خانه » استخدام در استان کرمان » استخدام شرکت صنایع مس افق کرمان

استخدام شرکت صنایع مس افق کرمان

متن آگهی:

خبر ۲۶ آبان ماه ۹۹ – شرکت صنایع مس افق کرمان (سهامی عام) به منظور ارزیابی و جذب  نیروی انسانی پیمانکاران اصلی و داخلی متعهد و کارآمد و به منظور ایجاد فرصت های استخدامی برابر برای کلیه نیروهای پیمانکار اصلی واجد شرایط با تاکید بر رعایت فرایند جذب و بکارگیری نیروی انسانی ضوابط و معیارهای انتخاب و استخدام نیروی انسانی از بین نیروهای شرکت های پیمانکار اصلی شرکت ملی صنایع مس ایران در مجتمع های مس سرچشمه و شهربابک دعوت به همکاری مینماید . لذا از افرادی که شرایط شرکت در آگهی ارزیابی و جذب  را دارند دعوت می گردد از مورخ ۱۳۹۹/۰۸/۲۵ لغایت ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ به آدرس اینترنتی www.karasa.ir (مرکز آزمونهای  تخصصی دانشگاه صنعتی شریف ) مراجعه و نسبت به ثبت نام در ارزیابی و آزمون اقدام نمایند.

 شرکتهای مورد تائید جهت شرکت در آزمون

شرکت های پیمانکار شامل:

الف- شرکت های دارای قرارداد دوره ای مستقیم (دست اول) با شرکت ملی صنایع مس ایران

ب- شرکت های معدنی اصلی  دارای قرارداد حفاری ، انفجار، باطله برداری و استخراج با شرکت ملی صنایع مس ایران

ج- شرکت های دارای قرارداد تامین نیروی انسانی مستقیم با شرکت ملی صنایع مس ایران

د- شرکت های دارای قرارداد فروش محصول تولیدی با شرکت ملی صنایع مس ایران (صرفا وابسته به موسسه صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران) که در حال حاضر حداکثر در محدوده ۱۰ کیلومتری مجتمع های مس سرچشمه و شهربابک

می باشند.

 لذا به همین منظور صرفا افرادی که در یکی از شرکت های مورد نظر مشغول به فعالیت هستند و فقط در یکی از حوزه های پاراگراف بالا در حال حاضر اشتغال دارند شرایط ثبت نام در ارزیابی و آزمون را دارند.

بدیهی است سوابق کاری خارج از موارد قید شده بالا  اعم از پروژه ها، قراردادهای غیر دوره ای، قرارداد های حمل، خاک برداری و معدنی غیر اصلی، پروژه ای و کلیه پیمانکاران دست دوم مورد تائید نمی باشد.

 جدول شماره ۱

ردیفرشته/گرایش تعدادجنسیتتوضیحاتمقطع مورد نیاز جهت ثبت نام
۱کلیه گرایش ها۱۶۰مردبخش مشاغل مرتبط با تولیدصرفا دیپلم
۲کلیه گرایش ها۴۰مرد/زنبخش مشاغل پشتیبانیدیپلم و بالاتر

الف: شرایط شرکت در ارزیابی

شرایط عمومی :

۱-     تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران

۲-     تدین به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرّح در قانون اساسی

۳-     دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی و یا معافیت دائم (برای متقاضیان مرد)

۴-   عدم اشتهار به فساد اخلاقی، نداشتن سابقه محکومیت و سوء پیشینه کیفری که موجب محرومیت از حقوق اجتماعی شده باشد (با تأییدمراجع ذی‌صلاح)

التحصیلی) در مقطع مورد نیاز به هنگام ثبت نام

۶-     داشتن تندرستی و توانایی کامل جسمی و روانی به تایید شرکت

۷-  حداکثر سن برای شرکت در ارزیابی برای افراد مستقر در شرکت های مورد تائید ۳۳ سال متولدین (۱۳۶۶ و بعد از آن) تا تاریخ ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ می باشد .

