خانه » اطلاعیه های مهم » صدور مجوز استخدام پنج هزار نفر در آموزش و پرورش

صدور مجوز استخدام پنج هزار نفر در آموزش و پرورش

متن آگهی:

وزیر آموزش و پرورش گفت: پس از پیگیری های شش ماهه این وزارتخانه، روز گذشته (دوشنبه) مجوز استخدام پنج هزار نیروی انسانی در آموزش و پرورش توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی به صورت کتبی اعلام شد.

به گزارش ایرنا، علی اصغر فانی روز سه شنبه در گردهمایی بزرگ فرهنگیان شهرستان رزن استان همدان افزود: طبق دستورالعمل های موجود، فرزندان فرهنگیان در اولویت استخدام قرار دارند و این اقدامی بود که فرهنگیان سال ها متقاضی آن بودند که در این دولت محقق شد.

وی ادامه داد: مربیان پیش دبستانی که در سال های گذشته در آموزش و پرورش خدمت می کردند نیز در اولویت استخدام قرار دارند.

♦ افراد دارای لیسانس در دانشگاه فرهنگیان پذیرش می شوند

وزیر آموزش و پرورش همچنین گفت: براساس ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان، این دانشگاه می تواند علاوه بر پذیرش دانشجو از طریق کنکور سراسری، از بین افراد دارای لیسانس نیز با برگزاری آزمون دانشجو پذیرش کند.

فانی اضافه کرد: پذیرفته شدگان در یک دوره یک ساله تربیت معلمی، مهارت های لازم را کسب می کنند و سپس به استخدام آموزش و پرورش درمی آیند و این امر برای اولین بار انجام شده است.

♦ بودجه آموزش و پرورش در سال جاری ۲۳ درصد افزایش یافت

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه بودجه این وزارتخانه در سال ۹۴ نسبت به بودجه مصوب سال گذشته ۲۳ درصد رشد داشته است، گفت: این درحالیست که بودجه دولت در سالجاری ۱۱٫۵ تا ۱۲ درصد رشد داشته است.

فانی ادامه داد: این افزایش اعتبار آموزش و پرورش نشان می دهد که دولت تدبیر و امید در حد مقدورات خود به آموزش و پرورش توجه بیشتری دارد.

وی یادآور شد: در سال ۹۳ نیز دولت تدبیر و امید، بودجه وزارت آموزش و پرورش را نسبت به بودجه مصوب سال ۹۲، ۲۶ درصد افزایش داد.

♦ طرح رتبه بندی معلمان در اواخر سال گذشته به تصویب رسید

فانی با بیان اینکه در اواخر سال ۹۳ طرح رتبه بندی معلمان در هیات وزیران به تصویب رسیده است، گفت: رتبه بندی معلمان با هدف افزایش شایستگی ها و مهارت های معلمان و افزایش انگیزه در آنان اجرایی می شود.

وی بیان کرد: اجرای طرح رتبه بندی معلمان در سال جاری ۱۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال بار مالی برای دولت به همراه دارد و اجرای این طرح در سال ۹۵ نیز ۳۵ میلیارد ریال بار مالی در بر خواهد داشت که این اعتبار در لایحه بودجه ۹۵ پیش بینی می شود.

وی اجرای طرح رتبه بندی معلمان را گامی برای ارتقای معیشتی معلمان، افزایش انگیزه و ارتقای حرفه ای آنان دانست.

فانی اضافه کرد: شاخصه های رتبه بندی معلمان برگرفته از وظایف معلمی است که از طریق سایت وزارت آموزش و پرورش از معلمان درخواست شده که شاخص های مورد نظر خود را اعلام کنند.

♦ احتساب امتیاز معلمان در سالجاری

وزیر آموزش و پرورش گفت: امسال در لایحه مدیریت خدمات کشوری نحوه احتساب امتیاز معلمان که تا سال گذشته ۸۰۰ امتیاز بود به ۱۳۰۰ امتیاز افزایش یافت و این امر به همراه افزایش ۱۴ درصدی حقوق معلمان که به تصویب دولت رسیده است در احکام سال جاری فرهنگیان لحاظ می شود.

وی بیان کرد: اگر چه این اقدام تفاوت بین پرداختی معلمان و سایر کارکنان دولت را به طور کامل از بین نمی برد اما در راستای تحقق خواسته معلمان انجام شده است.

