خانه » استخدام در استان بوشهر » استخدام بهورز دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خرداد ۹۹ (لغو آزمون)

استخدام بهورز دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خرداد ۹۹ (لغو آزمون)

متن آگهی:

خبر ۱۷ تیر ۹۹: لغو آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

به اطلاع کلیه ی داوطلبان آزمون پذیرش بهورز تاریخ ١٩ تیر دانشگاه علوم پزشکی بوشهر می رساند، پیرو نامه شماره ٢۶/٢/١۴١۶٧ تاریخ ١٣٩٩/۴/١۴ معاون محترم سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر، مبنی بر، خودداری از برگزاری جلسات و همایش ها در مراکز استان و شهرستان ها به دلیل قرارگرفتن استان در وضعیت قرمزبیماری کرونا، زمان صدور کارت و برگزاری این آزمون لغو و به زمان دیگری که متعاقبا از طریق همین سایت اطلاع رسانی خواهد شد موکول می گردد.


خبر ۲۱ خرداد ماه ۹۹ -دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی استان بوشهر جهت تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود در خانه‌های بهداشت روستایی مفاد تبصره ۲ ماده ۱ دستورالعمل اجرایی پذیرش بهورز مصوب هیت امناء وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نظر دارد تعداد ۳۹ نفر (پست غیر عشایری) از افراد واجد شرایط بصورت استخدام پیمانی از افراد واجد شرایط طبق مجوز شماره‌های ۸۵۱۷ مورخ ۹۸/۱۰/۱۷ و ۴۶۰۷ مورخ ۹۸/۶/۱۶ معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور از طریق آزمون کتبی و شفاهی (مصاحبه) و گزینش برای شغل بهورزی به شرح جداول ذیل بکارگیری نماید.

توجه:

اولویت ثبت نام  پذیرش بهورز  از متقاضیان با مدرک کاردانی یا کارشناسی از رشته های بهداشت عمومی، بهداشت خانواده، مبارزه با بیماریها، بهداشت محیط، پرستاری  و مامایی به تفکیک جنسیت که شرایط آن در ماده ۲ (شرایط اختصاصی) این آگهی آمده است می باشد و در صورت عدم وجود متقاضی در رشته های فوق از متقاضیان با مدرک دیپلم مندرج در ماده ۲ (شرایط اختصاصی) ثبت نام خواهد شد.

لیست پذیرش بهورز استخدام پیمانی

ردیفعنوان رشته شغلینام شهرستاننام مرکزنام خانه بهداشتتعداد
زنمرد
۱بهورزبوشهردویرهاحمدی۱
۲بهورز 

تنگستان

بوالخیرعامری۱
۳بهورزدلوارمحمد عامری۱
۴بهورزبنجوبنجو۱
۵بهورز 

 

جم

امیرالمومنین(ع)علی آباد۱
۶بهورزامیرالمومنین(ع)بابامبارکی۱
۷بهورزریزپشتو۱
۸بهورزریزدره بان۱
۹بهورزامیرالمومنین(ع)علی آباد۱
۱۰بهورزامیرالمومنین(ع)بهرباغ۱
۱۱بهورزامیرالمومنین(ع)حاجی آباد۱
۱۲بهورزکوری حیاتیچم چشمه۱
۱۳بهورزبهارستانچاهه۱
۱۴بهورزامیرالمومنین(ع)جنوب جم۱
۱۵بهورز 

 

 

 

دشتستان

امام حسین(ع)قراول خانه۱
۱۶بهورزطلحهدرنگ۱
۱۷بهورزخوش مکانچا ه خانی۱
۱۸بهورزشبانکارهگلدشت۱
۱۹بهورزشهید فرهیسرکره۱
۲۰بهورزنظرآقاهلپه ای۱
۲۱بهورزآبپخشبویری۱
۲۲بهورزدهداران سفلیخلیفه ای۱
۲۳بهورززیارتزیارت۱
۲۴بهورز 

دیر

دوراهکحاجی آباد۱
۲۵بهورزآبدانکنارترشان۱
۲۶بهورزبردخونشهنیا۱
۲۷بهورزآبدانسرمستان۱
۲۸بهورز 

 

 

 

عسلویه

زبارکنارخیمه۱
۲۹بهورزاخندبزباز۱
۳۰بهورزاخندکلات۱
۳۱بهورزاخنداخند۱
۳۲بهورزبیدخونبیدخون۱
۳۳بهورزچاه مبارکمروع وسواحل۱
۳۴بهورززبارهاله جنوبی۱
۳۵بهورزچاه مبارکسهمو جنوبی۱
۳۶بهورززبارخره۱
۳۷بهورزکنگانقدسبرکه چوپان۱
۳۸بهورزسیرافپرک۱
۳۹بهورزگناوهمال خلیفهسربست۱
جمع۲۶۱۳
جمع کل۳۹

شرایط احراز:   

ماده ۱) شرایط عمومی برای استخدام بهورز:

۱-۱ – اعتقاد به دین مبین اسلام ویا یکی از ادیان شناخته شده  در قانون اساسی کشور

۱-۲- داشتن تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران

۱-۳- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

۱-۴- بومی بودن در محل خدمت طبق شرایطی که در فراخوان آمده است.

