خانه » استخدام در استان هرمزگان » استخدام در استان هرمزگان » استخدام شرکت بهره برداری و تعمیراتی مپنا(اطلاعیه جدید زمان برگزاری آزمون)

استخدام شرکت بهره برداری و تعمیراتی مپنا(اطلاعیه جدید زمان برگزاری آزمون)

متن آگهی:

خبر ۹ مرداد ماه ۹۹ – به استحضار میرساند، تاریخ جدید ( بار سوم) آزمون نیروگاه هنگام در روز جمعه ۱۳۹۹/۰۵/۱۷ از ساعت ۱۶ الی ۱۸ در محل اعلام شده برگزار میگردد، برگزاری آزمون منوط به صدور مجوز وزارت بهداشت و اعلام دریافت پرینت کارت ورود به جلسه تا تاریخ سه شنبه ۱۳۹۹/۰۵/۱۴ توسط همین سایت میباشد. یادآوری: با توجه به شیوع بیماری کرونا و قرمز شدن شهر بندر عباس ،احتمال تغییر در تاریخ آزمون وجود دارد

جهت مشاهده متن اطلاعیه اینجا کلیک کنید


خبر ۶ مرداد ۹۹: لغو آزمون استخدامی شرکت بهره برداری و تعمیراتی مپنا 

آزمون استخدامی شرکت بهره برداری و تعمیراتی مپنا مربوط به نیروگاه سیکل ترکیبی کلاس F هنگام به دلیل شیوع بیماری کرونا در روز جمعه مورخ ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ در شهر بندر عباس لغو گردید.
تاریخ برگزاری جدید آن متعاقبا اعلام خواهد شد.


خبر ۳۰ تیر ماه ۹۹ – برگزاری زمان و مکان کتبی این آزمون بدلیل شیوع بیماری کرونا،منوط به صدور مجوز برگزاری از طریق مسئولین ذیربط میباشد که متعاقبا در همین سایت اعلام خواهد شد.


خبر ۲۸ تیر ماه ۹۹ -آزمون استخدامی شرکت بهره برداری و تعمیراتی مپنا مربوط به نیروگاه سیکل ترکیبی کلاس F هنگام روز جمعه ۱۰ مرداد ماه برگزار خواهد شد. با توجه به شیوع بیماری کرونا و قرمز شدن وضعیت شهر بندر عباس ، احتمال تغییر آزمون وجود دارد

جهت مشاهده اطلاعیه اینجا کلیک کنید


خبر ۲۳ تیر ۹۹- تعویق زمان برگزاری آزمون استخدامی شرکت بهره برداری و تعمیراتی مپنا

به اطلاع کلیه داوطلبان محترم آزمون شرکت مپنا ویژه نیروگاه هنگام میرساند به دلیل شیوع شدید بیماری کرونا ، این آزمون در مورخ ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ در شهر بندر عباس لغو و تاریخ برگزاری جدید آن متعاقبا در اسرع وقت اعلام خواهد شد<


خبر ۳ اردیبهشت ماه ۹۹- اطلاعیه کلیه داوطلبین محترم آزمونهای استخدامی شرکت بهره برداری و تعمیراتی مپنا

کلیه درخواستهای داوطلبین در دست بررسی و ممیزی میباشد.

جهت تایید و یا رفع نقص مدارک ارسالی ، بزودی تلفنی در اختیار داوطلبین گذاشته خواهد شد که تماس حاصل نمایند.

تاریخ و نحوه برگزاری این آزمونها پس از صدور مجوز توسط مسئولین ذیربط از طریق همین سایت اطلاع رسانی خواهد شد.


خبر ۱ فروردین ۹۹: تمدید مهلت ثبت نام آزمون های استخدامی شرکت بهره برداری و تعمیراتی مپنا 

به علت درخواست داوطلبین و شرایط خاص شیوع ویروس کرونا ، مهلت ثبت نام این آزمون تا روز پنجشنبه مورخ ۱۳۹۹/۱/۲۸ تمدید گردید.


خبر ۱۹ اسفند ماه ۹۸- شرکت بهره برداری و تعمیراتی مپنا (سهامی خاص) جهت تامین نیروی انسانی متخصص خود در مشاغل فنی و تخصصی بهره برداری و تعمیرات از بین داوطلبان استخدام فقط بومی شهرهای استان هرمزگان طی آزمون کتبی و مصاحبه جهت استخدام در نیروگاه سیکل ترکیبی کلاس F هنگام به شرح زیر دعوت به همکاری می نماید.
مهلت ثبت نام تا ۲۷ اسفند ماه میباشد.

دانلود فایل آگهی استخدام

دانلود فرم ثبت نام

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.