خانه » اطلاعیه های مهم » اطلاعیه دانشگاه شهید رجایی در خصوص فرآیند پذیرش غیر حضوری پذیرفته شدگان نهایی آموزش و پروش 

اطلاعیه دانشگاه شهید رجایی در خصوص فرآیند پذیرش غیر حضوری پذیرفته شدگان نهایی آموزش و پروش 

متن آگهی:

خبر ۲۹ خرداد ۱۴۰۰- اطلاعیه دانشگاه شهید رجایی در خصوص فرآیند پذیرش غیر حضوری پذیرفته شدگان نهایی آموزش و پروش 

اطلاعیه شماره ۱- قابل توجه معرفی شدگان نهائی رشته های شغلی هنر آموز و استاد کار آزمون استخدام سال ۱۳۹۹ دانشگاه تربیت دبیر شهید رجائی
ضمن عرض خیر مقدم به معرفی شدگان محترم به دانشگاه تربیت­ دبیرشهید رجائی، به اطلاع می رساند ، فرآیند پذیرش غیر حضوری این عزیزان طی روزهای آتی از طریق همین صفحه اطلاع رسانی خواهد شد.


خبر ۹ دی ۹۹- اطلاعیه زمانبندی تحویل مدارک پذیرفته شدگان آزمون استخدام مرکز آموزشی و درمانی قلب و عروق شهید رجایی 

جهت دانلود اطلاعیه اینجا کلیک کنید


خبر ۶ خرداد ۹۹: اطلاعیه شماره ۷ پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت آزمون استخدام آموزش و پرورش دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی 

به استحضار می رساند اطلاعات ۲۴ نفر از دانش پذیران محترم تکمیل ظرفیت آزمون سال ۱۳۹۸ در سیستم بارگذاری گردیده است ، خواهشمند است فقط عزیزانی که برای آنها پیامک پذیرش ارسال شده و اسامی آنها در ادامه آمده است ، بر اساس اطلاعیه شماره ۲ همین صفحه از روز شنبه ۱۷ خرداد ۹۸ به مدت ۵ روز اقدام به انجام فرآیند پذیرش غیر حضوری در سیستم گلستان نمایند.
خاطر نشان می گردد این دانش پذیران می توانند از روز چهارشنبه ۷ خرداد ۹۸ مطابق با اطلاعیه شماره ۱ آموزش مجازی که در پایین آمده است ، اقدام به دریافت دروس خود از سامانه آموزش های الکتروینکی دانشگاه نمایند . جهت ورود به سامانه مجازی می بایست از شماره دانشجویی به عنوان شناسه کاربری و رمز عبور (هردو) استفاده نمایید.

جهت مشاهده مشخصات دانش پذیران اینجا کلیک نمایید


خبر ۱۷ اردیبهشت ۹۹: اطلاعیه شماره ۱ آموزش مجازی پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدام آموزش و پرورش دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی 

مهارت آموزانی که ثبت نام آنها در سامانه گلستان انجام شده و شماره دانشجویی دریافت نمودهاند، به سامانه آموزش یادگیری الکترونیکی مراجعه کرده و با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور آن (هر دو با شماره دانشجویی است و پس از اولین ورود، سامانه درخواست تغییر رمز میدهد، رمز جدید را وارد و حتما به خاطر بسپارید) میتوانند از کلیه امکانات آموزشی آن که شامل دانلود جزوات و کتابهای بارگذاری شده، شرکت در کلاسهای پرسش و پاسخ آنلاین (بر اساس جدول زمانبندی که متعاقبا اعلام خواهد شد)، دانلود آرشیو کلاس های آفلاین و مطالعه اخبار مربوط به دورهها، بهره مند گردند.
مهارت آموز موظف است کلیه اخبار و اطلاعیه های مربوط به کلاسها و فعالیتها را از طریق سامانه مدیریت دروس دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی دنبال نموده و هرگونه سوال و مشکلی را از طریق ایمیل Maharat@sru.ac.ir پیگیری نماید.

جهت مشاهده متن کامل اطلاعیه اینجا کلیک نمایید


خبر ۱۷ اردیبهشت ۹۹: اطلاعیه شماره ۶  پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدام آموزش و پرورش دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی 

به اطلاع دانش پذیران محترم می رساند مهلت پذیرش غیر حضوری تا ۲۰ اردیبهشت تمدید شد.