۱-۵- داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی ویا معافیت دائم از خدمت (ویژه برادران)

تبصره – معافیت پزشکی در صورتی پذیرفته خواهد شد که براساس اعلام کمیسیون  پزشکی موسسه با وظایف بهورزی منافات نداشته باشد

۱-۶- عدم اعتیاد به دخانیات ومواد مخدر وروانگردان

۱-۷- عدم سابقه محکومیت جزایی موثر

۱-۸- داشتن سلامت جسمانی و روانی، اجتماعی و توانایی برای انجام کار بهورزی و قابلیت انجام فعالیت های مرتبط با آن از جمله دهگردشی و انجام سیاری ها در روستاهای تحت پوشش با تایید کمیسیون پزشکی

۱-۹- نداشتن سابقه اخراج از مراکز آموزش بهورزی و سایر واحدهای دانشگاه

ماده ۲) شرایط اختصاصی:

۲-۱- عبارتند از:

– داوطلب زن : دارا بودن  مدرک تحصیلی کاردانی یا  کارشناسی  در یکی از  رشته های  بهداشت عمومی، بهداشت خانواده، مامایی و پرستاری (جهت دوره تطبیقی شش ماهه مهارت بهورزی)

– داوطلب مرد : دارا بودن  مدرک تحصیلی کاردانی یا  کارشناسی  در یکی از  رشته های  بهداشت عمومی، مبارزه با بیماری‌ها، بهداشت محیط  و پرستاری (جهت دوره تطبیقی شش ماهه مهارت بهورزی)

تذکر: مبنای محاسبه تاریخ فراغت ازتحصیل، تاریخ آخرین روز ثبت نام می باشد.

تبصره ۱: در شرایط استثنایی دانشگاه مجاز به ثبت نام و پذیرش داوطلبان دیپلم است.این شرایط عبارتند از:

۱- عدم دسترسی به فارغ التحصیلان دانشگاهی واجد شرایط در رشته های مورد نظر در مناطق مجاز و عدم امکان جذب نیروی کاردان یا کارشناس مرتبط
این افراد  باید گواهینامه پایان دوره پیش دانشگاهی و یا گواهینامه پایان تحصیلات سه ساله دوره دوم متوسطه را داشته باشند و فاقد هر گونه مدرک دانشگاهی باشند.

۲-۲- شرکت داوطلبان دارای مدرک تحصیلی بالاتر از مقطع کارشناسی مندرج درآگهی در آزمون بهورزی مجاز نمی باشد.

تبصره: در صورتی که داوطلب در بدو استخدام دارای مدرک تحصیلی ذکر شده در بند ۱-۲ بوده و در عین حال مدرک تحصیلی هم تراز یا بالاتر در سایر رشته های تحصیلی داشته باشد، ملزم به ارائه تعهدات محضری مبنی بر عدم درخواست به کارگیری مدرک دیگر پس از شروع به کار و در هنگام اشتغال خواهد بود.

۲-۳- پذیرش دانشجویان با عنوان بهورز ممنوع می باشد و در صورت احراز قبولی، پذیرش نهایی آنها مستلزم ارائه انصراف قطعی و گواهی دانشگاه محل تحصیل مبنی بر عدم امکان دریافت هرگونه مدرک قبل از شروع کلاس‌های بهورزی می باشد. در صورت عدم ارائه گواهی مذکور و یا تردید در صحت گواهی از دانشگاه محل تحصیل مدارک لازم دال بر تایید تعداد واحدهای گذرانده شده (تا زمان برگزاری آزمون) و عدم امکان دریافت هر گونه مدرک تحصیلی دانشگاهی در رشته پذیرفته شده اخذ می گردد. به منظور اطمینان از اجرای این فرایند دانشگاه علاوه بر موارد پیشگفت از این افراد  تعهد مورد لزوم مبنی بر برخورداری از شرایط دریافت مدرک تحصیلی را نیز اخذ می نماید.

