خانه » اطلاعیه های مهم » نخستین آزمون استخدام سراسری سال آینده، بهار ۹۸ برگزار می شود

نخستین آزمون استخدام سراسری سال آینده، بهار ۹۸ برگزار می شود

متن آگهی:

خبر ۱۶ بهمن ماه ۹۷ – معاون رییس جمهوری و رییس سازمان امور اداری و استخدامی کشور گفت: امسال استخدام نیروی جدید برای دستگاههای دولتی در ۲ مرحله که ثبت نام یکی از آنها هفته گذشته صورت گرفت، انجام شد و ثبت نام نخستین آزمون سراسری جذب نیرو برای سال آتی نیز، بهار ۹۸ صورت خواهد گرفت.

به گزارش ایرنا ، جمشید انصاری روز سه شنبه در جریان بازدید از پروژه بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی شهدای پارس آباد مغان به خبرنگاران افزود: در پنج سال گذشته بیش از ۱۵۰ هزار نفر در نهادها و دستگاه های اجرایی جذب و شاغل شده اند.
وی بیان کرد: بر اساس قانون در قبال خروج نیروی انسانی از بدنه دولت، نیروهایی جایگزین آنها می شوند و در طول سال های مختلف بر اساس شرایط تعداد این افراد متغییر و کم و زیاد می باشند.
انصاری با اشاره به آماده افتتاح شدن پروژه بیمارستان شهدای پارس آباد مغان گفت: با تجهیز این بیمارستان اقدام برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز آن صورت خواهد گرفت.
وی بیان کرد: وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی نیاز نیروی انسانی این بیمارستان را به سازمان امور اداری و استخدامی اعلام کرده و مراحل جذب و استخدام نیروها انجام می گیرد.

** روابط ایران و آذربایجان رو به رشد است
معاون رییس جمهوری همچنین در پاسخ سئوالی در باره روابط ایران و جمهوری آذربایجان و خدمات ارائه شده به شهروندان این کشور گفت: جمهوری اسلامی ایران از زمان استقلال کشور همسایه، روابط رو به رشدی با آذربایجان دارد و همکاری گسترده ای بین دو طرف در زمینه های سیاسی ، اقتصادی ، فنیف آموزشی و مسایل انسان دوستانه در جریان است.
وی بیان کرد: علاوه بر مناسبات رسمی، ساکنان مناطق مرزی دو کشور ارتباط نزدیکی با هم دارند و هم اکنون نیز خدمات بهداشتی و درمانی و توریستی از سوی ایران برای برادران آذری ارائه می شود.
او تاکید کرد که بر اساس مناسبات و حسن همجواری که بین دو کشور برقرار است از همان سال های استقلال آذربایجان، جمهوری اسلامی ایران خدمات خود بویژه در حوزه های انسان دوستانه را به کشور دوست و همسایه خود ارائه کرده و هر زمان دیگر هم کمکی نیاز باشد از آن دریغ نخواهد کرد.
انصاری با مطلوب خواندن روابط دو کشور گفت: تقویت حسن همجواری و ارتقای هر چه بیشتر مناسبات دوجانبه مورد تاکید مقام های عالی رتبه ایران و آذربایجان می باشد.
به گزارش ایرنا، جمشید انصاری بعنوان نماینده ویژه هیات دولت برای بازدید از استان اردبیل و افتتاح پروژه های دهه فجر روز سه شنبه وارد پاس آباد مغان در شمال اردبیل شد.
پارس آباد مغان در ۲۳۰ کیلومتری شمال اردبیل و در همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.