فانی رویکرد اصلی وزارت آموزش و پرورش را برای ارتقای کیفیت آموزشی با توجه به سند تحول نظام آموزشی مصوب سال قبل عنوان کرد و گفت: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، مبنای برنامه ششم توسعه در بخش آموزش و پرورش است.

وی اضافه کرد: دولت برحسب توانمندی های خود در ابعاد اقتصادی، بودجه ای و مالی، اولویت آموزش و پرورش را در برنامه های خود لحاظ می کند.

♦ افزایش فوق العاده شغل معلمان ابتدایی

وزیر آموزش و پرورش همچنین بیان کرد: این وزارتخانه با ساماندهی نیروی انسانی توانست در سال گذشته بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال صرفه جویی کند که از این محل اعتبار لازم برای افزایش فوق العاده شغل ۳۰۰ هزار معلم دوره ابتدایی محقق شد.

فانی ادامه داد: صرفه جویی در آموزش و پرورش را باید یک فرصت تلقی کرد و نه یک تهدید چرا که با این صرفه جویی آموزش و پرورش توانسته است هزینه های دیگر خود را تامین کند و این صرفه جویی به خزانه دولت برگشت داده نشده است.

وی اضافه کرد: رییس جمهوری اعلام کردند هر دستگاهی که بتواند بهره وری را افزایش دهد، اعتبارات صرفه جویی شده در اختیار خود آن دستگاه قرار می گیرد تا آن دستگاه بتواند بخشی از کمبودها و نیازهای خود را جبران کنند.

وی بومی گزینی و متوازن سازی نیروی انسانی را از برنامه های جدی آموزش و پرورش در دولت تدبیر و امید عنوان کرد.

فانی همچنین درباره جایگاه معلمان گفت: معلم نقش کلیدی و منحصر به فردی دارد و در دولت تدبیر و امید فضا به گونه ای فراهم است که معلمان می توانند به راحتی نظرات خود را اعلام کنند.

وی ادامه داد: مشکل معیشتی فرهنگیان مشکلی نیست که مربوط به چند سال اخیر باشد اما در دولت یازدهم با پیگیری های مجدانه ای که انجام شده سعی شده تبعیض ها و تفاوت ها کمتر شود.

وی اضافه کرد: آموزش و پرورش به موجب فلسفه تعلیم و تربیت، شش وظیفه تربیت علمی و فناورانه، اخلاقی و دینی، اجتماعی و سیاسی، هنری و زیبا شناختی، تربیت بدنی و جسمانی و تربیت اقتصادی را عهده دارد.

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

۶۷ دیدگاه تاکنون.

  1. الهام گفت:

    سلام. من ارشد ریاضی محض از دهه شصت. هستم آیا این آزمون شامل حال ما هم میشود. زمان آزمون کی هست؟

    [پاسخ]

  2. مهسا گفت:

    اینا توهین نیست مکان و فضاییه برای درد دل ما جوونای تحصیل کرده ی بیکار.درد همه ی ما یکیه..پس جبهه نگیرید.

    [پاسخ]

  3. مهسا گفت:

    این دیدگاه که حقه معلمهاست درزمان قدیم بود که معلما وجدان کاری داشتن نه الان که فقط میشینن زیرکولرو با خرید کمک درسی و کتابهای دیگه فقط زمان میگذرونن..تابستونم تعطیلنو حقوقشون سرجاش.البته اکثریت شامل همه نمیشه.منم فرزند جانبازم پدرم ۵سال سابقه ی جبهه و مجروح ولی هیچ درصدی نگرفته.من چی بگم!

    [پاسخ]

  4. محمد حسین گفت:

    سلام مگه قرار نشد فوق دیپلم را برای فنی حرفه ای استاد کاری بگیری پس چی شد ؟ من دو سال سرباز معلم بود آیا سر باز معلم که سابقه درس دادن را دارند میگیرد ؟

    [پاسخ]

  5. النا گفت:

    *تصحیح میشود
    اداره آموزش و پرورش کل استان تو تبریز مراجعه کردم

    [پاسخ]

  6. النا گفت:

    *
    تصیح مشیود
    اداره آموزش و پرورش کل استان تو تبریز مراجعه کردم

    [پاسخ]

  7. النا گفت:

