خانه » اطلاعیه های مهم » تعداد ثبت نام شدگان در پنجمین آزمون استخدامی دستگاههای دولتی

تعداد ثبت نام شدگان در پنجمین آزمون استخدامی دستگاههای دولتی

متن آگهی:

خبر ۱ خرداد ۹۷: تعداد ثبت نام شدگان در پنجمین آزمون استخدامی دستگاههای دولتی

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: تعداد ۴۲۲ هزار و ۶۴۰ داوطلب در آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور ثبت‌نام کردند.

حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، گفت: ثبت‌نام برای شرکت در پنجمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور شب گذشته به پایان رسید.

وی افزود: طبق آمار گزارش شده اولیه، تعداد ۴۲۲ هزار و ۶۴۰ داوطلب برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام کردند.

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: در مجموع ۱۸ هزار و ۲۰۷ نفر در ۹ دستگاه اجرایی جذب می‌شوند.

به گفته وی، پنجمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی در سال ۱۳۹۷ در روز ۱۵ تیرماه ۹۷ برگزار می‌شود و کارت ورود به جلسه آزمون در روزهای ۱۲ تا ۱۴ تیرماه ۹۷ بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد.


خبر ۳۱ اردیبهشت ۹۷: ثبت نام بیش از ۳۲۲ هزار نفر در پنجمین آزمون استخدامی دستگاههای دولتی

مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره آمار ثبت نام در پنجمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی در سال ۱۳۹۷ گفت: بیش از ۳۲۲ هزار نفر در این آزمون ثبت نام کرده اند.
حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: پنجمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور در اجرای ماده ۴۴ قانون مدیریت خدمات کشوری و ماده ۸ دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای استخدام افراد در دستگاه های اجرایی منضم به بخشنامه شماره ۹۷۵۷-۹۳-۲۰۰ تاریخ ۱۳ مهر ۹۳ برگزار می شود.

توکلی یادآور شد: کلیه متقاضیانی که تاکنون ثبت نام کرده اند می توانند با توجه به توضیحات اعلام شده در اصلاحات نسبت به ویرایش اطلاعات خود تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۹۷ اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین متقاضیانی که تاکنون ثبت نام نکرده اند نیز می توانند با توجه به اصلاحات و دفترچه راهنمای ثبت نام تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۹۷ در این آزمون ثبت نام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش افزود: سری دوم اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت نام از بعد از ظهر شنبه ۲۹ اردیبهشت ماه بر روی سایت سازمان سنجش منتشر شده است و داوطلبان در زمان ثبت نام باید به این اصلاحات توجه کنند.

وی با اشاره به میزان ظرفیت جذب در پنجمین امتحان استخدامی مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی در سال ۱۳۹۷  گفت: مجموعاً ۱۸ هزار و ۲۰۷ نفر در ۹ دستگاه اجرایی جذب می شوند و تا ساعت ۱۴ امروز ۳۱ اردیبهشت ماه تعداد ۳۲۲ هزار و ۹۴۳ داوطلب در این آزمون ثبت نام کرده اند.

توکلی خاطرنشان کرد: پنجمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی در سال ۱۳۹۷ در روز ۱۵ تیرماه ۹۷ برگزار می شود و کارت ورود به جلسه آزمون در روزهای ۱۲ تا ۱۴ تیرماه ۹۷ بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد و داوطلبان می توانند پرینت آن را تهیه کنند.


خبر ۳۱ اردیبهشت ۹۷: بیش از ۲۸۹ هزار داوطلب در پنجمین آزمون استخدامی دستگاههای دولتی ثبت نام کردند

مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به میزان ظرفیت جذب در پنجمین امتحان استخدامی مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی در سال ۱۳۹۷  گفت: مجموعاً ۱۸ هزار و ۲۰۷ نفر در ۹ دستگاه اجرایی جذب می شوند و تا امروز ۳۱ اردیبهشت ماه تعداد ۲۸۹ هزار و ۸۳۲ داوطلب در این آزمون ثبت نام کرده اند.

وی افزود: پیرو اطلاعیه اصلاحی یکشنبه ۲۳ اردیبهشت و با توجه به درخواست برخی دستگاه های اجرایی، سری دوم اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت نام از بعد از ظهر شنبه ۲۹ اردیبهشت ماه بر روی سایت سازمان سنجش منتشر شد.


خبر ۳۰ اردیبهشت ۹۷: ثبت نام بیش از ۲۰۷ هزار نفر در پنجمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های دولتی

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت نام بیش از ۲۰۷ هزار داوطلب در پنجمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور خبر داد.

حسین توکلی در گفت‌وگو با پانا گفت: ثبت‌نام برای شرکت در پنجمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور برای جذب ۱۸ هزار و ۲۰۷ نفر در ۹ دستگاه اجرایی شامل وزارت آموزش و پرورش، سازمان دامپزشکی کشور، سازمان شیلات کشور، وزارت راه و شهرسازی، سازمان حفاظت محیط زیست، وزارت امور اقتصادی و دارایی، سازمان بیمه سلامت، سازمان ملی زمین و مسکن و سازمان اوقاف و امور خیریه، از ۲۳ اردیبهشت ماه آغاز شده و با در نظر گرفتن مهلت تمدید شده روز پنج شنبه سوم خرداد ماه جاری پایان می‌پذیرد.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور افزود: دفترچه جدید اصلاحات راهنمای ثبت نام پنجمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور نیز روزگذشته (شنبه ۲۹ اردیبهشت ماه) بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد، داوطلبان متقاضی استخدام می‌توانند جهت آگاهی از اطلاعات و جزئیات مربوط به شرایط احراز (رشته‌ها و مقاطع تحصیلی و…) و شغل – محل‌های استخدام در هر یک از دستگاه‌های یاد شده، به دفترچه راهنمای ثبت‌نام در سایت این سازمان  مراجعه کنند.

