خانه » اطلاعیه های مهم » اعلام نتایج آزمون آموزشیاران و آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی

اعلام نتایج آزمون آموزشیاران و آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی

متن آگهی:

خبر ۱۷ مرداد ۱۴۰۰- اعلام نتایج آزمون آموزشیاران و آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی، مدرسین طرح امین و معلمان قرآنی قبل از سال ۱۳۹۲ 

اطلاعیه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی در خصوص اعلام  نتایج  آزمون داخلی آموزشیاران آموزش‌دهندگان مستمر نهضت سوادآموزی، مدرسین طرح امین و معلمان قرآنی  داوطلبان گرامی؛ ضمن آرزوی توفیق، به استحضار می‌رساند :
کارنامه داوطلبان ارجمند از عصر روز شنبه ۱۶ مرداد در پروفایل کاربری در سامانه جهاد دانشگاهی بارگزاری می‌شود. داوطلبان گرامی می‌توانند با مراجعه به پروفایل کاربری و در بخش اعلام نتایج، نتیجه آزمون خود را مشاهده نمایند.
آن دسته از داوطلبان که در بخش نتیجه آزمون عبارت «با توجه به نمره مکتسبه، شما جهت بررسی مدارک به کارگروه بررسی مدارک استان معرفی می گردید» درج گردیده است، موفق به کسب نمره قبولی شده و جهت طی سایر مراحل اداری به وزارت آموزش و پرورش معرفی خواهند شد.
زمان و مکان حضور داوطلبان توسط اداره کل آموزش و پرورش استان‌ها اعلام خواهد شد.
ضمنا توجه داوطلبان گرامی را به نکات ذیل جلب می نماییم :
الف : داوطلبانی که کد رهگیری خود را فراموش کرده‌اند می‌توانند با مراجعه به بخش «بازیابی کد رهگیری» در صفحه اول سامانه و وارد کردن اطلاعات مورد نیاز، کد رهگیری خود را از طریق شماره تلفنی همراه که در زمان ثبت نام ارائه نموده‌اند، دریافت نمایند.
ب : از داوطلبان گرامی خواهشمند است از مراجعه حضوری و تماس تلفنی به وزارت آموزش و پرورش و ادارات تابعه استانی، مرکز آزمون جهاد دانشگاهی، ستاد معاونت آموزش و واحدهای تابعه در سراسر کشور، خودداری نموده و چنانچه نسبت به نمره مکتسبه اعتراض دارند، از طریق پروفایل کاربری خود و در بخش «درخواست‌ها» اعتراض خود را ثبت نمایند.
در پایان تاکید می شود؛ به دلیل شرایط همه‌گیری بیماری کرونا و وضعیت حاد شهر تهران، به هیچ وجه امکان پذیرش حضوری داوطلبان مقدور نبوده و تمام مراجعات حضوری بدون نتیجه خواهد بود.

جهت بازیابی کدرهگیری اینجا کلیک نمایید

جهت مشاهده نتایج آزمون اینجا کلیک نمایید


خبر ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰: اعلام منابع و زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزشیاران و آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی

معاون سوادآموزی آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: براساس بخشنامه شماره۵/۱۴۰مورخه۲۰ اردیبشهت وزارت آموزش وپرورش و اطلاعیه شماره ۱ اداره کل منابع انسانی وپشتیبانی سازمان نهضت سوادآموزی آزمون کسانی که در آزمون ۲۰تیر۹۹ حد نصاب نمره لازم را کسب نکرده ویا به هر دلیل در آزمون شرکت نکرده اند تیرماه امسال برگزار می شود.
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد؛سیدحمدالله خواهش نیک گفت: براساس این بخشنامه وخبرپورتال وزارت آموزش وپرورش آزمون بصورت داخلی ومانند گذشته وصرفاً در رشته آموزگار ابتدایی برگزار می شود.
وی گفت: منابع آزمون عمومی که بصورت چند گزینه ای است شامل فناوری اطلاعات –مهارتهای هفتگانهIcdl- معارف اسلامی-ریاضی وآمار مقدماتی-زبان وادبیات فارسی- اطلاعات عمومی-هوش وتوانمندی های ذهنی است.
معاون سوادآموزی آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: آزمون تخصصی نیز چند گزینه ای وشامل اصول وفلسفه تعلیم وتربیت-روانشناسی پرورشی-روشها وفنون تدریس-اندازه گیری،سنجش وارزشیابی آموزشی است.
وی گفت: منابع آزمون تخصصی در بخش میز خدمت الکترونیکی در سامانه نهضت سوادآموزی قابل مشاهده است.

جهت مشاهده منابع آزمون اینجا کلیک کنید


خبر ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰: احتمال برگزاری آزمون استخدام جدید آموزشیاران نهضت سوادآموزی در تیر ماه سال جاری

معاون وزیر و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی به ارائه گزارش از آخرین وضعیت آموزشی استان‌ها ومراکز یادگیری محلی همچنین ارائه گزارش از تولیدات محتوای آموزشی و بارگذاری سامانه پیشخوان دولت پرداخت.
به گزارش روابط عمومی سازمان نهضت سواد آموزی، شاپور محمدزاده معاون وزیر و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی ابتدا آرزوی قبولی طاعات وعبادات در لیالی قدر وماه مبارک رمضان کرده و ایام شهادت مولای متقین امام علی علیه السلام را تسلیت گفت و با نثار سلام وصلوات به روح ملکوتی شهدا خاصه شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و امام شهدا وآرزوی سلامتی برای مقام معظم رهبری مدظله العالی، روز معلم را حضور تمامی معلمان تبریک و سالروز شهادت استادمرتضی مطهری را تسلیت گفت.
محمدزاده در خصوص دستور العمل جدید آزمون استخدام آموزش دهندگان گفت: طبق توافق به عمل آمده با وزارت آموزش و پرورش، در دستورالعمل جدیدجاماندگان و افرادی که در آزمون قبلی پذیرفته نشده اند با داشتن سابقه یک دوره همکاری با نهضت سواد آموزی بصورت تجمعی، قبل از سال ۹۲ و فعال بودن طبق قوانین و مقررات سازمان می توانند در آزمون شرکت کنند و براساس آیین نامه اجرایی دولت باید ۵۰درصد نمره آزمون را کسب کنند همچنین منابع آزمون همانند گذشته است و پس از ارسال شیوه نامه تبصره الحاقیه به بند ۲ قانون الحاق یک ماده به قانون تعیین و تکلیف مصوب ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ مجلس شورای اسلامی که توسط وزارت آموزش و پرورش به استان ها اعلام می شود. پس از ثبت نام مشمولین، آزمون داخلی احتمالاً تیر ماه و یا هر زمانی که ستاد ملی مقابله با کرونا مجوز صادر کند برگزار می شود.
در ادامه مدیر کل برنامه ریزی دوره های سواد آموزی در مورد آخرین وضعیت آموزشی استان ها و مراکز یادگیری محلی و مدیر کل پژوهش و تولید محتوا در موضوع تولید محتوای آموزشی گزارش داده و اعضای شورای مرکزی نظرات و اخبار و تذکرات خود را در موضوع دستور جلسه بیان کردند.
در پایان رئیس سازمان گزارشات ارائه شده توسط اعضای شورای مرکزی را جمع بندی کرد.

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.