    سلام.منم فرزند فرهنگیم.چند ماه پیش تو روزنامه اخباری در مورد استخدام فرزندان فرهنگی خونده بودم و به اداره اموزش و پرورش کل استان تبریز مراجعه کردم که اونجا گفتن این لایحه هنوز اجرایی نشده و چند سالی طول میکشه و استخدام در اموزش و پرورش از این به بعد فقط از طریق دانشگاه فرهنگیان خواهد بود
    الان کسی اطلاع داره شرایط این آزمون چیه؟ و کی و چه تاریخی برگزار میشه؟

    [پاسخ]

  8. ایوب گفت:

    باسلام چراهمش خانواده های فرهنگیانو.جانبازانو شهدا دیگه ماباید ازگرسنه ای بریم بمیریم ماکه خانوادهامون رفتن جبهه ولی هیچ امتیازی نداریم ازاین جامعه ماهاایرانی نیستیم دیگه نبایداستخدام بشیم دارای مدرک کارشناسی ارشدحسابداری ومدیریت دولتی گرایش مالی هم هستم :لطفآ تفعیض قایل شود

    [پاسخ]

  9. سارا گفت:

    مرگ بر نظام موروثی …
    والا تو کتابای اجتماعی خوندیم انوشیروان مانع ورود فرزند کفشگربه نظام شد که ازاون به تبعیض یاد میشد حالا ما فرزندای کشاورز که پدرامون جانباز،شهید، معلم نیستن شدیم فرزند کفشگر زمانه …
    اینه عدالت.. اینه نظام اسلامی…

    [پاسخ]

  10. بینام گفت:

    اقای فرهنگ زیاد به خودت مغرور نشو درد این جوانها را حسودی فرض نکن تو زرنگی برو معوقات رو از دولت بگیر دستمال کشیهایی مثل شا ابروی هر معلمی رو برده بی انصافها

    [پاسخ]

  11. فرهنگ گفت:

    فرزندان محترم فرهنگیان لطفا خون خودتونو با حرف های یک سری از آدمهای حسود و بخیل کثیف نکنید. استخدام حق شماست. من فرزند فرهنگی هستم اما از سن استخدامم گذشته ولی بازم واسه باقی اونایی که میتونن استخدام بشن آرزوی موفقیت میکنم.

    [پاسخ]

  12. میم گفت:

    اکثر دوستانی ک اینجا شکایت کردن از قضیه فرزندان فرهنگیان دردشون بیکاری خودشون بود و برای رفع این مشکل انقدر توهین کردن به ما اینجا ، من بچه فرهنگی ک اکثر فامیلامم فرهنگین با شما تفاوتی داریم ک براتون قابل درک نیست ،ما عشق به تدریس داریم ماشاهد بودیم پدر مادرامون چجوری با غم شاگرداشون درگیر شدن و چقدر با موفقیتاشون خوشحال شدن ،نمیگم هممون این عشق و داریم یابچه های غیرفرهنگیا این عشق و ندارن امااز نظر روانشناسی فرزندان این افراد تحت تربیت متفاوتی بزرگ شدن ک همون تربیت اونارو برای سیستم آموزش و پرورش آماده میکنه ، ازرو احساس حرف نزنید لطفا ،منطقی میتونید از یه فردی ک تخصص رفتار داره صحت این حرفو جویاشید ، در مورد ساعات کاری کمشون گفتید !الان چندسالیه ک ۵شنبه ها هم تعطیله، پدر ومادرای ما ک بازنشسته هم شدن ۵شنبه هاشونم سرکاربودن و دقت کنید ک در شغل های دیگه کسی همزمان با ان نفر سروکار نداره ،درضمن فرسودگی شغلی آموزش پرورش هم بسیار بالاست ،دلتونو به ساعات بظاهر کمه شغلشون خوش نکنید
    ازامتیازات و رفاهشون گفتید ! دقیقا کدوم امتیاز منظورتونه ک ما بیخبریم
    سری به ارگانهای دیگه بزنید،ببینید چه بریز و بپاشیه ، همین بانکها و اداره های دولتی و نیمه دولتی ، الکی آزمون میذارن نصفو از آزمون میگیرن نصفشم ازقبل از بچه های همون ارگان گرفتن
    تا انقدر دید سیاه و بدبینانه دارید به فرهنگیا چطور میخواید معلمانی باکفایت و دلسوز از آب دربیاید ک لایق بچه های این نسل باشید ؟

