خانه » اطلاعیه های مهم » اعلام نتایج آزمون استخدامی بانک صادرات ایران سال ۱۴۰۰

اعلام نتایج آزمون استخدامی بانک صادرات ایران سال ۱۴۰۰

متن آگهی:

خبر ۲۴ آبان ۱۴۰۰- اعلام نتایج آزمون استخدامی بانک صادرات در سال ۱۴۰۰

جهت یادآوری کدرهگیری اینجا کلیک نمایید

جهت مشاهده نتایج آزمون اینجا کلیک نمایید


خبر ۱ آبان ۱۴۰۰- زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی بانک صادرات 

داوطلبان شرکت کننده در آزمون استخدامی بانک صادرات جهت اطلاع از زمان اعلام نتایج اولیه می توانند از ۱ آذر ماه ۱۴۰۰ به سایت ثبت نام مراجعه نمایند.


خبر ۲۴ مهر ۱۴۰۰- زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی بانک صادرات 

بر اساس اعلام مدیریت امور سرمایه‌های انسانی بانک صادرات ایران نتایج نهایی آزمون استخدام بانک صادرات حداکثر تا پایان آبان‌ سال جاری اعلام خواهد شد.

آزمون استخدامی سال ۱۴۰۰ بانک صادرات ایران با حضور بیش از ۱۳ هزار داوطلب در ۱۹ استان کشور برگزار شد.
به گزارش روابط‌ عمومی بانک صادرات ایران، آزمون استخدامی سال ۱۴۰۰ بانک صادرات ایران بعد از ظهر جمعه ۲۳ مهرماه سال جاری در تهران و ۱۸ استان کشور برگزار شد که بیش از ۱۳ هزار نفر داوطلبان دارای مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته‌های مرتبط برای تصدی سمت بانکدار / بانکیار (تحویلدار) در این بانک با هم به رقابت پرداختند.
همزمان داوطلبان مرد بومی شهر تهران که دارای مدارک تحصیلی کارشناسی ارشد و بالاتر در رشته‌های مهندسی عمران (عمران، سازه و زلزله)، برق (قدرت) و مکانیک (سیالات) از دانشگاه‌های منتخب دولتی هستند، برای تصدی شغل کارمند فنی-مهندسی در این آزمون شرکت کردند. همچنین این بانک در این آزمون از میان داوطلبان بومی مرد دارای مدرک تحصیلی دیپلم، در دو استان قزوین و بوشهر تعداد محدودی برای تصدی شغل نگهبانی استخدام می‌کند.
این آزمون به طور همزمان در استان‌های تهران، اصفهان، ایلام، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، زنجان، فارس، کردستان، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، مازندران، مرکزی، هرمزگان، همدان و یزد، برای استخدام بانکدار و بانکیار (تحویلدار) و در استان‌های قزوین و بوشهر علاوه بر استخدام بانکدار و بانکیار (تحویلدار)، به منظور جذب تعداد محدودی برای تصدی شغل نگهبانی برگزار شد.
قائم‌مقام مدیرعامل بانک صادرات ایران در بازدید از مراحل برگزاری این آزمون در دانشگاه صنعتی امیرکبیر با بیان اینکه برای گردش شغلی در سازمان نیاز به استخدام وجود دارد، اظهار کرد: بانک صادرات ایران در سال‌های اخیر تعداد زیادی بازنشسته داشته و امیدواریم با جذب نیروی‌های جدید، بتوانیم کمبود نیروی انسانی بانک را تامین کنیم.
در جریان برگزاری این آزمون، حسین مردانی، مدیرامور سرمایه‌های انسانی، ولی آزادی، مدیرامور بازرسی و تطبیق، اسماعیل غلامی، رئیس اداره کل حراست و حفاظت پرسنلی، سید جلال حسینی، رئیس اداره کل امور کارکنان، جهاندار رضایی، رئیس اداره کل آموزش و برخی دیگر از مدیران بانک صادرات ایران  از نزدیک بر روند برگزاری این آزمون نظارت داشتند.
بر اساس اعلام مدیریت امور سرمایه‌های انسانی بانک صادرات ایران نتایج نهایی این آزمون حداکثر تا پایان آبان‌ ماه سال جاری اعلام خواهد شد.


​نتایج آزمون استخدامی بانک صادرات ایران فردا (پنج‌شنبه ٢٣ اسفند) اعلام می‌شود

به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، اسامی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی این بانک، ساعت ٨ صبح روز پنج‌شنبه ٢٣ اسفندماه از طریق وب سایت اینترنتی بانک صادرات ایران منتشر می‌شود.

آزمون استخدامی بانک صادرات ایران، روز جمعه ٢۶ بهمن‌ماه سال ٩٧ با حضور بیش ١٠ هزار نفر از متقاضیان و به صورت همزمان در ١٧ استان کشور برگزار شد. از میان شرکت‌کنندگان، تعداد ٧۵۶ نفر پس از گذراندن مراحل نهایی به استخدام این بانک درخواهند آمد و برای تصدی سمت‌های بانکداری و بانکیاری (تحویلدار) به کار مشغول می‌شوند.

براساس این گزارش، متقاضیان در ١٧ استان کشور شامل؛ اصفهان، ایلام، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، زنجان، سیستان و بلوچستان، قزوین، قم، کردستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، مازندران، هرمزگان، همدان و یزد بر اساس ضوابط و آیین‌نامه استخدامی مربوطه، از طریق آزمون کتبی، مصاحبه، معاینات پزشکی و… فرصت استخدام در بزرگ‌ترین بانک خصوصی کشور را دارند.

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.