهر ۱۴۰۰-اصلاحیه آگهی آزمون استخدامی شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس

در رشته های موجود در جدول مقطع و رشته های تحصیلی آگهی آزمون استخدامی شرکت مهندسی معدنی نوآوران سوابق کاری الزامی نمی باشد.


خبر ۱۸ مهر ۱۴۰۰- تمدید مجدد مهلت ثبت نام و ویرایش اطلاعات آزمون استخدام شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 

با توجه به اصلاحیه شرایط سنی، ثبت نام  و ویرایش اطلاعات آگهی جذب نیرو (تامین نیروی ستاد تهران شرکت ملی صنایع مس ایران تا تاریخ ۱۴۰۰/۰۷/۲۴روز شنبه ساعت ۱۶ تمدید شده است.


خبر ۱۰ مهر ۱۴۰۰- اصلاحیه شرایط سنی آزمون استخدامی شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 

داوطلبین گرامی شرایط سنی در مقطع فوق دیپلم به ۱۳۶۹/۰۱/۰۱ و مقاطع لیسانس و فوق لیسانس ۱۳۶۷/۰۱/۰۱ و بعد از آن تغییر یافته است.


خبر ۷ مهر ۱۴۰۰-تمدید مجدد مهلت ثبت نام آزمون استخدامی شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس

داوطلبین گرامی ثبت نام آگهی جذب نیرو (ستاد تهران شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس ) تا تاریخ ۱۴۰۰/۰۷/۱۷ روز شنبه ساعت ۱۶ تمدید شده است.


خبر ۳۱ شهریور ۱۴۰۰- تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس

مهلت ثبت نام آزمون استخدامی شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس تا ساعت ۱۶ روز چهارشنبه ۷ مهر ۱۴۰۰ تمدید گردید.


خبر ۱۷ شهریور ماه ۱۴۰۰ – شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس در نظر دارد جهت تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود  به منظور ارائه خدمات به ستاد تهران خود   از بین واجدین شرایط ، از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه حضوری و روانشناختی در قالب قانون کار دعوت به همکاری نماید . افرادیکه متقاضی شرکت در آزمون می باشند به آدرس اینترنتی www.karazmoon.com مرکز آزمون های تخصصی دانشگاه صنعتی شریف مراجعه  و پس از مطالعه دقیق مفاد آگهی نسبت به ثبت نام در مقطع و رشته تحصیلی مورد نظر با توجه به شرایط ذکر شده ، از تاریخ  ۴۰۰/۰۶/۲۱  لغایت ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ اقدام نمایند.

لیست مقطع و رشته های آزمون جهت ارائه خدمات در  ستاد تهران شرکت نوآوران مس

ردیفمقطع تحصیلیرشته تحصیلیتعدادجنسیتتوضیحات(اولویت ها)
۱فوق دیپلمامور اداری و مدیریت۶مرد/زنتسلط کامل به نرم‌افزارهای office و مسلط به اصول بایگانی و زبان انگلیسی
۲لیسانسبرق قدرت۱مردداشتن حداقل ۶ سال سابقه کاری مرتبط
حسابداری۱مرد
عمران۱مردداشتن حداقل ۶ سال سابقه کاری مرتبط
مدیریت بازرگانی۷مردتسلط کامل به زبان انگلیسی (مکالمه ،  ترجمه و …)
مکانیک (مکانیک/سیالات/جامدات)۱مرد
مهندسی صنایع (صنایع/برنامه ریزی و تحلیلسیستم/تکنولوژی صنعتی/تولید صنعتی)۵مرد
کامپیوتر – نرم‌افزار۱مرد
۳فوق لیسانسمدیریت بازرگانی۲مردحداقل ۸ سال سابقه کار مرتبط و تسلط کامل به زبان انگلیسی (مکالمه ، ترجمه و ..)
معدن – استخراج۱مردحداقل ۶ سال سابقه کار مرتبط
حسابداری۱مردحداقل ۶ سال سابقه کار مرتبط
مهندسی صنایع۳مرد/زنحداقل ۶ سال سابقه کار مرتبط
جمع کل۳۰

 

الف: شرایط عمومی شرکت در آزمون

۱-     تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران

۲-     تدین به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرّح در قانون اساسی