۲-۴- پذیرش افراد متعهد خدمت و کلیه افرادی که شرایط به کارگیری و استخدام را به عنوان بهورز در خانه بهداشت اعلام شده ندارند ممنوع می باشد. بدیهی است در صورتی که اجرای تعهد خدمت و متعاقبا استخدام فرد مذکور در خانه بهداشت مجاز باشد، به کارگیری این افراد در خانه بهداشت مورد نظر مشروط بر اخذ تعهدات مورد لزوم و امکان استخدام به شکل قراردادهای اشاره شده در مواد پیشین مقدور خواهد بود.

۲-۵- پذیرش بهورز به صورت بومی در وهله اول از روستای محل استقرار خانه بهداشت انجام می شود. داوطلبان بایستی یکی از شرایط زیر را داشته باشند تا عنوان “بومی روستا” تلقی گردند.

الف) محل تولد داوطلب (طبق مندرجات شناسنامه) با روستا یا شهرستان مورد تقاضای پذیرش بهورز یکی باشد و همچنین سکونت داوطلب حداقل در دو سال اخیر تا تاریخ اولین روز شروع ثبت نام در روستای مورد نظر محرز گردد.

ب) حداقل دو مقطع کامل از مقاطع تحصیلی (ابتدایی، راهنمایی و متوسطه ) و در خصوص فارغ التحصیلان نظام جدید، دو مقطع کامل از مقاطع تحصیلی (ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم )را در روستا و یا شهرستان مورد تقاضای پذیرش بهورز طی کرده باشند و همچنین سکونت داوطلب حداقل در دو سال اخیر تا تاریخ اولین روز شروع ثبت نام در روستای مورد نظر محرز گردد.

تبصره ۱ : داوطلبان زن که شرایط بند “الف” و “ب” را نداشته باشند ولی با فرد شاغل در همان روستای محل گزینش بهورز و واجد شرایط مطابق بند “الف” و “ب” ماده ۲ ازدواج کرده و حداقل ۲ سال ار تاریخ ازدواج آنان تا اولین روز ثبت نام در آزمون گذشته باشد و سکونتشان در محل مورد تقاضای پذیرش بهورز در این مدت محرز شده باشد، به عنوان بومی تلقی می شوند و پذیرش آنان بلامانع است. بدیهی است این افراد با افراد بومی بند “الف” و “ب” در یک اولویت قرار دارند و نسبت به بومیان قمر در اولویت پذیرش خواهند بود.

تبصره ۲ : احراز شرایط سکونت داوطلبان مندرج در بندهای “الف” و “ب” و تبصره ۱ از طریق گواهی شورای اسلامی روستا (ممهور به مهر و امضای رییس شورا و نصف اعضای شورا به اضافه یک نفر)، با تایید خانه بهداشت مربوطه و مرکز بهداشت شهرستان صورت می پذیرد.

تبصره ۳ : چناچه داوطلبان بهورزی تا قبل از ثبت نام به دلیل ادامه تحصیل، گذراندن طرح و یا اشتغال و انجام دوره خدمت وظیفه دوره ضرورت سربازی در خارج ار محل روستا سکونت داشته اند مشروط به آن که شورای اسلامی روستا سکونت آنان را گواهی کند و خانه بهداشت و مرکز بهداشت شهرستان بومی بودن فرد و اقامت وی را قبل از وضعیت های فوق الاشاره در روستای اصلی یا قمر منطقه مورد تقاضا تایید نماید، پذیرش آن ها بلامانع است. لذا برای گروه های مذکور اقامت در دو سال اخیر در روستای مورد نظر مشروط براین که خانواده وی اقامت دائم در روستای مورد نظر داشته باشند، ضرورت ندارد. در این شرایط ارائه گواهی دال بر اقامت در روستا قبل از شرایط فوق ضرورت دارد.

تبصره ۴ : در صورت نبود تعداد کافی از افراد واجد شرایط به تعداد حداقل ۲ نفر به ازای هرمورد پذیرش در روستای اصلی، می بایست از افراد واجد شرایط ساکن روستاهای همجوار همان خانه بهداشت به ترتیب ذیل ثبت نام به عمل آورد :

الف- روستاهای قمر تحت پوشش خانه بهداشت براساس طرح گسترش شهرستان

ب- در صورت نبود تعداد کافی متقاضی واجد شرایط در روستاهای تحت پوشش خانه بهداشت می توان از روستاهای همجوار تحت پوشش مرکز خدمات جامع سلامت مربوطه تا شعاع ۳۰ کیلومتر از روستای اصلی، به شرط رعایت تقسیمات کشوری طبق طرح گسترش شبکه و محدوده ی جغرافیایی شهرستان مربوطه و پس از تایید مرکز بهداشت شهرستان اقدام به ثبت نام از افراد واجد شرایط نمود . گزینش بهورز از مناطق شهری در هر شرایطی ممنوع می باشد .

