خانه » استخدام در استان تهران » استخدام سازمان ثبت اسناد و املاک کشور(تغییر زمان برگزاری آزمون)

استخدام سازمان ثبت اسناد و املاک کشور(تغییر زمان برگزاری آزمون)

متن آگهی:

خبر ۲۱ خرداد ۹۹: اطلاعیه در خصوص تغییر زمان برگزاری آزمون استخدامی نیروی قراردادی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور

با توجه به انتشار اطلاعیه از سوی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی مبنی بر صدور مجوز صادره از جانب وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، زمان برگزاری این آزمون به روز جمعه ۲۰ تیرماه ۱۳۹۹ تغییر پیدا کرده است.

برنامه زمان‌بندی جدید این آزمون به شرح زیر اعلام می‌گردد:
مهلت ویرایش اطلاعات: از روز یکشنبه ۱/تیر/۹۹ تا پایان روز ۴ تیر/۹۹
دریافت کارت آزمون: از روز دوشنبه ۱۶/تیر/۹۹
زمان برگزاری آزمون: صبح روز جمعه ۲۰/تیر/۹۹
ساعت شروع و محل برگزاری آزمون در کارت ورود به جلسه آزمون اعلام می شود.


خبر ۲۸ اردیبهشت ۹۹: تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در سال ۹۹ 

بدینوسیله به اطلاع کلیه متقاضیان ثبت‌نام و شرکت در آزمون استخدامی نیروی قراردادی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور می‌رساند، این سازمان با توجه به شرایط موجود در کشور و تقاضای زیاد داوطلبان جهت ثبت‌نام در این آزمون، اقدام به تمدید زمان ثبت‌نام این آزمون نموده است.
دوره ثبت‌نام جدید این آزمون از روز سه‌شنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۹ و از طریق سایت اینترنتی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی آغاز خواهد شد و در پایان روز چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۹ خاتمه خواهد یافت.
همچنین داوطلبانی که قبلا موفق به ثبت‌نام شده بودند، در این دوره زمانی امکان ویرایش اطلاعات خود را خواهند داشت.


خبر ۷ اردیبهشت ماه ۹۹ – اطلاعیه در خصوص داوطلبان متقاضی استفاده از سهمیه ایثارگر ٢۵ درصد آزمون استخدامی نیروی قراردادی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور

به اطلاع داوطلبان متقاضی استفاده از سهمیه ۲۵ درصد ایثارگران که در مهلت قانونی (تا پایان روز ثبت‌نام در ۱۱ ارردیبهشت‌ماه ۱۳۹۹) در سامانه ثبت‌نام خواهند نمود و کد رهگیری دریافت می‌نمایند، ولی سهمیه ایثارگری ۲۵ درصد آنها توسط سامانه بنیاد شهید تایید نشده است، می‌رساند ؛

چنانچه تا پایان روز دوشنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۹ موفق به ثبت تغییرات مورد نظر در سامانه سجایای بنیاد شهید شوند، می‌توانند صرفاً از ساعت ۸ صبح تا ۲۰ عصر روز سه‌شنبه ۱۶ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۹، با مراجعه به پروفایل خود در سایت www.hrtc.ir (قسمت ویرایش اطلاعات) نسبت به ویرایش و ثبت تغییرات نهایی سهمیه ایثارگری ۲۵ درصد خود اقدام نمایند.

نکته ؛ بخش «ویرایش اطلاعات» برای دیگر داوطلبان، در تاریخ مذکور غیرفعال خواهد بود.

اصلاحیه دفترچه راهنمای آزمون استخدامی نیروی قراردادی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور

شرایط سنی داوطلبان آزمون استخدامی نیروی قراردادی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور

– دارندگان مدرک تحصیلی دیپلمداشتن حداقل بیست (۲۰) سال تمام و حداکثر سی (۳۰) سال تمام- دارندگان مدارک تحصیلی فوق دیپلم، لیسانس، فوق لیسانس و دکتریداشتن حداقل بیست (۲۰) سال تمام و حداکثر سی و پنج (۳۵) سال تمام


خبر ۳۰ فروردین ماه ۹۹ –  پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون استخدامی نیروی قراردادی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، بدینوسیله به اطلاع کلیه داوطلبان شرکت در امتحان مذکور می‌رساند، با توجه به اعلام سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، اصلاحات ذیل در شرایط سنی داوطلبان آزمون صورت گرفته و در دفترچه راهنمای آزمون نیز ثبت گردیده است.

کلیه داوطلبان می توانند پس از مطالعه دقیق دفتـرچه راهنمای ثبت‌نام و همچنین مندرجات این اصلاحیه و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، به سامانه ثبت نام این آزمون مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در آزمون مذکور اقدام نمایند

شرایط سنی داوطلبان آزمون استخدامی نیروی قراردادی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور
– دارندگان مدرک تحصیلی دیپلم

داشتن حداقل بیست (۲۰) سال تمام و حداکثر سی (۳۰) سال تمام

– دارندگان مدارک تحصیلی فوق دیپلم، لیسانس، فوق لیسانس و دکتری

داشتن حداقل بیست (۲۰) سال تمام و حداکثر سی و پنج (۳۵) سال تمام


خبر ۲۸ فروردین ماه ۹۹- بدینوسیله به اطلاع کلیه متقاضیان ثبت‌نام و شرکت در آزمون استخدامی نیروی قراردادی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور می‌رساند، این سازمان به‌ منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز به صورت استخدام قرارداد انجام کار معین از محل مجوز شماره ۴۱۱۳۹۵ مورخ ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ سازمان اداری و استخدامی کشور، اقدام به برگزاری آزمون استخدامی می‌نماید.

ثبت‌نام این آزمون از روز شنبه ۳۰ فروردین‌ماه ۱۳۹۹ و از طریق سایت اینترنتی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس www.hrtc.ir آغاز خواهد شد و در پایان روز پنجشنبه ۱۱ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۹ خاتمه خواهد یافت.

زمان آزمون: آزمون مذکور در روز جمعه مورخ ۱۳۹۹/۰۳/۳۰ برگزار خواهد گردید.

دانلود دفترچه راهنمای آزمون

دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور

جهت ثبت نام اینجا کلیک کنید

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

۴ دیدگاه تاکنون.

  1. امیر گفت:

    سلام میشه دوباره امکان ثبت نام آزمون ثبت اسناد و املاک کشور را فعال کنید؟

    [پاسخ]

  2. بنده مبلغ ۸۵هزارتومان پرداخت کردم وثبت نام هم نکردم کی باید جوابگو باشه

    [پاسخ]

  3. با سلام ثبت نام کردم تا قسمت انتخاب شغل آمدم بقیه ثبت نمی کند

    [پاسخ]

  4. ناصر گفت:

    سلام دوستان
    فریب نخورید صرفا برای اون پول پیش پرداخته هست وگرنه وارد آزمونی میشید که از اول کار بخاطر قوانین شما از منفی ۵۰ درصد شروع میکنید

    [پاسخ]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.