۳-     دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی ویا معافیت دائم (برای متقاضیان مرد)

۴-    عدم اشتهار به فساد اخلاقی، نداشتن سابقه محکومیت و سوء پیشینه کیفری که موجب محرومیت از حقوق اجتماعی شده باشد (با تأیید مراجع ذی‌صلاح(

۵-     فراغت کامل تحصیلی (داشتن مدرک فارغ­ التحصیلی) در مقطع مورد نیاز به هنگام ثبت نام

۶-     عدم اشتغال به تحصیل در مقطع مورد نیاز در دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی به هنگام ثبت نام

۷-      عدم تعهد اشتغال در دستگاهها، مؤسسات و شرکتها و کلیه نهادها و ارگان­ها به هر شکل ممکن

۸-     داشتن تندرستی و توانایی کامل جسمی و روانی به تایید امور ایمنی و بهداشت شرکت

۹-     داشتن حداقل معدل کل تحصیلی ۱۳ برای کلیه متقاضیان

 ۱۰-   حداکثر سن قابل قبول بدون احتساب مدت خدمت سربازی  برای داوطلبین فوق دیپلم متولدین  ۱۳۷۴/۰۱/۰۱و بعد از آن و داوطلبین لیسانس و فوق لیسانس  متولدین  ۱۳۷۲/۰۱/۰۱و بعد از آن  می باشد. ( بدیهی است داشتن شرایط جسمانی و تندرستی مناسب از اولویت های  جذب می باشد.)

 تبصره ۱ : سوابق کار معتبر و مرتبط با شغل مورد تقاضا که به تایید سازمان تامین اجتماعی رسیده باشد (حداکثر به مدت ۱۲ سال ) و همچنین مدت زمان خدمت سربازی (حداکثر به مدت ۲ سال ) به حداکثر سن مجاز داوطلبان افزوده خواهد شد .

توضیحات مهم جهت کلیه شرکت کنندگان:

۱       متقاضیان از تمامی استانها و شهرستانهای کشور می توانند در این آزمون شرکت کنند(شرکت مهندسی معدنی نوآوران هیچ گونه تعهدی در قبال اسکان پذیرفته شدگان نخواهد داشت)

۲       به اطلاعات ناقص و خلاف  واقع ارائه شده به هنگام ثبت نام نهایی ترتیب اثر داده نخواهد شد و چنانچه افراد مذکور در هر یک از مراحل قبول شوند از ادامه به کارگیری ذیربط جلوگیری به عمل خواهد آمد.لذا شایسته است در تکمیل و ارسال اطلاعات و مدارک درخواستی دقت لازم را به عمل آورید.

۳    متقاضیان صرفاً در یک مقطع تحصیلی و گزینه های ارائه شده  مجاز به شرکت در آزمون می باشند .

۴    پذیرفته‌ شدگان نهایی تابع قانون کار و تأمین اجتماعی خواهند بود.

۵    تایید سلامت و توانایی کامل جسمی و روانی پذیرفته شدگان بر عهده واحد طب کار شرکت می باشد.

۶   با توجه به اینکه پذیرش افراد برای مشاغل مورد نظر با مشخصات و تحصیلات اعلام شده می باشد لذا پذیرفته شدگان نهایی صرفاً با شرایط و مدرک تحصیلی پذیرش شده (حداقل ۱۰ سال با همان مدرک تحصیلی پذیرش شده) مشغول به فعالیت می گردند.

۷  در مواردی که در یک خانواده دو نفر شامل شرایط شرکت در آزمون می باشند ، در صورت استفاده از سهمیه تنها یک نفر پذیرفته خواهد شد.(شامل همسر و خواهر یا برادر)

۸-       سهمیه ایثارگران ۲۵ درصد شامل : جانبازان ، آزادگان و همسر و فرزندان شهدا ، همسر و فرزندان جانبازان ۲۵ درصد و بالاتر و همسر و فرزندان آزادگان دارای یک سال اسارت ، خواهر و برادر شهدا می باشد و سهمیه ایثارگران ۵ درصد شامل رزمندگان با سابقه حداقل ۶ ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها و همسر و فرزندان آنها و فرزندان جانبازان زیر ۲۵ درصد و فرزندان آزادگان کمتر از یک سال اسارت می باشد . (مشروط به کسب حداقل ۶۰ درصد میانگین نمرات پذیرفته شدگان در هر مقطع تحصیلی یک برابر ظرفیت ) ، بدیهی است تنها یکی از فرزندان خانواده هر ایثارگر از سهمیه مربوط برخوردار خواهد گردید.