نکته : بومی روستاهای قمر و سایر روستاها تا شعاع ۳۰ کیلومتری مطابق با بند الف و ب ماده ۲ تعریف می شود.

ج) در صورتی که هیچ کارشناس یا کاردان مرتبط مندرج در این آیین‌نامه در مناطق مجاز برای اجرای فراخوان وجود نداشته باشد، دانشگاه می‌تواند برای جذب افراد دیپلم مندرج در ماده ۲ آیین‌نامه  با همان نحوه گزینش به ترتیب از روستای اصلی و سپس روستاهای قمر پذیرش نموده و در صورت عدم وجود تعداد کافی متقاضی واجد شرایط از موارد ذکر شده، پذیرش از روستاهای هم‌جوار خانه بهداشت تا شعاع ۳۰ کیلومتر از روستای اصلی که تحت پوشش همان مرکز خدمات جامع سلامت مربوطه هستند انجام دهد.

نکته : درصورتی پذیرش از روستای همجوار تا شعاع ۳۰ کیلومتری انجام می گردد که در همان شهرستان و طبق طرح گسترش شبکه باشد.

د) استفاده از سهمیه استخدامی ایثارگران مشروط به برخورداری داوطلبان از شرایط موضوع مفاد مواد ۱و۲ (شرایط عمومی و اختصاصی) با رعایت مفاد این آگهی می باشد.

۳- شرایط سنی:

۳-۱-  حداکثر سن برای دارندگان مدرک تحصیلی کارشناسی ۳۰ سال (۲۹ سال و ۱۱ ماه و ۲۹ روز) و حداکثر سن برای دارندگان مدرک تحصیلی کاردانی ۲۸ سال (۲۷ سال و ۱۱ ماه ۲۹ روز) می باشد. در شرایط  خاصی که افراد دیپلم یا زیر آن گزینش شود، حداقل سن برای ایشان ۱۶ سال (۱۵ سال و ۱۱ ماه و ۲۹ روز ) و حداکثر ۲۶ سال (۲۵ سال و ۱۱ ماه و ۲۹ روز) خواهد بود. تاریخ اولین روز برای شروع ثبت نام مبنای محاسبه سن قرار می گیرد.

تبصره ۱ : موارد ذیل به شرط ارائه تاییدیه های معتبر به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد.  در هر صورت سن داوطلب دارای مدرک تحصیلی دیپلم با در نظر گرفتن موارد زیر نباید از ۲۸ سال (۲۷ سال و ۱۱ ماه و ۲۹ روز) و سن داوطلب دارای مدرک فوق دیپلم نباید از ۳۰ سال (۲۹ سال و ۱۱ ماه و ۲۹ روز) و سن داوطلب دارای مدرک کارشناسی نباید از ۳۲ سال (۳۱ سال و ۱۱ ماه و ۲۹ روز)  تجاوز نماید .

الف – داوطلبانی که طرح خدمت نیروی انسانی را به استناد قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان انجام داده اند به میزان انجام خدمت فوق

ب- مدت خدمت انجام شده دوره ضرورت آقایان براساس کارت پایان خدمت

تبصره ۲ : سقف سنی ایثارگران برابر قوانین مربوطه تعیین می گردد.

الف) جانبازان ، آزاداگان، فرزندان و همسر شهداء ، فرزندان و همسر جانبازان ۲۵% به بالا و فرزندان و همسر آزادگان که حداقل یک سال و بالاتر سابقه اسارت دارند، و رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه از شرط حداکثر سن معاف می باشند.

ب) افراد خانواده معظم شهدا (پدر، مادر، خواهر و برادر) تا میزان ۵ سال

ج) رزمندگان کمتر از شش ماه  سابقه حضور داوطلبانه در جبهه، به میزان مدت حضور در جبهه

۴- مدارک مورد نیاز :

۴-۱ –  تکمیل برگ درخواست شغل (با دقت و خط خوانا تکمیل گردد)

۴-۲ – مبلغ  ۵۰۰٫۰۰۰ ریال بابت حق ثبت نام، ازدرگاه الکترونیکی در زمان ثبت نام به حساب دانشگاه واریز گردد.

* فرزندان شهید از پرداخت حق ثبت نام معاف هستند.

* ایثارگران موظف به پرداخت نصف حق ثبت نام می باشند.