خبر ۱۰ اردیبهشت ۹۹: اطلاعیه شماره ۵ پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدام آموزش و پرورش دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی

به استحضار می رساند اطلاعات ۹۴ نفر از دانش پذیران محترم رشته تربیت بدنی در سیستم بارگذاری گردیده است ، خواهشمند است فقط عزیزانی که برای آنها پیامک پذیرش ارسال شده  ، بر اساس اطلاعیه شماره ۲ همین صفحه اقدام به انجام فرآیند پذیرش غیر حضوری در سیستم گلستان نمایند.


خبر ۱۰ اردیبهشت ۹۹: اطلاعیه شماره ۴ پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدام آموزش و پرورش دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی

به جهت تسریع در فرآیند آموزش، برای کلیه دانشپذیران محترمی که مراحل پذیرش غیر حضوری خود را تکمیل نموده و گواهی پذیرش غیر حضوری دانشجو را پرینت نموده اند پذیرش نهایی ثبت شده است. و از این به بعد می توانند از امکانات سیستم گلستان استفاده نمایند.

جهت مشاهده متن کامل اطلاعیه اینجا کلیک نمایید


خبر ۹ اردیبهشت ۹۹: اطلاعیه شماره ۳ پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدام آموزش و پرورش دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی 

به اطلاع دانش پذیران محترم می رساند ، لطفا در تکمیل اطلاعات خود دقت لازم را مبذول فرمایند  در صورتی که در جریان تکمیل فرآیند پذیرش غیر حضوری ، مواردی به اشتباه ثبت شود در حال حاضر امکان ویرایش اطلاعات موجود نمی باشد تا پذیرش نهایی شما در سیستم ثبت گردد. با توجه به اینکه در حال حاضر برای ویرایش اطلاعات ضرورتی وجود ندارد ، لطفا تلفن های دانشگاه را اشغال نفرمایید.


خبر ۳ اردیبهشت ۹۹: اطلاعیه شماره ۲ پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدام آموزش و پرورش دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی

ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع میرسانیم؛ پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدام پیمانی سال ۱۳۹۸ آموزش و پرورش در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی از روز چهارشنبه مورخ ۹۹/۰۲/۰۳ لغایت دوشنبه مورخ ۹۹/۰۲/۱۵ با مراجعه به پرتال آموزشی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی (تهران) نسبت به تکمیل مشخصات درخواستی اقدام نمایند.

جهت مشاهده متن کامل اطلاعیه اینجا کلیک نمایید

جهت ورود به سایت دانشگاه شهید رجایی اینجا کلیک نمایید


 

خبر ۳۰ فروردین ۹۹: اطلاعیه دوره مهارت آموزی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش دانشگاه شهید رجایی 

به اطلاع پذیرفته شدگان آزمون استخدام پیمانی سال ۱۳۹۸ آموزش و پرورش می رساند ، با توجه به عدم وصول اسامی نهایی پذیرفته شدگان از مراجع ذیصلاح و مبادی رسمی ، هم اکنون هیچ اقدامی در خصوص پذیرش و یا برگزاری دوره این عزیزان قابل انجام نمی باشد .

بدیهی است به محض وصول اطلاعات و فراهم شدن شرایط مورد نیاز ، نحوه پذیرش غیر حضوری و نحوه برگزاری دوره از طریق همین سایت به اطلاع خواهد رسید.

خاطر نشان می گردد با توجه به اینکه کلیه امور مربوط به پذیرش و ثبت نام و شرکت در کلاسهای پودمان اول به صورت الکترونیکی و غیر حضوری انجام می پذیرد و با عنایت به شرایط خاص کشور در مواجهه با ویروس کرونا ، خواهشمند است از مراجعه حضوری به دانشگاه جدا خودداری نموده و تلفن های دانشگاه را نیز اشغال نفرمایید .

خبر ۲۲ آبان ۹۷: اطلاعیه شماره ۵ پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش دانشگاه شهید رجایی

قابل توجه کلیه دانشپذیران عزیر که مراحل پذیرش آنها نهایی شده است .
-جهت دریافت پرینت از اطلاعات ثبت شده در پذیرش غیر حضوری
-جهت بارگذاری مدارک و یاتصحیح مدارک ارسال شده
-جهت تغییر رمز عبور
-اطلاع از وضعیت ثبت نام و شماره دانشجویی و نمره و …
بعد از ورود به صفحه شخصی خود در پرتال آموزشی دانشگاه (گلستان) با
-شناسه کاربری: شماره دانشجویی و
-رمز عبور : کد ملی ده رقمی
به راهنمای سمت چپ صفحه خود مراجعه نمایند.


