خانه » اطلاعیه های مهم » نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام شد

نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام شد

متن آگهی:

جهت مشاهده کارنامه اولیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید


نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش بعداز ظهر امروز اعلام می‌شود
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از انتشار کارنامه نتیجه اولیه آزمون استخدام پیمانی مشاغل آموزشی وزارت آموزش و پرورش از امروز از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org خبر داد.
حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، کارنامه نتیجه اولیه آزمون استخدام پیمانی مشاغل آموزشی وزارت آموزش و پرورش سال ۹۴ برای کلیه داوطلبان شرکت کننده یا به عبارت دیگر حاضرین در جلسه، بعد از ظهر امروز شنبه ۱۶ آبان ماه روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد.
وی ادامه داد: بر اساس ضوابط، شرایط و حدنصاب تعیین شده توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و وزارت آموزش و پرورش، داوطلبانی که حد نصاب نمره علمی تعیین شده را کسب کرده باشند و در ردیف معرفی شدگان چند برابر ظرفیت آزمون مذکور قرار گرفته باشند ضرورت دارد به منظور شرکت در مراحل مصاحبه و سایر مراحل گزینش برابر برنامه زمانی مربوطه که اعلام می‌گردد اقدام کنند.
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: تاریخ و محل بررسی مدارک و برگزاری مصاحبه متعاقبا از طریق سایت آموزش و پرورش به اطلاع معرفی شدگان می‌رسد.
توکلی در ادامه با بیان اینکه ۱۷۸ هزار و ۵۳ نفر در آزمون مذکور ثبت نام کرده‌اند افزود: از این تعداد ۱۰۰ هزار و ۱۲۴ نفر زن و ۷۷ هزار و ۹۲۹ نفر مرد بودند.
این آزمون در صبح جمعه ۲۷ شهریور ماه در ۶۲ شهرستان کشور و حوزه‌های امتحانی مربوط برگزار گردید و از ۱۷۸ هزار و ۵۳ داوطلب ثبت نام کننده ۱۴۶ هزار و ۶۱۸ نفر در جلسه حاضر بودند که از این تعداد ۸۳ هزار و ۷۵ نفر زن و ۶۳ هزار و ۵۴۳ نفر مرد بودند.


سایت سازمان سنجش/زمان اعلام نتایج: قابل توجه داوطلبان گرامی آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ،با توجه به نظر وزارتخانه متبوع نتایج آزمون مذکور روز شنبه ۹۴/۰۸/۱۶ اعلام خواهد شد

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

۱ دیدگاه تاکنون.

  1. محسن گفت:

    من قبول نشدمممممممممم :(

    [پاسخ]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.