خانه » استخدام در استان خراسان رضوی » استخدام شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان (شروع مجدد ثبت نام)

استخدام شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان (شروع مجدد ثبت نام)

متن آگهی:

خبر ۲۶ مرداد ماه ۹۹ – باتوجه به تغییر سیاست های جذب نیروی انسانی در شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان، در خراسان رضوی به اطلاع می رساند؛ آگهی قبلی جذب تغییر پیدا کرده است و ثبت نام از واجدین شرایط بر اساس اطلاعیه جدید بر روی سایت انجام می گیرد.

لازم به ذکر است کسانی که با شرایط مندرج در آگهی قبلی اقدام به ثبت نام نموده اند و پس از بررسی مدارک توسط تیم نظارت بر آزمون؛ واجد شرایط احراز شرکت در فرآیند آزمون قرار گرفته اند، اطلاعات آن ها در بانک اطلاعات متقاضیان آزمون ثبت گردیده و موجود می باشد و نیازی به ثبت نام مجدد آن ها نمی باشد.

علاوه بر این پس از پایان زمان ثبت نام تعدادی از متقاضیان بنا به دلایل مختلف از جمله آماده نبودن مدارک، موفق به نام نویسی در مهلت اولیه نشده و درخواست ثبت نام مجدد را داشته اند؛ یا برخی از اطلاعات خود را به اشتباه در سایت ثبت نام وارد کرده و قصد ویرایش آن را دارند. در همین راستا شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان، فرصتی را به منظور ثبت نام مجدد(متقاضیان جدید) یا ویرایش اطلاعات در اختیار متقاضیان قرار داده است. (آن دسته از متقاضیانی که در مرحله اول ثبت نام موفق به ثبت نام شده اند و می خواهند اطلاعات خود را ویرایش نمایند حتما در مهلت مشخص شده نسبت به ویرایش اطلاعات وارده اقدام نمایند).

همچنین با توجه به تغییراتی که در اطلاعیه ثبت نام ایجاد شده است، برخی رشته ها و نوع جنسیت آن ها دچارتغییراتی گردیده است. و تعدادی از متقاضیان از شمولیت شرایط جدید آگهی خارج شده و نمی توانند در آزمون شرکت نمایند. این دسته از متقاضیان می توانند با اعلام شماره حساب (با اولویت بانک ملت) به نام فرد متقاضی (صرفاً شماره حساب به نام فرد متقاضی مورد قبول می باشد) تقاضای واریز(بازگشت) وجه ثبت نام نمایند.

پیرو این اطلاعیه ثبت نام متقاضیان جدید و ویرایش اطلاعات متقاضیان صرفا از تاریخ ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ لغایت ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ انجام خواهد گرفت.

تاریخ های مهم آزمون
ثبت نام متقاضیان جدید، ویرایش اطلاعات متقاضیان و انصراف از آزمون (در صورت نیاز)تاریخ ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ لغایت ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
دریافت کارت ورود به جلسهتاریخ ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ لغایت ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
برگزاری آزمونتاریخ ۱۳۹۹/۰۶/۰۵ لغایت ۱۳۹۹/۰۶/۰۷

 نکات مهم

· خانم هایی که در مرحله قبل ثبت نام کرده اند؛ ضمن ارسال کلمه “ انصراف ” به ۱۰۰۰۳۳۴۱ نسبت به ثبت اطلاعات خود در سایت و دریافت وجه واریزی ثبت نام اقدام نمایند. (به ثبت نام خانم ها ترتیب اثری داده نخواهد شد)

· با توجه به تغییر در تعدادی از رشته ها لازم است ثبت نام کنندگان قبلی چنانچه رشته ای حذف شده است نسبت به تغییر رشته اقدام نمایند. ( بدیهی است در صورت عدم تغییر رشته کارت ورود به جلسه صادر نخواهد شد.)

· فرایند کنترل مدارک از زمان ثبت نام داوطلب تا زمان فراخوان وی جهت شروع به کار(در صورت موفقیت در فرآیند آزمون) می باشد و اگر در هر یک از مراحل جذب یا بعد از آن محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و حتی در صورت اشتغال به کار در هر مرحله ادامه فعالیت فرد لغو و بلا اثر می گردد.

· حوزه های برگزاری امتحان در زمان تحویل کارت ورود به جلسه مشخص خواهد گردید و ممکن است در شهر های (خواف – رشتخوار – سنگان) به طور همزمان آزمون برگزار گردد.
متن آگهی

شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان خراسان درنظر دارد، به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز پیمانکاران خود در واحدهای مختلف سایت عملیاتی شرکت واقع در منطقه معدنی و صنعتی سنگان شهرستان خواف، از میان داوطبین آقا واجد شرایط، در مشاغل اپراتوری، کاردانی و کارشناسی از طریق برگزاری آزمون های کتبی(دانشی)، مهارتی، مصاحبه تخصصی و عمومی و انجام معاینات طب صنعتی به صورت قرارداد کارموقت در چارچوب مقررات قانون کار و تأمین اجتماعی دعوت به همکاری نماید. (پذیرفته شدگان بر اساس نیاز و برنامه تامین نیروی انسانی شرکت های پیمانکاری، به تدریج و در چند نوبت (طی یازده ماه پس از اعلام نتایج نهایی پذیرفته شدگان) جهت شروع به کار فراخوان خواهند شد).