    [پاسخ]

  13. غریبه گفت:

    اخه فرهنگیان دربدر چه امکاناتی داشتند که ملت غیور همیشه در صحنه اینقدر زورشون اوده،به ما که رسید وا رسید،دعا کنید ،خوشحال باشید چند نفر از هموطناتون دارن میرن سر کار،اونم چه کاری،کو؟کجا؟نه به داره نه به بار

    [پاسخ]

  14. sss گفت:

    زیاد خودتونو درگیر نکنید.الان دو سه برابر این ۵هزار نفر معلمای پیش دبستانیا هستن که منتظر این استخدامن.دیگه دانشگاه فرهنگیان به کنار.فرزندان فرهنگی که اولویت دارن تا پیش دبستانی و فرهنگیان هستن, دیگه نوبت به اونا نمیرسه.فقط میخان یه هزینه ثبت نامی از ما جمع کنن برا حقوق بعدن این ۵هزار نفر.

    [پاسخ]

  15. ????!!!!!! گفت:

    فرزند فرهنگی شما که دو طرفه فرهنگی چه سوادی یادت دادن اینطوری غلط املایی داری!!!!!! وای به حال ما. در ضمن پولشوگرفتن اگر هم کاری کرده اند آخه اگه کار های مفید تو جامعه کرده بودن که همه اینطوری بیکارنبودند و سوادشون را زیر سوال نمیبردند!!!!؟؟

    [پاسخ]

  16. نوید گفت:

    فرزند فرهنگی اون پدر و مادری ک میگید ماها یاد گرفتیم منت نزار پولشو گرفته با کلی تعطیلات موقع ما یک ماه اعتصاب کردن کجا پولشون حلاله کجا با انصافی درس میدن

    [پاسخ]

  17. نوید گفت:

    سلام یعنی چی اولویت پس اونایی ک بانون حلالا و کارگری بزرگ شدن چی؟رشته کشاورزی خدا کنه باشه مسئولان تو رو خدا یه کاری بکنید ……………

    [پاسخ]

  18. فرزند فرهنگی گفت:

    چی از پیش خودتون حرف زیادی میزنین .منم فرزند یک خانواده فرهنگیم تازه دوطرفه ولی هنوز نتونستم جای پدرم یا مادرم کار بگیرم ومعلم بشم .برا خودتون از حکومت علی حرف میزنین اصلا علی رو میسشناسین ………. تازه هر چی یاد دارین ویاد گرفتین از امثال پدر ومادر من که من معلما یاد گرفتین و کارشناسی ارشد گرفتن .بی ادبی نکننن ولا

    [پاسخ]

  19. مسعود گفت:

    اینا دیدن بچه هاشون بیکارن..امدن این روشو راه انداختن..دانشگاه فرهنگیانو راه انداختن یه نفر که میره دانشگاه با رتبه بالا رو جذب میکنن بهش حقوق میدن حالا ما با مدرک فوق لیسانس و ۲۹ سال و نه ازدواج و نه مسکن باید بیکار بگیردیم.
    اونوقت میگن سن ازدواج رفته بالا جوونا بیگارن..آخه شماها که مسئولید خنگ تشریف دارید و یا بهتر بگم خودتونو به خنگی زدید تا به نون و نوایی برسید..علی(ع) پشتو پناتون!!!!

    [پاسخ]

  20. س. گفت:

    چطور جاهای دیگه اولویت باشه برا فرهنگی ها با حقوقو درآمد پایین اولویت نباشه…؟
    اگه قراره اولویت گذاری نباشه اول باید سهمیه ها و اولویت های دیگه برداشته بشه
    از کی تا حالا فرزندان فرهنگی تو رفاه بودن؟
    اگه یه لحظه به زندگی اونایی که با جونو دل برا باسواد کردن شما تلاش کردن نگا میکردید میدید که حقشونه اگه واقعا عملی بشه..

