خانه » اطلاعیه های مهم » استخدام دانشگاه علوم پزشکی سبزوار

استخدام دانشگاه علوم پزشکی سبزوار

متن آگهی:

خبر ۲۲ اسفند ماه ۹۸ – دانشگاه علوم پزشکی سبزوار برای مقابله با ویروس کرونا نیروی انسانی داوطلب جذب می‌کند.
مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی سبزوار روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا این دانشگاه با هدف تامین نیروی انسانی مورد نیاز بیمارستان ها نسبت به بکارگیری داوطلبان خدمت در گروه های پزشکی و پیراپزشکی اقدام کرده است.
دکتر محمد باقرزاده افزود: داوطلبانی که علاقه‌مند هستند در خط مقدم مبارزه با کرونا به همیاری همکاران در دانشگاه علوم پزشکی سبزوار بشتابند آمادگی خود را از طریق ثبت نام در سامانه تامین و توزیع نیروی انسانی وزارت بهداشت اعلام نمایند.
وی ادامه داد: شماره تلفن ۴۴۰۱۱۳۳۳ آماده پاسخگویی به همشهریان در باره سوالات مربوط به کروناست.
وی گفت: توصیه ما به شهروندان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و مراقبتی و حضور نیافتن در اماکن پرتردد و شلوغ است.
بر اساس اطلاع رسانی روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار از مجموع ۱۹ بیمار مشکوک به کرونا در این شهرستان تاکنون ۱۳ نفر آنها بهبود یافته و از بیمارستان مرخص شده‌اند.
سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.