خانه » اطلاعیه های مهم » اطلاعیه سازمان سنجش درباره تمدید مهلت ثبت نام و برخی شغل محلهای جدید و اصلاحات دفترچه راهنمای دستیاران ستادی دستگاه های اجرایی کشور

اطلاعیه سازمان سنجش درباره تمدید مهلت ثبت نام و برخی شغل محلهای جدید و اصلاحات دفترچه راهنمای دستیاران ستادی دستگاه های اجرایی کشور

متن آگهی:

پیرو اطلاعیه مورخ ۰۴/۱۱/۹۴ و همچنین انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون استخدامی متمرکز دستیاران ستادی دستگاههای اجرایی کشور سال ۱۳۹۴، بدینوسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی ثبت‌نام در آزمون مذکور می‌رساند، با توجه به اعلام سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، اصلاحاتی در برخی از شغل محلها و همچنین تعدادی شغل محل جدید علاوه بر شغل محلهای مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام به شرح ذیل ارائه می‌گردد. لذا با عنایت به مراتب فوق و به منظور فراهم نمودن تسهیلات برای آن دسته از داوطلبانی که تا این تاریخ (۹۴/۱۱/۱۱) برای ثبت‌نام اقدام ننموده‌اند، ترتیبی اتخاذ گردیده است که بتوانند تا روز پنجشنبه مورخ ۹۴/۱۱/۱۵ نسبت به ثبت‌نام و یا ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند. بنابراین کلیه متقاضیان ضرورت دارد که تا مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و همچنین مندرجات این اطلاعیه و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در آزمون مذکور اقدام نمایند.

ضمناً آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به ثبت نام اقدام نموده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام نمایند.
الف) تغییرات و اصلاحات در شغل محل ها:
۱- اصلاحات مربوط به شغل محلهای سازمان علمی تحقیقاتی وابسته به نهاد ریاست جمهوری:
– ظرفیت پذیرش کدشغل محل ۱۰۱۵۹ (خوشه اموراقتصادی کد ۲۳۷۳) مندرج درصفحه۱۸، از ۲ به۱ نفر اصلاح می گردد.
– ظرفیت پذیرش کدشغل محل ۱۰۱۶۴(خوشه امور حقوقی کد ۲۳۶۵) مندرج در صفحه ۲۱، از ۱ به ۴ نفر اصلاح شده و رشته تحصیلی حقوق عمومی کد ۳۱۶۸۶ و رشته تحصیلی حقوق خصوصی کد ۳۰۴۳۱ به رشته‌های تحصیلی مجاز این شغل محل اضافه می گردد.
– ظرفیت پذیرش کدشغل محل ۱۰۱۶۷ (خوشه انرژی هسته‌ای ۱ کد ۲۴۱۵) مندرج در صفحه ۲۴، از ۱۷ به ۶ نفر اصلاح شده و همچنین رشته تحصیلی فیزیک هسته ای کد ۳۰۹۶۹ به رشته های تحصیلی مجاز این شغل محل اضافه می گردد.
– ظرفیت پذیرش کدشغل محل ۱۰۱۶۸ (خوشه انرژی هسته‌ای ۲ کد ۲۴۱۶) مندرج در صفحه ۲۴، از ۴ به ۲ نفر اصلاح می‌گردد.
– ظرفیت پذیرش کدشغل محل ۱۰۱۶۶ (خوشه امور منابع انسانی و تحول اداری کد ۲۴۱۴)، مندرج در صفحه ۱۷، از ۲ به ۳ نفر اصلاح شده و رشته تحصیلی مدیریت استراتژیک کد ۳۱۰۲۳ به رشته‌های تحصیلی مجازاین شغل محل اضافه می‌گردد.
۲- اصلاحات مربوط به شغل محلهای وزارت علوم، تحقیقات و فناوری:
– ظرفیت پذیرش کدشغل محل ۱۰۳۲۰ (خوشه امورپژوهشی کد ۲۴۰۵) مندرج در صفحه ۱۹، از ۱۲ به ۱۰ نفر اصلاح می‌گردد.
–  ظرفیت پذیرش کدشغل محل ۱۰۳۱۸ (خوشه امورفناوری اطلاعات کد ۲۳۶۴) مندرج در صفحه ۲۰، از ۴ به ۲ نفر اصلاح می‌گردد.
– در شغل محل ۱۰۳۱۷ (خوشه امور آمار کد ۲۳۶۲) مندرج در صفحه ۲۰، نام دستگاه از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به سازمان سنجش آموزش کشور اصلاح می گردد.
۳- ظرفیت پذیرش در شغل محل۱۰۲۷۰ (خوشه اموراقتصادی کد۲۳۷۳) مربوط به وزارت امور اقتصادی و دارایی مندرج در صفحه ۱۸، از ۲۱ به ۱۵ نفر اصلاح می‌گردد.
۴- ظرفیت پذیرش کدشغل محل ۱۰۱۵۶ (خوشه اموربیمه کد ۲۳۷۴) مربوط به بیمه مرکزی ایران مندرج در صفحه ۱۹، از ۷ به ۱ نفر کاهش یافته و محل خدمت آن از آذربایجان شرقی- تبریز به تهران – تهران اصلاح شده و همچنین رشته تحصیلی مدیریت مالی گرایش بیمه کد ۳۲۲۳۸ به رشته‌های تحصیلی مجاز این شغل محل (اموربیمه کد ۲۳۷۴) اضافه می‌گردد.
۵- ظرفیت پذیرش کد شغل محل ۱۰۳۰۶ (خوشه امور حقوقی کد۲۳۶۵) مربوط به وزارت دادگستری مندرج در صفحه ۲۱، از ۱۴ به ۷ نفر اصلاح می گردد.
۶- رشته تحصیلی مدیریت شهری با کد ۳۱۰۶۲ به رشته‌های تحصیلی مجاز خوشه شغلی امور شهری و روستایی (کد ۲۳۷۹) مندرج در صفحه ۱۴ اضافه می گردد.
کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.