خانه » اطلاعیه های مهم » تکلیف استخدام دانشگاه های علوم پزشکی مشخص می شود

تکلیف استخدام دانشگاه های علوم پزشکی مشخص می شود

متن آگهی:

خبر ۱۷ مرداد ماه  ۹۵ -تکلیف استخدام دانشگاه های علوم پزشکی مشخص می شود

حسین توکلی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان گفت: آزمون استخدام نیروی انسانی برای ۶۸ دانشگاه علوم پزشکی کشور قرار بود هم زمان با آزمون استخدامی برگزار شود.
وی افزود: پس از دستور اکید ریاست جمهوری مبنی بر لغو آزمون استخدامی تا زمان مشخص شدن شرایط جذب بانوان در این آزمون و بهبود وضعیت، آزمون استخدام نیروی انسانی برای ۶۸ دانشگاه علوم پزشکی نیز به زمان دیگری موکول شد.مشاور عالی سازمان سنجش کشور با اشاره به یکپارچه بودن آزمون استخدامی کشور و آزمون جذب نیرو در ۶۸ دانشگاه علوم پزشکی خاطرنشان کرد: مقرر شده بود این دو آزمون به صورت یکپارچه و در یک زمان مقرر برگزار شود و تا زمان اعلام مجدد و ابلاغ به سازمان سنجش، این آزمون به تعویق افتاده است.

توکلی ادامه داد: تکلیف آزمون جذب نیرو در ۶۸ دانشگاه علوم پزشکی کشور نیز هم زمان با آزمون استخدامی دستگاه های دولتی مشخص خواهد شد.

وی با تاکید بر اتمام مراحل ثبت نام از متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی و آزمون ۶۸ دانشگاه علوم پزشکی کشور تصریح کرد: سازمان سنجش ثبت نام این آزمون ها را به اتمام رسانده بود و ما وظایف خود را بدون کم و کاست انجام داده بودیم.

مشاور عالی سازمان سنجش کشور با بیان اینکه هنوز ابلاغی مبنی بر برگزاری مجدد آزمون استخدامی به سازمان سنجش کشور نرسیده است اظهارکرد: هنوز ابلاغ و یا دستورالعمل جدیدی برای آزمون استخدامی به دست ما نرسیده و تا آن زمان به عنوان برگزار کننده آزمون منتظر خواهیم ماند.


خبر ۱۶ مرداد ماه ۹۵ -بی عدالتی در آزمون استخدامی فراگیر قابل قبول نیست

علی نوبخت رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص آزمون استخدامی دستگاه های دولتی بیان کرد: بی عدالتی در این آزمون را قبول ندارم چرا که تمام مسئولان به برگزاری صحیح و عادلانه آزمون استخدامی حساس هستند.وی افزود: رییس جمهور نیز با مشاهده تبعیض جنسیتی در برخی بخش های این آزمون دستور توقف انجام مراحل آن را داد تا بازنگری صورت گیرد.نوبخت در پاسخ به علت کم لطفی به برخی رشته ها در این آزمون، عنوان کرد: خالی بودن نام برخی رشته ها در لیست رشته های مورد پذیرش آزمون استخدامی، به علت نیاز نبودن به نیروهای متخصص آن ها در دستگاه های دولتی است.وی یادآور شد: از نظر من جذب دانشجو در رشته هایی که مورد نیاز دولت نیست، اتلاف انرژی و افزایش ظرفیت برای جذب داوطلب در این رشته ها ظلم است.

خبر ۱۱ مرداد ماه ۹۵ مشاور عالی سازمان سنجش کشور گفت: هنوز دستور ریاست جمهوری مبنی بر به تعویق افتادن آزمون استخدامی کشور به سازمان سنجش ابلاغ نشده است.
نامشخص بودن تکلیف آزمون استخدامی/ دستور ریاست جمهوری به سنجش ابلاغ نشده استحسین توکلی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان گفت: این طور گفته می شود که ریاست جمهوری دستور داده تا هنگام حاصل شدن اطمینان از تامین حقوق زنان در فرصت های شغلی، آزمون استخدامی ۱۲ دستگاه اجرایی کشور به تعویق بیافتد.وی افزود: امروز این خبر را در زیر نویس یکی از شبکه های تلویزیونی دیدم و هنوز این دستور به سازمان سنجش ابلاغ نشده است.مشاور عالی سازمان سنجش کشور با تاکید بر اینکه تکلیف آزمون استخدامی ۱۲ دستگاه اجرایی کشور بعد از ابلاغ رسمی به سازمان سنجش مشخص می شود، خاطرنشان کرد: باید منتظر بمانیم تا مصوبه و یا دستور دولت به سازمان سنجش ابلاغ شده تا آن زمان تصمیم گیری در این خصوص را آغاز کنیم.توکلی تاکید کرد: در حال حاضر وضعیت آزمون استخدامی ۱۲ دستگاه اجرایی کشور نا مشخص است و باید دید طی روزهای آینده چه دستوری به سازمان سنجش کشور ابلاغ می شود.
کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

۱ دیدگاه تاکنون.

  1. * گفت:

    پس اگه اینطوره باز دوباره باید زمان ثبتنام مجدد براش بذارن.چون توی خیلی از رشته شغلها بدلیل عدم پذیرش نیروی زن نمیشد ثبتنام کنی.

    [پاسخ]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.