خانه » اطلاعیه های مهم » مجوز استخدام به وزارت بهداشت داده نشد

مجوز استخدام به وزارت بهداشت داده نشد

متن آگهی:

خبر ۳ اسفند ۹۵: وزیر بهداشت: مجوز استخدام به وزارت بهداشت داده نشد 

وزیر بهداشت با اعلام اینکه ۹۰ درصد علت مرگ و میرها در ایران به دلیل بیماری های غیرواگیر است، گفت: تاکنون برای ۶۲ میلیون ایرانی پرونده سلامت الکترونیک تشکیل شده است.
به گزارش ایسنا، دکتر سیدحسن هاشمی در آیین افتتاح پروژه های حوزه سلامت کشور در سالن پیامبراعظم ساری با اشاره به اینکه بیش از ۳۵ سال در حوزه بهداشت فعالیت چشمگیری صورت نگرفته بود، اما در سال های اخیر فعالیت های حوزه سلامت نمود بیشتری یافته است، گفت: در حوزه پیشگیری و بهداشت با وجود منفی بافی‌های برخی افراد انصافا دولت کار انجام داد؛ به طوری که در سال ۹۳ تا ۹۴، ۲۷۰۰ واحد بهداشتی به وسعت ۵۰۰ هزار مترمربع با اعتبار ۷۸۰ میلیاردتومان عمدتا در مناطق محروم به بهره‌برداری رسید.
وی افزود: ۱۲هزار و ۷۷۸ مرکز بهداشت در کشور که قریب به ۳۰ سال نوسازی و بهسازی نشده بود در طول این مدت نوسازی شده است، در حالی که در سال ۸۲ تا ۹۲ مجموعا ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار در بخش سلامت اختصاص داده شد، اما در سال ۹۳ و ۹۴ اعتباری بیش از هزار و ۵۲۸ میلیارد تومان برای حوزه سلامت هزینه شده است.
وزیر بهداشت با تاکید بر اینکه تلاش می کنیم در سال آینده مراکز بهداشتی به مساحت دو میلیون مترمربع با تلاش خیرین و استانداران به بهره برداری برسانیم، گفت: امروز در افتتاح همزمان پروژه‌های بخش سلامت؛ حدود ۶۶۰ پروژه به بهره برداری می‌رسد که ۱۰درصد آن مربوط به مازندران است.
وی ادامه داد: بخش مهم پروژه‌ها در استان سیستان و بلوچستان به بهره‌برداری می رسد و نیز در ایرانشهر ۵۴ پروژه بخش سلامت افتتاح شد که این منطقه از شهرهایی بود که امکانات چندانی در حوزه سلامت نداشت. همچنین افتتاح ۶۲ پروژه در هرمزگان اقدام بسیار ارزشمندی است.
وزیر بهداشت با اشاره به افتتاح ۶۸ پروژه به صورت همزمان در مازندران که بالغ بر ۲۵ هزار مترمربع مساحت دارد، افزود: این واحدها عمدتا واحدهایی بودند که استیجاری بوده و در تملک دانشگاه علوم پزشکی نبودند.
گلایه از ندادن مجوز استخدام به وزارت بهداشت
هاشمی با اشاره به اینکه امروز هزار و ۲۹۰ مرکز جامع روستایی و بیش از ۳۰۰۰ مرکز جامع شهری در کشور خدمات ارائه می‌کنند با گلایه از عدم صدور مجوز استخدام در حوزه وزارت بهداشت، اظهار کرد: از اینکه حتی یک مجوز استخدام به وزارت بهداشت داده نشد گلایه‌مندم، بخش سلامت نیاز به نیروهای متخصص برای رسیدگی به سلامت مردم دارد؛ مجبور شدیم به تعداد محدود در مراکز جدیدالتاسیس ۲۰ شغل از طریق خرید خدمتی و نیروهای قراردادی ایجاد کنیم.
وی با بیان اینکه دولت برای همه گروه های سنی و همه مردم ایران برنامه سلامت دارد، افزود: در حال حاضر برای ۶۲ میلیون نفر پرونده الکترونیک سلامت تشکیل شده است، در حالی که پیش از این ده‌ها میلیارد پول صرف تشکیل پرونده الکترونیک شده بود، اما خبری از پرونده ها نبود؛ امروز پرونده الکترونیک تشکیل و در حال فعالیت است اما هنوز در برخی مناطق روستایی پوشش الکترونیک وجود ندارد.
وزیر بهداشت در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه امروز ۹۰ درصد مرگ بیماران در کشور به دلیل بیماری های غیرواگیر قلبی و عروقی، سکته، سرطان، بیماری تنفسی و حوادث رانندگی است، گفت: مازندران از استان های پرتلفات در کشور است، اما تلاش می کنیم تا سال ۲۰۲۰، در حدود ۲۵ درصد مرگ و میرهای ناشی از بیماری های غیرواگیردار کاهش یابد، برای اجرای این طرح چهار شهرستان در کشور به صورت آزمایشی دارای زیرساخت شده اند و امیدواریم با همکاری دانشگاه و معاونت‌های بهداشتی این طرح عملی شود.
وی با اشاره به اینکه سرطان روده بزرگ، پستان و دهانه رحم بیماری‌های شایعی است که مردم را به کام مرگ می‌کشاند، تصریح کرد: تلاش شده است با اجرای یک طرح سلامت در میان افراد ۳۰ سال به بالا، این بیماری در حوزه سلامت رصد شود.

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.