۴-۳-  عکس ۴× ۳ جدید و تمام رخ با فرمت های Jpeg یا Jpg  و یا Png  با حجم حداکثر ۱۰۰ کیلوبایت و مربوط به سال جاری و با زمینه پشت سفید ، اسکن و بارگذاری شود. (اسکن عکس از روی کارتهای شناسایی و کارت ملی ، شناسنامه و…. قابل قبول نمی باشد و داوطلبان لازم است از اصل عکس و مطابق با موارد ذکر شده اقدام به اسکن نمایند.)

۴-۴- تصویر آخرین مدرک تحصیلی

۴-۵-  تصویر تمام صفحات شناسنامه

۴-۶- تصویر کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی یا معافیت دائم (ویژه برادران)

۴-۷- تصویر پایان طرح مشمولین خدمت پزشکان و پیراپزشکان یا معافیت از آن

۴-۸- مدارک دال بر بومی بودن (فرم احراز سکونت پس از تکمیل و تایید با فرمت های Jpeg یا Jpg و یا Png  با حجم حداکثر ۱۰۰ کیلوبایت اسکن و بارگزاری شود.) اصل مدارک درصورت پذیرش در روز مصاحبه جهت بررسی تحویل گردد.

۴-۹- مدارک دال بر ایثارگری

۴-۱۰- سایر مدارک طبق مفاد آگهی حسب ضرورت

۵- نحوه ثبت نام ، ارسال مدارک و مهلت ثبت نام :

۵-۱-  دانشگاه آگهی پذیرش بهورز را از طریق سایت اینترنتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و مرکز بهداشت شهرستان در محل های مورد نیاز ، بخشداری ، دهداری ، شورای اسلامی و سایر اماکن عمومی و نصب اطلاعیه در مراکز بهداشتی درمانی وخانه های بهداشت  منتشرمی نماید.

 ورود به سامانه ثبت نام پذیرش بهورزی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر (کلیک نمائید)

۲-۵- ثبت نام به صورت الکترونیکی از طریق سایت اینترنتی دانشگاه به شرح ذیل انجام می گیرد :

۳-۵- مهلت ثبت نام از تاریخ ۹۹/۳/۲۰ تا  لغایت تاریخ ۹۹/۳/۳۰ می‌باشـــد. متقاضیان واجد شرایط ملزم هستند تا تاریخ ۹۹/۳/۳۰ نسبت به ثبت نام به صورت الکترونیکی درسایت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اقدام نمایند و از تاریخ ۹۹/۴/۸ لغایت ۹۹/۴/۱۰ نسبت به ویرایش در سایت اینترنتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اقدام نمایند.

تذکر) داوطلبان گرامی، پس از تایید ثبت نام و چاپ فرم تقاضانامه که حاوی کد رهگیری می باشد لازم است کد رهگیری را تاپایان اعلام نتایج نزد خود نگهداری نمایند.

به ثبت نام ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمی شود.

۶- زمان و محل توزیع کارت :

۶-۱- داوطلبان واجد شرایط جهت اخذ کارت ورود به جلسه امتحان  توانمندیهای عمومی و اختصاصی می توانند در روزهای سه شنبه و چهارشنبه مورخ ۹۹/۴/۱۷  و  ۹۹/۴/۱۸  به سایت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر مراجعه و نسبت به اخذ کارت ورود به جلسه خود اقدام نمایند .

۶-۲- زمان و محل برگزاری امتحان در کارت ورود به جلسه درج خواهد شد .

۶-۳- چنانچه در هریک از مراحل پذیرش خلاف اطلاعات اعلام شده توسط داوطلب محرز شود مراحل طی شده کان لم یکن تلقی ودر صورت شرکت در کلاس های آموزشی ضمن اخراج ، داوطلب برابر تعهد اخذ شده موظف به پرداخت هزینه های مربوطه می باشد و در صورت صدور حکم استخدام ، حکم صادره لغو و بلا اثر می گردد.

۶-۴- به منظور سنجش توانمندیهای داوطلبان آزمونهایی به شرح ذیل بعمل خواهد آمد :

الف – جهت سنجش توانمندی های عمومی، آزمون کتبی به عمل خواهد آمد سوالات آزمون عمومی از دروس دیپلم کامل متوسطه (شامل دروس ادبیات فارسی ، زبان انگلیسی و دین و زندگی و اطلاعات سیاسی ، اجتماعی و مبانی قانون)

تبصره : متقاضیان اقلیت های مذهبی به سوالات دین وزندگی پاسخ نداده و امتیاز آن به سایر دروس عمومی به صورت مساوی اختصاص داده می شود.

