خانه » استخدام در استان بوشهر » استخدام شرکت بهداشت و درمان شهرستان کنگان

استخدام شرکت بهداشت و درمان شهرستان کنگان

متن آگهی:

خبر ۳ بهمن ماه ۱۴۰۱ – شبکه بهداشت و درمان  شهرستان کنگان  در نظر دارد برای تأمین نیروهای مورد نیاز خود بر اساس مجوز شماره   ۳۲۸۶۷    مورخ   ۱۴۰۱/۱۰/۱۰  کمیته سرمایه انسانی دانشگاه مورخ   ۱۴۰۱/۱۰/۷    تعداد   نفر از افراد واجدالشرایط را از طریق آزمون/ مصاحبه و پس از طی کردن مراحل گزینش توسط هسته گزینش دانشگاه به صورت قرارداد شرکتی جهت  پایگاه اورژانس بنک  بصورت قرارداد شرکتی حجمی جذب نماید

مهلت ثبت نام : ۸ بهمن ماه ۱۴۰۱

جدول رشته های شغلی مورد نیاز

عنوان شغلمحل جغرافیایی خدمتتعداد مورد نیازجنسیتشرایط احراز از نظر مدرک و رشته تحصیلی
زنمرد
کارشناس/کاردان فوریت های پزشکیپایگاه  جادی ای   اورژانس۱۱۵  بنک۶ نفر *دارا بودن مدرک کاردانی و کارشناسی در رشته های  فوریت های پزشکی، اتاق عمل ، هوشبری  و کارشناسی  پرستاری

۱- شرایط عمومی  استخدام
۱/۱- تدین به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرح درقانون اساسی
۲/۱- داشتن تابعیت ایران
۳/۱- داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم از خدمت
۴/۱- عدم اعتیاد به دخانیات ومواد مخدر و روانگردان
۵/۱- عدم سابقه محکومیت جزایی موثر
۶/۱- نداشتن منع استخدام دردستگاه¬های دولتی به¬موجب آرای مراجع قانونی
۷/۱- داوطلبان نباید مستخدم رسمی، ثابت و پیمانی سایر دستگاه¬های دولتی و یا بازنشسته و بازخرید خدمت باشند.
۸/۱- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
۹/۱- داشتن سلامت جسمانی وروانی وتوانایی برای انجام کاری که برای آن استخدام می¬شوند بر اساس دستورالعمل های مصوب و تایید طب کار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

۲-  شرایط اختصاصی و ضوابط پذیرش شغل:
۱- داشتن حداقل ۲۲ سال و حداکثر ۴۰سال تا تاریخ انتشار آگهی
۲- دارای قد ۱۶۵ سانتی متر و بالاتر.
۳- دارای شاخص توده بدنی (Body Mass Index) BMI کمتر از ۳۰ و بیشتر از ۱۹
تبصره : افرادی که BMIآنها بیشتر از ۳۰ باشد و نسبت به موضوع معترض باشند طبق دستورالعمل اجرایی مربوطه برای انجام”تست بیو الکتریک امپدانس” معرفی می شوند و تصمیم گیری نهایی در خصوص آنها براساس نتایج تست مربوطه صورت میگیرد.
تذکر: اندازه گیری “قد” و BMI در زمان بررسی مدارک انجام خواهد گرفت و در صورتی که داوطلب هر یک از این شرایط را احراز ننماید، از سایر مراحل استخدام از جمله مصاحبه حذف خواهد شد و حق اعتراض نخواهدداشت.
۵- دارا بودن گواهینامه و آمادگی رانندگی با آمبولانس
    تبصره۱: ارائه گواهینامه ب۲  یا پایه دوم توسط متقاضیان دارای مدارک پیراپزشکی یا ارائه تعهد مبنی بر اخذ گواهینامه مذکور ظرف یکسال از تاریخ پذیرفته شدن الزامی است. لازم به ذکر است افراد زیر ۲۴ سال چنانچه فاقد گواهینامه مربوطه باشند و شرایط سنی لازم جهت اخذ گواهینامه نداشته باشند. در صورت پذیرش  بایستی تعهد محضری مبنی براخذ گواهینامه ب ۲ تا پایان ۲۴ سالگی ارائه نمایند. بدیهی است در صورت عدم ارائه اصل گواهینامه مربوطه در مدت تعیین شده استخدام فرد کان لم یکن خواهد شد.
۶- داشتن آمادگی جسمانی و مهارتهای بدنی برای امدادرسانی سریع و صحیح (بدین منظور از داوطلبان واجد شرایط،آزمون آمادگی جسمانی به عمل خواهد آمد. افراد عینکی(کم بینا)، دارای سمعک (کم شنوا) و دارای محدودیتهای حرکتی بهیچ عنوان پذیرفته نمیگردند.
۷- افرادی که به هرطریقی مستخدم دولت و یا سایر ارگانهاباشند(کارکنان رسمی، پیمانی، قراردادی، و .. )، مجاز به شرکت در آزمون نمی باشند.
*مشمولین طرح در صورتی می توانند در این آزمون شرکت نمایند که در حالت تمدید طرح داوطلبانه یا طرح کووید باشند و طرح اجباری را سپری کرده باشند.

قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت
*به استناد بند الف ماده ۱۵ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مصوب ۱۴۰۰/۸/۱۹ مجلس شورای اسلامی به ازاء تاهل و نیز داشتن هر فرزند یکسال تا حداکثر ۵ سال به سقف محدودیت سنی اضافه می شود.
* به ازای تاهل و نیز هر فرزند دو درصد حداکثر تا ده درصد به مجموع امتیاز آزمون کتبی (حیطه عمومی و تخصصی )داوطلب اضافه می شود
۳-افراد دارای اولویت
با رعایت ضوابط مطرح شده در بند دوم افرادی که دارای هریک از شرایط ذیل باشند در اولویت پذیرش قرار دارند:

۱-ایثارگران: جانبازان، آزادگان، فرزندان شهدا، فرزندان جانبازان بیست و پنج درصد و بالاتر و فرزندان آزادگان یک سال اسارت و بالاتر.
۲- بومی شهرستان مطابق تعریف زیر:
سهمیه بومی
با توجه به بخشنامه شماره ۳۶۹۴۸۸ مورخ ۹۹/۷/۲۷ سازمان اداری و استخدامی کشور و به استناد قانون اصلاح ماده ۴۴ قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب ۱۶/۶/۹۹ مجلس شورای اسلامی نمره مکتسبه داوطلبان بومی بجز شهرستان تهران و مراکز استانها با تعاریف ذیل با ضریب یک و چهاردهم  (۴/۱) محاسبه و ملاک عمل قرار می گیرد.
الف- شهرستان محل تولد مندرج در شناسنامه داوطلب با شهرستان مورد تقاضا یکی باشد.
ب- سکونت داوطلب به مدت حداقل ده سال با ارائه استشهاد محلی )براساس فرم پیوست آگهی) ممهور به مهر نیروی انتظامی (پاسگاه یا کلانتری محل) احراز گردد.
ج- داشتن سوابق تحصیلی در مقاطع ابتدایی، راهنمایی یا دبیرستان در شهرستان مورد تقاضا با تایید اداره آموزش و پرورش
شهرستان مربوطه می تواند به عنوان تمام یا قسمتی از سابقه ده سال سکونت به شرط استشهاد محلی مبنی بر تایید ساکن بودن
ملاک عمل قرار گیرد.
د- در صورت وجود ابهام درخصوص شهرستان محل تولد نظر اداره کل ثبت احوال استان ملاک عمل خواهد بود.
و- تقسیمات کشوری در اولین روز ثبت نام ملاک عمل برای تعیین بومی بودن خواهد بود.

۳-    نحوه ثبت نام ومدارک مورد نیاز
۱/۴-   متقاضیان واجد شرایط ملزم هستند از تاریخ ۱۴۰۱/۱۱/۲  لغایت    ..۱۴۰۱/۱۱/۸ .  با مراجعه به سامانه ..Emp.Bpums.Ac.Ir.. ثبت نام و مدارک مورد نیاز را بارگذاری نمایند. تاریخ آزمون و مصاحبه متعاقبا اعلام میگردد .
۲/۴- مدارک مورد نیاز ثبت نام:
– تکمیل برگ درخواست شغل
– یک قطعه عکس ۴×۳
– تصویر آخرین مدرک تحصیلی یا گواهی پایان طرح
– تصویر گواهینامه رانندگی ب۲
– تصویر کارت ملی
– تصویر تمام صفحات شناسنامه
– تصویر کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی یا معافیت دائم
-تصویر مدرک دال بر بومی بودن  طبق تعاریف درج شده در آگهی
-مدارک ایثارگری
– تصویر سایرمدارک طبق مفاد آگهی حسب ضرورت
تصویر فیش واریزی به مبلغ مبلغ ۵۰۰/۰۰۰ ریال (پانصد هزار ریال) به شماره شناسه واریز ۳۸۶۰۸۰۸۷۳۱۲۴۰۰۴۰۰۶۰۰۰۰۰۰۰۰۰۸۰۰  و شبا حساب ۴۹۰۱۰۰۰۰۴۰۰۱۰۸۰۸۰۳۰۲۵۳۴۸ IR به نام معاونت توسعه و منابع دانشگاه نزد بانک  مرکزی
۳/۴- مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط وشرایط اعلام شده درمتن آگهی برعهده داوطلب خواهد بود ودر هر مرحله از مراحل ثبت نام، و جذب محرز شود که داوطلب اطلاعات خلاف داده یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است داوطلب از انجام مراحل بعدی محروم خواهد شد، حتی در صورت صدور قرارداد حکم مزبور لغو وبلااثر می¬گردد.
•    اورژانس استان و شرکت طرف قرارداد هیچ گونه تعهدی جهت تامین غذا و مسکن پذیرفته شدگان ندارد.
•    زمان و مکان آزمون متعاقبا اعلام میگردد.

جهت دریافت فرم استشهاد محل سکونت جهت شرکت در آزمون استخدامی پایگاه اورژانس بنک کنگان -شرکتی کلیک نمایید.

جهت دریافت برگ درخواست شغل شرکتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان کلیک نمایید.

جهت ثبت نام آزمون کلیک نمایید.

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.