جدول افراد مورد نیاز

مشاغل رده اپراتوری (بومی شهرستان خواف و رشتخوار)

مقطع تحصیلی مورد نیازرسته شغلیکدعنوان شغلرشته – گرایشجنسیت
دیپلماپراتور۱۰اپراتورکلیه رشته هامرد

مشاغل رده کاردانی (بومی شهرستان خواف و رشتخوار)

مقطع تحصیلی مورد نیازرسته شغلیکدعنوان شغلرشته – گرایشجنسیت
فوق دیپلمبرق۲۰تکنسین برقبرق (کلیه گرایش ها)مرد
فوق دیپلممکانیک۲۱تکنسین مکانیکمکانیک (کلیه گرایش ها)مرد
لیسانساداری-خدمات۲۲کاردان امور اداری و دفتری مدیریت (بازرگانی، صنعتی، دولتی)مرد
فوق دیپلماداری-خدمات۲۳کاردان امور اداری و دفتریکامپیوتر (کلیه گرایش ها)مرد
فوق دیپلممعدن۲۴کاردان معدنمعدن کلیه گرایش هامرد

مشاغل رده کارشناسی (بومی شهرستان خواف و رشتخوار (الویت ۱) – بومی استان خراسان رضوی (اولویت۲))

مقطع تحصیلیکدعنوان شغلرشته – گرایشجنسیت
لیسانس و بالاتر۳۰کارشناس مواد و متالوژیمهندسی مواد و متالوژی (کلیه گرایش ها)مرد
لیسانس و بالاتر۳۱کارشناس آزمایشگاه و کنترل کیفیمهندسی شیمی، شیمی محض، شیمی کاربردی (کلیه گرایش ها)مرد
لیسانس و بالاتر۳۲کارشناس برق، ابزار دقیق و اتوماسیونبرق (کلیه گرایش ها)مرد
لیسانس و بالاتر۳۳کارشناس مکانیکمکانیک (کلیه گرایش ها)مرد
لیسانس و بالاتر۳۴کارشناس صنایعمهندسی صنایع (کلیه گرایش ها به غیر از گرایش ایمنی صنعتی)مرد
لیسانس و بالاتر۳۵کارشناس مالیمدیریت مالی – حسابداری کلیه گرایش هامرد
لیسانس و بالاتر۳۶کارشناس اداری و منابع انسانیمدیریت صنعتی، بازرگانی، دولتی ، فن آوری اطلاعات، MBA، اجرایی، منابع انسانیمرد
لیسانس و بالاتر۳۷کارشناس فن آوری اطلاعات و ارتباطاتمهندسی کامپیوتر (کلیه گرایش ها) – مهندسی فناوری اطلاعاتمرد
لیسانس و بالاتر۳۸کارشناس ایمنیمهندسی صنایع با گرایش ایمنی صنعتی – مهندسی ایمنی (کلیه گرایش ها )مرد
لیسانس و بالاتر۳۹کارشناس بهداشت محیط و محیط زیستبهداشت محیط و محیط زیستمرد
لیسانس و بالاتر۴۰کارشناس ساختمان و نقشه برداریمهندسی عمران (کلیه گرایش ها)مرد
لیسانس و بالاتر۴۱کارشناس معدنمهندسی معدن (کلیه گرایش ها)مرد
لیسانس و بالاتر۴۲کارشناس حقوقحقوق (کلیه گرایش ها)مرد
لیسانس و بالاتر۴۳کارشناس بهداشت حرفه ایمهندسی بهداشت حرفه ایمرد
لیسانس و بالاتر۴۴کارشناس صنایع غذاییصنایع غذایی(کلیه گرایش ها)، علوم تغذیهمرد
شرایط شرکت در آزمون

۱- تابعیت نظام مقدس جمهوری اسلامی
۲- اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور(مصرح در قانون اساسی)
۳- دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی و یا معافیت دائم غیر پزشکی
۴- عدم اشتهار به فساد اخلاقی، نداشتن سابقه محکومیت و سوء پیشینه کیفری.
۵- نداشتن تعهد خدمت در دستگاه ها، موسسات و شرکت ها در زمان دعوت به کار
۶- عدم سوء مصرف مواد اعتیاد آور
۷- داشتن تندرستی و توانائی کامل جسمی و ذهنی به تایید پزشک معتمد، امور ایمنی و بهداشت.
۸- متقاضیان به ترتیب “رده اپراتوری؛ متولدین سال ۱۳۷۳ به بعد”، “رده کاردانی؛ متولدین سال ۱۳۷۱ به بعد”و”رده کارشناسی؛ متولدین سال ۱۳۶۸ به بعد” مجاز به شرکت در آزمون می باشند.
تبصره یک: مدت زمان سابقه کار مرتبط با شغل مورد نیاز و یا سابقه کار در کارخانجات صنایع فولادی و معدنی حداکثر تا ۷ سال(مشروط به پرداخت حق بیمه) به شرایط سنی اضافه می گردد. ارائه گواهی سابقه کار مرتبط با شغل مورد نیاز در زمان ثبت نام الزامی است( تایید مرتبط بودن یا نبودن مدارک صرفا بر عهده تیم ارزیابی این شرکت می باشد).
تبصره دو: مدت زمان خدمت وظیفه عمومی به سن مجاز داوطلبان افزوده خواهد شد.
نکته قابل توجه:
* هیچگونه تعهدی در قبال اسکان و ایاب و ذهاب پذیرفته شدگان وجود نخواهد داشت.

تذکرات لازم

۱- مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی و یا ارسال مدارک به صورت ناقص برعهده داوطلب خواهد بود و اگر در هر یک از مراحل جذب یا بعد از آن محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و حتی در صورت اشتغال به کار در هر مرحله ادامه فعالیت فرد لغو و بلا اثر می گردد.
۲- نتایج آزمون کتبی(دانشی) در مشاغل اپراتوری و کاردانی تا دو (۲) برابر ظرفیت و در مشاغل کارشناسی تا سه(۳) برابر ظرفیت اعلام خواهد شد. لذا کسب حد نصاب نمره لازم در آزمون کتبی(دانشی) هیچگونه حق استخدامی برای فرد ایجاد نمی کند و انتخاب نهائی پذیرفته شدگان، پس از طی مراحل ارزیابی مهارتی(در مقطع دیپلم) و مصاحبه تخصصی، کانون ارزیابی، معاینات طب صنعتی و با رعایت اولویت امتیاز کسب شده صورت می پذیرد.
۳- مدارک تحصیلی فارغ التحصیلان خارج از کشور باید به تایید اداره کل دانش آموختگان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری رسیده باشد.
۴- مدارک داوطلبانی که تاریخ فراغت از تحصیل یا تاریخ پایان خدمت نظام وظیفه یا کارت معافیت دائم آنان بعد از تاریخ برگزاری آزمون باشد به هیچ عنوان مورد پذیرش قرار نمی گیرد.
۵- در صورت انصراف نفرات پذیرفته شده(عدم مراجعه در هر یک از مراحل گزینش فراخوان شده و همچنین آموزش قبل از استخدام به منزله انصراف قطعی تلقی می شود)، از نفرات با اولویت بعدی بر اساس امتیاز کسب شده دعوت خواهد شد.
۶- در صورت انصراف پذیرفته شدگان پس از برگزاری دوره های آموزش بدو استخدام، کلیه هزینه های استخدام و نیز آموزشی و رفاهی مربوطه ازآنان اخذ خواهد شد.
۷- از پذیرفته شدگان نهایی تعهد محضری مبنی بر حداقل اشتغال به مدت سه(۳) سال اخذ خواهد شد.
مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام اینترنتی و مهلت ثبت نام

