خانه » اطلاعیه های مهم » پذیرفته شدگان استخدامی راه آهن زیر فشار هزینه های استخدامی!

پذیرفته شدگان استخدامی راه آهن زیر فشار هزینه های استخدامی!

متن آگهی:

متاسفانه استخدام بر اساس آزمون و تایید صلاحیت حرفه ای و پزشکی مخاطبین  قشر جوان و جویای کار در بسیاری موارد متحمل هزینه های زیادی بوده و به عنوان یکی از موارد اهم پروسه جذب محسوب می شود.

 طولانی شدن مراحل جذب بدلایل نامعلوم نیز عاملی دیگر بر این فشار و ایجاد تشویش روانی در بین جوانان از دیگر مشکلات این حوزه می باشد که بسیاری از مسائل از جمله آمار طلاق و ازدواج و رونق اقتصادی را نیز شامل می گردد.

و اما پیرامون جذب مشاغل عملیات ریلی که ۹۵۵ نفر از جوانان را در پروسه کاری خود قرار داده اما و اگر هایی حاکم شده که جالب توجه است ؛این جذب بر اساس اطلاع رسانی سایت آزمون به نشانی Railazmoon.com در شهریور ماه ۹۳ کلید خورد و قرار بر جذب ۹۵۵ نفر در ۳ شغل عملیات ریلی بوده که کلیه هزینه های مربوط به مراحل اول (ثبت نام و شرکت در آزمون کتبی) و دوم(مصاحبه شفاهی و عملی) فرایند جذب بر عهده متقاضیان و داوطلبان ولی هزینه های مرحله سوم (برگزاری دوره های آموزش تخصصی) توسط شرکت های پیمانکاری تامین گردد.

Capture8

 اما در عمل به یک باره در این امر تغییر رویه اتخاذ شده و علاوه بر هزینه اولیه، کلیه هزینه های دوره های آموزشی برعهده متقاضیان گذارده می شود.
که این امر با مدنظر قرار دادن اینکه دوره های آموزشی در ۶ ناحیه برگزار خواهد شد و شرکت های پیمانکاری از اسکان نیروهای غیربومیشان نیز سرباز زده اند،  قبلا در این مورد سخنی به میان نیامده بود قشر جوان و جویای کار جامعه را با مشکلاتی مواجه ساخته است. در حال حاضر قبولین این آزمون خواستار برعهده گرفتن هزینه های جبری ملتزمه بویژه ادوار آموزشی و در صورت امکان اسکان نیروی غیر بومی و پوشش بیمه و پرداخت مستمری به فراگیران ادوار هستند.
ظاهراً این دو خواسته نیز کاملا منطبق بر موارد قانونی است.

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

۱ دیدگاه تاکنون.

  1. زير فشار گفت:

    خواهشأ ان ها که دستشان می رسد کاری بکند

    [پاسخ]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.