وی ادامه داد: پنجمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور در اجرای ماده ۴۴ قانون مدیریت خدمات کشوری و ماده ۸ دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای استخدام افراد در دستگاه‌های اجرایی ۱۵ تیر ۹۷ برگزار می‌شود. کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور از ۱۲ تیر بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد و داوطلبان تا ۱۴ تیر فرصت دارند نسبت به دریافت پرینت کارت خود اقدام کنند.

به گفته توکلی، تا ساعت ۸ صبح امروز تعداد ۲۰۷ هزار ۱۸۶ نفر برای شرکت در آزمون فوق ثبت‌نام کرده‌اند.


خبر ۲۷ اردیبهشت ۹۷: ثبت نام بیش از ۹۹ هزار نفر در پنجمین آزمون فراگیر دستگاه های اجرایی

با توجه به اینکه مرحله ثبت نام شرکت در پنجمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور از روز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه آغاز شده تاکنون ۹۹ هزار و ۸۰۰ داوطلب برای شرکت در این آزمون ثبت نام کرده اند.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، برای شرکت در پنجمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور سال ۹۷ که از روز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه و از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز شده بود تا ۸ صبح امروز پنج شنبه تعداد ۹۹ هزار و ۸۰۰ نفر ثبت‌نام کرده‌اند.

با توجه به برنامه زمانی اعلام شده از سوی سازمان سنجش، مهلت ثبت‌نام برای شرکت در این آزمون روز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه ۹۷ پایان می‌یابد و این مهلت به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.

براساس برنامه زمانی، آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور سال ۱۳۹۷ در روز جمعه ۱۵ تیرماه برگزار می‌شود.


خبر ۲۶ اردیبهشت ۹۷: بیش از ۶۹ هزار داوطلب در پنجمین آزمون استخدامی کشور ثبت نام کردند

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: بیش از ۶۹ هزار داوطلب نسبت به ثبت‌نام در پنجمین آزمون استخدامی کشور اعلام کرده‌اند.
حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار   حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اظهار کرد: بر اساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده ثبت‌نام برای شرکت در پنجمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور از روز دوشنبه ۲۳ اردیبهشت  آغاز و تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت  ۹۷ پایان می‌پذیرد.

وی ادامه داد: تا ساعت ۸ صبح امروز تعداد ۶۹ هزار و ۲۰۰ داوطلب با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به ثبت‌نام خود در پنجمین آزمون استخدامی کشور اقدام کرده‌اند.

توکلی بیان کرد: ظرفیت پذیرش پنجمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور ۱۸ هزار و ۲۰۷ نفر است و افراد قبول شده در مرحله اول پس از طی مراحل مصاحبه و آزمایشات در سازمان‌های مربوطه استخدام می‌شوند.

وی یادآور شد: پنجمین آزمون استخدامی کشور در ۹ دستگاه اجرایی وزارت آموزش و پرورش، سازمان دامپزشکی کشور، سازمان شیلات کشور، وزارت راه و شهرسازی، سازمان حفاظت محیط زیست، وزارت امور اقتصادی و دارایی، سازمان بیمه سلامت، سازمان ملی زمین و مسکن و سازمان اوقاف و امور خیریه از ساعت ۱۸ امروز ۲۳ اردیبهشت آغاز می‌شود.


 

خبر ۲۵ اردیبهشت ۹۷: ثبت نام بیش از ۴۰ هزار نفر در پنجمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت نام بیش از ۴۰ هزار نفر در پنجمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور خبر داد و گفت: بیش از ۱۸ هزار  داوطلب در این آزمون پذیرفته خواهند شد.

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اظهار کرد: ثبت نام برای شرکت در پنجمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور برای جذب مجموعاً ۱۸ هزار و ۲۰۷ نفر در ۹ دستگاه اجرایی شامل: وزارت آموزش و پرورش، سازمان دامپزشکی کشور، سازمان شیلات کشور، وزارت راه و شهرسازی، سازمان حفاظت محیط زیست، وزارت امور اقتصادی و دارایی، سازمان بیمه سلامت، سازمان ملی زمین و مسکن و سازمان اوقاف و امور خیریه، از ۲۳ اردیبهشت ماه آغاز شده و روز دوشنبه ۳۱ این ماه پایان می‌پذیرد.

وی در ادامه تصریح کرد: دفترچه راهنمای ثبت نام پنجمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور نیز از روز گذشته بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده، داوطلبان متقاضی استخدام می‌توانند جهت آگاهی از اطلاعات و جزئیات مربوط به شرایط احراز (رشته‌ها و مقاطع تحصیلی و…) و شغل- محل‌های استخدام در هر یک از دستگاه‌های یاد شده، به دفترچه راهنمای ثبت‌نام در سایت این سازمان به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: پنجمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور در اجرای ماده ۴۴ قانون مدیریت خدمات کشوری و ماده ۸ دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای استخدام افراد در دستگاه‌های اجرایی ۱۳ مهر ۹۳ برگزار می‌شود.

دکتر توکلی در پایان گفت: تا ساعت ۹ صبح امروز تعداد ۴۰ هزار ۷۳۴ نفر برای شرکت در آزمون فوق ثبت نام کردند.

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.