ثبت نام واجدین شرایط و ویرایش اطلاعات منحصراً از تاریخ (۱۳۹۹/۰۵/۲۱ لغایت ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ ) با مراجعه به سایت آزمون فولاد سنگان انجام می پذیرد.
ضمناً هرگونه اطلاع رسانی از طریق سایت آزمون فولاد سنگان صورت خواهد گرفت.
۱- تکمیل و ثبت مشخصات و اطلاعات خواسته شده مطابق با فرم موجود در وب سایت مذکور به طور صحیح و دقیق و دریافت کد رهگیری پس از اتمام مراحل ثبت نام اینترنتی ضروری می باشد.
۲- فایل عکس اسکن شده؛ متقاضی می بایست یک قطعه عکس ۴×۳ خود را باحجم کمتر از ۸۰ کیلو بایت با فرمت jpeg اسکن نموده و فایل آن را از طریق سامانه ثبت نام اینترنتی ارسال نماید.
۳- فایل اسکن مدرک تحصیلی منطبق با “جدول افراد مورد نیاز” از نظر مقطع، رشته و گرایش، با حجم کمتر از ۲۰۰ کیلوبایت با فرمت jpeg.
۴- فایل اسکن صفحه اول شناسنامه با حجم کمتر از ۲۰۰ کیلو بایت با فرمت jpeg. (در صورت داشتن توضیح، فایل اسکن صفحه توضیحات)
۵- فایل اسکن کارت ملی با حجم کمتر از ۲۰۰ کیلو بایت با فرمت jpeg.
۶- فایل اسکن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی و یا معافیت دائم غیر پزشکی با حجم کمتر از ۲۰۰ کیلو بایت با فرمت jpeg.
۷- فایل اسکن مدرک دال بر بومی بودن طبق شرایط مندرج در این آگهی در صورت استفاده از سهمیه بومی با حجم کمتر از ۲۰۰ کیلو بایت با فرمت jpeg.
۸- در صورت داشتن سابقه کار، فایل اسکن گواهی تأیید شده سابقه پرداخت حق بیمه و گواهی مدت اشتغال مرتبط کمتر از ۲۰۰ کیلو بایت با فرمت jpeg.
۹- فایل اسکن مدارک جانبازی و ایثارگری که به تایید ارگان ذیصلاح رسیده است، با حجم کمتر از ۲۰۰ کیلو بایت با فرمت jpeg.
۱۰- فایل اسکن مدارک تایید شده دال بر اشتغال به کار در شرکت های پیمانکاری (شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان) ، با حجم کمتر از ۲۰۰ کیلو بایت با فرمت jpeg.
۱۱- واریز مبلغ ۳۵۰٫۰۰۰ ریال (سیصد و پنجاه هزار ریال) به صورت الکترونیکی به عنوان حق ثبت نام در آزمون. (وجه واریزی به هیچ عنوان قابل استرداد نخواهد بود.)
توضیح: بخش اعظمی از هزینه های مربوط به فرآیند آزمون توسط شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان خراسان تقبل گردیده است.
۱۲- پذیرفته شدگان نهایی ملزم به گذراندن دوره های اعلامی شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان و شرکت پیمانکاری مربوطه در مراکز فنی و حرفه ای و یا سایر مراکز تعیین شده از طرف شرکت، قبل از شروع به کار رسمی بوده و ملاک شروع به کار ایشان حضور در دوره های تعریف شده و اخذ مدارک مربوطه خواهد بود. (عدم حضور در زمان اعلامی در دوره های آموزشی تعریف شده به منزله انصراف قطعی تلقی خواهد شد)
جدول رشته ها و مواد آزمون

رده اپراتوری (بومی شهرستان خواف و رشتخوار)

مواد آزمون عمومی شامل: اطلاعات عمومی-مهارتهای رایانه و ICDL-توانایی ذهنی، تحلیلی و ادراکی، زبان انگلیسی می باشد که وزن مجموع آنها ۶۰ درصد آزمون می باشد.

مقطع تحصیلی مورد نیازرسته شغلیکدعنوان شغلرشته – گرایشمواد آزمون تخصصی(که وزن مجموع آن ها ۴۰ درصد آزمون می باشد.)
دیپلماپراتور۱۰اپراتورکلیه رشته هافیزیک و ریاضی در سطح دیپلم فنی

رده کاردانی (بومی شهرستان خواف و رشتخوار)

مواد آزمون عمومی شامل: اطلاعات عمومی-مهارتهای رایانه و ICDL-توانایی ذهنی، تحلیلی و ادراکی، زبان انگلیسی می باشد که وزن مجموع آنها ۶۰ درصد آزمون می باشد.