تبصره۱: مدت زمان خدمت سربازی به حداکثر سن داوطلب اضافه می گردد، همچنین مدت سابقه کار داوطلبان در شرکت های مورد تائید تا مورخ ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ در صورت پرداخت حق بیمه (حداکثر ۱۵ سال) به سن داوطلب اضافه می گردد.

تبصره ۲: داوطلب در زمان ثبت نام تحت هیچ شرایطی نباید تا تاریخ (۱۳۹۹/۰۷/۳۰) بیش از ۵۰ سال سن داشته باشد.

شرایط اختصاصی :

ارزیابی بر اساس سوابق شغلی در قراردادها ، بومی بودن افراد ، فرزندان بازنشسته ، شاغل ، از کار افتاده ناشی از کار، فوت ناشی از کار و همچنین خانواده ایثارگران، با لحاظ شرایط ذیل انجام خواهد شد:

۱: سوابق تجربی : دارا بودن حداقل۱۰ سال سابقه کار(حداقل ۳۶۵۰ روز سابقه بیمه) در شرکت های ذکر شده تا تاریخ ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ (ملاک سابقه در شرکت های مذکور صرفا بر اساس سابقه فرد در یکی از قراردادهای شرکت ملی صنایع مس ایران-  قید شده در شرایط آگهی- بدیهی است سایر سوابق فرد متقاضی در آن شرکت در خارج از محدوده قراردادی مذکور مورد تائید نمی باشد).

تبصره ۱: ملاک سابقه افراد ، صرفا محل قید شده در سوابق تامین اجتماعی  هر فرد در شرکت های مورد تائید در سرچشمه و شهر بابک می باشد، سایر موارد می بایست توسط منابع انسانی مجتمع ها و بر اساس اسناد مثبته از جمله کارت تردد ، مجوز ورود و …تایید رسمی گردد.

تبصره ۲: مجموع سوابق افراد در شرکت  ها و قراردادهای مورد تائید در هر شرایطی نباید  از ۳۶۵۰ روز کمتر  باشد.

 تبصره ۳ :  رانندگان شرکتهای پیمانکار حمل و نقل مورد تایید که از سر شبکه شرکت راهوار مس (مورد تایید اداره راهداری) استفاده می نمایند،  در صورت داشتن شرایط مورد نیاز(سابقه تامین اجتماعی آن شرکت ) و در صورت تقاضا می بایستی حتم ادارای کد فعال و  مالک خودرو باشند بدیهی است در صورت جذب هر یک از مالکین امتیاز خط و خودرو از فرد مذکور سلب می گردد.

تبصره ۴ : پیمانکاران شرکت های طرف قرارداد اصلی با شرایط ذکر شده آگهی به هیچ عنوان حتی در صورت پرداخت حق بیمه توسط شرکت اصلی مجاز به ثبت نام در آزمون نمی باشند.

۲: اشتغال: متقاضی می بایست حتما در زمان ثبت نام در یکی از شرکتهای پیمانکاری مورد تایید اشتغال داشته باشد و صرفا در یکی از قراردادهای دوره ای مستقیم (دست اول) ،  شرکت های معدنی اصلی  دارای قرارداد حفاری ، انفجار، باطله برداری و استخراج با شرکت ملی صنایع مس ایران ، شرکت های تامین نیروی انسانی مستقیم با  شرکت ملی صنایع مس ایران و شرکت های دارای قرارداد فروش اصلی با شرکت ملی صنایع مس ایران (وابسته به موسسه صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران)که در حال حاضر حداکثر در محدوده ۱۰ کیلومتری مجتمع ها می باشد، مشغول به فعالیت باشند .

۳مدرک تحصیلی:  پذیرفته شدگان  نهایی جذب شده صرفا جهت  مشاغل اجرایی (تولیدی – پشتیبانی ) با شرایط احراز دیپلم  به خدمت گرفته خواهند شد و تا ۱۰ سال با ارائه تعهد محضری مجاز به ارائه مدرک تحصیلی بالاتر نمی باشند.

۴: سلامت: نیروی انسانی مورد نظر علاوه بر داشتن شرایط عمومی جذب بایستی از سلامت جسمی  با تایید واحد ایمنی  و طب صنعتی برخوردار باشند.

