خانه » اطلاعیه های مهم » شرایط جذب نیروهای حق‌التدریس از مهر ۹۴

شرایط جذب نیروهای حق‌التدریس از مهر ۹۴

متن آگهی:

شرایط جذب نیروهای حق‌التدریس از مهر ۹۴

خبرگزاری تسنیم: نوشت: وزیر آموزش و پرورش در خصوص جذب نیروهای حق‌التدریس از مهر ۹۴ گفت: در این زمینه براساس نیازمان به رشته و جنسیت افراد اقدام می‌کنیم و اگر در منطقه‌ای نیازی داشته باشیم اقدام به جذب نیروهای حق‌التدریس خواهیم کرد.
علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش امروز در حاشیه مراسم افتتاح مرکز رفاهی، آموزشی توحید در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این مرکز در گذشته دبیرستان دخترانه بوده است اما به این جمع‌بندی رسیدیم تا آن را تبدیل به مرکز رفاهی برای اسکان بیماران صعب‌العلاج فرهنگی کنیم.
وی افزود: هیچ مشکلی برای دانش‌آموزانی که در گذشته در این مدرسه تحصیل می‌کردند به وجود نیامده است چرا که تعداد دانش‌آموزان این مدرسه اندک بود و در مدارس اطراف ساماندهی شدند.
وزیر آموزش و پرورش در خصوص ارائه خدمات دندانپزشکی و عینک به فرهنگیان در قالب بیمه تکمیلی گفت: مشکل عینک حل شده است و در خصوص دندانپزشکی هم با توجه به توسعه مراکز دندانپزشکی درمانگاه‌های فرهنگیان طرف قرارداد بادانشگاه‌ها‌ی علوم پزشکی، تلاش می‌شود تا مشکلات حل شود.
وضعیت جذب نیروهای حق‌التدریس از مهر ۹۴ در آموزش و پرورش
فانی در خصوص جذب نیروهای حق‌التدریس از مهر ۹۴ در آموزش و پرورش عنوان کرد: در این زمینه براساس نیازمان عمل می‌کنیم. یعنی نیاز آموزش و پرورش به رشته و جنسیت‌های موجود. در گذشته نیز برای جذب نیروهای حق‌التدریس همین اقدام انجام می‌شد و امسال نیز اگر در منطقه‌ای به نیرو نیاز داشته باشیم با توجه به رشته و جنسیت افراد از آن‌ها به عنوان حق‌التدریس استفاده خواهیم کرد.
وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: همان طور که در قانون مصوب مجلس نیز آمده برحسب نیاز آموزش و پرورش وجود دارد و ما برای جذب نیروهای حق‌التدریس براساس نیازمان اقدام می‌کنیم و فعلا آمار دقیقی نداریم که در مناطق مختلف به چه تعداد نیروی حق‌التدریس نیاز داریم.
فانی در خصوص توزیع شیر در مدارس بیان کرد: از اول مهر‌ در دوره ابتدایی و متوسطه اول توزیع شیر را خواهیم داشت و اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومانی برای توزیع ۷۰ نوبت شیر در مدارس اختصاص یافته است.
وی در خصوص مصوبه اخیر مجلس مبنی بر ممنوعیت به کارگیری نیروهای بازنشسته و اقدامات آموزش و پرورش در این خصوص گفت: ما این موضوع را مدیریت کرده و برنامه‌ریزی خود را انجام دادهیم که امیدواریم مشکلی پیش نیاید.
وزیر آموزش و پرورش در خصوص اختصاص سرانه مدارس افزود: امسال ۲۰۰ میلیارد تومان از محل درآمدهای گاز به عنوان سرانه به مدارس اختصاص می‌یابد که تلاش می‌کنیم آن را دریافت کنیم.
فانی در خصوص سرانجام زنگ انشا‌ و کتابخوانی در مدارس گفت: مهر‌ سال ۹۲، رئیس‌جمهور در مراسم بازگشایی مدارس بر موضوع انشا و کتابخوانی در مدارس تاکید کرد که در این زمینه اقداماتی را انجام داده‌ایم که می‌توان به تجهیز کتابخانه‌های مدارس و دایر کردن کتابخانه‌های کلاسی در دوره ابتدایی اشاره کرد که این روند نیز امسال ادامه خواهد یافت.

منبع : خبرگزاری تسنیم

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

۱ دیدگاه تاکنون.

  1. ح گفت:

    لیسانس کامپیوتر دارم.میتوانم درآزمن شرکت کنم؟

    [پاسخ]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.