خانه » استخدام در استان چهار محال بختیاری » استخدام دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

استخدام دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

متن آگهی:

خبر ۲۳ آبان ۹۸: تمدید مهلت ثبت نام و زمان برگزاری آزمون استخدام دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد 

رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری و سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: با توجه به همزمانی آزمون پذیرش نیروی روانشناس بالینی با شرکت های طرف قرارداد دانشگاه با آزمون سایر ادارات و موسسات دولتی و درخواست های مکرر، تاریخ ثبت نام و برگزاری آزمون تغییر یافت.
به گزارش وبدا؛ سید راشد جزایری با بیان اینکه آگهی پذیرش از طریق شبکه بهداشت ودرمان شهرستان مربوطه در محلهای مورد نیاز از طریق بخشداری، دهداری، شورای اسلامی و سایر اماکن عمومی و نصب اطلاعیه در مراکز خدمات جامع سلامت و خانه های بهداشت از چهاردهم لغایت بیستم آبان ماه ۹۸ انتشار یافته است افزود: تاریخ اطلاع رسانی با توجه به مفاد آگهی تا تاریخ ۲۷/۸/۹۸ تمدید شد.
وی، زمان ثبت نام (زمان تحویل مدارک به مرکز بهداشت استان) را سه شنبه و چهارشنبه ۲۸ و ۲۹ آبان ماه اعلام کرد.
جزایری گفت: داوطلبان باید سه شنبه و چهارشنبه پنجم و ششم آذرماه برای تحویل کارت از شهرستان مربوطه اقدام نمایند.
رئیس مرکز بهداشت استان در ادامه، تاریخ آزمون را پنج شنبه مورخه ۷ / ۹ / ۹۸ اعلام کرد.
وی یادآور شد، ساعت شروع آزمون ۹ صبح محل در محل “سالن شهید ضیایی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد واقع در رحمتیه می باشد و داوطلبان باید یک ساعت قبل از شروع آزمون در محل حضور داشته باشند.
وی در خصوص جزئیات برگزاری آزمون گفت: با توجه به مجوز کتبی مورخ ۹۸/۰۷/۳۰ کمیته منابع انسانی دانشگاه، معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان چهار محال و بختیاری، برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود در مراکز خدمات جامع سلامت تحت پوشش با برگزاری آزمون تخصصی و مصاحبه تعداد ۱۳ نفر از افراد واجد الشرایط را به شرکت های طرف قرارداد معرفی می نماید.
جزایری افزود: این افراد در شهرستان های لردگان، فارسان، اردل، کیار و کوهرنگ بکار گیری می شوند.
وی با بیان اینکه یک نفر از نیرو ها خانم و در مرکز مشاوره بیماری های رفتاری لردگان بکارگیری می شود افزود: این نیرو علاوه برارائه خدمات روانشناسی بالینی خدمات مددکاری اجتماعی را هم عهده دار خواهد بود.
وی تصریح کرد: متقاضیان باید ضمن دارا بودن شرایط عمومی شرکت در آزمون، شرایط اختصاصی ثبت نام شامل: دارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی یا کارشناسی ارشد در رشته روانشناس بالینی، حداکثر سن داوطلبین با مدرک کارشناسی ۳۵ سال تمام و حداکثر سن برای دارندگان مدرک کارشناسی ارشد ۴۰ سال تمام را دارا باشند.
وی خاطر نشان کرد: شرکت داوطلبان دارای مدرک تحصیلی بالاتر از مقطع قید شده در شرایط اختصاصی و دارندگان مدرک تحصیلی در رشته های غیر مرتبط با رشته های مندرج در این دستورالعمل مجاز نمی باشد.
وی در ادامه اظهار داشت: متقاضیان می توانند به مراجعه به سایت دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، زیرسایت معاونت بهداشتی و کلیک بر لینک خبر مربوطه اطلاعات بیشتر را کسب نمایند.
جزایری در ادامه متذکر شد، دانشگاه هیچ تعهدی در خصوص بکارگیری شرکت کنندگان نداشته و آزمون فوق صرفاً به منظور اولویت بندی ومعرفی افراد به شرکت طرف قرارداد در صورت نیاز مراکز تابعه می باشد.
وی در پایان خاطر نشان کرد: داوطلبین فقط مجاز به انتخاب یک محل جغرافیایی خدمت می باشند.


خبر ۱۸ آبان ماه ۹۸ – با توجه به مجوز کتبی مورخ ۹۸/۰۷/۳۰ کمیته منابع انسانی دانشگاه معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان چهار محال وبختیاری، برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود در مراکز خدمات جامع سلامت تحت پوشش با برگزاری آزمون تخصصی و مصاحبه در نظر دارد:  تعداد ۱۳ نفر از افراد واجد الشرایط را به شرح فایل پیوست جهت معرفی به شرکت های طرف قرارداد اولویت بندی نماید.
کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.