توضیحات مهم: 

۱-    متقاضیان بر اساس ضوابط و مقررات قانون کار به صورت قرارداد تامین نیرو جذب می گردند و ضمنا پذیرفته شدگان نهایی با علم به کاهش احتمالی  حقوق و مزایا ، حق هر گونه اعتراضی را از خود سلب می نمایند .

۲-    چنانچه در هر مرحله از جذب و در هر زمان محرز شود متقاضی به اشتباه و یا به عمد اطلاعات خلاف واقع ارائه داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی می باشد از انجام مراحل بعدی محروم و از روند جذب حذف خواهد شد.

۳-   هر فرد تنها حق ثبت نام و شرکت در یکی از اعلام نیاز های نیروی انسانی (تولیدی ، پشتیبانی ) را دارد.

۴-   در مواردی که دریک خانواده دو نفر شامل شرایط شرکت در ارزیابی و  آزمون می باشند ،تنها یک نفر در صورت  قبولی نهایی پذیرفته خواهد شد.

۵-    در صورت انصراف هریک از قبول شدگان نهایی ، به هر دلیلی اعم از کاهش حقوق و … حق اشتغال در شرکت فعلی از فرد مذکور  ، سلب خواهد شد.

۶-  جذب افراد دارای معافیت پزشکی در صورت قبولی پس از تائید مرکز طب صنعتی و در صورت انطباق با شرایط شغل امکان پذیر می باشد.

۷- داوطلب با علم و آگاهی کامل از شرایط و نحوه ی ثبت نام، در صورت ثبت نام در آزمون بدون داشتن شرایط آگهی حق هر گونه اعتراض نسبت به پرداخت وجه ثبت نام را نخواهد داشت .

ب : نحوه ثبت نام و مهلت آن 

متقاضیان پس ازمطالعه دقیق آگهی و شرایط مندرج در آن حداکثر تا پایان روز ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ فرصت خواهند داشت به آدرس اینترنتی www.karasa.ir (مرکز آزمونهای تخصصی دانشگاه صنعتی شریف ) مراجعه وبرای شرکت در آزمون و ارزیابی  ثبت نام نمایند .

۱-     واریز مبلغ ۱٫۱۰۰٫۰۰۰ ریال (یک میلیون و صد هزار ریال) به صورت الکترونیکی و بانکی از طریق درگاه پرداخت الکترونیکی دانشگاه صنعتی شریف به عنوان حق ثبت نام .

توجه :وجه واریزی به هیچ عنوان مسترد نخواهد شد .

۲-   متقاضی می بایست موارد زیر را اسکن و فایل مربوطه را در هنگام ثبت نام به همراه داشته باشد و در سایت ثبت نام بارگذاری نماید:

– عکس داوطلب (سایز ۴*۳)

– کارت ملی

– شناسنامه

– گواهی فراغت از تحصیل

– کارت پایان خدمت وظیفه عمومی و یا معافیت قانونی دائم (برای متقاضیان مرد)

– مدارک سوابق پرداخت حق بیمه و مرتبط که به تایید سازمان تامین اجتماعی رسیده باشد.(نام شعبه و  کارگاه و جزییات سوابق کار به طورکامل  قید شده باشد) فایل به صورت pdf بارگذاری شود. (جدول سوابق کاری مشابه نمونه ارائه شده در انتهای آگهی ارسال گردد)

– آخرین حکم کارگزینی

– مدارک و مستندات مرتبط با فرزند بازنشسته، شاغل ، فوتی و از کار افتادگی ناشی از کار، به همراه کد پرسنلی برای فرد بازنشسته و شاغل

– مدارک و مستندات ایثارگری

– تکمیل کامل ودقیق فرم پیوست شماره ۱ و ۲ (لازم به ذکر است، فرم شماره ۱ و ۲ به صورت کامل تکمیل گردد و هر دو فرم الزاما به مهر و امضای مدیر عامل یا مدیر اداری شرکت فعلی متقاضی برسد)

– برگه مالکیت خودرو(برای رانندگان شرکت های پیمانکار حمل و نقل مورد تائید از سرشبکه شرکت راهوار) و داشتن کد تائید شده نظارت

توجه : حجم عکس نباید بیشتر از ۷۰ کیلوبایت و سایر موارد اسکن شده نیز نباید بیشتر از ۲۰۰ کیلوبایت باشد .

