خانه » استخدام در استان خراسان رضوی » اطلاعیه استان خراسان رضوی در رابطه با آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال ۹۵

اطلاعیه استان خراسان رضوی در رابطه با آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال ۹۵

متن آگهی:

خبر ۲۵ تیر ۹۶: زمان دوره مهارت آموزان رشته ابتدایی تربت حیدریه، نیشابور و سبزوار

اطلاعیه شماره (۲) مهارت آموزان

با توجه به هماهنگی های لازم جهت استفاده دانشجویان خواهر و برادر مهارت آموز از خوابگاه و تعطیلی روز پنجشنبه کلاسهای درس مهارت آموزان استخدام پیمانی و همچنین  متقاضیان رشته ابتدایی شهرستان های نیشابور و سبزوار از روز سه شنبه ۹۶/۵/۳ برگزار خواهد شد . ضمنا مهارت آموزان رشته آموزش ابتدایی شهید رجایی تربت حیدریه از روز سه شنبه ۹۶/۴/۲۷ دایر می باشد .


خبر ۲۲ تیر ۹۶: زمان شروع کلاس مهارت آموزی در دانشگاه فرهنگیان واحد ثامن الحجج (ع ) مشهد 

اطلاعیه شماره (۱) مهارت آموزان

اطلاعیه شماره ۱
قابل توجه مهارت آموزان استخدام پیمانی سال ۹۵
ضمن خوش آمد گویی به مهارت آموزان محترم نکات ذیل به اطلاع می رسد :
۱ – شروع کلاس ها از روز سه شنبه ۹۶/۴/۲۷ ساعت ۷/۳۰ می باشد
۲ – برگزاری کلاسها در سه روز آخر هفته ( سه شنبه ، چهارشنبه و پنج شنبه )  از ساعت ۷/۳۰ لغایت ۲۰ می باشد
۳ – خوابگاه برای مهارت آموزان برادر در مجموعه دانشگاه فرهنگیان واحد ثامن الحجج (ع ) می باشد.
لوازم مورد نیاز جهت خوابگاه ( پتو ، متکا ،ملحفه ترجیحا سفید ، قاشق ، چنگال ، لیوان ، فلاکس ، قند ، چای ،  وسایل شخصی و مورد نیاز )
۴ – خوابگاه خواهران متعاقبا اعلام می گردد
۵ -با متقاضیان مهمان شدن رشته آموزش ابتدایی در شهرستانهای سبزوار ، نیشابور ، تربت حیدریه موافقت شده است و نحوه برگزاری کلاس های رشته آموزش ابتدایی در آن شهرستانها متعاقبا اعلام می گردد.

با آرزوی سلامت
دانشگاه فرهنگیان واحد ثامن الحجج (ع ) مشهد


خبر ۱۸ تیر ۹۶: زمان ثبت نام دوره مهارت آموزی معلمی دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی 

اطلاعیه ثبت نام ترم تابستان دانشگاه فرهنگیان و مهارت آموزان ماده ۲۸

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی پیرو مصوبات ششمین جلسه شورای آموزشی دانشگاه فرهنگیان استان،   ثبت نام ترم تابستان دانشگاه فرهنگیان ویزه دانشجویان ورودی۹۲ اعلام می دارد دانشجویان کارشناسی پیوسته خواهر که در ترم تابستان فارغ التحصیل می شوند فقط در پردیس شهید هاشمی نژاد و دانشجویان کارشناسی پیوسته برادر غیر خوابگاهی در پردیس شهید بهشتی وبقیه دانشجویان خوابگاهی بنا به تمایل ، می توانند در یکی از مراکز تربت حیدریه ، نیشابور وسبزوار  به صورت میهمان انتخاب واحد نمایند.

ضمنا دانشجویانی که تمایل به میهمانی در سایر استان ها را دارند فقط می توانند دروسی را که برای گروه آموزشی آنها در مرکز مبدا ارائه شده میهمان شوند.

یادآور می گردد در صورتی که دانشجو یک عنوان درسی داشته باشد وبه حد نصاب کلاس برسد دانشگاه می تواند کلاس ها را به صورت فشرده در دوهفته برگزار نماید.(گروههایی که دو درس باقیمانده دارند ویک عنوان درسی به حد نصاب می رسد نیز شامل این ماده می شوند)

در رابطه با ثبت نام  مهارت آموزان ماده ۲۸ با همراه داشتن اصل مدارک مورد نیاز و فایل اسکن مدارک ضروری به استناد نامه سازمان مرکزی دانشگاه در روز های سه شنبه و چهار شنبه ۲۰و ۲۱ تیرماه به واحد ثامن الحجج(ع)  مراجعه نمایند.