    [پاسخ]

  21. فرزند غیر فرهنگی گفت:

    در جواب خانم مهسا باید بگم که کی گفته ماهی هشتصدمیگیرن؟ فرهنگیا حقوقشون در حال حاضر بدون مزایا حداقل یک ملیون و نیم هست

    [پاسخ]

  22. دربه در گفت:

    به قول شهریار:بی ثمر هرساله درفکر بهارانم ولی / چون بهاران میرسد بامن خزانی میکند… حالا شده ماجرای ما چقدر منتظرمیمونیم تا آگهی استخدامی بزنن بعدش انقدر شرط و شروط میزارن که از همچی دل میبریم!!!!!!!!!!!!

    [پاسخ]

  23. خسته از جنگ نابرابر گفت:

    انگار کسایی از جنس من به دنیا اومدن گه فقط از تبعیض رنج ببرن یعنی چی خانواده فرهنگیان .شهداو ایثارگران و….الان معنی واقعی جمله «از فضل پدر تو را چه حاصل »رادر جامعه آرمانی ما درک میکنم

    [پاسخ]

  24. سمانه شفایی گفت:

    با سلام من همه شرایط ثبت نام رو دارم اما راهنماییم کنید از کجا و چطور ثبت نام کنم؟

    [پاسخ]

  25. ق-الف گفت:

    با سلام و احترام
    از مسولین محترم خواهش می شود آقایان را در اولویت استخدام قرار دهند تا شرایط ازدواج و پرداخت هزینه زندگی آنها فراهم شود.با تشکر

    [پاسخ]

  26. یه دهه شصتی گفت:

    سلام
    شرط سنی ش چیه؟ این آخرین شانس منه بعد چندین سال بیکاری!!!!

    [پاسخ]

  27. ریاضی بیکار گفت:

    یه استخدامی خوب برای بچه های ریاضی به خصوص ارشدها بگذارید و معلمهای ریاضی را در مدارس جدا کنید تا افراد تحصیل کرده ی ریاضی بیشتر بتونند به جامعه شون خدمت کنند…….

    [پاسخ]

  28. ارشد ریاضی بیکار گفت:

    آخه مگه بیکار پول داره که این قدر واسه ی این آزمون استخدامی ها پول میگیرن؟؟؟اول ۱۰تومن بعد۲۰تومن حالا هم داره به۴۰تومن میرسه.خوب یه کم فکر ما باشید

    [پاسخ]

  29. کارشناس ارشد بیکار گفت:

    سلام
    چرا باباهای ما که یه عمر زحمت کشیدن و ۸ساعت هم کارکردن (قابـــــل توجه مهســــــــاکه میگه فرهنگی هاتاظهرکارمیکنند!!!!!در ضمن ۳ماه تعطیلات و تواین دوره که همش تعطیل اند حقوق مفــــتـــــی مجــــــــانی میگیرند)بچه هاشون چنین حق اولویت را ندارند؟؟؟!!!!!در ضمن قراردادیهاتعطیلات نوروزشون رو هم حقوق نمیدن ولی فرهنگیها….!!!!!!

    [پاسخ]

  30. شیروان گفت:

    من کشاورز زاده تا کی باید به خاطر اینکه پدرم یه کشاورز بوده باید چوب اینجور اولویت بندیها رو بخورم!!!
    همون اول مثل دوران ساسانی اعلام کنند فقط هر طبقه ای میتونه توی همون کاری برگزیده بشه که کار پدرش بوده!!! اونوقت یکی مثل من وقت صرف نکنه درس بخونه بعد بیاد به خاطر اینجور اولویت بندیهای تبعیض آمیز پشت دیوار استخدام یادگاری بنویسه

    [پاسخ]

  31. ارشدی گفت:

    ارشدیا نمیتونن استخدام بشن؟!؟

    [پاسخ]

  32. از نسل سوخته- دهه شصت گفت:

    با سلام.
    من ارشد علوم تربیتی از یکی از دانشگاه های دولتی بزرگ رو دارم… چند ساله دنبال کار میگردم و خیلی به شغل نیاز دارم… اما متأسفانه….لطفا به فکر جوونایی که با هزار امید و آرزو از خیلی از خوشی های جوونیشون گذشتن و تحصیل کردن که حداقل یه شغل واسه آیندشون داشته باشن، باشین…. این توقع بزرگیه؟

    [پاسخ]

  33. خیر سرم مهندس گفت:

    بابا بخدا رتبه ۵۹ دانشگاه دولتیم معدل ۱۶ مقطع کارشناسی مکانیکم
    هر جا میرم هیچ کی نمیگه خرت به چند..اصلا رزومه رو نگاه نمیکنن

