خانه » استخدام در استان البرز (کرج) » اطلاعیه پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت استخدامی آموزش و پرورش سال ۹۶

اطلاعیه پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت استخدامی آموزش و پرورش سال ۹۶

متن آگهی:

خبر ۲۵ بهمن ماه ۹۶ – اطلاعیه شماره ۳ معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی پیرامون:

قابل توجه پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت و تاخیر گزینش آزمون سال ۱۳۹۶ استخدام پیمانی وزارت آموزش و پرورش

با گرامیداشت ایام فاطمیه و تبریک به پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت و تاخیر گزینش آزمون استخدام پیمانی سال ۱۳۹۶ وزارت آموزش و پرورش، به اطلاع می رساند تنها مرجع اطلاع رسانی در خصوص دوره مهارت آموزی، پرتال دانشگاه فرهنگیان است و این دانشگاه اخبار مندرج در سایر مراجع اطلاع رسانی اعم از سایت های خبری و شبکه اجتماعی را تایید نکرده و هیچ مسئولیتی در قبال آنها ندارد.

برنامه ثبت نام پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت و تاخیر گزینش آزمون سال ۱۳۹۶ استخدام پیمانی آموزش و پرورش، دارای ۳ مرحله اصلی است که جزییات آن به شرح ذیل اعلام می گردد:

مرحله اول: اعلام محل آموزش

  1. پذیرفته شدگان محترم می توانند روز سه شنبه مورخ ۲۴/۱۱/۱۳۹۶ با مراجعه به درگاهstats.cfu.ac.ir/state  و وارد کردن کد ملی (بدون صفرهای اول کد ملی) از استان محل آموزش خود مطلع شوند. محل آموزش، بر اساس «محل اقامت تعیین شده توسط مهارت آموز» تعیین و منطبق با محل اقامت ۹۰% مهارت آموزان است.
  • متقاضیانی که محل آموزش آنها در سامانه فوق نمایش داده نمی شود؛ برای اطلاع از وضعیت خود، با «مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش» تماس حاصل نمایند.
  1. پذیرفته شدگان پس از اطلاع از محل آموزش خود، با استان محل آموزش در ارتباط خواهند بود ولطفاً از تماس با سازمان مرکزی خودداری نمایند. پذیرفته شده باید «سایت دانشگاه فرهنگیان استان محل آموزش خود» را (به عنوان مثال برای مهارت آموزان آذربایجان شرقی: «سایت دانشگاه فرهنگیان استان آذربایجان شرقی») در اینترنت جستجو نموده و اطلاعات مورد نیاز (نشانی و شماره تلفن) کارشناس محترم آموزشی استان را دریافت نمایند.
  1. با توجه به تاخیر در اعلام اسامی و ثبت نام پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت و تاخیر گزینش، امکان تغییر محل آموزش ذینفعان به هیچ وجه وجود ندارد.

مرحله دوم: ثبت نام غیرحضوری و حضوری

پذیرفته شدگان باید از روز چهارشنبه و پنجشنبه مورخ ۲۵ و ۲۶ بهمن ۹۶ نسبت به ثبت نام غیرحضوری (در سامانه گلستان دانشگاه به آدرس http://10.9.29.92) و ثبت نام حضوری (در پردیس تعیین شده توسط دانشگاه) اقدام نمایند.

