خانه » اطلاعیه های مهم » نتایج اولیه آزمون جذب مترجم رسمی قوه قضائیه اعلام شد

نتایج اولیه آزمون جذب مترجم رسمی قوه قضائیه اعلام شد

متن آگهی:

نتایج اولیه آزمون جذب مترجم رسمی قوه قضائیه اعلام شد
 نتایج اولیه آزمون مترجمان رسمی قوه قضائیه امروز اعلام شد.
سید علی کاظمی مدیرکل امور اسناد و مترجمان قوه قضاییه در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان با بیان اینکه نتایج آزمون جذب مترجم رسمی قوه قضائیه در سایت سازمان سنجش قابل مشاهده است، افزود: نتایج اولیه آزمون مترجمان رسمی قوه قضائیه در زبان‌های انگلیسی، چینی، اسپانیایی، ترکی و غیره اعلام شده است.
وی در خصوص علت تاخیر در اعلام نتایج این آزمون بیان کرد: اعلام همزمان نتایج آزمون در کلیه زبان‌ها علت اصلی تاخیر در اعلام نتایح اولیه این آزمون است.
داوطلبان می‌توانند برای مشاهده نتایج آزمون به سایت سازمان سنجش به اینجا مراجعه کنند.
اطلاعیه اداره اسناد و امورمترجمان رسمی (فنی) قوه قضائیه درخصوص نتایج اولیه آزمون چهارگزینه ای (تستی) جذب مترجم رسمی(فنی) بدین وسیله باطلاع داوطلبان شرکت کننده در آزمون جذب مترجم رسمی(فنی) قوه قضائیه مورخ ۱۳۹۴/۵/۹ می رساند، که کارنامه داوطلبان برروی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس www.sanjesh.org  قرار گرفته است و داوطلبانیکه در مرحله اول دارای حدنصاب نمره آزمون چهارگزینه ای(تستی) بوده اند، بعنوان داوطلبان مجاز معرفی شده اند، در صورتیکه در مرحله دوم نیز این داوطلبان پس از تصحیح اوراق آزمون تشریحی دارای نمره حدنصاب مورد نظر حاصل از مجموع نمره آزمون چهارگزینه ای(تستی) و آزمون تشریحی باشند، اسامی آنان  برای دعوت به مصاحبه مشخص و متعاقباً از طریق همین  سایت اعلام خواهد شد.
ضمناً داوطلبانیکه درخصوص نتیجه آزمون تستی خودسوالی دارند می توانند حداکثر تاتاریخ ۹۴/۸/۲۵ مراتب را کتباً برای اداره کل اسناد وامورمترجمان رسمی (فنی) قوه قضائیه ارسال نمایند. بدیهی است به مکاتبات واصله پس از این  تاریخ پاسخ داده نخواهد شد.
گفتنی است، آخرین تاریخ برگزاری آزمون مترجمان رسمی ۲۰ بهمن ۱۳۸۵ بوده است که در آن تاریخ از میان چند هزار شرکت کننده حدود ۲۵۰ نفر پذیرش شدند.
آزمون جذب مترجمان رسمی در دو بخش تستی و تشریحی ۹ مردادماه با شرکت  بیش از ۷ هزار نفر داوطلب در رشته زبان‌های آلمانی، انگلیسی، ایتالیایی، ترکی استانبولی، ترکی آذری، چینی، اسپانیولی، عربی، فرانسه و کردی برگزار شد.
کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.