    [پاسخ]

  34. بیکار افسرده متاهل گفت:

    سلام من سی سالمه ارشد مدیریت خوندم دانشگاه تهران .الان چهار ساله متاهلم دارم دیووونه میشم.
    بخاطر بیکاری

    [پاسخ]

  35. نام شما گفت:

    آیا در استخدام ۹۴ آموزش و پرورش رشته ریاضی در نظر گرفته شده یا نه؟
    آیا به معلمان مدارس غیر انتفاعی الویت داده شده یا نه؟

    [پاسخ]

  36. زهرا گفت:

    مگه معلما چیکار میکنن؟پنج شنبه و جمعه ها تعطیلن عیدا تعطیلن، تابستون تعطیلن، کلا روزی ۶ ساعت بیش تر کار نمیکنن.کلی وام و امتیاز هم دارن.اکثرا هم که یا کلاس خصوصی میگیرن یا دو شغله هستن.پس کارگرای بدبختی که روزی ۱۲ ساعت کار می کنن و پایه حقوقشون ۷۰۰ تومنه مگه آدم نیستن؟ مگه خون بچه فرهنگیا که از اول تو رفاه بودن رنگی تره؟ ایشالله بی لیاقتی خیلی از این بچه های فرهنگیان که اکثرشون که من از بچگی دیدم یا تنبلن یا دچار بحران شخصیتی به همه ثابت می شه.

    [پاسخ]

  37. ارشد گفت:

    متاسفم برای کسانی که به این شکل موضع میگیرن، اکثر ارگان ها اولویت استخدام فرزندانشون رو دارن، اونم بدون آزمون. اونوقت آموزش و پرورش بعد چندسال یه چنین اولویتی رو دادن اونم فقط درصدی شانس نه استخدام قطعی!!!

    [پاسخ]

  38. بیکار گفت:

    فوق لیسانس اجازه استخدام نداره چون خیلی بیکار بوده که ادامه تحصیل داده. اکی.

    [پاسخ]

  39. جوان گفت:

    سلام
    به نظر من نه فقط اینجا که توی همه ی دستگاههای دولتی یک کشور اسلامی به غیر از آزمون و سایر مراحل گزینش نباید عامل دیگری دخیل باشه
    تو را به خدا اصلا به فکر اشتغال جوانهای تحصیل کرده هستید؟
    فکر نکنم

    [پاسخ]

  40. بیکار گفت:

    چطور بقیه سازمانها اولویت استخدام با فرزندانشون باشه هیچکس اعتراض نمیکنه حالا اموزش پرورش داره استخدام میکنه همه اعتراض دارن؟ !!!!!اگه بنا به اعتراض باشه همه باید الویت استخدام بردارن حالا بقیه سازمانها صداشونو در نمیارن ولی خودم چند تاسازمان میشناسم ک الویت با فرزندانشونه عدالت باشه باید برای همه اجرا بشه نه فقط توی ی سازمان خاص!!!!!

    [پاسخ]

  41. مهسا گفت:

    کسانیکه اینجوری موضع گرفتین در برابر معلم ها، یادتون بیاد که الان هرچی شدین و هر چی یاد دارین و هر مدرکی گرفتین بخاطر تلاشهای معلمانتون بوده. ضمنا تقریبا تمام ارگان ها، بانک ها، … حق اینو دارن که یکی از بچه هاشون رو بجای خودشون ببرن استخدام کنند، چرا فرهنگیان این حقو نداشته باشند؟ تازه با این اوضاع حقوقشون که از صب تا ظهر میرن با بچه ها و والدین و مدیر و معاون و … سر و کله میزنن و گلوشون رو پاره میکنن آخرش برای ماهی ۸۰۰ تومن! کلی هم اولش رفتن بصورت ساعتی در روستاهای دور خدمت کردن تا استخدام شدن. در بازنشستگی هم که ۹۹ درصد دچار فرسودگی و دیسک کمر و گردن و بیماریهای اعصاب و … میشن. پس بیاین یکم بیشتر تامل کنیم و قدر شناس تر باشیم و اول ببینیم آیا به اون درک و بلوغ فکری رسیدیم که بخواهیم معلم بشیم و به نسل بعدمون یه چیزایی رو یاد بدیم

    [پاسخ]

  42. مونا گفت:

    واقها چرا اولویت با فرزندان فرهنگی است؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!من اصلا متوجه نمیشم !!!!تو ذهن خودتون همین قانون رو واسه شغلهای دیگه هم در نظر بگیرید ببینید چی میشه!!!!!!!!!!!!فرزند شما جایگاهش کجاست……….

