خانه » اطلاعیه های مهم » وزارت کشور۱۶۰۰ نیروی جدید استخدام می کند

وزارت کشور۱۶۰۰ نیروی جدید استخدام می کند

متن آگهی:

خبر ۱ دی ۹۶: وزارت کشور۱۶۰۰ نیروی جدید استخدام می کند

ساری – ایرنا – معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت کشور گفت که درخواست مجوز برای استخدام یکهزار و ۶۰۰ نفر در این وزارتخانه به دولت ارسال شده است.

به گزارش روز جمعه روابط عمومی استانداری مازندران ، جواد ناصریان در حاشیه آئین اختتامیه اولین دوره مسابقات ورزشی بانوان شاغل در مجموعه وزارت کشور در ساری هدف از استخدام این تعداد نیرو را ضرورت بهسازی و توانمند سازی نیروی انسانی در این وزارتخانه و استانداری های کشور اعلام کرد.
وی گفت که درخواست مجوز برای این تعداد نیرو بر اساس سند جامع نیروی انسانی است که باید تا پایان امسال ارائه می کردیم که از هم اکنون با همکاری استانداری ها این سند آماده و برای دولت و سازمان امور استخدامی ارسال شده است .
او افزود که درخواست استخدام برای به کار گیری این تعداد نیرو در استانداری ها ، فرمانداری ها و بخشداری هاست و این موضوع در حال پیگیری است .
ناصریان گفت : نیروهای انسانی موجود متناسب با سابقه مدرک تحصیلی ، رشته تحصیلی و تجربه ساماندهی شده و تلاش بر آن است تا با توانمند سازی نیروی انسانی برای هر پستی در وزارت کشور نیروی انسانی توانمند داشته باشیم تا نیازی به تامین نیرو از سایر دستگاهها نباشد .
** اضافه شدن معاونت جدید در فرمانداری ها
معاون وزیر کشور همچنین گفت : برای اولین بار با تلاش صورت گرفته بیش از ۸۳ درصد فرمانداران از مجموعه وزارت کشور هستند و به دنبال آن قرار است که در حوزه بخشداری ها هم از مجموعه نیروهای وزارت کشور استفاده کنیم .
وی از اصلاح ساختار فرمانداری ها و بخشداری ها خبر داد و افزود : بر این اساس ۶۰۰ معاون جدید به ساختار فرمانداری ها اضافه شده است و اختصاص معاون به ۳۰ تا ۴۰ درصد بخشداری ها هم پیش بینی شده که در حال پیگیری است و اولویت هم به کارگیری از ظرفیت داخلی مجموعه وزارت کشور است .
اولین دوره مسابقات ورزشی بانوان شاغل وزارت کشور و سازمان های تابعه و استانداری ها با شرکت ۱۰ تیم والیبال و ۱۵ تیم دارت به مدت ۳ روز در مجتمع فرهنگی رفاهی خزرآباد ساری برگزار شد.

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

۳ دیدگاه تاکنون.

  1. چگونگی ثبت نام ویا پر کردن فرم استخدام چگونه میباشد؟

    [پاسخ]

    admin پاسخ در تاريخ دسامبر 26th, 2017 10:26 ب.ظ:

    فعلا در حد خبر هست، آگهی و شرایط نیومده.

    [پاسخ]

  2. ثبت نام جهت استخدامی جدید وزارت کشور .من میلاد بازیار لویه متولد۱۳۶۴/۰۳/۰۵ دارای مدرک کاردانی مکانیک از دانشکده سراسری هستم.دارای سوابق معاونت فنی مهندسی در پارس خودرو وهمچنین دفترفنی اداره گاز زنجان و کارخانه سیمان دلیجان با رضایت نامه شغلی میباشم.وهمچنین دارای ۱۲سال افتخار داشتن سابقه وکارت فعال بسیج میباشم.
    تقاضادارم نسبت به جذب وگزینش بنده حقیر مساعدت نمایید

    [پاسخ]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.