خانه » اطلاعیه های مهم » ورود ۱۸ هزار نیروی جدید به آموزش و پرورش در سال تحصیلی آینده

ورود ۱۸ هزار نیروی جدید به آموزش و پرورش در سال تحصیلی آینده

متن آگهی:

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: معلم هایی که امسال جذب آموزش و پرورش می شوند شامل ۱۳ هزار دانش آموخته دانشگاه فرهنگیان و پنج هزار معلم تازه استخدام هستند.
به گزارش سرویس آموزش و پرورش پانا، علی زرافشان در نشست مشترک روسا، معاونان مناطق آموزش و پرورش استان مرکزی اظهار کرد: عمده نیروهای دانش آموخته دانشگاه فرهنگیان در دوره ابتدایی است و از پنج هزار جذبی جدید یک هزار و ۸۰۰ نفر استادکار به نیروهای هنرستان اضافه می شوند.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش افزود: در جدول مصوب کتاب های درسی دانش آموزان، سری مجموعه درسی جدید با عنوان های انسان و سلامت، انسان با محیط زیست، کارآفرین و سواد رسانه ای گنجانده شده است.
زرافشان تصریح کرد: براساس این مصوبه دانش آموزان ابتدا از پایه نهم مستقیم وارد رشته و شاخه خود را انتخاب می‌کنند. براین اساس هدایت تحصیلی از دوره دوم متوسطه به دوره اول متوسطه منتقل می‌شود.
وی با اشاره به شمار دانش‌آموزان در قانون برنامه ششم توسعه گفت: براساس این قانون به منظور توازن در رشته‌های تحصیلی و تامین نیروی انسانی متناسب با نیازها و امکانات کشور، تعداد دانش آموزان در شاخه فنی وحرفه‌ای و کاردانش باید به ۴۸.۲۶ درصد و دانش‌آموزان شاخه نظری نیاز است که به ۵۱.۷۴ درصد تغییر کند.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: در برنامه توسعه ششم در سه سال نخست آن ۳۵۰ هزار نفر با افزایش یک پایه به شاخه آموزشی فنی‌وحرفه‌ای اضافه می‌شود.
وی، در ادامه شیوه جدید فروش کتاب های درسی در سال تحصیلی جدید را یادآور شد و گفت: امسال به عنوان تجربه جدید که در استان تهران کسب شده، فروش کتاب های درسی به شکل الکترونیکی انجام می شود و توزیع آن نیز از دهم شهریور ماه کلید می خورد.

دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.