  1.  ثبت نام غیرحضوری: توجه به نکات ذیل در ثبت نام غیرحضوری ضروری است:
    • جهت استفاده از سامانه ثبت نام گلستان از مرورگرInternet Explorer  استفاده نمایید.
    • نام کاربری و رمز عبور به صورت پیش فرض در زمان ثبت نام، توسط سامانه اعلام می گردد.
    • مهارت آموزان می بایست در اولین ورود به سیستم رمز عبور خود را تغییر دهند و تا پایان دوره مهارت آموزی، آن را نزد خود حفظ نمایند.
    • در صورت بروز مشکل در ثبت نام یا از بین رفتن رمز عبور، به مسئول آموزش پردیسِ محل برگزاری دوره مراجعه نمایید.
    • مدارک ذیل قبل از زمان ثبت نام الکترونیکی توسط پذیرفته شده اسکن و فایل مربوطه در مرحله ارسال مدارک در ثبت نام الکترونیکی مورد استفاده قرار گیرد.
  • اسکن صفحه اول شناسنامه و در صورت داشتن توضیحات، صفحه مربوطه
  • اسکن کارت ملی پشت و رو
  • اسکن عکس تمام رخ ۴*۳ در سال جاری با پوشش و ظاهر مناسب و رعایت شئونات اسلامی
  • اسکن کارت پایان خدمت و یا کارت معافیت (برای آقایان)
  • اسکن اصل گواهینامه موقت یا اصل دانشنامه برای پذیرفته شدگانی که گواهینامه موقت یا دانشنامه دریافت کرده اند.
  1. ثبت نام حضوری: جزییات ثبت نام حضوری پذیرفته شدگان از طریق سایت مدیریت امور استانِ محل آموزشِ مهارت آموز اعلام خواهد شد. ثبت نام حضوری تنها از کسانی به عمل خواهد آمد که اقدام به ثبت نام غیرحضوری کرده باشند. مدارک مورد نیاز برای ثبت نام حضوری عبارتند از:
  1. ارائه تصویر برابر با اصل سند تعهدنامه محضری (موضوع مجوز شماره۱۱۴۷۲۵۷ -۱۱ اردیبهشت ۹۶ سازمان اداری واستخدامی کشور) به دانشگاه/پردیس مجری دوره یکساله مهارت آموزی جهت ضبط در پرونده آموزشی الزامی می باشد.
  2. رونوشت (کپی) صفحه اول شناسنامه و در صورت داشتن توضیحات، صفحه مربوطه
  3. رونوشت (کپی) کارت ملی پشت و رو
  4. ۲ عدد عکس تمام رخ ۴*۳ در سال جاری با پوشش و ظاهر مناسب و رعایت شئونات اسلامی
  5. رونوشت (کپی) کارت پایان خدمت و یا کارت معافیت
  6. مجوز تحصیل همزمان طلاب حوزه های علمیه سراسر کشور از شورای مدیریت حوزه علمیه قم یا خراسان خاص طلاب
  1. پذیرفته شده باید نشانی محل و جزییات ثبت نام حضوری را از طریق سایت مدیریت امور استانِ محل آموزشِ خود دریافت نماید. به عنوان مثال پذیرفته شدگانی که محل آموزش آنان استان تهران تعیین شده است، باید به پایگاه اطلاع رسانی «مدیریت امور پردیس های استان تهران دانشگاه فرهنگیان» مراجعه نمایند.

مرحله سوم: شروع دوره آموزشی

پذیرفته شدگان باید بلافاصله پس از ثبت نام حضوری، بر اساس برنامه اعلامی استان محل آموزش، اقدام به حضور در تمامی جلسات آموزشی نمایند. در صورتی که تعداد غیبت های مهارت آموز در هر یک از دروس بیش از ۲ جلسه در طی پودمان اول باشد؛ امکان شرکت وی در امتحانات پایان پودمان و متعاقباً معرفی به آموزش و پرورش وجود نخواهد داشت.


خبر ۱۵ بهمن ماه ۹۶ – از کلیه مهارت آموزان پذیرفته شده آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۳۹۶ در خواست می شود مطابق نکات زیر اقدامات لازم را جهت حضور به موقع در دوره آموزشی پودمان اول به عمل آورند.

از روز شنبه مورخ ۱۴ بهمن لغایت ۱۶ بهمن با مراجعه به سامانه گلستان به آدرس http://10.9.29.92 نسبت به ثبت نام غیر حضوری و بارگذاری فایل مدارک در خواستی( شناسنامه، کارت ملی، عکس تمام رخ، کارت پایان خدمت برای آقایان، گواهینامه موقت یا دانشنامه) اقدام نمایید.
زمان ثبت نام حضوری افرادیکه ثبت نام غیر حضوری را انجام داده اند روز سه شنبه ۱۷ بهمن ( رشته آموزش ابتدایی و مراقب سلامت) و بقیه رشته ها( شیمی، فیزیک، زیست شناسی و تربیت بدنی) در روز چهارشنبه ۱۸بهمن می باشد.
در هنگام مراجعه برای ثبت نام حضوری مدارک( تصویر برابر اصل سند تعهد نامه محضری، کپی صفحات شناسنامه، کپی کارت ملی پشت و رو، ۲ عدد عکس، کپی کارت پایان خدمت یا معافیت، مجوز تحصیل همزمان طلاب) همراه داشته باشند.
شروع کلاس ها هفته آخر بهمن ماه خواهد بود و زمان تنظیم برنامه هفتگی کلاس ها نیمه دوم هفته (سه شنبه تا پنج شنبه ) خواهد بود.
بنا به محدودیت های موجود، دانشگاه از ارئه خدمات خوابگاهی و پارکینگ برای وسائل نقلیه معذور است. فقط رزرو غذا برای وعده ناهار با پرداخت مبلغ تمام شده ( مطابق دستورالعمل دانشگاه) بلامانع


خبر ۲۱ تیر ۹۶: زمان شروع کلاس مهارت آموزی در پردیس امیرکبیر البرز 

اطلاعیه شماره ۴ مهارت آموزان

قابل توجه مهارت آموزان گرامی

محل آموزش کلیه ی مهارت آموزان در پردیس امیرکبیر می باشد.

محل خوابگاه آقایان پردیس حکیم فردوسی و محل خوابگاه خانم ها پردیس امیرکبیر می باشد.