توجه :  سهمیه موارد مذکور ( به استثاء فرزندان شهدا و مفقو دین الاثر ) تنها به یکی از فرزندان تعلق خواهد گرفت به شرط آنکه در سال های قبل هیچ یک از اعضای خانواده از سهمیه استفاده نکرده باشد.

۹-      تاییدیه مدت حضور داوطلبانه اختیاری در جبهه ها با معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و معاونت توسعه و منابع جهاد کشاورزی و سازمان ارتش جمهوری اسلامی ایران  می باشد  و سایر مراجع مورد تایید نمی باشد .

۱۰-   فرزندان بازنشستگان مس، فرزندان حوادث ناشی از کار مس و فرزندان ازکارافتادگان ناشی از کار و غیر ناشی از کار مس و  خود کارکنان ( خود داوطلب)  که در شرکت های پیمانکاری و پروژه های طرف قرارداد شرکت ملی صنایع مس ایران خدمت نموده اند بسته به رشته امتحانی دارای سهمیه می باشند ،  بدیهی است تنها یکی از فرزندان خانواده های مذکور از سهمیه مربوطه برخوردار خواهند گردید.

۱۱-  ملاک ارائه مدارک صرفا از طریق سایت کارآزمون  و  تا پایان مدت ثبت نام می باشد . بدیهی است ارائه هر گونه مدرکی بعد از پایان مدت ثبت نام بلا اثر و قابل رسیدگی نمی باشد.

۱۲-  لازم به ذکر است شروع به کار و محل جغرافیایی خدمت افراد بنابر تشخیص شرکت می باشد.

ب : نحوه ثبت نام و مهلت آن

داوطلبان پس از مطالعه دقیق آگهی و شرایط مندرج در آن حداکثر تا پایان روز ۱۴۰۰/۰۶/۳۱فرصت خواهند داشت به ترتیب ذیل برای شرکت در آزمون ثبت نام نمایند .

۱-   واریز مبلغ۱،۳۰۰،۰۰۰ریال (یک میلیون و سیصد هزار ریال) به صورت الکترونیکی و بانکی از طریق درگاه پرداخت الکترونیکی دانشگاه صنعتی شریف به عنوان حق ثبت نام .

توجه : وجه واریزی به هیچ عنوان مسترد نخواهد شد .

۲-   داوطلب می بایست موارد زیر را اسکن و فایل مربوطه را در هنگام ثبت نام به همراه داشته باشد و در سایت ثبت نام بارگذاری نماید:

۱- عکس داوطلب (سایز ۴*۳)

۲- گواهی فراغت از تحصیل(مدرک تحصیلی باید دارای معدل باشد)

۳- کارت ملی

۴- شناسنامه

۵- کارت پایان خدمت وظیفه عمومی و یا معافیت دائم (برای متقاضیان مرد)

۶- مدارک سوابق پرداخت حق بیمه و مرتبط که به تایید سازمان تامین اجتماعی رسیده باشد. نام شعبه و  کارگاه و جزییات سوابق کار به طورکامل  قید شده باشد) فایل به صورت pdf بارگذاری شود)جدول سوابق کاری مشابه نمونه ارائه شده در انتهای آگهی ارسال گردد.

۷- مدارک و مستندات ایثارگری

۸- مدارک  و مستندات بازنشستگی مس ، حوادث ناشی از کار در مس و از کارافتادگی والدین  ناشی از کار و غیر ناشی از کار در شرکت مس

 

*توجه: منظورشرکت مهندسی معدنی نوآوران مس در نظر دارد جهت تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود  به منظور ارائه خدمات به ستاد تهران خود   از بین واجدین شرایط ، از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه حضوری و روانشناختی در قالب قانون کار دعوت به همکاری نماید . از شرکت، شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس  می باشد. 

توجه : حجم عکس نباید بیشتر از ۴۰ کیلوبایت و سایر موارد اسکن شده نیز نباید بیشتر از ۲۰۰ کیلوبایت باشد .