خبر ۲۰ آبان ۹۷: اطلاعیه شماره ۴ پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش دانشگاه شهید رجایی

اطلاعیه شماره ۴

به اطلاع آن دسته از پذیرفته شدگان محترم که تا ساعت چهارده روز یکشنبه بیستم آبان ماه ۹۷ نسبت به تکمیل پذیرش غیر حضوری اقدام نموده‌اند می رساند مراحل پذیرش آنها نهایی گردیده و از این پس برای ورود به سامانه آموزش دانشگاه (گلستان) از شماره دانشجویی به عنوان نام کاربری و از کد ملی ده رقمی به عنوان رمز استفاده نمایند.

لازم به ذکر است این روند برای سایر پذیرفته شدگان نیز در روزهای آتی تکرار خواهد شد.


خبر ۵ آبان ماه ۹۷ – ضمن عرض تبریک و آرزوی موفقیت به اطلاع می­رساند که زمان ثبت نام الکترونیکی از طریق آگهی مندرج در سایت دانشگاه متعاقبا اعلام خواهد شد و در این مدت هیچ نیازی به پیگیری از طریق تلفن و یا مراجعه حضوری وجود ندارد. پس از ثبت نام الکترونیکی از طریق سامانه گلستان دانشگاه شهید رجایی، جهت آگاهی از ادامه روند آموزش و دروس مجازی به سامانه آموزش الکترونیکی  (https://lms.sru.ac.ir) دانشگاه مراجعه نمایید.

شایان ذکر است مراحل آموزش طبق جدول زمانبندی ذیل صورت می پذیرد. بخش نظری پودمان اول صرفا به صورت الکترونیکی بوده و نیازی به مراجعه حضوری در دانشگاه نمی باشد. دوره های حضوری نیز طبق جدول در سال ۱۳۹۸ خواهد بود و قطب بندی و محل تشکیل دوره­های حضوری در اطلاعیه های بعدی از طریق سایت و سامانه آموزش الکترونیکی دانشگاه به اطلاع شما خواهد رسید.

تذکر مهم: بارگذاری و آپلود نمودن کلیه مدارک مورد نیاز هنگام ثبت نام الکترونیکی در سامانه گلستان ضروری می باشد.

 

پودمانبخشعنوان دروستعداد درسشروع دو رهآزمون پایانی
اولبخش اول نظریاخلاق حرفه ای معلم- فلسفه تعلیم و تربیت رسمی و عمومی- روانشناسی و کاربرد آن در آموزش- ارزشیابی یادگیری- اصول و روش های یاددهی و یادگیری۵شنبه ۱۹/۸/۹۷پنجشنبه ۱۸/۱۱/۹۷
بخش دوم نظریاصول و فنون راهنمایی و مشاوره- پژوهش و توسعه حرفه ای- آموزش کارآفرینی- نقش اجتماعی تربیتی معلم- کارورزی۵شنبه۴/۱۲/۹۷پنجشنبه ۲۳/۳/۹۸
دومبخش اول مهارتیکارگاه آموزش در رشته تخصصی۱- کارگاه آموزش در رشته تخصصی ۲- کارگاه آموزش در رشته تخصصی ۳۳شنبه۸/۴/۹۸پنجشنبه۱۷/۵/۹۸
بخش دوم مهارتیکارگاه آموزش فناوری در رشته تخصصی- تحلیل محتوی بسته آموزشی و روش انطباق آن با موقعیت در رشته- الگوهای یاددهی و یادگیری آموزش های فنی و حرفه ای۳

