خانه » آگهی های زیر مجموعه » پذیرش دانشجو در کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران

پذیرش دانشجو در کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران

متن آگهی:

کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز جهت اشتغال در کشتی‌های ناوگان کشتیرانی ج.ا.ا. به عنوان افسر دریایی از بین دیپلمه های دارای مدرک پیش دانشگاهی در یکی از رشته های ریاضی فیزیک / علوم تجربی با شرایط ذیل دانشجو می‌پذیرد.
مدت ثبت نام : از۱۳۹۵/۰۷/۰۴ لغایت ۱۳۹۵/۰۷/۲۵  بمدت  ۲۱ روز

۱- شرایط عمومی :
۱-۱- تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران.
۲-۱- جنسیت : مذکر
۳-۱- متدین به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان پذیرفته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
۴-۱- عدم اعتیاد به مواد مخدر طبق تایید مراجع ذیصلاح
۵-۱- عدم اشتهار به فساد و تجاهر به فسق.
۶-۱- نداشتن سوء‌ پیشینه به تایید مراجع ذیربط.
۷-۱- دید چشم ۱۰/۱۰ (بدون عینک) و نداشتن کور رنگی
۸-۱- حداقل قد ۱۷۰ سانتیمتر
۹-۱- فقط افرادی میتوانند ثبت نام کنند که:
-دوره خدمت نظام وظیفه را انجام نداده اند (مشمولین وظیفه بدون مهر غیبت)
-افرادی که در سال۱۳۹۵  ( تا زمان ثبت نام) دوره پیش دانشگاهی را تمام کرده  و حداقل تا پایان سال از معافیت تحصیلی برخوردار هستند.
– افرادی که بواسطه قبولی در دانشگاه طی سال ۱۳۹۴ یا ۱۳۹۵ از معافیت تحصیلی برخوردار هستند.
– توجه: ((((( افراد با معافیت تحصیلی  پس از مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰، آخرین وضعیت نظام وظیفه خود را دریافت نمایند و در مراحل بعدی جهت ارائه به مسئولین به همراه داشته باشند و بر اساس برگه استعلام باید در ردیف ۱۰ صفحه ثبت نام  و مقابل عبارت   “” تا تاریخ “” زمان تقریبی پایان اتمام معافیت تحصیلی را وارد نمایند.)))))
نکته مهم  :  (( افراد دارای  معافیت( بجز معافیت تحصیلی) / کارت پایان خدمت و…. در این مرحله، اجازه ثبت نام ندارند . ))
· در شرایط مساوی اولویت با ایثارگران و خانواده معظم شهدا و مفقودین میباشد

۲-شرایط اختصاصی :
۱-۲- داشتن مدرک پیش دانشگاهی ( پایان تحصیلات کامل دبیرستانی) در رشته ریاضی فیزیک یا تجربی  به تایید مراجع ذیصلاح.
۲-۲- حداقل نمره ۱۴ معدل کل دیپلم
۳-۲- متولدین ۱۳۷۳/۱۰/۳۰ و بعد
۴-۲- شرکت در آزمون کنکور سال ۱۳۹۴ یا ۱۳۹۵ (نمره کل کنکور بدون اعمال سهمیه مورد نظر میباشد).
**((( افرادی در سال ۱۳۹۲ یا ۱۳۹۳ در کنکور شرکت کرده اند و در شرایط حاضر دانشجو میباشند  یا  افرادی که تابحال در کنکور شرکت نکرده اند به ترتیب عدد ۲۰۰۰۰۰۰ (دو میلیون)  یا ۳۰۰۰۰۰۰ (سه میلیون) یا  ۱۰۰۰۰۰۰ ( یک میلیون) را در قسمت  رتبه کشوری سال ۱۳۹۵ ثبت نموده و تصویر  شناسنامه را مجددا بجای تصویر کارنامه کنکور ارسال نمایند.)))
۵-۲- موفقیت درآزمون زبان انگلیسی و مصاحبه‌های علمی و عقیدتی.
۶-۲ – داشتن تندرستی و سلامت کامل جسمانی و روانی به تایید واحد درمانی کشتیرانی ج.ا.ا

