خانه » اطلاعیه های مهم » اعلام نتایج نهایی آزمون جذب مترجم رسمی سال ۱۳۹۴

اعلام نتایج نهایی آزمون جذب مترجم رسمی سال ۱۳۹۴

متن آگهی:

خبر ۲۵ بهمن ۹۵ – اطلاعیه معاونت حقوقی قوه قضائیه (اداره کل اسناد و امور مترجمان رسمی) درخصوص اعلام نتایج نهایی آزمون جذب مترجم رسمی سال ۱۳۹۴

بدینوسیله به اطلاع داوطلبان شرکت­کننده در آزمون جذب مترجم رسمی قوه قضائیه سال ۱۳۹۴ می‌رساند نتایج نهایی این آزمون بر روی سایت سازمان سنجش قابل مشاهده و دسترسی است. پذیرفته شدگان به منظور انجام مراحل اداری بر اساس جدول زمان بندی زیر می توانند به اداره کل اسناد و امور مترجمان رسمی به نشانی: میدان حسن آباد، جنب آتش نشانی، کوچه شهید سید صدری پلاک ۴۸ طبقه سوم مراجعه کنند. ضمناً وضعیت نهایی داوطلبانی که در اعلام نتایج عبارت “در دست بررسی” در مقابل نام ایشان درج شده است متعاقباً طی تماس با داوطلبان، از سوی اداره کل اسناد و امور مترجمان رسمی اعلام خواهد شد.
شایان ذکر است داوطلبان برای ثبت هر­گونه سوال یا اعتراض در خصوص نتایج آزمون می­توانند به نشانی azmoun@mh-gh.ir مراجعه و از حضور در این اداره خودداری نمایند؛ بدیهی است به مراجعات حضوری این دسته از داوطلبان پاسخ داده نخواهد شد.

برای مشاهده نتایج اینجا کلیک نمایید


اعلام نتیجه معرفی شدگان به مصاحبه آزمون جذب مترجم رسمی(فنی) قوه قضائیه سال ۱۳۹۴

برای مشاهده نتایج اینجا کلیک نمایید


خبر ۲۴ بهمن ۹۵: اسامی پذیرفته شدگان آزمون جذب مترجمان رسمی به زودی اعلام می شود 

احمد اسدیان گفت: اسامی بیش از ۲۰۰ نفر از پذیرفته شدگان نهایی آزمون جذب مترجمان رسمی قوه قضائیه ۱۳۹۴، به زودی اعلام می شود.
مدیرکل اسناد و امور مترجمان رسمی قوه قضائیه در گفت وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان اظهارکرد: اسامی بیش از ۲۰۰ نفر از پذیرفته شدگان نهایی آزمون جذب مترجمان رسمی قوه قضائیه ۱۳۹۴­، به زودی اعلام می شود.
وی افزود: اسامی این تعداد از پذیرفته شدگان، بر روی سایت سازمان سنجش قرار خواهد گرفت.
اسدیان با اعلام اینکه نتایج این آزمون پس از طی مراحل مصاحبه از پذیرفته شدگان اولیه و انجام فرایند استعلامات اداری، نهایی شده است اضافه کرد: در خصوص تعداد دیگری از متقاضیان جذب مترجم رسمی که اسامی آنها تاکنون اعلام نشده است متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.
شایان ذکر است آزمون جذب مترجمان رسمی در دو بخش تستی و تشریحی ۹ مرداد ماه ۱۳۹۴ باشرکت بیش از ۷ هزار نفر داوطلب در رشته زبان های آلمانی، انگلیسی، ایتالیایی، ترکی استانبولی، ترکی آذری، چینی، روسی، اسپانیولی، عربی، فرانسه و کردی برگزار شد.

منبع: منبع: خبرگزاری میزان
کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.