خانه » استخدام در استان تهران » آگهی استخدام بانک پارسیان تهران و حومه

آگهی استخدام بانک پارسیان تهران و حومه

متن آگهی:

بانک پارسیان به منظور تأمین و تکمیل سرمایه انسانی شعب خود در رده شغلی کاربر (تحویلدار) در شهرهای تهران و حومه (گیلاوند، پردیس و ورامین) از بین متقاضیان دارای مدرک کارشناسی و واجد شرایط ذیل دعوت به همکاری می نماید.

رشته

گرایش

جنسیت

مدیریت

مالی، بازرگانی، بازاریابی، امور بانکی

مرد

حسابداری

حسابداری، مالی، بازرگانی، حسابرسی

مرد

اقتصاد

علوم اقتصـادی، نظری، پولی، بازرگانی، پول و بانکداری

مرد-زن

شرایط داوطلبان:

  1. آقایان متولدین ۱۳۶۶ به بعد و خانمها متولدین ۱۳۶۸ به بعد
  2. دارا بودن حداقل معدل ۱۶
  3. سلامت کامل جسم و روان بنا به تشخیص پزشک معتمد
  4. نداشتن سوء پیشینه کیفری
  5. کارت پایان خدمت یا معافیت غیر پزشکی (برای متقاضیان مذکر)
  6. بومی یا ساکن شهر مورد تقاضا (با توجه به مستندات)
  7. عدم اشتغال به تحصیل در مقاطع بالاتر از کارشناسی

تبصره: چنانچه متعاقباً در هر یک از مراحل استخدامی مشخص شود که داوطلب دانشجو میباشد از ادامه مراحل ممانعت و پرونده امر مختومه خواهد شد.

نکات مهم:

  • تکمیل فرم ” دعوت به همکاری” هیچگونه تعهد استخدامی برای بانک ایجاد نخواهد کرد.
  • پس از تکمیل فرم ثبت نام در سایت بانک، اطلاعات را ذخیره و سپس از دریافت پیام ” اطلاعات شما بطور کامل ثبت گردید” اطمینان حاصل نمائید.
  • متقاضیان واجد شرایط فقط از طریق پایگاه اینترنتی بانک به نشانی  می توانند از تاریخ ۱۳۹۳/۱۰/۰۷ لغایت ۱۳۹۳/۱۰/۱۴ نسبت به تکمیل فرم دعوت به همکاری اقدام نمایند و به تقاضاهای حضوری ترتیب اثر داده نمی شود.
  • در صورتی که بانک در هر یک از مراحل استخدام حتی در خلال دوره آزمایشی متوجه عدم رعایت اصل صداقت در ثبت اطلاعات و تکمیل فرم مربوطه از سوی متقاضی استخدام شود، موضوع استخدام کان لم یکن تلقی خواهد شد.
  • از طریق تماس تلفنی به داوطلبان واجد شرایط اطلاع داده خواهد شد تا جهت انجام مصاحبه های مربوطه به محل های پیش بینی شده مراجعه نمایند. بنابر این لطفا از پیگیری حضوری و تلفنی خودداری فرمائید.

  از آنجایی که عدم آگاهی از شرایط ثبت نام و یا مدارک مورد نیاز ممکن است مانع از تکمیل ثبت نام شود، لطفا تایید فرمایید که مطالب بالا را با دقت مطالعه نموده و آماده شروع ثبت نام هستید.

ثبت نام

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.