    [پاسخ]

  43. مونا گفت:

    چرا هر ساله انتخابات برگزار میشه ؟؟!!!خب فرزندان نماینده ها رو بردارین دیگه …………….وال آخر استخدام ها رو بردارین فرزند هر شغلی تو همون شغل بیاد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    [پاسخ]

  44. حسن زاده گفت:

    من نمی دونم این چه نظامیه با این قانوناشون
    اخه فرق ما با بچه های فرهنگی چیه؟
    اونا هم مث ما
    با این شرایطی ک تو استخدامی میزارن باید قید استخدامی رو بزنیم
    استخدامیتونم بخوره تو سرتون

    [پاسخ]

  45. ..... گفت:

    سلام،چه ربطی داره ؟چرا واسه سهمیه ی جانبازان وشهدا اعتراضی نمیکنید؟کدوم رفاهیات؟از همه بیشتر فرهنگیا کار میکنن ولی حقوقاشون…منم بچه فرهنگی نیستم وبخاطر ارشد نمیتونم ثبت نام کنم ولی انصافا باید ی بار ی امتیازم واسه اونا قایل شد

    [پاسخ]

  46. امید گفت:

    اخه اولویت داشتن به این معنا نیست مثل فرزندان شهدا وجانبازا سهمیه داشته باشن بلکه در شراط مساوی بین دو نفر اونا انتخاب میشن پس یعنی خودشون هم باسولد هستن نه مثل سهمیه ای ها

    [پاسخ]

  47. rr گفت:

    اونایی که میگین چرا فرزندان فرهنگیان اولویت دارن؟!!
    مگه اونا شغل دارن!اونام مثل بقیه! مثل باقی جاها فرزندانشون اولویت باید داشته باشن
    حالا اونا ک لیسانس دارن کی آزمون دارن ک برن دانشگاه فرهنگیان؟

    [پاسخ]

  48. ریاضیات بی دفاع و مورد ظلم جامعه گفت:

    ازبس درسم خوب بودباپیشنهادمعلمهارشته ریاضی راانتخاب کردم الان هرجاتو دانشگاهها یا مدارس میرم میگن ریاضی نیاز نداریم به همون اساتید قبلی خودمون هم درسی نداریم بدیم یادر مدارس به خصوص فنی و حرفه ایها ریاضی را حذف کردن حالا منو یاد زحمتهام فقط باقی هستم آخه رشته ریاضی بیشتربرای تدریس باید استفاده بشه آموزش و پرورش هم که ماشاألله لطف زیاد به ما دارن و یه سال رشته های مشاوره و…یاتربیت بدنی یا بهداشت رامیگیره و اصلا به ریاضیات اهمیت نمیده.چـــــــــرانبـــــــایدمعــــــلم های ریاضـــــــــــــی هم مثل ورزش تودبستانها جــــدا باشه این کیفیتی که تحصیل کرده های ریاضی تو آموزش دارن معلم معمولی به خصوص قدیمیهاشون که ندارن!!!!!!!!!

    [پاسخ]

  49. ریاضیون گفت:

    آخه فرهنگیااینقدر زبون دارن که بچه هاشون رو بگذارن سرکارمثلا برای چی باید چنین حقی برای اولویت در استخدام داشته باشن؟حالابچه شهیدهاحق دارن اشکالی نداره در اولویت باشن، شرایط هراستخدامی راکه میبینیم اینقدراولویت بندی کرده اندپس ماکه هیچ کدوم پارتی و شرایط را نداریم باید چی کارکنیم اینطوری هیچ جاوهیچ وقت استخدام نمیشیم خیر سرمون سخت ترین رشته ریاضی فوق لیسانس هم داریم…

    [پاسخ]

  50. shadi گفت:

    چه زمانی ثبت نام شروع میشه؟؟؟

    [پاسخ]

  51. فردطلوع گفت:

    استخدام اموزش وپرورش برای لیسانسه های سایر دانشگاه ها دردانشگاه فرهنگیان

    [پاسخ]

