خانه » استخدام در استان مرکزی » صدور مجوز استخدام بیش از ۳۰۰ معلم در استان مرکزی طی سال ۹۵

صدور مجوز استخدام بیش از ۳۰۰ معلم در استان مرکزی طی سال ۹۵

متن آگهی:

خبر ۲۰ شهریور ۹۶: صدور مجوز استخدام بیش از ۳۰۰ معلم در استان مرکزی طی سال ۹۵

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی: جذب ۳۰۰ نفر نیروی جدید توسط آموزش و پرورش استان مرکزی/۲۴۰ هزار دانش‌آموز در سال تحصیلی جدید به کلاس‌های درس می‌روند
مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: در آزمون استخدامی، مجوز جذب بیش از ۳۰۰ نفر برای استان مرکزی صادر شده است که این تعداد از بین داوطلبان شرکت کننده در آزمون جذب شدند.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهریار فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی در گفتگو با ندای تفرش، با اشاره به فصل بازگشایی مدارس گفت: امسال بیش از ۲ هزار واحد آموزشی در سطح ۱۹ منطقه و شهرستان استان مرکزی پذیرای ۲۴۰ هزار دانش‌آموز در مقاطع تحصیلی است.
فولادوند اظهار کرد: فعالیت‌ها و برنامه‌ریزی‌ها برای تدارک سال تحصیلی جدید در مدارس پس از پایان سال تحصیلی گذشته آغاز شده و در کمیته «پروژه مهر» اقدامات لازم در حوزه آماده‌سازی فضا، تعمیر و تجهیز، ارائه آموزش به نیروها، هماهنگی نیروهای انسانی، منابع مالی و… را برنامه‌ریزی و اجرایی کرده‌اند تا مهر امسال با بهترین شرایط و حداقل مشکلات آغاز شود.
وی افزود: در سال‌های گذشته برای رفع کمبود نیروهای آموزشی در مدارس، بیش از ۶۰ هزار ساعت نیروی حق التدریسی در هفته بکارگیری می‌شد که این عدد با بازنشستگی معلمان و عدم همخوانی ردیف‌های استخدامی با تعداد معلمان بازنشسته، برای سال تحصیلی جدید افزایش می‌یابد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی تاکید کرد: در هیچ شهرستانی اجازه نداده ایم که کلاسها در آغاز مهر ماه، خالی از معلم باشند و از راهکارها و تدابیر جانبی و ثانویه از جمله بکارگیری معلمان حق التدریس، شاغلین در نوبت دوم، بهره‌گیری از ظرفیت بازنشستگان در حدود قانونی و همچنین جذب تعدادی حق‌التدریس آزاد براساس مصوبه مجلس، اندیشیده شده است.
فولادوند ادامه داد: در سال گذشته بیش از ۶۰۰ نیروی حق‌التدریس جذب آموزش و پرورش شدند که در سال تحصیلی ۹۷-۹۶ مجدد بکارگیری می‌شوند.
وی درخصوص تعداد جذب شدگان در سطح استان مرکزی در آزمون استخدامی پاییز ۹۵، خاطرنشان کرد: در آزمون استخدامی، مجوز جذب بیش از ۳۰۰ نفر برای استان مرکزی صادر شده است که این تعداد از بین داوطلبان شرکت کننده در آزمون جذب شدند.

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.