مقطع تحصیلی مورد نیازرسته شغلیکدعنوان شغلرشته – گرایشمواد آزمون تخصصی(که وزن مجموع آن ها ۴۰ درصد آزمون می باشد.)
فوق دیپلمبرق۲۰تکنسین برقبرق (کلیه گرایش ها)مدارهای الکتریکی، الکترونیک، ماشین های الکتریکی
فوق دیپلممکانیک۲۱تکنسین مکانیکمکانیک (کلیه گرایش ها)استاتیک، ترمودینامیک، علم مواد
لیسانساداری-خدمات۲۲کاردان امور اداری و دفتری مدیریت (بازرگانی، صنعتی، دولتی)مدیریت منابع انسانی، تحقیق در عملیات، اقتصاد خرد
فوق دیپلماداری-خدمات۲۳کاردان امور اداری و دفتریکامپیوتر (کلیه گرایش ها)شبکه های کامپیوتری، ساختمان داده ها، سیستم های عامل
فوق دیپلممعدن۲۴کاردان معدنمعدن کلیه گرایش ها علوم زمین، فرآوری مواد معدنی، اصول استخراج

رده کارشناسی (بومی شهرستان خواف و رشتخوار (الویت ۱) – بومی استان خراسان رضوی (اولویت۲))

مواد آزمون عمومی شامل: اطلاعات عمومی-مهارتهای رایانه و ICDL-توانایی ذهنی، تحلیلی و ادراکی، زبان انگلیسی می باشد که وزن مجموع آنها ۵۰ درصد آزمون می باشد.

مقطع تحصیلی مورد نیازکدعنوان شغلرشته – گرایشمواد آزمون تخصصی(که وزن مجموع آن ها ۵۰ درصد آزمون می باشد.)
لیسانس و بالاتر۳۰کارشناس مواد و متالوژیمهندسی مواد و متالوژی (کلیه گرایش ها)ترمودینامیک، شیمی فیزیک، خواص فیزیکی مواد، خواص مکانیکی مواد
لیسانس و بالاتر۳۱کارشناس آزمایشگاه و کنترل کیفیمهندسی شیمی، شیمی محض، شیمی کاربردی (کلیه گرایش ها)شیمی تجزیه، شیمی معدنی، شیمی آلی، شیمی فیزیک
لیسانس و بالاتر۳۲کارشناس برق، ابزار دقیق و اتوماسیونبرق (کلیه گرایش ها)مدارهای الکتریکی، ماشین های الکتریکی، الکترونیک، مدار منطقی
لیسانس و بالاتر۳۳کارشناس مکانیکمکانیک (کلیه گرایش ها)مکانیک جامدات، دینامیک و ارتعاشات، حرارت و سیالات، علم مواد
لیسانس و بالاتر۳۴کارشناس صنایعمهندسی صنایع (کلیه گرایش ها به غیر از گرایش ایمنی صنعتی)مدیریت و کنترل پروژه، طرح ریزی واحدهای صنعتی، تحقیق در عملیات،
تئوری احتمال و آمار مهندسی
لیسانس و بالاتر۳۵کارشناس مالیمدیریت مالی – حسابداری کلیه گرایش هااصول حسابداری، حسابرسی، مدیریت مالی، اقتصاد خرد و کلان
لیسانس و بالاتر۳۶کارشناس اداری و منابع انسانیمدیریت صنعتی، بازرگانی، دولتی ، فن آوری اطلاعات، MBA، اجرایی، منابع انسانی مدیریت منابع انسانی، تحقیق در عملیات، اقتصاد خرد و کلان، مالیه عمومی
لیسانس و بالاتر۳۷کارشناس فن آوری اطلاعات و ارتباطاتمهندسی کامپیوتر (کلیه گرایش ها) – مهندسی فناوری اطلاعاتطراحی الگوریتم، ساختمان داده ها، شبکه های کامپیوتری،
سیستم های عامل
لیسانس و بالاتر۳۸کارشناس ایمنیمهندسی صنایع با گرایش ایمنی صنعتی – مهندسی ایمنی (کلیه گرایش ها ) عوامل زیان آور محیط کار، اصول ایمنی، بهداشت محیط کار، مدیریت ایمنی و ریسک
لیسانس و بالاتر۳۹کارشناس بهداشت محیط و محیط زیستبهداشت محیط و محیط زیست کلیات بهداشت محیط، آلودگی هوا، آب و فاضلاب، مواد زائد
لیسانس و بالاتر۴۰کارشناس ساختمان و نقشه برداریمهندسی عمران (کلیه گرایش ها)مکانیک جامدات، مکانیک خاک و پی، طراحی سازه های فولادی و بتنی،
مقاومت ملی ساختمان
لیسانس و بالاتر۴۱کارشناس معدنمهندسی معدن (کلیه گرایش ها)زمین شناسی، کانه آرایی، معدن کاری، مکانیک سنگ
لیسانس و بالاتر۴۲کارشناس حقوقحقوق (کلیه گرایش ها)حقوق مدنی، حقوق تجارت، حقوق اداری، حقوق بین الملل عمومی
لیسانس و بالاتر۴۳کارشناس بهداشت حرفه ایمهندسی بهداشت حرفه ای ارگونومی ، بهداشت حرفه ای، شیمی، فیزیک
لیسانس و بالاتر۴۴کارشناس صنایع غذاییصنایع غذایی(کلیه گرایش ها)، علوم تغذیهشیمی مواد غذایی، میکروبیولوژی موادغذایی، اصول مهندسی صنایع غذایی، اصول طراحی کارخانجات صنایع غذایی
توضیحات مهم

۱ – متقاضیان شرکت در آزمون چنانچه دارای شرایط مندرج در آگهی باشند. در صورت کسب قبولی در آزمون کتبی(دانشی)، مهارتی، مصاحبه تخصصی و عمومی و انجام معاینات طب صنعتی در شرایط مساوی دارای اولویتی طی جدول ذیل در جذب خواهند بود.

