خانه » استخدام در استان بوشهر » سهم ۵۰ درصدی استخدام نیروهای بومی استان بوشهر در پتروشیمی‌ها

سهم ۵۰ درصدی استخدام نیروهای بومی استان بوشهر در پتروشیمی‌ها

متن آگهی:

خبر ۲۹ شهریور ۹۴: سهم ۵۰ درصدی استخدام نیروهای بومی استان بوشهر در پتروشیمی‌ها لحاظ می‌شود
مدیر کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه پارس گفت: سهم ۵۰ درصدی استخدام نیروهای بومی استان بوشهر در پتروشیمی‌ها لحاظ می‌شود.
به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، یوسف امینی بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان پارس جنوبی اظهار داشت: منطقه ویژه پارس جنوبی از مناطق مهم و تاثیرگذار در صنعت نفت به شمار می‌رود و تلاش برای اعتلای این منطقه مورد تاکید قرار دارد.
وی افزود: ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان از اقدامات موثر سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی است و تاکنون به نتایج بسیار خوبی نیز رسیده‌ایم.
مدیر کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه پارس از لحاظ کردن سهم نیروهای بومی استان بوشهر در تمامی آزمون‌های استخدامی پتروشیمی‌ها خبر داد.
امینی از تمدید ثبت‌نام استخدامی پتروشیمی انتخاب خبر داد و گفت:‌ در تمامی آزمون‌های استخدامی پتروشیمی‌های مستقر در منطقه ویژه پارس سهم ۵۰درصدی نیروهای بومی لحاظ خواهد شد.
وی با اشاره به آگهی استخدامی شرکت پتروشیمی انتخاب برای تکمیل کادر اداری و فنی خود یادآور شد: نیروهای بومی و متقاضی اشتغال استان بوشهر می‌توانند برای ثبت نام در آزمون استخدامی تا تاریخ سوم مهرماه با مراجعه به سامانه الکترونیکی ثبت‌نامه این آزمون به نشانی http://eazmoon.com مراجعه کنند.
مدیر کار و خدمات اشتغال پارس جنوبی تصریح کرد: پیرو تاکیدات مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس این مدیریت با استفاده از تمامی ابزار خود بستر لازم را برای حضور موفق نیروهای بومی در آزمون‌های مختلف در سطح منطقه مهیا خواهد ساخت.
امینی بیان کرد: متقاضیان دارای مدرک تحصیلی کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد بومی استان بوشهر می‌توانند در طول فرآیند جذب برای آگاهی از اطلاعیه‌ها و نتایج مراحل مختلـف به صورت مستمر به آدرس پایگاه اینترنتی ثبت‌نـام و یـا وب سـایت گـروه توسـعه سـرمایه گـذاری انتخـاب بـه آدرس(www.entekhabgroup.ir) مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری فارس

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

۳ دیدگاه تاکنون.

  1. علی گفت:

    سلام
    به مدیر کار و اشتغال منطقه اقتصادی پارس در مورد سهمه ۵۰%بومی پتروشیمی ها بگین که اگه کمتر رشوه و زیر میزی خودش و همکاراش بگیرن که غیربومی ها رو درقالب نیروی بومی معرفی کنن, همه چی درست میشه

    [پاسخ]

  2. یه جوونه خسته از بی عدالتی گفت:

    امیدوارم روزی برسه که شاهد هیچ بی عدالتی نباشیم، اونم بی عدالتی در حق جوونا، مطمئن باشید خدا از باعث و بانی این چنین قانونایی نمیگذره
    خدایا به امید تو…

    [پاسخ]

  3. یه نفر گفت:

    قال الامام علی علیه السلام:

    ایاک و الاستئثار بما الناس فیه أسوه…

    امام علی علیه السلام خطاب به مالک اشتر فرمود: بپرهیز از ویژه سازی (انحصار طلبی) در چیزهایی که همه مردم در آنها برابرند.نهج البلاغه، نامه ی .۵۳

    واقعا متاسفم برای مسؤلینی که ادعای عدالت میکنند و و بعد همچین تصمیم هایی میگیرند…..

    این کار بزرگترین خیانت در حق جوانان تحصیل کرده مهین عزیزمان ایران است …شرکت های پتروشیمی و صنایع کشوراز اموال بیت المال هستند و طبق اسلام که پایه و اساس جمهوری اسلامی است همه مردم ایران باید سهم مساوی در بیت امال داشته باشند….

    من به عنوان یه ایرانی حتی به اندازه یک سر سوزن راضی نیستم که حقم خورده بشه و هرگز از مسؤلینی که با وضع این قوانین باعث خورده شدن حق مسلم من مشیه نمیگذرم و میسپارمشون به خدا…

    باید تمام آزمون های استخدامی بدون هیچ سهمیه ای باشد تا شاهد شکوفایی و پیشرفت کشورمون باشیم

    [پاسخ]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.