ب- مصاحبه : مصاحبه ۴۰درصد از کل آزمون رابه خود اختصاص می دهد

۶-۵- از میان شرکت کنندگان در آزمون کتبی تا ۳ برابر ظرفیت مورد نیاز به ترتیب اولویت های مقرر قانونی و نمرات کسب شده انتخاب و جهت انجام مصاحبه به کمیته مصاحبه معرفی می گردند تا پس از انجام مصاحبه نسبت به انتخاب ۲ برابر ظرفیت مورد نیاز (اصلی وذخیره) بر اساس مجموع نمرات کتبی و مصاحبه اقدام و به هسته گزینش موسسه معرفی گردد.

۶-۶- لیست نهایی پذیرفته شدگان پس از تایید صلاحیت عمومی توسط هسته گزینش موسسه اعلام می گردد.

۶-۷- پذیرفته شدگان اصلی پس از ابلاغ نتایج نهایی حداکثر دو هفته فرصت خواهند داشت جهت تکمیل مدارک و طی مراحل پذیرش به مراکز آموزش بهورزی مرکز بهداشت شهرستان مربوطه مراجعه نمایند .

تبصره : در صورت عدم مراجعه پذیرفته شدگان در مهلت مقرر و یا انصراف آنان پس از شروع آموزش از پذیرفته شدگان ذخیره جهت شروع دوره ، دعوت بعمل خواهد آمد .

۶-۸- سپردن تعهد محضری به دانشگاه  قبل از شروع به تحصیل مبنی براین که “پس ازاتمام دوره آموزش تطبیقی مهارت های بهورزی در خانه بهداشت مورد تعهد حداقل به مدت ۱۵ سال و به صورت شیفت های مورد نظر دانشگاه همراه با بیتوته در روستا انجام وظیفه نماید” الزامیست.

۶-۹- سپردن تعهد برای کلیه بهورزان (اعم از ایثارگران و …) الزامی بوده و تعهدنامه تا پایان تعهد قابل خرید و انتقال نمی باشد.

تبصره : پذیرفته شدگانی که پس از شروع دوره آموزش بهورزی ، از ادامه تحصیل انصراف نمایند ضمن پرداخت هزینه های مربوطه ، مجاز به ثبت نام در آگهی های بعدی پذیرش بهورز موسسه نمی باشند .

۶-۱۰- هرگونه اطلاع رسانی درخصوص آزمون از طریق سایت اینترنتی دانشگاه انجام می گردد.

۷- مواد درسی آزمون بهورزی

۷-۱-  برای سنجش داوطلبان دارای مدارک کاردانی و کارشناسی

آزمون توانمندیهای عمومی برای دارندگان مدرک تحصیلی کاردانی یا کارشناسی شامل :

نوع ارزشیابیردیفماده امتحانیتعداد سؤالضریبدرصد نمره اختصاص یافته
آزمون عمومی کتبی۱ادبیات فارسی۱۵۱۶۰ نمره معادل

۳۰ درصد از کل  نمره آزمون

۲زبان انگلیسی۱۵۱
۳دین و زندگی۱۵۱
۴اطلاعات سیاسی و اجتماعی و مبانی قانونی۱۵۱

 سوالات به صورت چهارگزینه ای (با اعمال یک نمره منفی به ازای هر سه پاسخ غلط ) طراحی خواهد شد .

آزمون تخصصی برای دارندگان مدرک کاردانی یا کارشناسی شامل  آزمون کتبی و مصاحبه می باشد .

سوالات آزمون کتبی اختصاصی از واحدهای درسی اختصاصی شامل مواد زیر می باشد:

نوع ارزشیابیردیفماده امتحانیتعداد سؤالضریبدرصد نمره اختصاص یافته
آزمون  اختصاصی کتبی۱نظام ارایه خدمات بهداشتی درمانی۳۰۱۶۰ نمره معادل

۳۰ درصد از کل نمره آزمون

۲آمار حیاتی و اپیدمیولوژی۱۵۱
۳آموزش بهداشت۱۵۱
آزمون اختصاصی مصاحبه۴ارزیابی روانشناختی و قابلیت های برقراری ارتباط مؤثر و خدمتگزاری و ماندگاری در عرصۀ خدمت ( توسط کمیتۀ مربوطه مطابق دستور عمل حوزۀ معاونت بهداشت)۸۰ نمره معادل

۴۰ درصد از کل نمره آزمون

 

سوالات به صورت چهارگزینه ای (با اعمال یک نمره منفی به ازای هر سه پاسخ غلط ) طراحی خواهد شد .

تذکر: آزمون برای متقاضیان کارشناسی وکاردانی به صورت واحد برگزار خواهد شد.