ردیفعنواناولویت
۱کلیه افرادی که جزء نیروهای شرکت های پیمانکاری فولاد سنگان خراسان بوده و درسایت عملیاتی شرکت فولاد سنگان مشغول به کار می باشند.اول
۲افراد بومی شهرستان خواف و رشتخوار که جزء خانواده محترم شهدا، آزادگان، جانبازان و رزمندگان باشند.دوم
۳افراد بومی شهرستان خواف و رشتخوارسوم
۴افراد بومی استان خراسان رضوی که جزء خانواده محترم شهدا، آزادگان، جانبازان و رزمندگان باشند.چهارم
۵افراد بومی استان خراسان رضویپنجم

۲- داوطلب بومی:
افرادی که حداقل دارای یکی از ویژگی های زیر باشند، داوطلب بومی تلقی می گردند: (مطابق با قوانین استخدامی کشوری)
الف) شهرستان (خواف و رشتخوار – “مشاغل رده اپراتوری و کاردانی”) یا استان(خواف و رشتخوار (اولویت ۱) – استان خراسان رضوی(اویت۲) ” مشاغل رده کارشناسی”) محل تولد داوطلب یا همسر وی با شهرستان (خواف یا رشتخوار – “مشاغل رده اپراتوری و کاردانی”) یا استان(خواف و رشتخوار (اولویت ۱) – استان خراسان رضوی(اویت۲) ” مشاغل رده کارشناسی”) محل مورد تقاضا برای استخدام یکی باشد.
ب) همسر و فرزندان کارکنان رسمی و پیمانی دولت یا نیروهای مسلح(اعم از شاغل و یا بازنشسته) که شهرستان(خواف و رشتخوار – “مشاغل رده اپراتوری و کاردانی”) یا استان(خواف و رشتخوار (اولویت ۱) – استان خراسان رضوی(اویت۲) ” مشاغل رده کارشناسی”) محل خدمت فعلی یا بازنشستگی آنان با شهرستان(خواف و رشتخوار – “مشاغل رده اپراتوری و کاردانی”) یا استان(خواف و رشتخوار (اولویت ۱) – استان خراسان رضوی(اویت۲) ” مشاغل رده کارشناسی”) محل مورد تقاضا برای استخدام آنان در پنج سال آخر خدمت یکی باشد.
ج) داوطلب حداقل چهار(۴) سال از سنوات تحصیلی(ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و یا دانشگاه) را به صورت متوالی یا متناوب در شهرستان(خواف و یا رشتخوار – “مشاغل رده اپراتوری و کاردانی”) و یا استان(خواف و شتخوار (اولویت ۱) – استان خراسان رضوی(اویت۲) ” مشاغل رده کارشناسی”) محل مورد تقاضا برای استخدام را طی کرده باشد.
د) داوطلب یا پدر، مادر و همسر وی، حداقل چهار(۴) سال سابقه پرداخت حق بیمه در شهرستان(خواف و رشتخوار – “مشاغل رده اپراتوری و کاردانی”) و یا استان(خواف و رشتخوار (اولویت ۱) – استان خراسان رضوی(اویت۲) ” مشاغل رده کارشناسی”) محل مورد تقاضا برای استخدام را داشته باشند(پرداخت حق بیمه(تأیید شده توسط سازمان مربوطه) به مدت تعیین شده صرفا توسط یکی از موارد مذکور قابل احتساب است.)
تبصره: مبنای استان یا شهرستان برای تعیین بومی بودن، تقسیمات کشوری در زمان ثبت نام می باشد.
۳- متقاضیان می بایست صرفا مدارک تحصیلی مطابق با رشته، مقطع و گرایش مندرج در “جدول افراد مورد نیاز” را ارسال نمایند. بدیهی است به درخواست هایی که منطبق با جدول مذکور نباشد ترتیب اثر داده نخواهد شد.
تذکر: پذیرش مدارک بالاتر در طول اشتغال تا حداقل ۵ سال پس از تاریخ استخدام امکان پذیر نمی باشد و پس از آن ، پذیرش مدرک تحصیلی بالاتر با توجه به دستور العمل های داخلی قابل بررسی خواهد بود و دراین خصوص تعهد محضری اخذ خواهد شد.
۴- افراد متقاضی باید از نظر جسمانی و فیزیکی، توانایی انجام کار در مشاغل مورد نیاز را دارا باشند.
تذکر ۱: متقاضیان می بایست در طول فرآیند جذب به صورت مستمر، جهت آگاهی از اطلاعیه ها و نتایج مراحل مختلف، به وبسایت ثبت نام مراجعه نمایند. لذا عدم اطلاع داوطلب از مراحل و جزئیات آزمون و جذب موجب هیچ گونه حقی برای وی نمی گردد.
تذکر ۲: پذیرفته شدگان بر اساس نیاز و برنامه تامین نیروی انسانی شرکت های پیمانکاری ، بتدریج و در چند نوبت (طی یازده ماه پس از اعلام نتایج نهایی پذیرفته شدگان) جهت شروع به کار فراخوان خواهند شد. لذا مقتضی است از هرگونه پیگیری حضوری و غیر حضوری جداً پرهیز نمائید.
۵- در صورت انصراف از ثبت نام (در هر مرحله ای که متقاضی انصراف دهد)، هیچگونه هزینه و یا مدرکی مسترد نخواهد شد.
۶- با عنایت به شرایط حاکم بر صنعت، و با توجه به تحریم های ظالمانه استکبار جهانی، چنانچه شرایط خاصی بر جذب نیروی انسانی شرکت های پیمانکاری ایجاد گردد، هیچ حقی برای شرکت کنندگان و همچنین قبول شدگان نهایی در خصوص شروع به کار ایجاد نخواهد شد.

توجه: جهت دریافت کد رهگیری و شماره پرونده کافی است کد ملی را به صورت انگلیسی به سامانه ۱۰۰۰۳۳۴۱ ارسال نموده و در صورت مطابقت کد ملی باشماره همراه ثبت شده زمان ثبت نام شماره پرونده و کد رهگیری ارسال می گردد

جهت ویرایش اطلاعات اینجا کلیک نمایید

جهت ثبت نام در آزمون اینجا کلیک نمایید


خبر ۱۷ آذر ۹۸: اطلاعیه تعویق برگزاری آزمون استخدامی شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان خراسان

با توجه به مسائل فنی ایجاد شده، تا اطلاع ثانوی برگزاری آزمون به تعویق افتاده است. به محض برطرف شدن مسائل ایجاد شده تاریخ جدید آزمون از طریق پیامک و سایت مرکز آزمون شرکت به کلیه داوطلبین اطلاع رسانی خواهد شد.