شروع کلاس های تمام رشته ها از دوشنبه ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ می باشد.

مهارت آموزانی که با درخواست انتقال آنها موافقت شده، می توانند در روز یکشنبه ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ جهت ثبت نام حضوری به پردیس امیرکبیر مراجعه نمایند.

خوابگاه از بعدازظهر یکشنبه ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ آماده پذیرش مهارت آموزان می باشد.



 

 

خبر ۱۹ تیر ۹۶: برنامه زمانبندی و مدارک مهارت آموزان در پردیس امیرکبیر البرز 

مهارت آموزان محترم مطابق جدول زمان بندی ذیل به پردیس امیرکبیر مراجعه نمایند

تاریخ مراجعهساعت مراجعهرشته
۱۳۹۶/۰۴/۲۰۸ الی ۱۴آموزگاران ابتدایی
۱۳۹۶/۰۴/۲۱۸ الی ۱۴دبیری مطالعات اجتماعی، دبیری ریاضی، امور تربیتی، مراقب سلامت

مدارک مورد نیاز:

۱-اصل شناسنامه و تصویر تمام صفحات

۲-اصل کارت ملی و تصویر آن

۶-۳ قطعه عکس تمام رخ ۴*۳

۴-اصل کارت پایان خدمت و یا معافیت و تصویر آن (مخصوص برادران)

۵-اصل گواهینامه موقت و آخرین مدرک تحصیلی یا اصل دانشنامه به همراه تصویر آن

۶-مجوز تحصیل همزمان طلاب حوزه های علمیه از شورای مدیریت حوزه علمیه قم یا خراسان

۷-CD اسکن تمام مدارک آپلود شده در ثبت نام غیر حضوری


خبر ۱۷ تیر ۹۶: زمان ثبت نام دوره مهارت آموزی معلمی دانشگاه فرهنگیان البر

اطلاعیه شماره ۶ دوره مهارت آموزی
به اطلاع مهارت آموزان محترم آزمون استخدام پیمانی می رسد:

ثبت نام غیرحضوری تا روز یکشنبه مورخ ۱۸/۴/۹۶ تمدید شده است.
ثبت نام حضوری از روزهای دوشنبه و سه شنبه مورخ ۲۰-۱۹/۴/۹۶ به روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۲۱-۲۰/۴/۹۶ منتقل شده است.
امکان ثبت درخواست جابجایی تا ساعت ۲۴ روز شنبه مورخ ۹۶/۴/۱۷ تمدید شده است.
مطابق مندرجات اطلاعیه شماره ۲، مهارت آموزان محترم باید در صورت مواجه شدن با مشکل در ثبت نام غیرحضوری، با مسئول محترم آموزش پردیس استانی دانشگاه فرهنگیان تماس حاضل نمایند.


اطلاعیه ۲۵ اردیبهشت ۹۶: زمان انجام مراحل استخدام پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدام ﺁﻣﻮﺯﺵ و ﭘﺮﻭﺭﺵ اﻟﺒﺮﺯ 

قابل توجه پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدام پیمانی سال ۹۵
به اطلاع می رساند باتوجه به اعلام نتایج آزمون از سوی سازمان سنجش برای انجام مراحل استخدام(معاینات پزشکی و عدم سوء پیشینه )با در دست داشتن سه قطعه عکس پرسنلی جدید از روز یکشنبه ۳۱اردیبهشت ۹۶ به مدت یک هفته به اداره امور اداری شخصا مراجعه فرمایید.

 اطلاعیه مربوط آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سایت رسمی آموزش و پرورش البرز


اطلاعیه ۲۳ فروردین ۹۶: اطلاعیه آموزش و پرورش استان البرز درخصوص اعلام اسامی نهایی پذیرفته شدگان استخدام ۹۵

اطلاعیه آموزش و پرورش استان البرز درخصوص اعلام اسامی نهایی پذیرفته شدگان استخدام ۹۵

داوطلبان پذیرفته شده در سومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور مورخ ۹۵/۰۸/۲۱ استخدام پیمانی در وزارت آموزش و پرورش

ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ اﻋﻼﻡ ﻧﺘﺎﻳﺞ ﻧﻬﺎﻳﻲ اﺯ ﺳﻮﻱ ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﺳﻨﺠﺶ, ﻟﻂﻔﺎ ﺟﻬﺖ اﻧﺠﺎﻡ ﮔﺰﻳﻨﺶ, ﻣﻨﺘﻆﺮ ﺗﻤﺎﺱ ﺗﻠﻔﻨﻲ اﺯ ﺳﻮﻱ ﻫﺴﺘﻪ ﮔﺰﻳﻨﺶ اﺩاﺭﻩ ﻛﻞ ﺁﻣﻮﺯﺵ و ﭘﺮﻭﺭﺵ اﺳﺘﺎﻥ اﻟﺒﺮﺯ ﺑﺎﺷﻴﺪ و اﺯ ﺗﻤﺎﺱ ﺗﻠﻔﻨﻲ و ﻣﺮاﺟﻌﻪ ﺣﻀﻮﺭﻱ ﺑﻪ اﺩاﺭﻩ ﻛﻞﺧﻮﺩﺩاﺭﻱ ﻓﺮﻣﺎﻳﻴﺪ.


