خانه » اطلاعیه های مهم » همه معلمان پیش دبستانی، خدمات آموزشی و نهضت استخدام می شوند

همه معلمان پیش دبستانی، خدمات آموزشی و نهضت استخدام می شوند

متن آگهی:

خبر ۴ تیر ۹۶: همه معلمان پیش دبستانی، خدمات آموزشی و نهضت استخدام می شوند

نائب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: حذف رشته‌های دانشگاه آزاد به‌دلیل حفظ منافع کسانی است که دستی در مراکز آموزش غیردولتی و حیاط خلوتی در بخش خصوصی دارند.

جبار کوچکی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت با اشاره به حذف برخی از رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی از دفترچه آزمون کارشناسی ‌ارشد اظهار داشت: حذف ۲ هزار و۹۰۰رشته دانشگاه آزاد فاقد توجیه و در نتیجه عملکرد افراط و تفریطی است که باعث آسیب به دانشگاه آزاد و دانشجویان می شود.

وی با بیان اینکه هفته آینده منتظر توضیح وزیر علوم، تحقیقات و فناوری درباره حذف رشته های دانشگاه آزاد در مجلس هستیم افزود: اینطور به نظر میرسد که شاید منافع کسانی که دستی در مراکز آموزش غیر دولتی و حیاط خلوتی در بخش خصوصی دارند با گسترش دانشگاه آزاد به خطر می افتد.

کوچکی نژاد با اشاره به حذف کنکور دکتری دانشگاه آزاد بیان داشت: این قانون از زمان تصویب دارای اشکالاتی بوده و با توجه به اینکه دانشگاه آزاد دارای توانایی زیادی در برگزاری آزمون سنجش است این آزمون باید مجددا به دانشگاه آزاد سپرده شود.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مانع ادامه چنین روش‌های غیر‌قانونی و غیرعرفی می‌شویم اذعان داشت: اجازه رفتارهای غیرمنطقی در ارتباط با دانشگاه آزاد به کسانی که در وزارت علوم قابل نفوذ هستند را نمی‌دهیم.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در ارتباط با آخرین وضعیت حق التدریس نیروهای آموزش و پرورش گفت: پیشنهادی مبنی بر حل مشکلات این گروه از نیروهای آموزش و پرورش که شامل ۷۰۰ هزار نفر در سراسر کشور هستند مطرح و مورد توجه و بررسی قرار گرفته است.

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه  پشنهاد بنده مورد توجه وزارت آموزش پرورش و اعضای کمیسیون قرار گرفته است افزود: بر اساس این پیشنهاد همه نیروهای پیش دبستانی، خدمات آموزشی و نهضت سواد آموزی که در آموزش و پرروش در طول ۳سال فعالیت داشتند به صورت پیمانی استخدام می شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.