ثبت نام واجدین شرایط از تاریخ ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ ساعت ۱۴:۰۰ آغاز خواهد شد

خبر ۲۱ مهر ماه ۹۸ – شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان خراسان درنظر دارد، به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود در واحدهای مختلف سایت عملیاتی شرکت واقع در منطقه معدنی و صنعتی سنگان شهرستان خواف، از تعداد حداقل ۳۰۰ نفر داوطبین آقا/خانم واجد شرایط، در مشاغل اپراتوری، کاردانی و کارشناسی از طریق برگزاری آزمون های کتبی(دانشی)، مهارتی، مصاحبه تخصصی و عمومی و انجام معاینات طب صنعتی به صورت قرارداد کارموقت در چارچوب مقررات قانون کار و تأمین اجتماعی دعوت به همکاری نماید. (پذیرفته شدگان بر اساس نیاز و برنامه تامین نیروی انسانی شرکت، به تدریج و در چند نوبت (طی یازده ماه پس از اعلام نتایج نهایی پذیرفته شدگان) جهت شروع به کار فراخوان خواهند شد).

توصیه مهم : به متقاضیان پیشنهاد می گردد، نسبت به تهیه مدارک و فایل تصویری آن قبل از شروع ثبت نام که از تاریخ ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ لغایت ۱۳۹۸/۰۸/۲۳ می باشد، اقدام نمایند.

جدول افراد مورد نیاز

مشاغل اپراتوری

مقطع تحصیلیرسته شغلیکدعنوان شغلرشته – گرایشجنسیت
دیپلماپراتور۱۰اپراتورکلیه رشته هامرد

مشاغل کاردانی

مقطع تحصیلیرسته شغلیکدعنوان شغلرشته – گرایشجنسیت
فوق دیپلم و بالاتربرق۲۰تکنسین برقبرق (کلیه گرایش ها)مرد
فوق دیپلم و بالاترمکانیک۲۱تکنسین مکانیکمکانیک (کلیه گرایش ها)مرد
فوق دیپلم و بالاتراداری – خدمات۲۲کاردان امور اداری و دفتریمدیریت صنعتی – بازرگانی – دولتیمرد / زن
فوق دیپلم و بالاتراداری – خدمات۲۳کاردان امور اداری و دفتریکامپیوتر (کلیه گرایش ها)مرد / زن
فوق دیپلم و بالاتراداری – خدمات۲۴کاردان امور اداری و دفتریکاردان صنایع غذاییمرد / زن
فوق دیپلم و بالاتراداری – خدمات۲۵کاردان امور اجتماعیروانشناسی صنعتی، مددکاری،روانشناسی،علوم اجتماعی،علوم تربیتی ومشاوره (کلیه گرایش ها)مرد / زن
فوق دیپلم و بالاترمالی۲۶کاردان مالیحسابداری (کلیه گرایش ها)
امور مالی و مالیاتی
مرد / زن

مشاغل کارشناسی

مقطع تحصیلیکدعنوان شغلرشته – گرایشجنسیت
لیسانس و بالاتر۳۰کارشناس تولیدمهندسی مواد و متالوژی (کلیه گرایش ها)مرد
لیسانس و بالاتر۳۱کارشناس آزمایشگاه و کنترل کیفیمهندسی شیمی، شیمی محض، شیمی کاربردی (کلیه گرایش ها)مرد / زن
لیسانس و بالاتر۳۲کارشناس برق، ابزار دقیق و اتوماسیونبرق (کلیه گرایش ها)مرد
لیسانس و بالاتر۳۳کارشناس مکانیکمکانیک (کلیه گرایش ها)مرد
لیسانس و بالاتر۳۴کارشناس صنایعمهندسی صنایع (کلیه گرایش ها به غیر از گرایش ایمنی صنعتی)مرد / زن
لیسانس و بالاتر۳۵کارشناس مالیمدیریت مالی – حسابداری کلیه گرایش هامرد / زن
لیسانس و بالاتر۳۶کارشناس اداری و منابع انسانیمدیریت صنعتی، بازرگانی، دولتی ، مدیریت آموزشیمرد / زن
لیسانس و بالاتر۳۷کارشناس فن آوری اطلاعات و ارتباطاتمهندسی کامپیوتر (کلیه گرایش ها) – مهندسی فناوری اطلاعاتمرد / زن
لیسانس و بالاتر۳۸کارشناس ایمنی و بهداشت حرفه ایمهندسی صنایع با گرایش ایمنی صنعتی – مهندسی بهداشت حرفه ای – مهندسی ایمنی (کلیه گرایش ها )مرد / زن
لیسانس و بالاتر۳۹کارشناس بهداشت محیط و محیط زیستبهداشت محیط – سلامت ایمنی و محیط زیستمرد / زن
لیسانس و بالاتر۴۰کارشناس ساختمان و نقشه برداریمهندسی عمران (کلیه گرایش ها)مرد
لیسانس و بالاتر۴۱کارشناس معدنمهندسی معدن (کلیه گرایش ها)مرد
لیسانس و بالاتر۴۲کارشناس حقوقحقوق (کلیه گرایش ها)مرد / زن
لیسانس و بالاتر۴۳کارشناس صنایع غذاییعلوم و صنایع غذایی (کلیه گرایش ها)مرد / زن
لیسانس و بالاتر۴۴کارشناس فوریت های پزشکی فوریت های پزشکی – پرستاریمرد
لیسانس و بالاتر۴۵کارشناس کشاورزیکشاورزی (گیاه پزشکی، زراعت، باغبانی)مرد

شرایط شرکت در آزمون

۱- تابعیت نظام مقدس جمهوری اسلامی

۲- اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور(مصرح در قانون اساسی)

۳- دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی و یا معافیت دائم غیر پزشکی

۴- عدم اشتهار به فساد اخلاقی، نداشتن سابقه محکومیت و سوء پیشینه کیفری که موجب محرومیت از حقوق اجتماعی شده باشد. (با تایید مراجع ذیصلاح)

۵- نداشتن تعهد خدمت در دستگاه ها، موسسات و شرکت ها در زمان دعوت به کار

۶- عدم سوء مصرف مواد اعتیاد آور

۷- داشتن تندرستی و توانائی کامل جسمی و ذهنی به تایید پزشک معتمد، امور ایمنی و بهداشت شرکت.