در صورتی که در شهرستان های تربت حیدریه، نیشابوروسبزوار آمار به حد نصاب کلاس برسد می توانند با هماهنگی واحد اصلی کلاس تشکیل دهند.

اجرای کلاس های ماده ۲۸ طبق الگوی یک خواهد بود. مهارت آموزان عزیز جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن  ۰۵۱۳۸۹۲۴۳۲۴  تماس و یا به آدرس مشهد – بولوار دانشجو – نبش دانشجوی ۳۳ مرکز آموزش عالی ثامن الحجج (ع) مراجعه نمایند.


خبر ۱۷ تیر ۹۶: زمان ثبت نام دوره مهارت آموزی معلمی دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی

اطلاعیه شماره ۶ دوره مهارت آموزی

به اطلاع مهارت آموزان محترم آزمون استخدام پیمانی می رسد:

ثبت نام غیرحضوری تا روز یکشنبه مورخ ۱۸/۴/۹۶ تمدید شده است.

ثبت نام حضوری از روزهای دوشنبه و سه شنبه مورخ ۲۰-۱۹/۴/۹۶ به روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۲۱-۲۰/۴/۹۶ منتقل شده است.

امکان ثبت درخواست جابجایی تا ساعت ۲۴ روز شنبه مورخ ۹۶/۴/۱۷ تمدید شده است.

مطابق مندرجات اطلاعیه شماره ۲، مهارت آموزان محترم باید در صورت مواجه شدن با مشکل در ثبت نام غیرحضوری، با مسئول محترم آموزش پردیس استانی دانشگاه فرهنگیان تماس حاضل نمایند.


اطلاعیه ۲۶ اردیبهشت ۹۶: زمان معاینات و آزمایشات پزشکی پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدام  آموزش و پرورش خراسان رضوی

به اطلاع پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدام پیمانی (ماده ۲۸)  سال  ۹۵  می رساند:

جهت دریافت معرفی معاینات وآزمایشات پزشکی  استخدام وعدم سوء پیشینه بابه همراه داشتن مدارک (پرینت کارنامه قبولی نهایی ،اصل شناسنامه یا کارت ملی وچهارقطعه عکس )برابرجدول درساعات اداری به کارشناسی استخدام این اداره کل مراجعه نمایند.

ردیفجنسیتروزتاریخحروف اول نام خانوادگی
۱خواهرانچهارشنبه۹۶/۲/۲۷الف  تا   ح
۲خواهرانپنج شنبه۹۶/۲/۲۸خ    تا    ص
۳خواهرانشنبه۹۶/۲/۳۰ض  تا    ی
۴برادرانیکشنبه۹۶/۲/۳۱الف  تا   ح
۵برادراندوشنبه۹۳/۳/۱خ    تا    س
۶برادرانسه شنبه۹۶/۳/۲ش   تا     ف
۷برادرانچهارشنبه۹۶/۳/۳ق    تا      ی

تذکرات :

تحویل معرفی نامه به بستگان باارائه مدرک شناسایی امکان پذیرخواهدبود.

مهلت تحویل نتایج معاینات وعدم سوء پیشینه  حداکثریک هفته پس از اخذ معرفینامه خواهدبود.

مراکز انجام معاینات پزشکی مرکز درمانی فرهنگیان وهمچنین مراکزبهداشت شهرستانهای دارای پزشک متخصص خواهدبود.

تاریخ برگزاری دوره متعاقبا ازطریق همین سامانه اطلاع رسانی خواهدشد.

 اطلاعیه در سایت رسمی اداره امور اداری و تشکیلات آموزش و پرورش خراسان رضوی اینجا 


اطلاعیه ۲۴ فروردین ۹۶: قابل توجه شرکت کنندگان آزمون استخدام پیمانی آموزش و پرورش استان خراسان رضوی 

به اطلاع شرکت کنندگان آزمون استخدام پیمانی آموزش و پرورش می رساند:

۱- با توجه به اعلام نتیجه نهایی آزمون استخدام پیمانی موارد ذیل اعلام می گردد.

