خانه » استخدام در استان تهران » استخدام شرکت سیمان تهران(تمدید مهلت ثبت نام)

استخدام شرکت سیمان تهران(تمدید مهلت ثبت نام)

متن آگهی:

خبر ۱۹ بهمن ماه ۹۸ – شرکت تولیدی صنعتی سیمان تهران در نظر دارد به منظور تامین و تکمیل نیروی انسانی مورد نیاز خود، واقع در تهران، از بین واجدین‌ شرایط مرد در مقاطع تحصیلی فوق دیپلم و لیسانس از طریق برگزاری آزمون و مصاحبه (فنی، تخصصی، مهارتی و روان شناختی)، به صورت قرارداد مدت معین طبق قوانین و مقررات کار و تامین اجتماعی اقدام به جذب نیروی تمام وقت طبق جدول مشاغل و مقاطع و رشته های تحصیلی مندرج در انتهای اطلاعیه ‌نماید.
لذا متقاضیان شرکت در آزمون می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت ‌نام از تاریخ ۹۸/۱۱/۱۹ به پایگاه اینترنتی tcc.iran-azmoon.ir مراجعه نموده و حداکثر تا تاریخ ۹۸/۱۱/۲۸ نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

شرایـط عمومـی داوطلبان :
۱٫ تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران
۲٫ التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
۳٫ تدین به دین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور طبق قانون اساسی
۴٫ عدم اشتهار به فساد اخلاقی ، نداشتن سوء پیشینه کیفری که موجب محرومیت از حقوق اجتماعی شده باشد
۵٫ عدم اعتیاد به مواد مخدر به تایید مراجع ذیصلاح
۶٫ داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی دایمی یا معافیت دایم غیر پزشکی در زمان ثبت نام (برای داوطلبین مرد)
۷- عدم اشتغال و تعهد خدمت در سایر سازمانها ، شرکتها و دستگاههای دولتی و وابسته به دولت و نهادهای انقلاب اسلامی
۸٫ برخورداری از تندرستی و توانایی کامل جسمی و روانی جهت انجام فعالیت‌های شغلی طبق تایید پزشک معتمد طب کار
۹٫ آمادگی انجام وظیفه تمام وقت در محل کارخانه واقع در شهرری بر اساس ضوابط و آئین نامه های داخلی شرکت
۱۰٫ دارا بودن مدرک تحصیلی معتبر دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم و وزارت بهداشت، یا دانشنامه تحصیل در دانشگاههای خارج از کشور که به تایید وزارت علوم یا وزارت بهداشت رسیده باشد ، در زمان مصاحبه حضوری.

تبصره ۱: تاریخ فراغت از تحصیل داوطلبان می بایست قبل از تاریخ ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ باشد.
تبصره ۲: مدرک تحصیلی زمان ثبت نام ملاک استخدام خواهد بود و در صورت مشاهده تخلف در هر مرحله، پذیرش داوطلب باطل تلقی و حق هیچگونه اعتراضی وجود نخواهد داشت.
تبصره ۳ : مدارک تحصیلی معادل، مشروط و غیر مرتبط ، قابل پذیرش نمی باشد.
تبصره ۴ : داوطلبین دارای مدارک بالاتر ، قابل پذیرش نمی باشند.

شرایط سنی :
۱٫ حداکثر سن قابل قبول در زمان ثبت نام برای داوطلبان مقطع کاردانی ۲۸ سال (متولدین ۱۳۷۰/۰۹/۳۰ و بعد از آن) و مقطع کارشناسی ۳۰ سال متولدین ۱۳۶۸/۰۹/۳۰ و بعد از آن) می‌باشد.
۲٫ به ازای هر سال سابقه کار مفید و مرتبط با رشته تحصیلی و شغل مورد نظر که دارای سابقه بیمه تامین اجتماعی باشد، حداکثر تا سه سال به حداکثر سن مجاز در هر مقطع افزوده خواهد شد.
تبصره: ارایه رضایت نامه شغلی از محل های خدمت در زمان ارایه مدارک پیش از مصاحبه حضوری، برای پذیرفته شدگان آزمون کتبی، الزامی است.
صرفاً متقاضیان دارای مدرک کاردانی می بایست ساکن استان تهران باشند.

