خانه » اطلاعیه های مهم » صدور مجوز استخدام ۱۵۰۰ نفر در سازمان غذا و دارو 

صدور مجوز استخدام ۱۵۰۰ نفر در سازمان غذا و دارو 

متن آگهی:

خبر ۲۵ مرداد ۹۶: صدور مجوز استخدام ۱۵۰۰ نفر در سازمان غذا و دارو 

رئیس سازمان غذا و دارو گفت: سازمان امسال مجوز جذب هزار و ۵۰۰ نفر را از سازمان استخدامی کشور اخذ کرده است.
اختصاص بودجه ۵ میلیاردی برای مبارزه با قاچاق دارو/ مجوز استخدام ۱۵۰۰ نفر در سازمان غذا و دارورسول دیناروند رئیس سازمان غذا و دارو در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: بر اساس اخذ مجوز از سازمان استخدامی کشور قرار است هزار و ۵۰۰ نفر جذب شوند که در این بین دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور خود می‌توانند از ظرفیت ۵ درصدی برای رفع مشکلات و نیازشان و همچنین انجام کارهای خود افرادی را جذب کنند.

وی بیان کرد: نظارت ستادی در سطح استان ضعیف بوده و باید در این زمینه برنامه ریزی خوبی در جهت رفع مشکلات و مسائل صورت بگیرد.

دیناروند عنوان کرد: تاسیس داروخانه در سلامتکده‌های کشور انحصارا برای عرضه داروهای سنتی و طبیعی مجاز بوده و نیازی به تشکیل پرونده مستقل ندارد و با همان مجوز داروخانه می‌توان به فعالیت در این حوزه پرداخت.

وی تاکید کرد: اعتراض دارو سازان نسبت به توزیع دولتی دارو درست بوده اما مساله مهم آن است با دادن این کار به بخش خصوصی سبب افزایش هزینه سلامت می‌شود.

رئیس سازمان غذا دارو با بیان اینکه باید مشکل تولید دارو به طور کلی حل شود، افزود: از مسائل حادی که در تولید دارو به سلامت مردم آسیب می رسد نباید به هیچ عنوان بگذریم ولی در بقیه موارد می توان مساعدت‌های دارویی را تا جایی که قانون به ما اجازه داده برای حل مسائل دارویی ، انجام دهیم.

دیناروند اظهار کرد: ایجاد دفاتر خدماتی مانند وزارت بهداشت می‌تواند بسیاری از مسائل را برطرف کند و برای مبارزه برای قاچاق به خصوص در مناطق مرزی امسال بودجه‌ای بالغ بر ۵ میلیارد تومان صرفا برای مبارزه با این کار به تصویب رسیده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

۱ دیدگاه تاکنون.

  1. لیلا گفت:

    سلام،لطفا از رشته بهداشت موادغذایی هم استخدام کنید

    [پاسخ]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.