خانه » دسته‌بندی نشده » استخدام دانشگاه علوم پزشکی بم

استخدام دانشگاه علوم پزشکی بم

متن آگهی:

خبر ۲۶ خرداد ماه ۹۹ – شرکت برنده مناقصه برون سپاری خدمات دانشگاه علوم پزشکی بم در نظر دارد جهت ارائه خدمات نظافتچی و انتظامات ، نگهبان و سرایدار در شهرستانهای بم، ریگان، فهرج و نرماشیر به تعداد ۲۹۴ نفر مطابق با عنوان شغلهای مندرج در دفترچه راهنما از طریق برگزاری آزمون و مصاحبه و پس از احراز صلاحیت عمومی بر اساس قانون گزینش بصورت قرارداد پیمانکاری (شرکتی) تأمین نیرو نماید.

پیرو فراخوان مورخ ۹۸/۱۲/۴ شرکت برنده مناقصه برون سپاری خدمات دانشگاه علوم پزشکی بم در نظر دارد جهت ارائه خدمات نظافتچی و انتظامات ، نگهبان و سرایدار در شهرستانهای بم، ریگان، فهرج و نرماشیر به تعداد ۲۹۴ نفر مطابق با عنوان شغلهای مندرج در دفترچه راهنما از طریق برگزاری آزمون و مصاحبه و پس از احراز صلاحیت عمومی بر اساس قانون گزینش بصورت قرارداد پیمانکاری (شرکتی) تأمین نیرو نماید.لذا با توجه به مراجعه زیاد متقاضیان کار در واحدهای خدمات و انتظامات (طبق شرایط فراخوان) و درخواست واحدهای گوناگون،ثبت نام متقاضیان جامانده از تاریخ ۹۹/۳/۲۴ لغایت ۹۹/۴/۳ از طریق سایت دانشگاه امکانپذیر خواهد بود.

جهت مطالعه دفترچه راهنما کلیک کنید

جهت ثبت نام کلیک کنید

مهلت ثبت نام مجدد: از روز شنبه مورخ ۹۹/۰۳/۲۴ لغایت روز سه شنبه مورخ ۹۹/۰۴/۰۳

مهلت ویرایش: از روز شنبه ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ لغایت یکشنبه ۱۳۹۹/۰۴/۰۸

زمان برگزاری آزمون:  با عنایت به روند افزایشی بیماری کرونا در منطقه در تاریخی که متعاقباً اعلام خواهد شد،برگزار می گردد.

ضمن تاکید بر اجرای مواد مندرج در فراخوان ، موارد ذیل به اطلاع عموم متقاضیان رسانده می شود .

  • بکارگیری نیروهای مذکور صرفاً جهت ارائه خدمات نظافت، انتظامات و نگهبان وسرایدار می باشد و پذیرفته شدگان حق هیچگونه تغییر شغل و ارائه مدارک تحصیلی بالاتر را ندارند.
  • متقاضیان در صورت داشتن شرایط احراز اعلام شده مندرج در فراخوان نسبت به انتخاب شغل اقدام نمایند. بدیهی است شرکت دارندگان مدرک تحصیلی بالاتر و پایین تر از شرایط احراز اعلام شده در فراخوان ممنوع می باشد. و بعد از قبولی در آزمون استعلامات لازم اخذ خواهد گردید.
  • مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن فراخوان و یا ارائه مدارک به صورت ناقص در زمان تعیین شده و یا هرگونه مغایرت بین اطلاعاتی که داوطلب در زمان تکمیل تقاضانامه ثبت نام اعلام نموده با مستنداتی که در اعلام نتیجه اولیه و بررسی مدارک ارائه خواهد شد بر عهده داوطلب خواهد بود و در صورتی که مدارک داوطلبان از جمله مدارک تحصیلی، پایان خدمت یا معافیت دائم، سن، ایثارگری و سابقه اشتغال و شرکتی و همچنین اطلاعات خوداظهاری داوطلب در تقاضانامه ثبت نامی مغایر با شرایط مندرج در فراخوان باشد، هیچگونه حق و امتیازی برای متقاضی ایجاد نخواهد کرد و در هر مرحله از بکارگیری ،داوطلب از ادامه فرآیند جذب حذف خواهد شد و حق هیچگونه اعتراضی ندارد.
  •  با توجه به تغییرات در زمان ثبت نام ملاک محاسبه ملاک محاسبه تاریخ فراغت از تحصیل ، پایان دوره خدمت نظام وظیفه و معافیت داوطلبین حداکثر لغایت پایان مهلت ثبت  نام۹۹/۴/۳ می باشد و ملاک محاسبه سن تا تاریخ اولین روز تبت نام اولیه ۹۸/۱۲/۵می باشد
کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.