۲-اعلام نتایج براساس۷۰% نمره آزمون علمی و ۳۰% مصاحبه پردازش و اعلام گردیده است. درصورت هرگونه سوال از طریق ایمیل سازمان سنجش آموزش کشور sanjesh.org  اقدام نمایند و از مراجعه حضوری به این اداره کل خودداری گردد.

۳-پرینت امضا شده فرم اطلاعات فردی به هسته گزینش استان تحویل گردد.

۴- در خصوص معرفی به معاینات پزشکی و دریافت عدم سوء پیشینه، متعاقبا از طریق همین سامانه به پذیرفته شدگان نهایی اطلاع رسانی خواهد شد.


خبر ۲ بهمن ۹۵: مرحله مصاحبه تخصصی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش خراسان رضوی آغاز شد. 

رئیس اداره امور اداری آموزش و پرورش خراسان رضوی از آغاز مرحله مصاحبه تخصصی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی ۹۵ در استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی ، معلم شهری صبح روز شنبه در حاشیه بازدید از محل انجام مصاحبه پذیرفته شدگان در مجموعه شهید کاظمیان مشهد، با بیان این مطلب اظهار داشت: از صبح امروز ( شنبه) مراحل تحویل و بررسی مدارک و تست پزشکی ۱۴۳۹ نفر از پذیرفته شدگان مرحله نخست آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان در سال ۹۵ که دو برابر ظرفیتی هستند که در نهایت مورد پذیرش نهایی قرار می گیرند براساس کد رشته و محل انتخابی در مشهد آغاز شده است‌‌‌.
وی افزود: بااستفاده از ظرفیت همکاران فرهنگی باسابقه و دارای مدارک علمی بالا ، روانشاسان ، مشاوران، کارشناسان مسلط به مسائل دینی و همچنین یکی از اساتید برجسته رشته ها به صورت تخصصی مصاحبه این افراد انجام می شود.
معلم شهری تصریح کرد: برای سهمیه معلولین هم دو مصاحبه کننده از سازمان بهزیستی و نماینده آموزش و پرورش استثنایی استان مشخص شده اند.
وی در پایان گفت : از دوم تا دهم بهمن ماه روزانه تطبیق مدارک و تست پزشکی بیش از دویست نفر از پذیرفته شدگان انجام می‌گیرد اما با توجه به حساسیتی که در زمینه انجام مصاحبه وجود دارد به احتمال زیاد فرآیند انجام مصاحبه تا اواخر بهمن ماه به طول خواهد انجامید.


خبر ۲۷ دی ماه ۹۵

(اطلاعیه ۵-۹۵)

به اطلاع پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون استخدام پیمانی سال ۹۵ آموزش و پرورش خراسان رضوی می رساند جدول زمان بندی بررسی مدارک به شرح ذیل اعلام می گردد. داوطبان محترم باید شخصا با به همراه داشتن مدارک اعلام شده در اطلاعیه (۲-۹۵) راس تاریخ مقرر در محل حضور داشته باشند. عدم مراجعه به منزله انصراف از استخدام خواهد بود.

نشانی: مشهد- بلوار وکیل آباد- بلوار دانشجو-نبش چهارراه دانشجو- مجتمع ورزشی شهید کاظمیان

ضمنا محل انجام مصاحبه در زمان بررسی مدارک اعلام خواهد شد.

مراحل بررسی مدارک و مصاحبه:

  1. مراجعه به محل پذیرش و تشکیل و تکمیل مدارک اولیه
  2. بررسی مدارک و مستندات براساس مفاد آگهی استخدام و دستورالعمل های مربوطه
  3. اخذ رسید بررسی مدارک و معرفی به معاینات و مصاحبه
  4. انجام معاینات اولیه پزشکی
  5. انجام مصاحبه عمومی و تخصصی

(اطلاعیه ۴-۹۵) به اطلاع داوطلبان پذیرفته شده مرحله اول آزمون استخدامی می رساند تا امروز (۹۵/۱۰/۲۰) فهرست نهایی دعوت شدگان به مصاحبه واصل نگردیده است. به محض وصول، جدول زمان بندی و مکان بررسی و تحویل مدارک و مصاحبه از طریق همین سامانه (edari.razavi.medu.ir)  به اطلاع داوطلبان گرامی خواهد رسید.