اطلاعیه ۴ اسفند ۹۵: برنامه زمانبندی بررسی مدارک و مستندات ، تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان البرز اعلام شد.

اطلاعیه ۵ آزمون استخدام پیمانی ۱۳۹۵

برنامه زمان بندی بررسی مدارک و مستندات ، تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی سال ۹۵

به اطلاع آن دسته از داوطلبانی که در ردیف معرفی شدگان تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی سال ۹۵ وزارت آموزش و پرورش سهمیه استان البرز قرار گرفته اند، می رساند برای ارائه و بررسی مدارک و مستندات خود در روز شنبه ۷ اسفند ۹۵  و یکشنبه ۸ اسفند ۹۵  از ساعت ۸ صبح تا ۱۶ با در دست داشتن مدارک ذیل به کانون شهید فهمیده واقع در کرج رجایی شهر بلوار شهید موذن، مراجعه نمایند.
– کارنامه چاپ شده از سایت سازمان سنجش
– سه قطعه عکس تمام رخ ۴*۳ تهیه شده در سال جاری
– تصویر تمام صفحات اصل شناسنامه
– اصل کارت ملی و تصویر پشت و روی آن
– اصل و تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت دائم ( برادران )
– اصل و تصویر دانشنامه یا گواهی نامه موقت فارغ التحصیلی مطابق با مدرک تحصیلی مجاز در کد شغل – محل انتخابی
– یادآوری : داوطلبانی که با مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد در آزمون شرکت نموده اند اصل و تصویر مدرک تحصیلی کارشناسی خود را نیز بایستی ارایه نمایند .
-اصل گواهی و سوابق خدمت غیر رسمی و تمام وقت در دستگاه های اجرایی مندرج در آگهی استخدامی برای داوطلبانی که به جهت داشتن کبر سنی به هنگام ثبت نام داشتن سابقه خدمت تمام وقت دولتی اعلام نموده اند
– مدارک مربوط به بومی بودن در کد شغل محل انتخابی مطابق اطلاعیه ثبت نام (حسب مورد براساس هریک از موارد ذکر شده در بندهای ده گانه ذکر شده در آگهی استخدامی ( بدیهی است داوطلبانی که شهرستان محل تولدشان طبق شناسنامه ، با شهرستان مندرج در دامنه پذیرش کدشغل محل مورد تقاضا برای استخدام یکی باشد و نیز داوطلبانی که از سهمیه بومی استفاده ننموده اند نیازی به ارایه مدرک برای بومی بودن ندارند ولی سایر داوطلبان موظف به ارایه مدرک دال بر بومی بودن در محل قبولی خود می باشند
– اصل معرفی نامه از بنیاد شهید و امور ایثارگران (برای افراد خانواده شهداء ، جانبازان و آزادگان) یا ناحیه مقاومت سپاه پاسداران (برای رزمندگانی که به صورت داوطلبانه در جبهه های نبرد حق علیه باطل در زمان جنگ خدمت نموده اند) در مورد داوطلبانی که در کارنامه آنان سهمیه ایثارگری درج شده است
– اصل معرفی نامه از سازمان بهزیستی استان در مورد داوطلبانی که در کارنامه آنان سهمیه معلول درج شده است
– معرفی نامه از بنیاد ملی نخبگان برای داوطلبان نخبه دارای حداقل مدرک کارشناسی .

اطلاعیه مربوط آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سایت رسمی آموزش و پرورش البرز


اطلاعیه ۱ اسفند ۹۵: زمان تکمیل ظرفیت و جامانده از مراحل انجام معاینه پزشکی و مصاحبه استخدامی آموزش و پرورش استان البرز اعلام شد.

قابل توجه پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت و جامانده از مراحل انجام معاینه پزشکی و مصاحبه استخدامی

احتراما به اطلاع می رساند مراحل انجام مصاحبه و گزینش پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت و جامانده به شرح ذیل می باشد:

رشته روز ساعت 
آموزگار ابتداییسه شنبه       ۹۵/۱۲/۰۳۸ صبح
سایر رشته هاسه شنبه       ۹۵/۱۲/۰۳۱۳

تذکر : با توجه به زمانبر بودن مراحل انجام مصاحبه پذیرفته شدگان گرامی، برنامه ریزی لازم را برای حضور تمام وقت در روز مصاحبه داشته باشند.

