خانه » اطلاعیه های مهم » وعده نوبخت درباره استخدام های جدید

وعده نوبخت درباره استخدام های جدید

متن آگهی:

به گزارش جهان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، محمدباقر نوبخت با حضور در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری پنجشنبه شب شبکه دو سیما در پاسخ به این پرسش که آیا امسال دولت برنامه‌ای برای استخدام دارد؟ اظهار داشت: امسال هم مانند سال‌های گذشته،  دولت استخدام دارد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور گفت: دولت امسال ۳۴ تا ۳۵ هزار نفر را استخدام می‌کند.

وی گفت: بند (ج) ماده ۲۶ قانون مدیریت خدمات کشوری به دولت این اجازه را می‌دهد که به ازای هر سه نفری که بازنشسته می‌شوند، یک نفر را جذب کند که بر همین اساس در سه سال گذشته، هر سال دولت، استخدام‌هایی داشت.

نوبخت افزود: اکنون هم با توجه به استخدام‌هایی که در سال‌های گذشته انجام شده، بیش از ۵۳ هزار نفر از کارکنان دولت کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه مجوز استخدام ۱۶ تا ۱۷ هزار نفر در وزارت بهداشت در سال جاری صادر شده است، گفت: بر اساس این مجوز، واحدهای بهداشتی و درمانی جدیدی که افتتاح می‌شوند، هم از نظر تجهیزات پزشکی و هم نیروی انسانی مجهز می‌شوند.

سخنگوی دولت افزود: اجازه استخدام تعدادی از نیروی انسانی را به آموزش و پرورش و قوه قضاییه هم داده‌ایم.

نوبخت تاکید کرد: موضوع اشتغال را نباید فقط از طریق استخدام، حل کنیم بلکه باید در پی افزایش فرصت‌های شغلی باشیم.

وی گفت: امیدواریم امسال با فعال کردن ۷ هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی در سراسر کشور، ۱۳۰ تا ۱۵۰ هزار نفر به شاغلان اضافه شوند.

منبع جهان نیوز

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.