نحوه ثبت نام و ارسال مدارک:
داوطلبان از تاریخ ۹۸/۱۱/۱۹ تا پایان روز جمعه مورخ ۹۸/۱۱/۲۸ مهلت دارند تا با مطالعه دقیق آگهی و شرایط مندرج در آن، در پایگاه اینترنتی tcc.iran-azmoon.ir فرم ثبت نام را تکمیل و مدارک زیر را بارگذاری نمایند.
• مطالعه دقیق آگهی و شرایط مندرج در آن
• واریز مبلغ ۴۰۰٫۰۰۰ ریال (چهل هزار تومان) به صورت الکترونیکی به ‌عنوان حق ثبت نام در آزمون
توجه: هزینه واریزی به هیچ عنوان مسترد نخواهد شد.
• فایل اسکن شده عکس داوطلب ۴×۳ با حداکثر حجم ۴۰ کیلو بایت
• فایل اسکن شده پشت و رو کارت ملی با حداکثر حجم ۸۰ کیلو بایت

توضیح ۱: زمان ثبت نام به هیچ عنوان تمدید نمی‌گردد و متقاضیان می بایست در مدت زمان اعلام شده نسبت به ثبت ‌نام اقدام نموده و از موکول نمودن ثبت‌نام به روزهای پایانی خودداری نمایند.
توضیح ۲: متقاضیان شرکت در آزمون میبایست پس از پایان ثبت نام کد رهگیری خود را یادداشت نموده و تا پایان مراحل استخدام نزد خود نگهداری نمایند. به ثبت‌نام با مدارک ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و هیچگونه مسئولیتی متوجه شرکت نخواهد بود.
توضیح ۳: لازم است داوطلبان گرامی در تکمیل اطلاعات دقت نمایند. مسئولیت درستی اطلاعات وارد شده به ‌عهده داوطلب بوده و مدارک و مستندات مورد نیاز در این اطلاعیه ملاک عمل قرار خواهد گرفت. صدور کارت شرکت در آزمون به منزله تایید اطلاعات ارسالی نمی‌باشد و مدارک داوطلبان بعد از آزمون، بررسی خواهد شد و چنانچه در هر زمان محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، از انجام مراحل بعدی محروم و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد و در صورت شروع به کار از ادامه اشتغال وی جلوگیری و قرارداد وی فسخ می‌گردد. لازم است داوطلبان در زمان مصاحبه اصل کلیه مدارک مورد نیاز مانند شناسنامه، کارت ملی، کارت پایان خدمت یا معافیت دایم غیر پزشکی، اصل مدرک تحصیلی مرتبط با رشته شغلی (بر اساس جدول رشته شغلی)، سوابق شغلی و سایر مدارک مربوطه را ارائه نمایند.
توضیح ۴: هر فرد تنها حق یکبار ثبت نام و شرکت در آزمون یک مقطع، رشته و گرایش را دارد.
توضیح ۵: دریافت کد رهگیری به منزله انجام نهایی بودن فرایند ثبت نام داوطلب بوده و لزوما به منزله تایید داوطلب جهت شرکت در آزمون نمی باشد. ضروری است داوطلبین به طور مکرر به سایت ثبت نام مراجعه نموده و از وضعیت تایید نهایی خود جهت شرکت در آزمون اطمینان حاصل نموده و در صورت عدم تایید، نسبت به اصلاح مشخصات ثبت نام اقدام نمایند.

زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون:
۱٫ دریافت کارت ورود به جلسه آزمون برای داوطلبان از روز سه شنبه مورخ ۹۸/۱۱/۲۹ لغایت چهارشنبه مورخ ۹۸/۱۱/۳۰ از طریق سایت ثبت نام امکان‌پذیر است. بدیهی است از ورود افراد فاقد کارت ورود به جلسه، به سالن آزمون جلوگیری خواهد شد.
۲٫ زمان برگزاری آزمون در روز پنجشنبه مورخ ۹۸/۱۲/۰۱ در شهر تهران می باشد. ساعت شروع و محل برگزاری آزمون بر روی کارت ورود به جلسه آزمون درج خواهد شد.
۳٫ آزمون عمومی و تخصصی بصورت چهارگزینه‌ای و با احتساب نمره منفی برای پاسخ‌‌های نادرست برگزار می‌گردد.

اطلاع رسانی به داوطلبان آزمون و اعلام نتایج :
در کلیه مراحل با مراجعه به پایگاه اینترنتی tcc.iran-azmoon.ir مراتب پذیرش ثبت نام، نقص مدارک، صدور کارت شرکت در آزمون، نتیجه مرحله اول، محل و زمان برگزاری مصاحبه تخصصی و هرگونه اطلاعات تکمیلی دیگری را دریافت نمایند.