 اطلاعیه در سایت رسمی دانشگاه فرهنگیان پردیس حکیم فردوسی البرز


خبر ۳۰ بهمن ۹۵: زمان انجام مصاحبه داوطلبان جامانده از مصاحبه آزمون استخدام پیمانی استان البرز اعلام شد.

اطلاعیه شماره ۴
به اطلاع آن دسته از داوطلبان آزمون استخدام پیمانی جامانده از مصاحبه می رساند ؛ برای انجام مصاحبه آزمون استخدامی روز سه شنبه مورخ ۹۵/۱۲/۰۳ به دانشگاه فرهنگیان-پردیس حکیم ابوالقاسم فردوسی مراجعه نمایند. مهلت مذکور به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.

مشاهده اطلاعیه مربوط آزمون استخدامی آموزش و پرورش  البرز اینجا کلیک نمایید


اطلاعیه ۲۹ دی ۹۵: زمانبندی معاینه و مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان البرز- پردیس حکیم فردوسی اعلام شد.

اطلاعیه شماره ۲ زمانبندی معاینه و مصاحبه پذیرفته شدگانسه برابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان البرز- پردیس حکیم فردوسی به تفکیک رشته و حروف الفبا به شرح ذیل اعلام می گردد.

نکات لازم:

۱- با عنایت به اینکه قبل از مصاحبه باید معاینه پزشکی در این پردیس انجام گردد، لذا “نوبت دهی”جهت انجام معاینات پزشکی و مصاحبه از ساعت ۸ صبح انجام می گیرد.

۲ – با توجه به زمانبر بودن مراحل انجام معاینه و مصاحبه پذیرفته شدگان گرامی ، برنامه ریزی لازم را برای حضور تمام وقت در روز مصاحبه داشته باشند.

۳- عدم مراجعه داوطلبان در زمان تعیین شده به منزله انصراف تلقی خواهد شد.

روزتاریخرشته های شغلیمصاحبه شوندگان بر اساس حرف اول نام خانوادگی
یک شنبه۹۵/۱۱/۰۳آموزگار ابتداییتمام حروف
آموزگار استثناییتمام حروف
دوشنبه۹۵/۱۱/۰۴تربیت بدنیتمام حروف
دبیرمعارف اسلامیاز حرف الف تا ف
زبان انگلیسیازحرف الف تا ق
دبیر عربیتمام حروف
مربی امور تربیتیتمام حروف
دبیر زبان و ادبیات فارسیاز حرف الف تا ع
سه شنبه۹۵/۱۱/۰۵دبیرمعارف اسلامیاز حرف ق تا ی
زبان انگلیسیاز حرف ک تا ی
دبیر زبان و ادبیات فارسیاز حرف غ تا ی
علوم اجتماعیتمام حروف
دبیر ریاضیازحرف الف تا د
دبیر شیمیتمام حروف
دبیر زیست شناسیاز حرف الف تا ز
چهارشنبه۹۵/۱۱/۰۶دبیر ریاضیاز حرف ذ تا ی
دبیر زیست شناسیاز حرف ژ تا ق
دبیر فیزیکتمام حروف
هنرآموز کامپیوترتمام حروف
هنر آموز حسابداریتمام حروف
مربی مراقب سلامتاز حرف الف تا د
پنج شنبه۹۵/۱۱/۰۷مربی مراقب سلامتاز حرف ذ تا گ
دبیر زیست شناسیازحرف ک تا ی
هنر آموز الکترونیکاز حرف الف تا ش
هنرآموز مکانیک خودرواز حرف الف تا ص
جمعه۹۵/۱۱/۰۸مربی مراقب سلامتاز حرف ط تا ی
هنر آموز الکترونیکازحرف ص تا ی
هنرآموز مکانیک خودرواز حرف ض تا ی
هنرآموز الکتروتکنیکتمام حروف
هنرآموز ساخت تولیدتمام حروف
هنرآموزطراحی دوختتمام حروف

مشاهده اطلاعیه در سایت رسمی دانشگاه فرهنگیان پردیس حکیم فردوسی البرز 


اطلاعیه ۲۸ دی ۹۵: زمان بندی تکمیل پرونده پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش البرز اعلام شد.جدول زمان بندی پذیرفته شدگان سه برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی سال ۱۳۹۵

قابل توجه پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون استخدام پیمانی آموزش و پرورش ۱۳۹۵ به اطلاع می رساند پذیرفته شدگان ۳ برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی سال ۱۳۹۵ می رساند، پس از مراجعه به کانون فرهنگی تربیتی شهید فهمیده، تکمیل پرونده و دریافت فرم معرفی مطابق جدول ذیل از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۴ بعدازظهر به این پردیس مراجعه نمایند.

