خانه » اطلاعیه های مهم » پرداخت تسهیلات اشتغال از سوی بسیج سازندگی مرکزی

پرداخت تسهیلات اشتغال از سوی بسیج سازندگی مرکزی

متن آگهی:

خبر ۵ مرداد ماه ۹۶ – به گزارش خبرنگار مهر، علی فراهانی پیش از ظهر چهارشنبه در نشست خبری با موضوع صنایع تبدیلی و اردوهای جهادی در اراک اظهار داشت: مجموع تسهیلات ارائه شده در سال گذشته ۷۸۴ مورد بوده که شامل پرورش دام سنگین ۲۱۶مورد، کاشت زعفران ۶۶مورد، صنایع دستی ۱۳۹مورد، پرورش مرغ بومی ۹ مورد، پرورش قارچ ۶۲ مورد، گیاهان دارویی ۴۰ مورد، پرورش شتر مرغ ۱۲مورد، پرورش بلدرچین ۲۴ مورد، صنایع تبدیلی ۶۹ مورد، پرورش زنبور عسل ۶۲ مورد، پرورش ماهی ۲۶ مورد و تولید محصولات گلخانه ای ۵۱ مورد است.

وی افزود: در سال جاری نیز در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی یک میلیارد و ۱۰۷ میلیون تومان تسهیلات با سود ده درصد تا سقف ۱۵ میلیون تومان برای صنایع تبدیلی در استان پیش بینی شده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه روح الله استان مرکزی بیان داشت: در سال جاری واگذاری پول به صورت بلاعوض برای اجرای پروژه هایی تحت عنوان محرومیت زدایی در دستور کار است که مبلغ در نظر گرفته شده برای آن، مجموعاسه میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است .

وی خاطرنشان ساخت: این مبلغ در زمینه های آب رسانی روستایی شامل آب رسانی کشاورزی، آب آشامیدنی، ساخت خانه محرومین، ساخت خانه عالِم، ساخت غسال‌خانه، لایروبی قنوات، ساخت پل روستایی است که برای ساخت موارد ذکرشده ۵۰ درصد را جهاد سازندگی به صورت بلاعوض پرداخت می کند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه روح الله استان مرکزی در مورد اردوهای جهادی و هجرت نیز خاطرنشان کرد: چهار نوع اردوهای جهادی و یک اردوی هجرت در بسیج سازندگی فعالیت دارند، که طی سال گذشته در حوزه اردوی جهادی یک روزه، یازده هزار و ۲۱۸ نفر، اروهای جهادی سه روزه مخصوص مهندسین کشاورزی که مباحث کشاورزی را در مناطق هدف ترویج می دهند ۸۳۷ نفر، اردوهای هفت روزه دو هزار و ۶۷۵نفر، اردوهای جهادی ده روزه یک هزار و ۱۴۰نفر و اردوی هجرت مخصوص دانش آموزان ۱۰ روزه، ۹۵۰ نفر مشارکت و حضور داشتند و همچنین ۱۷۹ گروه جهادگر در استان مرکزی دارای شناسنامه هستند.

فراهانی ادامه داد: اردوهای جهادی سال جاری از پانزدهم تیرماه امسال آغاز شده و تا یکم آذرماه جاری ادامه دارد که در این رابطه دو هزار و ۸۶۴ نفر برای حضور در این برنامه ها پیش بینی شده است.

وی در در مورد طرح کرامت نیز بیان داشت: این طرح در سپاه با بررسی محل های آسیب پذیر مواد مخدر و اعتیاد پیگیری می شود که برای آغاز کار ۱۲ منطقه در شهرهای اراک، خمین، ساوه و شازند شناسایی شده و برای هر محله به منظور ایجاد فضاهای مناسب فرهنگی و مکان های مشاوره ای، ۴۰۰ میلیون تومان پیش بینی شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.