مراحل جذب و استخدام:
۱٫ از داوطلبانی که در آزمون کتبی حد نصاب لازم را احراز نموده باشند به ترتیب اولویت و تقدم امتیاز جهت انجام مصاحبه فنی و تخصصی دعوت به عمل خواهد آمد. پس از طی مراحل گزینش و معاینات طب کار، پذیرفته شدگان نهایی به کار گیری و پس از آن جهت شرکت در دوره های آموزشی علمی و عملی حین کار معرفی خواهند شد.
۲٫ نتایج آزمون کتبی به صورت سه تا پنج برابر ظرفیت اعلام خواهد شد. لذا کسب حد نصاب نمره لازم در آزمون کتبی هیچگونه حق استخدامی ایجاد نمی کند و انتخاب نهایی پذیرفته شدگان در آزمون پس از طی مراحل مصاحبه تخصصی، معاینات طب کار، گزینش عمومی و با رعایت اولویت های مقرر صورت می پذیرد.
۳٫ افرادی که موفق به سپری نمودن آزمون و مصاحبه فنی، گزینش و آزمایش های طب کار می شوند بایستی قبل از آغاز دوره های آموزشی، تعهدات لازمی که از سوی شرکت تعیین می گردد را به شرکت یا نماینده قانونی آن ارایه دهند.
۴٫ منتخبینی که در طول یا پس از طی دوره های آموزشی، از عقد قرارداد استخدامی و آغاز به کار خودداری نمایند،
به تشخیص شرکت مکلف به جبران کلیه هزینه های مربوط به مراحل مورد اشاره خواهند بود.
۵٫ تشخیص شرکت در رد یا پذیرش داوطلبان در هر یک از مراحل اشاره شده و نهایتاً به کارگیری، نافذ و قاطع بوده و داوطلبان حق هر گونه اعتراضی را از خود سلب و ساقط می نمایند.
۶٫ زمان شروع آموزش های علمی و عملی و کارورزی و همکاری آزمایشی منتخبین، توسط شرکت و به تناسب برنامه های تولید کارخانه، به متقاضیان اعلام می گردد و پذیرفته شدگان نهایی مکلفند از تاریخی که شرکت اعلام خواهد نمود در مراکز آموزشی و صنعتی تعیین شده حضور یابند.
۷٫ پذیرفته شدگان نهایی، در طی دوران آزمایشی (حداکثر سه ماه) مورد ارزیابی قرار گرفته و در صورت عدم رضایت از عملکرد ایشان در هر زمان، بدون هیچگونه قید و شرطی و با رعایت مفاد قانون کار، به همکاری آنها خاتمه داده خواهد شد.
۸٫ کارآموزان در مدت زمان آموزش و کارورزی مطابق با قوانین موجود از حقوق و مزایای بیمه تامین اجتماعی برخوردار هستند.
۹٫ نوع استخدام پذیرفته شدگان نهایی، “قرارداد کار معین با مدت معین” در چارچوب مقررات خدمات اشتغال قانون کار و بیمه تامین اجتماعی می باشد.