خبر ۱۱ بهمن ۹۶: اطلاعیه دانشگاه رجایی در خصوص تکمیل پرونده پذیرفته شدگان نهائی 

پذیرفته شدگان نهائی آزمون استخدام پیمانی سال ۱۳۹۶
اطلاعیه شماره ۱ :
پذیرفته شدگان نهائی آزمون استخدام پیمانی سال ۱۳۹۶ آموزش و پرورش در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی  از روز چهارشنبه  مورخ ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ لغایت چهارشنبه مورخ ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ با مراجعه به پرتال آموزشی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجائی (تهران) نسبت به تکمیل مشخصات درخواستی و Upload مدارک زیر اقدام نمایند .
۱- یک قطعه عکس تمام رخ ۴*۳ رنگی با پشت زمینه سفید (تهیه شده در سال جاری) .
۲- یک سری کپی کامل از صفحات شناسنامه .
۳- یک سری کپی از پشت و روی کارت ملی .
۴- یک سری کپی دانشنامه یا گواهینامه موقت بر اساس مدرک تحصیلی مجاز (برابر کد شغل – محل انتخابی) .
۵- یک سری تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت خدمتی (ویژه برادران) و یا گواهی انجام خدمت نظام وظیفه .
۶- تصویر کارنامه نتیجه نهایی گزینش پذیرفته شدگان آزمون استخدامی
تذکرات مهم :
فایل های scan شده جهت آپلود می بایست با فرمت JPG و حجم زیر ۳۰۰ کیلو بایت آماده تا در زمان مقرر Upload گردد .
جهت ورود به سیستم ثبت نام دانشگاه می بایست با استفاده از مرورگر اینترنت اکسپلورر به سایت مراجعه نموده و با کلیک روی گزینه «ورود به سیستم» و بعد از آن ارسال کد امنیتی و عبور از صفحه امنیتی وارد صفحه ورود به سیستم شده،  دربخش شناسه کاربری عبارت  «کدملی U962» و در بخش کلمه عبور فقط شماره ملی را وارد نمایید تا مجوز ورود به سیستم برای شما صادر گردد.
تمام ۱۰ رقم کد ملی جهت ثبت مورد نیاز است. حرف U به صورت بزرگ نوشته شود
در ادامه با تکمیل اطلاعات و ارسال مدارک ثبت نام شما به اتمام می رسد
به عنوان مثال در صور تی که شماره ملی دانشپذیر محترم : ۱۲۳۴۵۶۷۸۹۰ باشد :
شناسه کاریری: U9621234567890
کلمه عبور : ۱۲۳۴۵۶۷۸۹۰
جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۹۷۰۰۱۶ تماس حاصل فرمایید


خبر ۱۲ مرداد ماه ۹۶

اطلاعیه شماره ۴ ویژه مهارت­ آموزان آزمون استخدامی سال ۱۳۹۵ در شاخه فنی و حرفه ­ای

تعیین قطب­های مجری دوره حضوری در پودمان۱

لطفا مهارت­ آموزان طبق اطلاعات مندرج دراطلاعیه روز شنبه ۹۶/۵/۱۴ به منظور ثبت نام حضوری و شروع دوره حضوری به محل­های مشخص شده مراجعه نمایند.

اطلاعیه ویژه مهارت آموزان


اطلاعیه شماره ۵ :

شرکت کنندگان محترم دوره صلاحیت معلمی، لطفا وارد سامانه:
Lms.srttu.edu
شده و با:
نام کاربری: کد ملی (ده رقمی)
رمز عبور: کد ملی (ده رقمی)
درسهای خود را مطالعه نمایید.
موفق باشیدخاطر نشان می گردد اطلاعیه شماره ۴ به زودی بارگزاری خواهد شد


اطلاعیه شماره ۳ :

قابل توجه مهارت­ آموزان دوره یک­ساله آزمون استخدامی سال ۱۳۹۵

 


خبر ۷ مرداد ۹۶: اطلاعیه شماره ۵ دوره صلاحیت معلمی دانشگاه شهید رجایی 

اطلاعیه شماره ۵ :

شرکت کنندگان محترم دوره صلاحیت معلمی، لطفا وارد سامانه:
Lms.srttu.edu
شده و با:
نام کاربری: کد ملی (ده رقمی)
رمز عبور: کد ملی (ده رقمی)
درسهای خود را مطالعه نمایید.
موفق باشیدخاطر نشان می گردد اطلاعیه شماره ۴ به زودی بارگزاری خواهد شد


اطلاعیه شماره ۳ :

قابل توجه مهارت­ آموزان دوره یک­ساله آزمون استخدامی سال ۱۳۹۵


خبر ۱۷ تیر ۹۶: نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان نهائی در دانشگاه شهید رجایی 

اطلاعیه شماره ۲ :

به اطلاع می رساند جهت ورود به سیستم ثبت نام دانشگاه می بایست با استفاده از مرور گر اینترنت اکسپلورر از روز یکشنبه مورخ ۳۹۶/۰۴/۱۸ لغایت چهارشنبه مورخ ۱۳۹۶/۰۴/۲۱  به نشانی http://portal.srttu.edu مراجعه نموده و با کلیک روی گزینه «ورود به سیستم» و بعد از آن ارسال کد امنیتی و عبور از صفحه امنیتی وارد صفحه ورود به سیستم شده،  دربخش شناسه کاربری عبارت  «کدملی U953» و در بخش کلمه عبور فقط شماره ملی را وارد نمایید تا مجوز ورود به سیستم برای شما صادر گردد.

تمام ۱۰ رقم کد ملی جهت ثبت مورد نیاز است. حرف U به صورت بزرگ نوشته شود

در ادامه با تکمیل اطلاعات و ارسال مدارک ثبت نام شما به اتمام می رسد.