 

۷-۲-  برای سنجش داوطلبان دارای مدرک دیپلم

نوع ارزشیابیردیفماده امتحانیتعداد سؤالضریبدرصد نمره اختصاص یافته
عمومی

آزمون کتبی

۱ادبیات فارسی۱۵۱۶۰ نمره معادل

۶۰ درصد از کل  نمره آزمون

۲زبان انگلیسی۱۵۱
۳دین و زندگی۱۵۱
۴اطلاعات سیاسی و اجتماعی و مبانی قانونی۱۵۱
اختصاصی

آزمون مصاحبه

۵ارزیابی روانشناختی و قابلیت های برقراری ارتباط مؤثر و خدمتگزاری و ماندگاری در عرصۀ خدمت ( توسط کمیتۀ مربوطه مطابق دستور عمل حوزۀ معاونت بهداشت)۴۰ نمره معادل

۴۰ درصد از کل  نمره آزمون

سوالات آزمون عمومی  از دروس دیپلم کامل متوسطه می باشد که به صورت چهار گزینه ای (با اعمال یک نمره منفی به ازای هر سه پاسخ غلط) طراحی می شود .

تبصره : اقلیت های مذهبی به ۱۵ سوال دین و زندگی پاسخ نداده و امتیاز آن به سایر دروس عمومی به صورت مساوی اختصاص داده خواهد شد

* آزمون تخصصی دارندگان دیپلم صرفا شامل مصاحبه می باشد که ۴۰% از کل نمره آزمون را به خود اختصاص می دهد.

* فهرست پذیرفته شدگان اولیه تا سه برابر تعداد مورد نیاز جهت انجام مصاحبه  در سایت دانشگاه اطلاع رسانی خواهد شد.

* انتخاب داوطلبان دارندگان مدرک تحصیلی کاردانی و کارشناسی  حداکثر به میزان (۳) برابر ظرفیت مورد نیاز از میان افرادی که حد نصاب نمره امتحان کتبی (۶۰ درصد)  راکسب کرده اند ، انتخاب و برای مصاحبه معرفی می شوند . پس از انجام مصاحبه ۲ برابر ظرفیت مورد نیاز (اصلی و ذخیره) ، براساس مجموع نمرات فضلی کتبی  و مصاحبه به هسته گزینش معرفی می شوند.

 * انتخاب داوطلبان دارندگان مدرک تحصیلی دیپلم حداکثر به میزان سه (۳) برابر ظرفیت مورد نیاز از میان افرادی که حدنصاب نمره امتحان توانمندیهای عمومی را (۶۰ درصد) کسب کرده اند براساس بالاترین نمره فضلی امتحان کتبی انتخاب و برای مصاحبه معرفی می شوند . پس از انجام مصاحبه ۲ برابر ظرفیت مورد نیاز  (اصلی و ذخیره) براساس مجموع نمرات فضلی کتبی و مصاحبه به هسته گزینش معرفی می شوند .

* انتخاب داوطلبان به ترتیب نمره کل ماخوذه در آزمون به صورت فضلی می باشد.

– پذیرفته شدگان در مقاطع کاردانی  و کارشناسی به مدت شش ماه آموزش تطبیقی مهارتهای بهورزی و دارندگان مدرک تحصیلی دیپلم بمدت ۲ سال دوره آموزشی بهورزی را طی خواهند نمود .

– برای پذیرش هر یک از پست های بهورزی ، افراد دارای مدارک تحصیلی کاردانی و کارشناسی مرتبط در اولویت هستند.

– محل تحصیل پذیرفته شدگان بنا به تصمیم معاونت بهداشت دانشگاه در مراکز آموزش شهرستان های تابعه دانشگاه خواهد بود.

– پذیرفته شدگان نهایی پس از اتمام دوره تحصیلی بهورزی ، شروع به کار ایشان با توجه به شرایط دانشگاه و موافقت معاونت بهداشت دانشگاه صورت می پذیرد.

۸- تذکرات :

۸-۱- استخدام ایثارگران اعم از سهمیه استخدامی ۲۵ درصد و ۵ درصد (موضوع ماده ۲۱ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران) در دستگاههای اجرایی صرفا” از طریق شرکت در آزمون انجام میگیرد .

۸-۲- مشمولین سهمیه ۲۵ درصد مجاز به بهره مندی از سهمیه استخدامی ۵ درصد سایر ایثارگران و یا بالعکس، نمی باشند به عبارت دیگر هر داوطلب می تواند در صورت مشمول بودن صرفاً از یکی از سهمیه های مشخص شده استفاده نماید.