(اطلاعیه ۳-۹۵) تاریخ برگزاری مصاحبه ۳ برابر پذیرفته شدگان آزمون استخدامی تاکنون اعلام نگردیده است. به محض وصول فهرست نهایی، جدول زمان بندی از طریق همین سامانه به اطلاع داوطلبان گرامی خواهد رسید.(۹۵/۱۰/۱۲)

اطلاعیه ۸ دی ۹۵: اعلام نتایج و نحوه مراجعه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان خراسان رضوی

آخرین اطلاعات از نحوه دعوت به مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش در خراسان رضوی

رئیس اداره امور اداری و تشکیلات آموزش و پرورش استان آخرین اطلاعات از نحوه دعوت به مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش در خراسان رضوی را اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی، گزیده های صحبت معلم شهری رئیس اداره امور اداری و تشکیلات اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در ادامه می آید:

*بنابر قانون استخدام و به استناد ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان، سهمیه اعلام شده در ۵ دی ماه برای افراد عادی سه برابر ظرفیت و برای سهمیه های مشخص طبق قانون استخدام کشوری یعنی سهیمه سه درصد جذب معلولین، سهمیه پنج درصد جانبازان و ایثارگران زیر ۲۵ درصد و یا آزادگان کمتر از یک سال اسارت، سهیمه ۲۵ درصد جانبازان بالای ۲۵ درصد و فرزندان شهدا به صورت دو برابر اعلام نتیجه شده است.

*سهمیه جذب استان در سال ۹۵حدود ۷۹۲ نفر می باشد و با توجه به سهمیه سه برابر ، در مجموع بالغ بر دو هزار و ۷۰ نفر برای مصاحبه دعوت می شوند.

*زمان مصاحبه پذیرفه شدگان طبق جدول زمان بندی در سایت Edari.razaviedu.ir اعلام خواهد شد.

*در گام نخست مراجعه به مرکز داوطلبان بایستی در هنگام تکمیل فرم ثبت نام مدارکی از جمله خود اظهاری،کارت ملی و شناسنامه و کپی آنها، مدرک تحصیلی و مدرک معتبر بومی بودن استان و شهرستان  و مدارک مربوط به سهمیه معلولین ، خانواده شاهد ، جانبازان و آزادگان و …. را ارائه کنند که جزئیات بیشتر در سایت امور اداری اعلام خواهد شد.

*پذیرفته شدگان پس از انجام معاینات پزشکی اولیه به کارگروه مصاحبه معرفی می شوند و در این قسمت مباحث تخصصی ، روانشناسی، الهیات و مبانی دینی مورد سوال قرار می گیرد که طبق قوانین استخدامی آموزش و پرورش ۷۰ درصد نمره پذیرش و استخدام داوطلبان در امتحان کتبی و ۳۰درصد مابقی در بخش مصاحبه محاسبه می شود.

*پذیرفته شدگان در این مرحله پس از طی دوره های مهارت آموزی تعلیم و تربیت و قبولی در آزمونی که بعد از طی این دوره ها برگزار می شود در مهر ماه ۹۶ به کلاس درس می روند.

*بحث بومی گزینی کماکان در راس استخدام پذیرفته شدگان قرار دارد و دلیل آن هم توجه به نگهداشت نیروهای انسانی می باشد که تمامی داوطلبان بعد از جذب و استخدام تعهد دارند که حداقل ۱۰ سال در مناطق محروم خدمت داشته باشند.

*تفاوتی که آزمون استخدامی سال جاری با سال گذشته دارد ارائه نمره ای مبنی بر « شما نمره حدنصاب را آورده اید» به داوطلبان شرکت کننده است و این به معنای رزرو و ذخیره داوطلب می باشد و در صورتی که پذیرفته شدگان به هر دلیلی حذف و یا منصرف به ادامه روند استخدامی شدند از داوطلبان ذخیره دعوت به عمل می آید.

*پس از انجام مصاحبه و کسب نمره قبولی از سرجمع آزمون کتبی و مصاحبه ، داوطلبان پذیرفته شده برای طی مراحل گزینش به هسته گزینش آموزش و پرورش استان معرفی می‌شوند.

*اعلام نتایج نهایی در نیمه دوم بهمن ماه سال جاری از طریق سایت سازمان سنجش اعلام می شود.

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.