سایر توضیحات :

۱-  ثبت مشخصات و اطلاعات خواسته شده مطابق با فرمت موجود به طور صحیح و دقیق و دریافت کد رهگیری پس از اتمام مراحل ثبت نام اینترنتی ضروری می باشد . (دریافت کد رهگیری به منزله تایید نهایی ثبت نام نمی باشد)

۲- متقاضیان باید پس از ثبت نام به سایت مذکور مراجعه کرده و با ورود کد رهگیری از وضعیت ثبت نام نهایی خود مطلع شوند و نسبت به چاپ تاییدیه نهایی ثبت نام خود اقدام نمایند.

***مهم: داوطلبین گرامی  پس از ثبت نام و دریافت کد پیگیری،  تائیدیه مدارک ثبت نام دو مرحله ای می باشد. لازم است پس از تائید اولیه مدارک، در روزهای آینده مجدد  به سایت مراجعه نموده و از وضعیت تائید نهایی خود مطلع شوید.

۳- لازم است متقاضیان گرامی در مرحله ثبت نام اینترنتی در تکمیل اطلاعات دقت نمایند . مسئولیت درستی اطلاعات وارد شده به عهده داوطلب بوده و پس از تائید اینکه  متقاضی شرایط شرکت در آزمون را دارد یا خیر بایستی اصل مدارک خواسته شده و کپی آنها را به همراه داشته باشند . بدیهی است در هر یک از مراحل حتی پس از بکارگیری چنانچه مغایرتی بین اطلاعات وارد شده و مندرجات اصل مدارک مشاهده شود ، ضمن ممانعت از ادامه کار ، از روند جذب حذف خواهند شد .

ج : دریافت کارت شرکت در آزمون

دریافت کارت شرکت در آزمون در صورت تائید نهایی و احراز شدن شرایط شرکت در ارزیابی  به شرح ذیل می باشد :

۱  – دریافت کارت از طریق سایت کارآسا طبق کد رهگیری ارائه شده ، امکان پذیر است .

۲  – محل و زمان دقیق آزمون همزمان با دریافت کارت در سایت قابل مشاهده است .

  د : نحوه برگزاری آزمون 

۱-  آزمون  به صورت چهار گزینه ای و با احتساب نمره منفی برای پاسخ های نادرست برگزار می گردد .

۲- آزمون تولیدی شامل ۱۰۰ سوال در زمینه معارف اسلامی ، علوم اجتماعی ، زبان وادبیات فارسی ، ریاضی ، هوش و زبان انگلیسی می باشد .

۳-  آزمون پشتیبانی  شامل ۱۰۰سوال عمومی و  تخصصی می باشد . که  شامل معارف اسلامی ، علوم اجتماعی ، زبان وادبیات فارسی و زبان انگلیسی و فن آوری ، ریاضی و هوش خواهد بود .

تبصره : اقلیت های مذهبی از پاسخگویی به سوالات معارف اسلامی معاف می باشند و امتیاز آن در سایر موارد ارزیابی  توزیع می شود .

ه : اعلام نتایج 

از بین افرادی که حائز بیشترین امتیاز در ارزیابی و آزمون گردیده اند  جهت مصاحبه معرفی خواهند گردید . متقاضیان  در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر می توانند باشماره تلفن ۶۶۵۶۰۴۶۵-۶۶۵۳۰۰۴۳-۰۲۱ تماس حاصل نمایند.

برای ثبت نام در آزمون کلیک کنید.

برای دریافت فرم های پیوست کلیک کنید. (لازم به ذکر است، فرم شماره ۱ و ۲ به صورت کامل تکمیل گردد و هر دو فرم الزاما به مهر و امضای مدیر عامل یا مدیر اداری شرکت فعلی متقاضی برسد)

نمونه جدول سوابق کاری

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.