تـذکـرات لازم:
۱٫ شرکت کنندگان هنگام ثبت نام، اسکن مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام را تهیه نموده و همچنین جهت واریز وجه ثبت نام از اطلاعات مربوط به رمز دوم (اینترنتی) و cvv2 کارت بانکی خود و همچنین فعال بودن امکان خرید اینترنتی کارت بانکی اطمینان حاصل نمایند.
۲٫ لازم است داوطلبان گرامی در مرحله ثبت نام اینترنتی در تکمیل اطلاعات دقت نمایند و در صورتی که از طریق کافی‌نت اقدام به ثبت‌نام می‌نمایند، تاکید می شود که تمام مراحل ورود اطلاعات ثبت نامی را شخصاً انجام داده و یا بر انجام امور مربوطه، در کافی نت نظارت مستقیم داشته باشند که مسئولیت صحت اطلاعات وارد شده بر عهده داوطلب می باشد.
۳٫ در خصوص کیفیت تصاویر ارسالی (این موضوع برای داوطلبانی که ثبت نام آنان توسط دیگران انجام می شود قبلاً رخ داده است) تاکید می‌گردد علاوه بر کنترل اطلاعات ثبت نامی، حتماً نسبت به کنترل کیفیت تصاویر ارسالی دقت نمایید. بدیهی است در صورت ارسال تصاویر با کیفیت نامناسب تمامی مسئولیتها بر عهده داوطلب خواهد بود.
۴٫ داوطلبانی که تاریخ فراغت از تحصیل یا تاریخ پایان خدمت وظیفه و یا کارت معافیت دایم آنان بعد از تاریخ ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ باشد به هیچ عنوان مورد پذیرش قرار نمی گیرد.
۵٫ وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمی گردد.
۶٫ در صورت قبولی در آزمون کتبی، در زمان مصاحبه ارایه اصل و کپی تمامی مدارک (از جمله مدرک تحصیلی که معدل کل داوطلب در آن قید شده باشد)، کارت ملی، شناسنامه و وضعیت نظام وظیفه، رضایت نامه های شغلی در صورت اظهار سابقه کار) الزامی است.
۷٫ کلیه مدارک تحصیلی ارایه شده، از وزارت علوم یا وزارت بهداشت استعلام خواهند شد.
۸٫ ارایه ارزشنامه مدارک تحصیلی صادره توسط اداره کل دانش آموختگان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای فارغ التحصیلان دانشگاههای خارج از کشور الزامی است.
۹٫ کارفرما هیچگونه تعهدی در قبال تأمین مسکن و پرداخت ودیعه مسکن پذیرفته شدگان نهایی در سایر شهرستانهای کشور را نخواهند داشت و پذیرفته شدگان راسا و شخصا در خصوص اسکان خود مسئول خواهند بود.
۱۰٫ ایاب و ذهاب پذیرفته شدگان منحصراً از محل های تجمع موجود در شهر تهران تا محل کارخانه و بالعکس بر عهده کارفرما خواهد بود.
۱۱٫ کارفرما هیچ گونه تعهدی در قبال جذب نفرات ذخیره نخواهد داشت. در صورت انصراف نفر اصلی و متناسب با نیاز و در طی زمان، از فرد ذخیره دعوت بکار خواهد شد.
۱۲٫ محل خدمت کلیه پذیرفته شدگان در محل کارخانه واقع در استان تهران – شهرری می باشد.
۱۳٫ شرکت کنندگان مقاطع فوق دیپلم، در زمان آزمون صرفاً باید دارای مدرک سطح مقطع مربوطه باشند. در صورتی که با وجود داشتن مدرک بالاتر در این سطوح ثبت نام کنند، در صورت اثبات در هر مرحله از استخدام از ادامه همکاری آنها ممانعت بعمل خواهد آمد و حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت.
۱۴٫ شرکت در قبال ارتقاء شغلی پذیرفته شدگانی که پس از استخدام، مدارک بالاتر اخذ و ارایه نمایند، هیچگونه تعهدی نخواهد داشت.
۱۵- برای کلیه مشاغل عملیاتی ، افراد متقاضی باید از نظر جسمانی و فیزیکی توانایی انجام کار در مشاغل مورد نیاز را دارا باشند.
۱۶- آمادگی برای انجام کار بصورت نوبت کاری (شیفت )
* متقاضیان می بایست در طول فرآیند جذب به صورت مستمر، جهت آگاهی از اطلاعیه ها و نتایج مراحل مختلف، به وبسایت ثبت نام به آدرس tcc.iran-azmoon.ir مراجعه نمایند. لذا عدم اطلاع داوطلب از مراحل و جزئیات آزمون و جذب موجب هیچ گونه حقی برای وی نمی گردد.
**پذیرفته شدگان بر اساس نیاز خطوط تولید و برنامه تامین نیروی انسانی شرکت، به تدریج و در چند نوبت جهت شروع به کار فراخوان خواهند شد لذا مقتضی است از هرگونه پیگیری حضوری و غیر حضوری جداً پرهیز نمائید

تاریخ های مهم
ثبت نام در سامانه و اخذ کد رهگیری۹۸/۱۱/۱۹ لغایت ۹۸/۱۱/۲۸
توزیع کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی۹۸/۱۱/۲۹ لغایت ۹۸/۱۱/۳۰
برگزاری آزمون استخدامی۹۸/۱۲/۰۱
تشکیل پرونده و مصاحبه تخصصیمتعاقباً اعلام خواهد شد.

جدول مشاغل و مقاطع و رشته های تحصیلی مورد نیاز

ردیف شغلیسرفصل شغلیمقطع تحصیلیجنسیترشته های تحصیلیسرفصل دروس امتحانی
مردزن
۱کارشناس حفاظت و ایمنیکارشناسی*بهداشت حرفه‌ای و ایمنی کار- ایمنی صنعتی و محیط کار – مهندسی شیمی (گرایش HSE)آلودگی هوای محیط کار و کنترل آن – عوامل فیزیکی و شیمیایی محیط کار – اصول بهداشت محیط – حریق و روش‌های مبارزه با آن – دفع مواد زاید صنعتی – HSE
۲پزشکیارکارشناسی*پرستاریآموزش به بیمار – اخلاق حرفه ای – بهداشت جامعه – پرستاری اورژانس – پرستاری بیماری های داخلی – پرستاری در بحران ها و بلایا – – روان پرستاری
۳تعمیرکار برق و الکترونیککاردانی*برق (گرایش قدرت – الکترونیک – کنترل – ابزار دقیق)مدارهای الکتریکی– ماشین–تکنولوژی و کارگاه سیم پیچی–کارگاه برق–الکترونیک – مدار منطقی

جهت ثبت نام اینجا کلیک کنید

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.