 جدول زمان بندی

روزتاریخجنسیترشته قبولیتوضیحات
سه شنبه۹۵/۱۰/۲۸زنآموزگار ابتداییالف-ب-پ-ت-ث
چهارشنبه۹۵/۱۰/۲۹زنآموزگار ابتداییج-چ-ح-خ-د-ذ-ر-ز-ژ-س-ش-ص-ض-ط-ظ-ع-غ
پنج شنبه۹۵/۱۰/۳۰زنآموزگار ابتداییف-ق-ک-گ-ل-م-ن-ه-ی

مشاهده اطلاعیه در سایت رسمی دانشگاه پردیس امیرکبیر البرز 


اطلاعیه های ۲۸ دی ۹۵: مراحل انجام مصاحبه استخدامی پیمانی آموزش و پرورش ۱۳۹۵ در پردیس حکیم فردوسی

۱- دریافت “شماره پذیرش”از نگهبانی ——(درب ورودی دانشگاه)
۲- مراجعه به اتاق پذیرش جهت کنترل و تحویل مدارک ذیل——(اتاق شماره ۱۱۸- طبقه همکف)

— اصل شناسنامه و کارت ملی
— کپی تمام صفحات شناسنامه
–کپی کارت ملی (پشت و رو )
–عکس ۴*۳ دو قطعه (جدید و تمام رخ)
— فرم نمون برگ شماره( ۲-د)
— تحویل فرم تکمیل شده اطلاعات فردی گزینش ( دریافت از سایت آموزش و پرورش البرز )

۳- در صورت تایید مدارک در پذیرش: مراجعه به اتاق پزشک—–( طبقه همکف)
۴- مراجعه به اتاق پذیرش
۵- مراجعه به اتاق مصاحبه تخصصی و عمومی—–( طبقه اول)
۶- مراجعه به اتاق پذیرش

______
اطلاعیه شماره ۱
به اطلاع پذیرفته شدگان سه برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی سال ۹۵ آموزش و پرورش استان البرز در رشته های ذیل می رساند؛ که جهت مشاهده زمان بندی انجام معاینات پزشکی و مصاحبه استخدامی به اطلاعیه هایی که متعاقبا از طریق همین سایت منتشر می شود مراجعه نمایند.
آموزگار ابتدایی(فقط مرد)
آموزگار استثنایی ( مرد وزن)
دبیر تربیت بدنی ( مرد و زن)
دبیر معارف اسلامی ( مرد و زن)
دبیر زبان انگلیسی ( مرد و زن)
دبیر زبان وادبیات فارسی ( مرد و زن)
دبیر عربی ( مرد و زن)
دبیر علوم اجتماعی ( مرد و زن)
مربی امور تربیتی ( مرد و زن)
دبیر زیست شناسی ( مرد و زن)
دبیر شیمی ( مرد و زن)
دبیر فیزیک ( مرد و زن)
دبیر ریاضی ( مرد و زن)
هنر آموز حسابداری ( مرد و زن)
هنر آموز کامپیوتر ( مرد و زن)
هنر آموز الکترو نیک ( مرد و زن)
الکترونیک ( مرد و زن)
طراحی دوخت (مرد و زن)
ساخت و تولید و مکانیک خودرو ( مرد و زن)
مراقبت سلامت ( مرد و زن)

 مشاهده اطلاعیه در سایت رسمی دانشگاه فرهنگیان پردیس حکیم فردوسی


اطلاعیه ۲۶ دی ۹۵: جدول زمانبندی ارائه و بررسی مدارک و مستندات آزمون استخدام پیمانی آموزش و پرورش استان البرز اعلام شد.

اطلاعیه شماره ۲ آزمون استخدام پیمانی ۹۵

پیرو اطلاعیه شماره یک، به اطلاع پذیرفته شدگان سه برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی سال ۹۵ آموزش و پرورش استان البرز می رساند؛ به منظور ارائه و بررسی مدارک و مستندات (مطابق آگهی استخدام و اطلاعیه شماره یک) برابر جدول زمانبندی، به آدرس زیر مراجعه نمایید.

آدرس : کرج – رجایی شهر – بلوار شهید مؤذن – کانون فرهنگی تربیتی شهید فهمیده آدرس محل مصاحبه به شرح زیر اعلام می گردد :

۱- رشته آموزگار ابتدایی خواهران : دانشگاه فرهنگیان پردیس امیر کبیر -کرج میانجاده بلوار ۲۴ متری باغستان – بعد از ورزشگاه انقلاب اسلامی – روبروی ترمینال اتوبوسرانی از روز سه شنبه ۲۸ دی ماه ۹۵ ساعت ۱۳ و بقیه روزها صبح و بعد از ظهر .

برای دریافت  اطلاعات بیشتر به آدرس سایت : www.paka.cfu.ac.ir مراجعه نمایید.