  52. فاطمه گفت:

    سلام.من ارشد شیمی هستم و یک ساله در مدرسه غیر دولتی معلم هستم و پدرم فرهنگی بازنشسته. ب نظرتون میتونم تو این آزمون شرکت کنم؟؟؟؟؟عاشق معلمی هستم

    [پاسخ]

  53. ss گفت:

    بنده فقط یک دوره سابقه تدریس دارم(هم اکنون)، و مدرکم هم فوق لیسانس علوم پایه هستم…خواهشمندم پاسخ دهید…

    [پاسخ]

  54. ss گفت:

    باسلام…آیا آموزشیاران نهضت سواداموزی هم در این ازمون جذب میشوند؟؟؟ملاک استخدام انها سابقه یا مدرک دانشگاهی است؟؟؟؟
    خواهشمندم پاسخ دهید..بلتشکر.

    [پاسخ]

  55. بهرام ذکری گفت:

    با سلام بنده ۳۸ساله متاهل دنبال کار سرایداری در اموزش و پرورش هستم

    [پاسخ]

  56. نام شما گفت:

    به چه حقی و با چه منطقی فرزندان فرهنگیان اولویت دارند؟ این چه تفاوتی با نظام موروثی شاهنشاهی دارد؟ مگر اینجا جمهوری اسلامی نیست؟ چرا ارگان ها پایبند به قوانین اسلامی نیستند؟
    استخدام ها باید بر اساس شایستگی باشه نه خون. مگه این قانون اسلام نیست؟

    [پاسخ]

  57. ملکی گفت:

    لطف کنید بفرمایید ایاشرط معدل هم هست یانه

    [پاسخ]

  58. mona گفت:

    لعنت بر فرزندان فرهنگیان که همه جا تو اولویتن. ..
    باید بر استعداد استخدام کنن این چه طرزشه آخه! !!!

    [پاسخ]

  59. نام شما گفت:

    لطفا اولویتی هم برای فارغ التحصیلان روستای در نظر گرفته شود

    [پاسخ]

  60. samaneh گفت:

    سلام خسته نباشید.ماتوی خانواده۶نفرادم فرهنگی داریم ولی بابام کشاورز.ایاسهمیه فرهنگی به منم تعلق میگیره؟لطفا جواب بدید

    [پاسخ]

  61. سمیه گفت:

    با سلام من کارشناسی ریاضی کاربردی و کارشناسی ارشد مهندسی صنایع مدیریت سیستم و بهره وری هستم نمی تونم معلم فنی و حرفه ای استخدام بشم. فقط دانشگاه فرهنگیان پس ما چی؟

    [پاسخ]

  62. نیک نفس گفت:

    سلام .الان باید ماها چطور اقدام کنیم واسه ثبت نام آموزش پرورش.راهنمایی کنید لطفا .تا کی مهلت داره ؟

    [پاسخ]

  63. بیکار گفت:

    آخر نامردیه! گناه ما چیه که پدرو مادر فرهنگی نداریم؟؟؟؟ تصاحب آموزش و پرورش به روش جدید ! پس شایستگی و توان علمی چی؟؟؟ مهم نیس درسته؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!

    [پاسخ]

  64. ناشناس گفت:

    متاسفم براتون
    چرا باید بچه های فرهنگیان توی اولویت باشن مگه خونشون رنگین تر از بقیه است .با وجود رفاه که هیچ ارگانی به اندازه آموزش و پرورش نداره باز هم همه چی رو برا خودشون میخوان

    [پاسخ]

  65. سنا گفت:

    فوق لیسانسای بدبخت نمیتونن شرکت کنن؟

    [پاسخ]

  66. یه دهه ی شصتی بدبخت گفت:

    یعنی من و امثال من که باباهامون کشاورز و کارگرند گناه کردیم یعنی با مدرک کارشناسی ارشد اونم تو بهترین دانشگاه ،باید برم کاگری ؟؟؟مسولین ،این بود حکومت علی که دارین اجراش می کنین آیا در دوران پیامبرم از این قانونا بود؟؟؟

    [پاسخ]

  67. ارشد گفت:

    یعنی فوق لیسانس ها اجازه ثبت نام و امتحان ندارند؟؟؟؟

    [پاسخ]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.