۳- نحوه جذب :
۱-۳- از فارغ‌التحصیلان به ترتیب اولویتهای  مصوب  کشتیرانی  دعوت و پس از طی مراحل معاینات اولیه پزشکی ، مصاحبه ، معاینات پزشکی کلی و گزینش افراد مورد نیاز انتخاب می‌گردند. کشتیرانی در قبول و یا رد افراد مختار می‌باشد.
۲-۳- داوطلبین محترم  مبلغ ۱۵۰،۰۰۰ ریال به شماره حساب ۲۰۷۱۱۷۵۹۵ بانک تجارت شعبه ونوس کیش ، کد ۲۰۷۰ بنام ” شرکت تامین نیروی انسانی خطوط کشتیرانی کیش ”  واریز و مشخصات فیش را در سیستم ثبت نام ،  درج نمایند.
۳-۳- داوطلبین اطلاعات مورد نیاز سایت ثبت نام را بطور کامل وارد نموده و پس از تایید نهایی کد رهگیری که توسط سیستم ارائه میشود را جهت اقدامات بعدی نزد خود محفوظ خواهند داشت ( عدم دریافت کد رهگیری به منزله عدم ثبت نام می باشد).
۴-۳- داوطلبین از روشهای مختلف مانند برگزاری جلسه توجیهی ، نمایش فیلم و سخنرانی و نظایر آن در حد  امکان با مشاغل دریایی و سایر مسائل مرتبط آشنا می‌گردند.
۵-۳- داوطلبین جهت انجام معاینات اولیه پزشکی توسط امور آموزش به واحد درمانی کشتیرانی ج.ا.ا معرفی و از  قبول شدگان جهت  انجام مصاحبه تخصصی دعوت بعمل خواهد آمد
۶-۳- پذیرفته شدگان مصاحبه تخصصی جهت تشکیل پرونده و طی مراحل معاینات پزشکی کامل و گزینش به امور کارکنان کشتیرانی ج.ا.ا  معرفی خواهند شد.
۷-۳- اسامی پذیرفته شدگان نهایی از طریق سایت اعلام می‌گردد.
تبصره- متقاضیان موظفند پس از اگاهی رسمی از قبولی نهایی ، حداکثر ظرف مدت ۲۰ روز نسبت به سپردن تعهدات و ضمانت‌های لازم اقدام نماید در غیر این صورت منصرف محسوب و از لیست ذخیره به ترتیب اولویت دعوت بعمل خواهد آمد.
۸-۳- تعهدات و ضمانت‌های لازم در یکی از دفاتر اسناد رسمی توسط امور آموزش از فرد و ضامنین اخذ می‌گردد.
نحوه سپردن تعهدات پذیرفته شدگان :
· پذیرفته شدگان مشمول میبایست ضمن سپردن ۱۰ سال تعهد خدمت ، بابت تضمین اجرای تعهدات ، سند رسمی یک باب منزل مسکونی یا آپارتمان ( شش دانگ) را به ارزش ۱۲۰۰۰۰۰۰۰۰(یک میلیارد  و دویست  میلیون ) ریال جهت ضمانت پرداخت اقساط وام خود بابت تسهیلات دریافتی در رهن شرکت قرار دهد.
تبصره : در صورتی که ارزش قابل تعهد ملک مذکور به اندازه سقف مورد نیاز تعهد نباشد ، دانشجو میتواند ۶۰% مبلغ ضمانت را به صورت ملک و ۴۰% آنرا به صورت معرفی دو ضامن معتبر (کارمند رسمی ارگانهای دولتی / کاسب با جواز کسب)  جهت ضمانت وام به صورت سفته در دفتر اسناد رسمی به شرکت ارائه نماید.
. قبول‌شدگان نهایی مشمول ، طبق بند “ب” ماده ۶۶ قانون نظام وظیفه عمومی ،  از انجام خدمت نظام وظیفه ( بجز دوره آموزش نظامیگری مقدماتی و تخصصی)  معاف خواهند بود .

تذکر شماره ۱ :
· دوران تحصیل حدود چهارسال به صورت شبانه روزی که شامل  دوره نظری( در بنادر نوشهر و / یا بوشهر) و دوره عملی ( بر روی کشتی) خواهد بود.
·  دانشجویان بعد از اتمام دوران تحصیل(نظری و عملی) از موسسات آموزشی واقع در بنادر نوشهر یا بوشهر فارغ التحصیل خواهند شد.
·  فارغ التحصیلان موفق، به منظور اخذ گواهینامه های شایستگی ،ملزم به شرکت در امتحانات شایستگی افسر دومی و مهندس سومی سازمان بنادر و دریانوردی خواهند بود.
·  پذیرفته شدگان در طول تحصیل از کمک هزینه تحصیلی مصوب برخوردار خواهند بود که پس از اتمام تحصیلات و اخذ گواهینامه شایستگی به صورت قراردادی به استخدام کشتیرانی در خواهند آمد.
· کلیه هزینه های آموزشی با تسهیلات ویژه به صورت وام بدون بهره از طرف کشتیرانی اعطاء میگردد که پس از اخذ گواهینامه شایستگی و شروع قرارداد میبایست به صورت اقساط باز پرداخت گردد.
شروع تعهد خدمت از زمان دریافت مدرک شایستگی و معرفی به عنوان افسر ، محاسبه و دوران تحصیلی به عنوان زمان تعهد خدمت محاسبه نمیگردد.
  تذکر شماره ۲ :
·  مسئولیت صحت اطلاعات اعلام شده به عهده متقاضی بوده و در صورت مشاهده مغایرت آن با اطلاعات واقعی در هر مرحله ای ، از ادامه سایر مراحل جلوگیری خواهد شدو هزینه ها و مشکلات مرتبطه در عهده داوطلب میباشد.

   تذکر شماره ۳ :
جهت انجام بخشی از مراحل جذب بشرح ذیل :
۱-  معاینات اولیه پزشکی و آزمون زبان انگلیسی به مدت حدود ۲ روز
۲-  بشرط قبولی در مرحله اول ، جهت انجام تست روانشناسی، مصاحبه تخصصی ،تکمیل پرونده ، معاینات کلی و مراحل پذیرش، حدود یک هفته کاری
متقاضیان بایستی، در شهر تهران حضور یابند و کلیه هزینه های مرتبطه ( ایاب و ذهاب / اقامت و غیره ) بر عهده داوطلب بوده و کشتیرانی، تعهدی نسبت به این هزینه ها نخواهد داشت.

جهت مشاهده آگهی در سایت کشتیرانی و ثبت نام اینجا کلیک کنید

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.