۲- آموزگار استثنایی خواهران و سایر رشته ها (خواهران – برادران ) : دانشگاه فرهنگیان پردیس حکیم فردوسی – کرج – جاده ملارد بعد از کانال آب فردیس آدرس سایت : www.hakim.cfu.ac.ir

تذکر : در ضمن فرم اطلاعات فردی گزینش  نیز پس از دریافت از سایت ، تکمیل  و به همراه  مدارک ذیل روز مصاحبه به نماینده هسته گزینش تحویل گردد.- کپی تمام صفحات شناسنامه – کپی کارت ملی (پشت و رو ) – عکس ۴*۳ دو قطعه (جدید و تمام رخ)

اداره کل آموزش و پرورش استان البرز
جدول زمانبندی بررسی مدارک و مستندات پذیرفته شدگان سه برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی ۱۳۹۵
روزتاریخجنسیترشته قبولیتوضیحات
سه شنبه۱۳۹۵/۱۰/۲۸زنآموزگار ابتداییحروف: الف-ب-پ- ت -ث
چهار شنبه۱۳۹۵/۱۰/۲۹زنآموزگار ابتداییحروف: ج-چ-ح-خ-د-ذ-ر-ز-ژ
-س-ش-ص-ض-ط-ظ-ع-غ
پنج شنبه۱۳۹۵/۱۰/۳۰زنآموزگار ابتداییحروف: ف-ق-ک-گ-ل-م
-ن-و-ه-ی
شنبه۱۳۹۵/۱۱/۲مرد و زنآموزگار ابتدایی (فقط مرد) و آموزگار استثنایی(مرد و زن)تمام حروف
یک شنبه۱۳۹۵/۱۱/۳مرد و زندبیرتربیت بدنی -دبیر معارف اسلامی-دبیرزبان انگلیسی-دبیرزبان و ادبیات فارسی-دبیرعربی-دبیرعلوم اجتماعی-مربی امور تربیتیتمام حروف
دوشنبه۱۳۹۵/۱۱/۴مرد و زندبیر زیست شناسی-دبیر شیمی -دبیر فیزیک-دبیر ریاضی-هنرآموزحسابداری-هنرآموز کامپیوترتمام حروف
سه شنبه۱۳۹۵/۱۱/۵مرد و زنهنرآموزان الکتروتکنیک – الکترونیک-طراحی دوخت-ساخت و تولید و مکانیک خودرو-مراقب سلامتتمام حروف
تذکر: منظور از حروف در ستون توضیحات، حرف اول نام خانوادگی می باشد.

 مشاهده اطلاعیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سایت  آموزش و پرورش البرز

دریافت فرم گزینش


اطلاعیه ۸ دی ۹۵: اطلاعیه شماره یک اعلام نتایج اولیه آزمون استخدام پیمانی سال ۹۵

قابل توجه داوطلبان راه یافته به مرحله ۳برابرظرفیت استخدام پیمانی سال ۱۳۹۵(سهمیه استان البرز)

به اطلاع آن دسته از داوطلبانی که در ردیف معرفی شدگان سه برابر ظرفیت آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش سهمیه استان البرز قرار گرفته اند، می رساند برنامه زمان بندی بررسی مدارک و مستندات ، معاینه پزشکی و مصاحبه علمی راه یافتگان به مرحله ۳ برابر ظرفیت استخدامی در قالب اطلاعیه شماره (۲) در پورتال اداره کل آموزش و پرورش استان البرز ، دانشگاه فرهنگیان حکیم ابوالقاسم فردوسی کرج (برادران ) و دانشگاه فرهنگیان پردیس امیر کبیر کرج (خواهران ) به اطلاع داوطلبان خواهد رسید . بدیهی است اطلاعیه های بعدی نیز از همین سایت اعلام خواهد شد و داوطلبان موظف هستند در هر مرحله از اقدام ، مطابق با اطلاعیه های مندرج اقدام نمایند .

پذیرفته شدگان می بایست بر اساس برنامه زمانی با در دست داشتن مدارک ذیل در محل کانون شهید فهمیده به نشانی کرج – رجایی شهر – بلوار شهید مؤذن حضور یابند :

۱.کارنامه چاپ شده از سایت سازمان سنجش

۲.سه قطعه عکس تمام رخ ۴*۳ تهیه شده در سال جاری

۳. و تصویر تمام صفحات اصل شناسنامه

۴.اصل کارت ملی و تصویر پشت و روی آن

۵.(اصل و تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت دائم برادران )

۶ -اصل و تصویر دانشنامه یا گواهی نامه موقت فارغ التحصیلی مطابق با مدرک تحصیلی مجاز در کد شغل – محل انتخابی

یادآوری : داوطلبانی که با مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد در آزمون شرکت نموده اند اصل و تصویر مدرک تحصیلی کارشناسی خود را نیز بایستی ارایه نمایند .