۸- متقاضیان به ترتیب “دیپلم؛ متولدین سال ۱۳۷۳ به بعد”، “فوق دیپلم؛ متولدین سال ۱۳۷۱ به بعد”و”لیسانس و بالاتر؛ متولدین سال ۱۳۶۸ به بعد” مجاز به شرکت در آزمون می باشند.

تبصره یک: مدت زمان سابقه کار مرتبط با شغل مورد نیاز و یا سابقه کار در کارخانجات صنایع فولادی و معدنی حداکثر تا ۷ سال(مشروط به پرداخت حق بیمه) به شرایط سنی اضافه می گردد. ارائه گواهی سابقه کار مرتبط با شغل مورد نیاز در زمان ثبت نام الزامی است( تایید مرتبط بودن یا نبودن مدارک صرفا بر عهده تیم ارزیابی این شرکت می باشد).

تبصره دو: مدت زمان خدمت وظیفه عمومی به سن مجاز داوطلبان افزوده خواهد شد.

نکته قابل توجه:

* شرکت هیچگونه تعهدی در قبال اسکان و ایاب و ذهاب پذیرفته شدگان نخواهد داشت.

ب) تذکرات لازم:

۱- مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی و یا ارسال مدارک به صورت ناقص برعهده داوطلب خواهد بود و اگر در هر یک از مراحل جذب یا بعد از آن محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و حتی در صورت اشتغال به کار در هر مرحله ادامه فعالیت فرد لغو و بلا اثر می گردد.

۲- نتایج آزمون کتبی(دانشی) در مشاغل اپراتوری و کاردانی تا دو (۲) برابر ظرفیت و در مشاغل کارشناسی تا سه(۳) برابر ظرفیت اعلام خواهد شد. لذا کسب حد نصاب نمره لازم در آزمون کتبی(دانشی) هیچگونه حق استخدامی برای فرد ایجاد نمی کند و انتخاب نهائی پذیرفته شدگان، پس از طی مراحل ارزیابی مهارتی(در مقطع دیپلم) و مصاحبه تخصصی، کانون ارزیابی، معاینات طب صنعتی و با رعایت اولویت امتیاز کسب شده صورت می پذیرد.

۳- مدارک تحصیلی فارغ التحصیلان خارج از کشور باید به تایید اداره کل دانش آموختگان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری رسیده باشد.

۴- مدارک داوطلبانی که تاریخ فراغت از تحصیل یا تاریخ پایان خدمت نظام وظیفه یا کارت معافیت دائم آنان بعد از تاریخ برگزاری آزمون باشد به هیچ عنوان مورد پذیرش قرار نمی گیرد.

۵- در صورت انصراف نفرات پذیرفته شده(عدم مراجعه در هر یک از مراحل گزینش فراخوان شده و همچنین آموزش قبل از استخدام به منزله انصراف قطعی تلقی می شود)، از نفرات با اولویت بعدی بر اساس امتیاز کسب شده دعوت خواهد شد.

۶- در صورت انصراف پذیرفته شدگان پس از برگزاری دوره های آموزش بدو استخدام، کلیه هزینه های استخدام و نیز آموزشی و رفاهی مربوطه ازآنان اخذ خواهد شد.

۷- از پذیرفته شدگان نهایی تعهد محضری مبنی بر حداقل اشتغال در شرکت به مدت سه(۳) سال اخذ خواهد شد.
مدارک مورد نیاز جهت ثبت و مهلت ثبت نام

ثبت نام واجدین شرایط منحصراً از تاریخ (۱۳۹۸/۰۸/۱۸ لغایت ۱۳۹۸/۰۸/۲۳) با مراجعه به سایت صنایع معدنی فولاد سنگان انجام می پذیرد. ضمناً هرگونه اطلاع رسانی از طریق همین سایت صورت خواهد گرفت.

۱- تکمیل و ثبت مشخصات و اطلاعات خواسته شده مطابق با فرم موجود در وب سایت مذکور به طور صحیح و دقیق و دریافت کد رهگیری پس از اتمام مراحل ثبت نام اینترنتی ضروری می باشد.

۲- فایل عکس اسکن شده؛ متقاضی می بایست یک قطعه عکس ۴×۳ خود را باحجم کمتر از ۸۰ کیلو بایت با فرمت jpeg اسکن نموده و فایل آن را از طریق سامانه ثبت نام اینترنتی ارسال نماید.

۳- فایل اسکن مدرک تحصیلی منطبق با “جدول افراد مورد نیاز” از نظر مقطع، رشته و گرایش، با حجم کمتر از ۲۰۰ کیلوبایت با فرمت jpeg.

۴- فایل اسکن صفحه اول شناسنامه با حجم کمتر از ۲۰۰ کیلو بایت با فرمت jpeg. (در صورت داشتن توضیح، فایل اسکن صفحه توضیحات)

۵- فایل اسکن کارت ملی با حجم کمتر از ۲۰۰ کیلو بایت با فرمت jpeg.

۶- فایل اسکن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی و یا معافیت دائم غیر پزشکی با حجم کمتر از ۲۰۰ کیلو بایت با فرمت jpeg.

۷- فایل اسکن مدرک دال بر بومی بودن طبق شرایط مندرج در این آگهی در صورت استفاده از سهمیه بومی با حجم کمتر از ۲۰۰ کیلو بایت با فرمت jpeg.

۸- در صورت داشتن سابقه کار، فایل اسکن گواهی تأیید شده سابقه پرداخت حق بیمه و گواهی مدت اشتغال مرتبط کمتر از ۲۰۰ کیلو بایت با فرمت jpeg.

۹- فایل اسکن مدارک جانبازی و ایثارگری که به تایید ارگان ذیصلاح رسیده است، با حجم کمتر از ۲۰۰ کیلو بایت با فرمت jpeg.

۱۰- فایل اسکن مدارک تایید شده دال بر اشتغال به کار در شرکت های پیمانکاری (شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان) ، با حجم کمتر از ۲۰۰ کیلو بایت با فرمت jpeg.

۱۱- واریز مبلغ ۳۵۰٫۰۰۰ ریال (سیصد و پنجاه هزار ریال) به صورت الکترونیکی به عنوان حق ثبت نام در آزمون. (وجه واریزی به هیچ عنوان قابل استرداد نخواهد بود.)