اطلاعیه شماره ۱ :

پذیرفته شدگان نهائی آزمون استخدام پیمانی سال ۱۳۹۵ آموزش و پرورش در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی  از روز یکشنبه مورخ ۳۹۶/۰۴/۱۸ لغایت چهارشنبه مورخ ۱۳۹۶/۰۴/۲۱  با مراجعه به پرتال آموزشی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجائی (تهران) به آدرس http://portal.srttu.edu  نسبت به تکمیل مشخصات درخواستی و Upload مدارک زیر اقدام نمایند .

۱- یک قطعه عکس تمام رخ ۴*۳ رنگی با پشت زمینه سفید (تهیه شده در سال جاری) .

۲- یک سری کپی کامل از صفحات شناسنامه .

۳- یک سری کپی از پشت و روی کارت ملی .

۴- یک سری کپی دانشنامه یا گواهینامه موقت بر اساس مدرک تحصیلی مجاز (برابر کد شغل – محل انتخابی) .

۵- یک سری تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت خدمتی (ویژه برادران) و یا گواهی انجام خدمت نظام وظیفه .

۶- تصویر کارنامه نتیجه نهایی گزینش پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سال ۹۵

لازم به ذکر است فایل های scan شده جهت آپلود می بایست با فرمت JPG و حجم زیر ۳۰۰ کیلو بایت آماده تا در زمان مقرر Upload گردد .

نحوه ورود به سیستم در اطلاعیه بعدی به آگاهی خواهد رسید


خبر ۱۲ تیر ۹۶: آغاز ثبت‌ نام دوره‌ های مهارت‌ آموزی در دانشگاه شهید رجایی از ۱۷ تیر ماه 
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی به بیان جزئیات دوره‌های مهارت‌آموزی در دانشگاه شهید رجایی پرداخت و گفت: ثبت‌نام دوره از هفدهم تیرماه آغاز می‌شود.

علی پورکمالی انارکی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید رجایی در گفت و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در مورد برنامه آموزشی این دانشگاه برای دوره‌های مهارت‌آموزی عنوان کرد: دوره آموزشی برای مهارت‌آموزان دوره فنی‌حرفه‌ای که قریب به یک هزار و ۱۰۰ نفر را شامل می‌شود در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: این افراد در شغل هنرآموز برای تدریس همچنین تکنسین هنرستان‌ها آموزش می‌بینند و در مقاطع تحصیلی کاردانی،  کارشناسی و کارشناسی ارشد هستند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی بیان کرد: ثبت‌نام دوره‌ها از هفدهم تیرماه برای مهارت‌آموزان با  مراجعه به سایت دانشگاه و آپلود مدارک آغاز می‌شود و براساس برنامه‌ریزی دوره‌ها در دو بخش حضوری و غیر حضوری برگزار می‌شود.

پورکمالی انارکی با بیان اینکه دوره‌های غیر حضوری به صورت اینترنتی برای مهارت‌آموزان ارائه می‌شود گفت: درعین برگزاری این دوره‌ها کلاس‌هایی برای رفع اشکال در نظر گرفته می‌شود.

وی تصریح کرد: از هفته دوم مرداد ماه تا پایان شهریور دوره‌های عملی در ۳ الی ۴ هفته برای مهارت‌آموزان برگزار می‌شود که افراد باید به طور حضوری در دوره‌ها شرکت کنندو برای این منظور ۵ روز در کشور در نظر گرفته و اکنون در حالی رایزنی برای این تقسیم‌بندی هستیم.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی با اشاره به اینکه از هفته دوم شهریور ماه آزمون‌های اینترنتی و حضوری برگزار می‌شود، افزود: افراد در شرایطی که حائز امتیاز لازم باشد به مرکز آموزش نیروی انسانی معرفی می‌شوند.

وی تصریح کرد: دوره کارورزی از مهرماه تا پایان بهمن برای مهارت‌آموزان در منطقه خدمت آن‌ها تحت پوشش اساتید مجرب  اجرا می‌شود و پس از این مرحله نیز آزمون به عمل آمده و نتایج در فروردین ۹۷ مشخص می‌شود.

پورکمالی با بیان اینکه احکام مهارت ‌آموزان از مهر ۹۶ صادر می‌شود گفت:، اما احکام به صورت مشروط بوده و پس از قبولی در آزمون نهایی به صورت قطعی در می‌آید.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی در مورد وضعیت پرداخت هزینه‌های دوره یادآور شد: امسال با پیگیری دانشگا‌ه‌های مجری طرح و آموزش و پرورش شهریه اجرای دوره از داوطلبان اخذ نمی‌شود، اما برای اسکان و هزینه‌های رفاهی داوطلبان باید مبلغی را پرداخت کنند.

منبع: خبرنگاران جوان
کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.