۷-اصل گواهی و سوابق خدمت غیر رسمی و تمام وقت در دستگاه های اجرایی مندرج در آگهی استخدامی برای داوطلبانی که

به جهت داشتن کبر سنی به هنگام ثبت نام داشتن سابقه خدمت تمام وقت دولتی اعلام نموده اند.

۸-مدارک مربوط به بومی بودن در کد شغل محل انتخابی مطابق اطلاعیه ثبت نام (حسب مورد براساس هریک از موارد ذکر شده در بندهای ده گانه ذکر شده در آگهی استخدامی ( بدیهی است داوطلبانی که شهرستان محل تولدشان طبق شناسنامه ، با شهرستان مندرج در دامنه پذیرش کدشغل محل مورد تقاضا برای استخدام یکی باشد و نیز داوطلبانی که از سهمیه بومی استفاده ننموده اند نیازی به ارایه مدرک برای بومی بودن ندارند ولی سایر داوطلبان موظف به ارایه مدرک دال بر بومی بودن در محل قبولی خود می باشند .

۹ -اصل معرفی نامه از بنیاد شهید و امور ایثارگران (برای افراد خانواده شهداء ، جانبازان و آزادگان) یا ناحیه مقاومت سپاه پاسداران (برای رزمندگانی که به صورت داوطلبانه در جبهه های نبرد حق علیه باطل در زمان جنگ خدمت نموده اند) در مورد داوطلبانی که در کارنامه آنان سهمیه ایثارگری درج شده است .

۱۰ – اصل معرفی نامه از سازمان بهزیستی استان در مورد داوطلبانی که در کارنامه آنان سهمیه معلول درج شده است .

۱۱ – معرفی نامه از بنیاد ملی نخبگان برای داوطلبان نخبه دارای حداقل مدرک کارشناسی( موضوع بخشنامه شماره ۷۱۰/۳۴ مورخ ۱۳۹۲/۷/۲۹ )

۱۲ – مقاله ، تحقیق ، ترجمه مرتبط با رشته شغلی و نیز گواهی مربوط به تجربه عملی مرتبط با رشته شغلی و مدارک مربوط به آشنایی با نرم افزارهای کاربردی مرتبط با رشته شغلی انتخابی (این مدارک در قسمت مصاحبه مورد استفاده خواهد بود)

تذکرات :

۱- چنانچه داوطلبی بدون توجه به آگهی استخدامی ، خود را به عنوان بومی شهرستانی کد شغل محل انتخابی معرفی نموده و قادر به ارایه مدرک بومی شهرستانی آن کدشغل محل نگردد ، کارگروه بررسی مدارک و مستندات ، نسبت به حذف امتیاز بومی در کد شغل محل انتخابی چنین داوطلبی اقدام و در صورتی که با حذف اولویت بومی ، داوطلب در فهرست ۳ برابر ظرفیت کدشغل محل انتخابی قرار نگیرد ، از چرخه رقابت با سایر داوطلبان حذف و به جایگزینی وی از سایر داوطلبان واجد شرایط دعوت به عمل خواهد آمد .

۲-در صورتی که داوطلب براساس تشخیص پزشک معتمد آموزش و پرورش ، دارای شرایط جسمانی لازم برای شغل معلمی شناخته شود با دریافت فرم مربوط به مرحله مصاحبه معرفی می شود.

تذکر مهم : داوطلبانی که به هر دلیل نتوانند در موعد اعلام شده نسبت به ارایه مدارک مورد نیاز اقدام نموده و یا در مراحل بعدی ( معاینه پزشکی و مصاحبه ) حضور یابند ، به عنوان منصرف از استخدام شناخته خواهند شد .

انجام مصاحبه و بررسی مدارک داوطلبان مطابق با برنامه زمان بندی که متعاقباً در قالب اطلاعیه شماره ۲ اعلام خواهد شد ، در محل های ذیل صورت خواهد پذیرفت :

مرکز بررسی مدارک و مستندات :کرج –رجائی شهر -بلوار شهید موذن –بعد از دانشگاه آزاد اسلامی –کانون شهید فهمیده

مرکزمعاینه پزشکی ومصاحبه علمی خواهران : دانشگاه فرهنگیان امیر کبیر : کرج بلوار باغستان –روبروی ترمینال اتوبوسرانی

مرکزمعاینه پزشکی ومصاحبه علمی برادران : دانشگاه فرهنگیان ابوالقاسم حکیم فردوسی : کرج- جاده ملارد- بعد از کانال آب فردیس

آدرس سایت اداره کل آموزش و پرورش استان البرز alborz.medu.ir

آدرس سایت دانشگاه فرهنگیان پردیس امیرکبیر البرز خواهران paka.cfu.ac.ir

آدرس سایت دانشگاه فرهنگیان پردیس حکیم ابوالقاسم فردوسی برادران alborz.cfu.ac.ir

مشاهده اطلاعیه مربوط آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سایت رسمی آموزش و پرورش البرز 

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.