*** سهمیه استخدامی ۲۵% ایثارگران شامل جانبازان ، آزادگان و همسر و فرزندان شهدا ،همسر و فرزندان جانبازان ۲۵% و بالاتر و همسر و فرزندان آزادگان دارای یکسال و بالای یکسال اسارت و خواهر و برادر شاهد می باشند .

۸-۳- سهمیه استخدامی  پنج درصد به رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها و همسر و فرزندان آنان و فرزندان جانبازان زیر بیست و پنج درصد و فرزندان آزادگان کمتر از یکسال اسارت اختصاص می یابد.

توجه : خدمت داوطلبانه در جبهه شامل : بسیجیان ، جهادگران و نیروهای مردمی رزمنده، کارکنان شاغل و بازنشستگان دستگاههای اجرایی ، سازمان ها ، شرکت ها و موسسات دولتی یا تحت پوشش قانون کار و مقررات تامین اجتماعی و قوانین خاص ، بوده که از طریق بسیج مستضعفین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جهاد سازندگی به مناطق جنگی ، عملیاتی و امنیتی اعزام شده اند. تائیدیه مدت حضور در مناطق مذکور حسب مورد با معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و معاونت توسعه و منابع وزارت جهاد کشاورزی می باشد.

۸-۴- به مدارک ارسالی دارندگان مدارک تحصیلی بالاتر و پایین تر از مقاطع تحصیلی اعلام شده در شرایط احراز مشاغل مورد اشاره و همچنین مدارک معادل ترتیب اثر داده نخواهد شد .

۸-۵- مشمولین قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان رشته های اجباری (پرستاری) که در حین انجام خدمت قانونی در واحدهای تابعه دانشگاه می باشند، در صورت  داشتن شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در آگهی پذیرش بهورز با توجه به استخدام پیمانی این آزمون می توانند در امتحان ورودی بهورزی شرکت  نمایند. ارسال گواهی اشتغال به طرح اینگونه افراد الزامی است .

۸-۶- مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی بر عهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از مراحل ثبت نام ، امتحان و جذب محرز شود داوطلب اطلاعات خلاف داده یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است ، داوطلب از انجام مراحل بعدی محروم خواهد شد . حتی در صورت پذیرفته شدن در آموزشگاه بهورزی و یا صدور حکم استخدامی ، حکم مزبور لغو و بلااثر می گردد .

۸-۷- اخذ تائیدیه مدارک تحصیلی متقاضیان استخدام درصورت پذیرفته شدن در امتحان (حداکثر ۲ ماه پس از اعلام نتیجه) از سوی دانشگاه الزامی است .

۸-۸- پذیرفته شدگان پس از ابلاغ نتایج نهایی حداکثر ۱۵ روز  فرصت خواهند داشت جهت تکمیل مدارک و طی مراحل پذیرش به دانشگاه مراجعه نمایند .

۸-۹- در صورت عدم مراجعه پذیرفته شدگان در مهلت مقرر یا انصراف آنان پس از شروع آموزش از پذیرفته شدگان ذخیره جهت شروع دوره دعوت بعمل خواهد آمد .

۸-۱۰- سپردن تعهد رسمی به موسسه قبل از شروع به تحصیل مبنی بر اینکه پس از اتمام دوره آموزش بهورزی در خانه بهداشت مورد تعهد حداقل به مدت ۱۵ سال و به صورت شیفت های مورد نظر دانشگاه همراه با بیتوته در روستا انجام وظیفه نماید ، الزامیست .

۸-۱۱- شرکت داوطلبان با مدرک تحصیلی به غیر از مقاطع تعیین شده در آگهی و امتحان ممنوع می باشد .

۸-۱۲- با توجه به این که ملاک ثبت نام از متقاضیان استخدام تکمیل برگ درخواست شغل می باشد ، لازم است در تکمیل برگه مورد نظر نهایت دقت را به عمل آورده و هیچگونه اصلاحاتی پس از ارسال برگ درخواست شغل قابل پذیرش نخواهد بود .

۸-۱۳- مشمولین خدمت پزشکان و پیراپزشکان باید دارای معافیت یا گواهی انجام طرح خدمت مربوطه باشند .

۸-۱۴- متقاضیان مربوطه حداکثر به مدت پانزده روز پس از اعلام نتیجه اولیه مهلت دارند تا نسبت به ارائه اعتراضات اقدام نمایند.

 فرم شماره ۱ : فرم احراز سکونت

فرم درخواست شغل بهورزی از دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

  ورود به سامانه ثبت نام پذیرش بهورزی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر (کلیک نمائید)

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.