خانه » اطلاعیه های مهم » زمان و مکان مصاحبه دانشگاه فرهنگیان

زمان و مکان مصاحبه دانشگاه فرهنگیان

متن آگهی:

زمان و مکان مصاحبه معرفی شدگان سه برابر ظرفیت پذیرش آزمون جذب نیروی قراردادی دانشگاه فرهنگیان اعلام شد

بدینوسیله به اطلاع آن دسته از معرفی شدگان سه برابر ظرفیت پذیرش آزمون جذب نیروی قراردادی دانشگاه فرهنگیان در سال ۱۳۹۳ می رساند،  مصاحبه از معرفی شدگان توسط سازمان سنجش آموزش کشور ( سه برابر ظرفیت ) مطابق جدول زیر انجام خواهد شد.
۱ ـ زمان مصاحبه:
مصاحبه از روز جمعه مورخ ۱۰/۱۱/۹۳ آغاز و در روز دوشنبه مورخ  ۲۰/۱۱/۹۳ پایان می پذیرد، معرفی شدگان باید بر اساس جدول زیر، رشته شغلی امتحانی و حرف اول نام خانوادگی خود در ساعت و روزهای تعیین شده برای مصاحبه مراجعه نمایند.
۲ ـ مکان مصاحبه:
مصاحبه از معرفی شدگان توسط سازمان سنجش آموزش کشور (سه برابر ظرفیت)، در شهر تهران به نشانی:
تهران ـ خیابان ولی عصر ـ بین چهار راه ولی عصر و پل کالج ـ کوچه شهید سعید ـ پلاک ۱۷ انجام خواهد شد.
۳ ـ مدارک مورد نیاز برای شرکت در مصاحبه که لازم است داوطلبان هنگام مراجعه به محل مصاحبه همراه داشته باشند.
۱ ـ ۳ ـ اصل و تصویر آخرین دانشنامه پایان تحصیلات (کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری) و یا اصل و  تصویر گواهی موقت پایان تحصیلات مورد تائید وزارت علوم، تحقیقات وفناوری و یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ( الزامی )
۲ ـ ۳ ـ اصل و تصویر کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا معافیت دائم (برای برادران) (الزامی )
۳ ـ ۳ ـ شش قطعه عکس پرسنلی تمام رخ رنگی، زمینه سفید، ۴*۳ (الزامی)
۴ ـ ۳ ـ اصل و تصویر کارت ملی (الزامی)
۵ ـ ۳ ـ اصل شناسنامه و تصویر تمام صفحات  (الزامی)
۶ ـ ۳ ـ در صورت ایثارگر بودن ، اصل و تصویر مدارک مربوط به ایثارگری (الزامی)
۷ ـ ۳ ـ در صورت داشتن سوابق تجربی و یا مدارج علمی، تحقیقاتی، پژوهشی، فنی و غیره مرتبط با رشته شغلی ارائه اصل و تصویر مدارک مربوط جهت بهره مندی از امتیاز مربوط ضروری است (اختیاری ) .
۴ ـ تذکرات مهم :
۱ ـ همراه داشتن مدارک قید شده در بند های ( ۱ ـ ۳ ) تا ( ۵ ـ ۳ ) جهت انجام مصاحبه اجباری است، چنانچه داوطلبان هریک از مدارک مذکور را همراه نداشته باشند از مصاحبه محروم و مردود آزمون خواهند بود.
۲ ـ ارائه مدارک برای بندهای ( ۶ ـ ۳ ) و ( ۷ ـ ) برای برخورداری از امتیاز مربوط بوده و اجباری نیست، بدیهی است عدم ارائه مدارک به منزله نداشتن شرایط ایثارگری و سوابق تجربی است.
۳ ـ عدم شرکت در مصاحبه به منزله غیبت بوده و موجب حذف داوطلب از سایر مراحل و مردود قطعی آزمون تلقی می گردد.
۴ ـ داوطلبان باید در روز و ساعت مربوط به خود مطابق جدول زیر در محل مصاحبه حاضر باشند، چنانچه در روز تعیین شده حاضر نباشند غایب مصاحبه محسوب می شوند و در سایر روزها امکان انجام مصاحبه امکان پذیر نمی باشد.
۵ ـ مصاحبه یک مرحله ای بوده و تجدید ناپذیر است.
۶ ـ زمان مصاحبه به هیچ وجه قابل تمدید نمی باشد.
۷ ـ  مصاحبه شامل بخش های؛ عمومی، مهارتهای شغلی و  مهارتهای پایه فناوری اطلاعات می باشد.
۸ ـ نتیجه قطعی آزمون در قالب ظرفیت پذیرش، پس از ا تمام مراحل از طریق این سایت و سایت سازمان سنجش آموزش کشور  به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

