خانه » اطلاعیه های مهم » هر آنچه که شرکت کنندگان در آزمون استخدامی باید بدانند

هر آنچه که شرکت کنندگان در آزمون استخدامی باید بدانند

متن آگهی:

خبر ۱۷ آبان ماه ۹۵

خبرگزاری میزان : مشاور عالی سازمان سنجش کشور توضیحاتی را در رابطه با زمان و نحوه برگزاری آزمون استخدامی ارائه کرد.
هر آنچه که شرکت کنندگان در آزمون استخدامی باید بدانند
حسین توکلی در گفت وگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان گفت: بر اساس برنامه زمانی اعلام شده سومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور، دانشگاه های علوم پزشکی و وزارت آموزش و پرورش با توجه به خوشه های شغلی داوطلبان روز جمعه ۲۱آبان ۹۵ برگزار می شود.
وی افزود: ازمون برخی از داوطلبان در صبح روز جمعه و برخی دیگر نیز در بعد از ظهر همین روز در ۵۳ شهرستان کشور برگزار خواهد شد.
سخنگوی سازمان سنجش کشور با ارائه آماری از تعداد کلی داوطلبانی که قرار است صبح روز جمعه در آزمون استخدامی حضور پیدا کنند اظهار کرد: صبح جمعه ۲۱۳هزار و ۲۸۰ داوطلب در آزمون شرکت خواهند کرد که از این تعداد ۱۲۴هزار و ۴۵۶ نفر زن و ۸۸هزار و ۸۲۴ نفر مرد هستند.
توکلی ادامه داد: عصر روز جمعه آزمون استخدامی برگزار خواهد شد و در این زمان ۲۳۹هزار و ۳۶۸ داوطلب که ۱۵۷هزار و ۵۲۷از آنها را زنان و ۸۱هزار و ۸۴۱ نفر از آنها را مردان تشکیل می دهند برگزار می شود.
مشاور عالی سازمان سنجش کشور درخصوص فرآیند زمانی برگزاری آزمون خاطر نشان کرد: آزمون نوبت صبح از ساعت ۸:۳۰ و آزمون نوبت عصر از ساعت ۱۴روز جمعه ۲۱ آبان ماه برگزار خواهد شد.
وی افزود: درهای آزمون نیم ساعت قبل از برگزاری جلسه بسته خواهد شد و توصیه ما به داوطلبان این است که در مدت زمان اعلامی خود را به محل برگزاری آزمون برسانند.
مشاور عالی سازمان سنجش کشور از در اختیار قرار دادن دو بسته حاوی سوالات امتحانی به داوطلبان خبر داد و گفت: درجلسه امتحان دو بسته در اختیار هر داوطلب قرار می گیرد که بسته اول حاوی پاسخنامه و یک جلد دفترچه آزمون عمومی (شماره یک ) و بسته دوم حاوی دفترچه آزمون تخصصی (شماره دو) است.
توکلی با تاکید بر اینکه دفترچه های هر یک از داوطلبان دارای تنوع خواهد بود بیان کرد: هر یک از سوالات داوطلبان در دفترچه ها از تنوع برخوردار خواهد بود ودفترچه شماره یک حاوی ۱۰۰سوال است.
وی تصریح کرد: هر یک از داوطلبان موظف هستند سوالات دفترچه شماره یک را در مدت زمان ۱۱۰ دقیقه پاسخ داده و برای پاسخگویی به سوالات دفترچه شماره دو نیز ۸۰ دقیقه زمان در اختیار خواهند داشت.

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.