سایر توضیحات :

۱-   ثبت مشخصات و اطلاعات خواسته شده مطابق با فرمت موجود به طور صحیح و دقیق و دریافت کد رهگیری پس از اتمام مراحل ثبت نام اینترنتی ضروری می باشد . (دریافت کد رهگیری به منزله تایید نهایی ثبت نام نمی باشد)

۲- داوطلبان باید حداقل ۳ روز پس از ثبت نام به سایت مذکور مراجعه کرده و با ورود کد رهگیری از وضعیت ثبت نام نهایی خود مطلع شوند و نسبت به چاپ تاییدیه نهایی ثبت نام خود اقدام نمایند .

۳- لازم است داوطلبان گرامی در مرحله ثبت نام اینترنتی در تکمیل اطلاعات دقت نمایند . مسئولیت درستی اطلاعات وارد شده به عهده داوطلب بوده و پس از اعلام نتایج مرحله اول آزمون ، دعوت شدگان برای مصاحبه بایستی اصل مدارک خواسته شده و کپی آنها را به همراه داشته باشند . بدیهی است در هر یک از مراحل آزمون ، مصاحبه و اعلام نتایج و حتی پس از بکارگیری چنانچه مغایرتی بین اطلاعات وارد شده و مندرجات اصل مدارک مشاهده شود ، ضمن ممانعت از ادامه کار ، اقدام قانونی لازم صورت خواهد پذیرفت .

۴         هر فرد تنها حق ثبت نام و شرکت در یکی از آزمون ها و  یک مقطع ، رشته و گرایش را دارد.

۵         متقاضیان بر اساس ضوابط و مقررات قانون کار به صورت قرارداد تامین نیرو جذب می گردند.

۶        چنانچه در هر مرحله از جذب و در هر زمان محرز شود متقاضی به اشتباه و یا به عمد اطلاعات خلاف واقع ارائه داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی می باشد از انجام مراحل بعدی محروم و از روند جذب حذف خواهد شد.

۷       جذب افراد دارای معافیت پزشکی در صورت قبولی پس از تائید مرکز طب صنعتی و در صورت انطباق با شرایط شغل امکان پذیر می باشد.

۸       داوطلب با علم و آگاهی کامل از شرایط و نحوه ی ثبت نام ،در صورت ثبت نام در آزمون بدون داشتن شرایط آگهی حق هر گونه اعتراض نسبت به پرداخت وجه ثبت نام را نخواهد داشت

ج : دریافت کارت آزمون

۱-      دریافت کارت از طریق سایت کارآزمون طبق کد رهگیری ارائه شده ، امکان پذیر است .

۲-     محل و زمان دقیق آزمون همزمان با دریافت کارت در سایت قابل مشاهده است .

د : نحوه برگزاری آزمون

۱-     آزمون به صورت چهار گزینه ای و با احتساب نمره منفی برای پاسخ های نادرست برگزار می گردد .

۲-   آزمون مقاطع فوق دیپلم و بالاتر شامل ۵۰ سوال عمومی و ۵۰ سوال تخصصی می باشد . سوالات عمومی شامل معارف اسلامی ، علوم اجتماعی ، زبان و ادبیات فارسی و زبان انگلیسی و فن آوری اطلاعات و سوالات تخصصی شامل دروس تحصیلی تخصصی رشته دانشگاهی مورد نظر خواهد بود . (منابع تخصصی در بخش ثبت نام موجود می باشد)

تبصره ۲: اقلیت های مذهبی از پاسخگویی به سوالات معارف اسلامی معاف می باشند و امتیاز آن در سایر موارد آزمون توزیع می شود .

ه : اعلام نتایج آزمون

در بخش آزمون در کلیه رشته ها به تعداد ۳ برابر ظرفیت از بین افرادی که حائز بیشترین امتیاز در آزمون گردیده اند جهت مصاحبه معرفی خواهند گردید . در هر رشته نتایج مرحله اول آزمون و محل و زمان برگزاری مصاحبه متعاقباً از طریق سایت مذکور www.karazmoonn.com اعلام خواهد شد . داوطلبان در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن ۶۶۵۶۰۴۶۵-۶۶۵۳۰۰۴۳-۰۲۱ تماس حاصل نمایند .

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.