خانه » استخدام در استان ایلام » استخدام درجه دار زن در نیروی انتظامی مهران

استخدام درجه دار زن در نیروی انتظامی مهران

متن آگهی:

خبر ۱ خرداد ماه ۹۸ – سرهنگ قدرت اله شهبازبیگی فرمانده انتظامی شهرستان مهران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،گفت: فرماندهی انتظامی شهرستان مهران در نظر دارد به منظور تکمیل نیروی انسانی کادر پلیس زن خود از بین خواهران واجد شرایط در مقطع درجه داری پذیرش نماید.

وی اضافه کرد: دارا بودن مدرک تحصیلی یا پیش دانشگاهی مورد تایید اداره آموزش و پرورش، داشتن حداقل ۱۸ و حداکثر ۱۹ سال تمام، دارا بودن حداقل ۱۶۰ سانتیمتر قد و دارا بودن حداقل معدل دیپلم با نمره ۱۴ از جمله شرایط پذیرش خواهران در مقطع درجه‌ داری می‌باشد.

وی افزود : داوطلبان در صورت داشتن سلامت جسمی و روانی و موفقیت در مراحل نهایی گزینش و استخدام ناجا و سپردن تعهد خدمتی برابر ضوابط و مقررات نیروی انتظامی به استخدام این نیرو به صورت پیمانی پنج ساله به استخدام این نیرو در می‌آیند.

وی ادامه داد : متقاضیان می‌توانند جهت ثبت‌نام و پذیرش به ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان ، واقع در بلوار امام خمینی(ره) مراجعه کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان مهران افزود: پذیرش استخدام برای پلیس زن محدود بوده و پس از تکمیل ظرفیت از متقاضیان ثبت نام به عمل نخواهد آمد.

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.