خانه » استخدام در استان تهران » استخدام بانک پارسیان(تمدید مهلت ثبت نام)

استخدام بانک پارسیان(تمدید مهلت ثبت نام)

متن آگهی:

خبر ۲۷ آذر ۱۴۰۰- تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی بانک پارسیان

مهلت ثبت نام در آزمون تا روز سه شنبه ۳۰ آذر ماه ۱۴۰۰ تمدید گردید.


خبر ۱۸ آذر ماه ۱۴۰۰ – گروه پارسیان در نظر دارد نیروی انسانی مورد نیاز خود را در شعب تهران و شهرستان، از بین داوطلبان مرد و زن و از طریق برگزاری آزمون کتبی ، مصاحبه و سایر مراحل مربوطه تامین نماید.
مراحل مورد نظر:
– آزمون کتبی
– مصاحبه حضوری
– معاینات و آزمایشات پزشکی با تائید مراجع پزشکی ذیصلاح
– موفقیت در آموزش های بدو خدمت
– توفیق در دوره آزمایشی
شرایط عمومی داوطلبان:
۱- تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران
۲- اعتقاد به یکی از ادیان رسمی کشور
۳- تندرستی و توانایی کامل جسمی و روانی
۴- عدم سوء پیشینه کیفری
۵- داشتن کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا کارت معافیت دائم قانونی (ویژه داوطلبان مرد)
۶- بومی و ساکن شهر مورد تقاضا (حداقل ۵ سال اخیر)
تبصره : ایثارگران و خانواده محترم ایشان (شامل خانواده های شاهد، جانبازان و آزادگان، همسر و فرزندان شهدا و جانبازان ، فرزندان و همسران آزادگان ، اسرا وخواهر و برادر شاهد ، رزمندگان و همسر و فرزندان آنان) طبق ضوابط مندرج در قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران از اولویت برخوردار می باشند.
شرایط اختصاصی :
۱- فارغ التحصیل در مقطع کارشناسی یا کارشناسی ارشد در رشته های مدیریت (مالی، بازرگانی، صنعتی، دولتی ، بیمه و امور بانکی، کارآفرینی) – حسابداری (مالی، حسابرسی) – علوم اقتصادی (نظری، بازرگانی، صنعتی، پول و بانکداری) – آمار، ریاضی کاربردی ، علوم کامپیوتر، مهندسی کامپیوتر، مهندسی صنایع و زبان انگلیسی
۲- حداقل معدل برای تمام مقاطع تحصیلی وکلیه دانشگاهها ۱۶ تمام.
۳- حداکثر سن خانم ها ۲۵ سال تمام (متولدین اول آبان ۱۳۷۵ به بعد) و آقایان ۲۷ سال تمام (متولدین اول آبان ۱۳۷۳ به بعد) .
مفاد آزمون کتبی شامل: معارف و احکام اسلامی – نگارش و ادبیات فارسی– زبان انگلیسی– آشنایی با کامپیوتر در سطح ICDL– هوش و استعداد تحصیلی– اطلاعات عمومی بانکی
نکته: آزمون کتبی همزمان به صورت غیرمتمرکز در شهرهای اهواز ، تهران و کرمان برگزار می شود.

 

ردیفشهرستان
۱تهران
۲کرج
۳قم
۴اهواز
۵آبادان
۶کرمان
۷سیرجان

نحوه ثبت نام:
• داوطلبان می توانند حداکثر تا پایان روز جمعه مورخ ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ با مراجعه به لینک ثبت نام در انتهای این اطلاعیه، نسبت به ثبت نام شرکت در آزمون اقدام نمایند.
• چاپ کارت شرکت در جلسه و محل برگزاری آزمون از تاریخ ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ از طریق همین نشانی در دسترس می باشد و متقاضیان بایستی در روز آزمون مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۱۷ کارت شرکت در جلسه آزمون را همراه داشته باشند.
• ضرورت دارد داوطلبان شهر محل خدمت مورد تقاضای خود را که لزوماً بایستی شهر محل سکونت باشد، در فرم ثبت نام تعیین نمایند.
• متقاضیان واجد شرایط، به منظور ثبت نام در آزمون می بایست پس از ثبت اطلاعات فرم ثبت نام، نسبت به پرداخت اینترنتی مبلغ ۱.۲۰۰.۰۰۰ ( یک میلیون و دویست هزار ریال)، اقدام و سایر مراحل ثبت نام را تا دریافت کد رهگیری طی نمایند.
تبصره: با عنایت به عدم امکان استرداد وجه ثبت نام، موکدا اعلام می گردد صرفاً متقاضیانی که واجد شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در متن آگهی می باشند، نسبت به ثبت نام و واریز وجه اقدام نمایند.

نکات قابل توجه :
• شرط دعوت به مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون کتبی، ارائه مستندات مربوط به اقامت در طول ۵ سال اخیر در شهر انتخابی فرد می باشد.
• چنانچه پس از بررسی و تطبیق مدارک متقاضیان با شرایط مندرج در آگهی حاضر یا در هر مرحله از بررسی های بعدی مشخص شود داوطلبی واجد شرایط عمومی و اختصاصی اعلام شده نمی باشد، حتی در صورت توفیق در آزمون کتبی و یا سایر مراحل ، ادامه رسیدگی به وضعیت و یا استمرار خدمت وی منتفی خواهد شد و داوطلب حق هیچگونه اعتراضی را نخواهد داشت.
• موکداً اعلام می گردد؛ جذب نیروی انسانی، مستلزم توفیق متقاضیان در تمامی مراحل ذکر شده مشتمل بر آزمون کتبی، مصاحبه حضوری، معاینات و آزمایشات پزشکی با تائید مراجع ذیصلاح، موفقیت در آموزش های بدو خدمت ، توفیق در دوره آزمایشی و مطابق نیاز تعیین شده می باشد وگروه پارسیان هیچ گونه مسئولیتی در قبال بکارگیری سایر نیروها نخواهد داشت. ضمن اینکه چنانچه متقاضیان در هر یک از مراحل اشاره شده توفیق لازم را کسب ننمایند، موضوع ادامه مراحل بکارگیری آنان منتفی خواهد گردید.
• هزینه شرکت در آزمون، به هیچ عنوان مسترد نخواهد گردید.
• آخرین اخبار و اطلاعیه ها درخصوص تامین نیرو در گروه پارسیان، صرفاً از طریق درج در وب سایت www.parsian-bank.ir ، معتبر بوده و مسئولیتی در قبال مطالب منتشره در سایر سایتها و فضای مجازی، نخواهد داشت.

برای ثبت نام اینجا کلیک نمایید

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.