خانه » اطلاعیه های مهم » وضعیت نامشخص استخدام دانشجویان دانشگاه صنعت نفت

وضعیت نامشخص استخدام دانشجویان دانشگاه صنعت نفت

متن آگهی:

وضعیت نامشخص استخدام دانشجویان دانشگاه صنعت نفت
جمعی از دانشجویان مقطع کارشناسی دانشگاه صنعت نفت نسبت به عملکرد مسئولان این دانشگاه در حذف اولویت استخدام برای برخی از دانشجویان اعتراض کردند.
به گزارش خبرنگار مهر، طی سال های گذشته یکی از تسهیلات دانشگاه صنعت نفت برای دانشجویانی که این دانشگاه را برای تحصیل انتخاب می کنند، اولویت استخدام در شرکت‌های تابعه وزرات نفت، پس از پایان موفقیت‌آمیز تحصیلات، مطابق با مقررات و آئین‌نامه‌های مصوب وزارت نفت بوده است.
این در حالی است که امسال مسئولان این دانشگاه اعلام کرده‌اند که فقط۱۰  نفر اول هر رشته می توانند از این امتیاز استفاده کنند و این امتیاز شامل حال تمام دانشجویان نمی شود. همین مساله موجب اعتراض دانشجویان شده است.
جمعی از دانشجویان دانشگاه صنعت نفت در اعتراض به وضعیت نامشخص استخدام خود در گفتگو با خبرنگار مهر اعلام کردند: دانشگاه اعلام کرده که فقط دانشجویان گروه A یعنی ۱۰ نفر اول هر رشته از اولویت استخدام برخوردار هستند و تعهد استخدام دانشجویان گروهB  یعنی دانشجویان دیگر درحال بررسی است.
این دانشجویان عنوان کردند: یکی از دلایل انتخاب این دانشگاه برای ادامه تحصیل، مشخص بودن وضعیت استخدام این دانشگاه بوده است. اگر قصد ما تحصیل برای دریافت مدرک بود، دردانشگاه های نزدیک‌تر و در رشته های بهتری می توانستیم ادامه تحصیل دهیم .
یکی از دانشجویان یادآور شد: اگر دانشگاه قصد استخدام دانشجویان دانشگاه را نداشت، چرا از دانشجویان فرم تعهد استخدام دریافت کرده بود.
وی ادامه داد: برخی از دانشجویان هستند که در رشته های حفاری و بازرسی نفتی مشغول تحصیل هستند، در صورتی که استخدام نشوند با مدرکی که دارند کجا می توانند مشغول به کار شوند؟
کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.