اطلاعیه قبلی

اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان

بدینوسیله فهرست اسامی سه برابر ظرفیت پذیرش آزمون جذب نیروی قراردادی سال ۱۳۹۳ دانشگاه فرهنگیان که در تاریخ ۲۲/۸/۱۳۹۳ برگزار گردید به شرح ذیل اعلام می ‌گردد:
لازم به توضیح است:
۱. پذیرفته شدگان در این مرحله، سه برابر ظرفیت پذیرش بوده و پذیرش نهایی آنان پس از شرکت در مرحله دوم آزمون یعنی مصاحبه حضوری شامل: (مصاحبه عمومی، مهارتهای شغلی و مهارتهای پایه و فناوری اطلاعات) از طریق این سایت و سایت دانشگاه فرهنگیان به نشانی www.cfu.ac.ir   به اطلاع افراد ذینفع خواهد رسید.
۲. زمان و مکان مصاحبه عمومی از پذیرفته شدگان سه برابر ظرفیت از طریق سایت دانشگاه فرهنگیان به نشانی www.cfu.ac.ir  متعاقباً به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.
۳. مدارک مورد نیاز برای شرکت در مصاحبه که لازم است داوطلبان از هم اکنون نسبت به آماده نمودن آن اقدام نمایند.
۱-۳- اصل و تصویر آخرین دانشنامه پایان تحصیلات (کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری) و یا اصل و  تصویر گواهی موقت پایان تحصیلات مورد تائید وزارت علوم، تحقیقات وفناوری و یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی (الزامی).
۲-۳- اصل و تصویر کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا معافیت دائم (برای برادران) (الزامی).
۳-۳-  ۶ قطعه عکس پرسنلی تمام رخ رنگی، زمینه سفید، ۴*۳ (الزامی).
۴-۳- اصل و تصویر کارت ملی (الزامی).
۵-۳- اصل شناسنامه و تصویر تمام صفحات  (الزامی).
۶-۳- اصل و تصویر مدارک مربوط به ایثارگری (الزامی).
۷-۳- اصل مدارک مربوط به سوابق تجربی و یا مدارج علمی، تحقیقاتی، پژوهشی، فنی و غیره مرتبط با رشته شغلی در مرحله مصاحبه دریافت خواهد شد. (اختیاری).
۴. داوطلبانی که اسامی آنها در ذیل این اطلاعیه درج نگردیده، به منزله این است که در ردیف معرفی‌شدگان سه برابر برای مرحله مصاحبه قرار نگرفته و مردود مرحله علمی می‌باشند.
۵. شماره تلفن های ۸۷۷۵۵۱۲۰۰ و ۸۷۷۵۱۲۷۱ دانشگاه فرهنگیان آماده پاسخگویی به سؤالات داوطلبان می باشد.

مشاهده نتایج آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان

دانلود نمونه سوالات مصاحبه استخدامی و گزینش

اطلاعیه قبلی

خبرگزاری تسنیم: معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه فرهنگیان گفت:‌نتایج مرحله نخست آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان ۲۲ آذر از طریق سازمان سنجش اعلام خواهد شد که سه برابر ظرفیت پذیرش از داوطلبان برای مصاحبه عمومی و مهارت تخصصی دعوت خواهد شد.

عزیزالله تاجیک اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم در پاسخ به این پرسش ” نتایج آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان چه زمانی اعلام می‌شود؟” اظهار داشت:‌ آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان در روز پنج شنبه ۲۲ آبان ماه در ۴۰ پردیس در سراسر کشور برگزار شد.
وی افزود: طبق اعلام سازمان سنجش نتایج مرحله نخست این آزمون ۲۲ آذر از طریق این سازمان اعلام خواهد شد که سه برابر ظرفیت پذیرش داوطلبان را برای مصاحبه عمومی و مهارت تخصصی دعوت خواهیم کرد.
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه فرهنگیان ادامه داد: در آزمون استخدامی سال ۹۳ این دانشگاه در مجموع ۱۹۳ نفر متناسب با نیازهای دانشگاه به صورت قراردادی جذب خواهند شد.

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

۷ دیدگاه تاکنون.

  1. مهمان گفت:

    سلام
    پس چرا نتایج اعلام نشد ؟؟

    [پاسخ]

  2. nargess گفت:

    سلام
    چرا هنوز نتایج اعلام نشده من از استرس دارم خفه میشم
    تورو خدا زودتر نتایج رو بزنید تا از این بلاتکلیفی در بیام.

    [پاسخ]

  3. لل گفت:

    اسامی از قبل معلومه .طبق معمول.

    [پاسخ]

  4. ص گفت:

    سلام به همه جوانانی که دلشون رو به این حرفا خوش کردن، این امتحان ها همشون الکی هستش،آدمش سر کاره فقط من و شما رو گذاشتن سر کار، که یه پول مفتی ازمون بگیرن،میدونید تو هر ازمونی چند میلیارد جمع میکنن، مگه چه قدرشو میخوان به اون کارمند بدن…..

    [پاسخ]

  5. مينا گفت:

    واسه من هم دعا کنید امتحان رو خوب دادم امیدوارم قبول بشم.

    [پاسخ]

  6. رقیه گفت:

    یعنی میشه قبول بشم؟التماس دعا

    [پاسخ]

  7. ف گفت:

    سلام, واسم دعا کنین قبول شم من به این کار خیلی خیلی احتیاج دارم

    [پاسخ]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.