توضیح: بخش اعظمی از هزینه های مربوط به فرآیند آزمون توسط شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان خراسان تقبل گردیده است.

۱۲- پذیرفته شدگان نهایی ملزم به گذراندن دوره های اعلامی شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان در مراکز فنی و حرفه ای و یا سایر مراکز تعیین شده از طرف شرکت، قبل از شروع به کار رسمی بوده و ملاک شروع به کار ایشان حضور در دوره های تعریف شده و اخذ مدارک مربوطه خواهد بود. (عدم حضور در زمان اعلامی در دوره های آموزشی تعریف شده به منزله انصراف قطعی تلقی خواهد شد)

توضیحات مهم:

۱ – متقاضیان شرکت در آزمون چنانچه دارای شرایط مندرج در آگهی باشند. در صورت کسب قبولی در آزمون کتبی(دانشی)، مهارتی، مصاحبه تخصصی و عمومی و انجام معاینات طب صنعتی در شرایط مساوی دارای اولویتی طی مراحل ذیل در جذب خواهند بود.

الف) کلیه افرادی که جزء نیروهای شرکت های پیمانکاری فولاد سنگان خراسان بوده و درسایت عملیاتی شرکت فولاد سنگان مشغول به کار می باشند.

ب) افراد بومی شهرستان خواف و رشتخوار و تایباد و جزء خانواده محترم شهدا، آزادگان، جانبازان ، ایثارگران و رزمندگان باشند.

ج) در مشاغل کارشناسی کلیه افرادی که بومی : شهرستان خواف (اولویت ۱) رشتخوار و تایباد (اولویت ۲)، استان (اولویت ۳) و سایر مناطق کشوری(اولویت ۴) خواهند بود.

د) در مشاغل اپراتوری و کاردانی کلیه افراد بومی : شهرستان خواف (اولویت ۱) ، رشتخوار و تایباد(اولویت ۲)

۲- داوطلب بومی:

افرادی که حداقل دارای یکی از ویژگی های زیر باشند، داوطلب بومی تلقی می گردند: (مطابق با قوانین استخدامی کشوری)

الف) شهرستان یا استان محل تولد داوطلب یا همسر وی با شهرستان یا استان محل مورد تقاضا برای استخدام یکی باشد.

ب) همسر و فرزندان کارکنان رسمی و پیمانی دولت یا نیروهای مسلح(اعم از شاغل و یا بازنشسته) که شهرستان یا استان محل خدمت فعلی یا بازنشستگی آنان با شهرستان یا استان محل مورد تقاضا برای استخدام آنان در پنج سال آخر خدمت یکی باشد.

ج) داوطلب حداقل چهار(۴) سال از سنوات تحصیلی(ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و یا دانشگاه) را به صورت متوالی یا متناوب در شهرستان و یا استان محل مورد تقاضا برای استخدام را طی کرده باشد.

د) داوطلب یا پدر، مادر و همسر وی، حداقل چهار(۴) سال سابقه پرداخت حق بیمه در شهرستان و یا استان محل مورد تقاضا برای استخدام را داشته باشند(پرداخت حق بیمه به مدت تعیین شده صرفا توسط یکی از موارد مذکور قابل احتساب است.)

تبصره: مبنای استان یا شهرستان برای تعیین بومی بودن، تقسیمات کشوری در زمان ثبت نام می باشد.

۳- متقاضیان می بایست صرفا مدارک تحصیلی مطابق با رشته، مقطع و گرایش مندرج در “جدول افراد مورد نیاز” را ارسال نمایند. بدیهی است به درخواست هایی که منطبق با جدول مذکور نباشد ترتیب اثر داده نخواهد شد.

تذکر: پذیرش مدارک بالاتر در طول اشتغال تا حداقل ۵ سال پس از تاریخ استخدام امکان پذیر نمی باشد و پس از آن ، پذیرش مدرک تحصیلی بالاتر با توجه به دستور العملهای داخلی شرکت قابل بررسی خواهد بود و دراین خصوص تعهد محضری اخذ خواهد شد.

۴- افراد متقاضی باید از نظر جسمانی و فیزیکی، توانایی انجام کار در مشاغل مورد نیاز را دارا باشند.

تذکر ۱: متقاضیان می بایست در طول فرآیند جذب به صورت مستمر، جهت آگاهی از اطلاعیه ها و نتایج مراحل مختلف، به وبسایت ثبت نام به سایت صنایع معدنی فولاد سنگان مراجعه نمایند. لذا عدم اطلاع داوطلب از مراحل و جزئیات آزمون و جذب موجب هیچ گونه حقی برای وی نمی گردد.

تذکر ۲: پذیرفته شدگان بر اساس نیاز و برنامه تامین نیروی انسانی شرکت ، بتدریج و در چند نوبت (طی یازده ماه پس از اعلام نتایج نهایی پذیرفته شدگان) جهت شروع به کار فراخوان خواهند شد. لذا مقتضی است از هرگونه پیگیری حضوری و غیر حضوری جداً پرهیز نما ئید .

۵- در صورت انصراف از ثبت نام (در هر مرحله ای که متقاضی انصراف دهد)، هیچگونه هزینه و یا مدرکی مسترد نخواهد شد.

۶- با عنایت به شرایط حاکم بر صنعت، و با توجه به تحریم های ظالمانه استکبار جهانی، چنانچه شرایط خاصی بر جذب نیروی انسانی در شرکت ایجاد گردد، هیچ حقی برای شرکت کنندگان و همچنین قبول شدگان نهایی در خصوص شروع به کار ایجاد نخواهد شد.

ثبت نام

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

۱ دیدگاه تاکنون.

  1. سید گفت:

    این چه کاریه باجونا میکنید .ازمونای سراسری به این خوبی برگزار میکنن این که چیزی نیست.۳.۴ماه از اطلاعیه به تعویق افتادن رد میشه.فقط پول گرفتن.پولشون پس بدین اگر برگزار نمیکنین
    یه اطلاعیه بزارین ؟

    [پاسخ]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.