خانه » استخدام های ویژه » فراخوان جذب پژوهشگر پسادکتری در زمینه انرژی و تکنولوژی پلاسما

فراخوان جذب پژوهشگر پسادکتری در زمینه انرژی و تکنولوژی پلاسما

متن آگهی:

مرکز تحقیقات فیزیک پلاسمای واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی به ریاست پروفسور محمود قرآن نویس با حمایت صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور (بنیاد ملی علم ایران) پژوهشگر پسا دکتری در زمینه انرژی و تکنولوژی پلاسما جذب می‌کند.
به گزارش سرویس پژوهشی ایسنا، مرکز تحقیقات فیزیک پلاسما به عنوان یکی از دو مرکز فعال در ایران در زمینه گداخت هسته‌ای، کشورمان را به‌ عنوان تنها کشور دارنده این دانش در خاورمیانه در عرصه جهانی مطرح کرده و راکتور مدل IR-T1 بعنوان راکتور تحقیقاتی این مرکز و زیر نظر آژانس بین‌المللی انرژی اتمی فعالیت علمی و تحقیقاتی انجام می‌دهد. پروفسور محمود قرآن نویس، رئیس مرکز تحقیقات فیزیک پلاسما موفق به دریافت کرسی پژوهشی “گداخت هسته‌ای” از صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران شده است. این فرصت پسا دکتری در راستای حمایت‌های صندوق از همین کرسی پژوهشی است.
پژوهشگران متقاضی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ارائه درخواست خود با شماره تلفن ۸-۴۴۸۶۹۶۲۷ تماس بگیرند و یا با پست الکترونیکی ghoranneviss@gmail.com مکاتبه کنند.

اطلاعات تماس

  • تلفن: 8-44869627
  • ایمیل: ghoranneviss@gmail.com
کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

۱ دیدگاه تاکنون.

  1. سید ابوالفضل بهرامی گفت:

    با عرض سلام و خسته نباشی خدمت شما و همکاران گرامیتان.
    موضوع :دریافت وجه از شرکت ریلی راه اهن

    شرکت ریلی راه اهن به منظور جذب نیرو برای متقاضیان ثبت نامی به مبلغ (۴٠٠،٠٠٠ریال ) جهت شرکت در ازمون وجه نقد دریافت می کند که این موضوع رو در آگهی استخدام خود درج و ثبت نموده است.
    لطفا پیگیری نمایید.

    [پاسخ]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.