خانه » اطلاعیه های مهم » سالانه آموزش و پرورش ۳۰هزار نیروی جدید نیاز دارد

سالانه آموزش و پرورش ۳۰هزار نیروی جدید نیاز دارد

متن آگهی:

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، محمود مهر محمدی ظهر امروز در حاشیه سمینار دانشگاه هوشمند در جمع خبرنگاران با اشاره به تدوین برنامه راهبردی دانشگاه فرهنگیان، اظهار داشت: تکلیف خیلی از مسائل و موضوعات مربوط به توسعه دانشگاه فرهنگیان از جمله تعداد دانشجویان دانشگاه در این برنامه مشخص شده است.

رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور گفت: اکنون حدود ۷۰ هزار دانشجو در دانشگاه فرهنگیان در سراسر کشور مشغول به تحصیل هستند و در صورت جذب دانشجو به ۷۸ هزار نفر با استفاده از روش‌های متنوع پذیرش دانشجو و تربیت معلم در دوره‌های مختلف چهارساله، دو ساله و یک ساله می‌توانیم به ماموریت خود که تربیت نیروی انسانی در حد نیاز آموزش و پرروش است؛ عمل کنیم.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش حدود ۳۰ هزار نیروی جدید در سال نیاز دارد، عنوان کرد: برنامه ریزی توسعه دانشگاه در راستای تامین این ۳۰ هزار نیرو تدوین شده است.

مهرمحمدی با بیان اینکه ثقل اصلی کار در دوره کارشناسی در نظر گرفته شده است، بیان کرد: بخشی از این ظرفیت برای کارشناسی ارشد و حدود نیم درصد از ظرفیت دانشگاه یعنی حدود ۴۰۰ نفر از مجموع ۷۸ هزارنفر در سطح دکترا در افق چشم انداز ۱۴۰۴ خواهیم داشت.

رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور با بیان اینکه سالانه ۱۰۰ نفر متخصص تعلیم و تربیت برای تامین استاد دانشگاه فرهنگیان و تامین نیروهای متخصص در حوزه تعلیم و تربیت در دانشگاه فرهنگیان تربیت می‌شود، اظهار داشت: دانشگاه فرهنگیان یک دانشگاه نوپاست و عمدتا از ضعف زیرساختی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات رنج می‌برد.

وی با بیان اینکه ساختمان‌ها و تجهیزات این دانشگاه فرسوده هستند، عنوان کرد: برنامه دانشگاه این است که با تمام ظرفیت تمام امکانات تکنولوژیک را در جریان کار دانشگاه فرهنگیان واردکند.

مهر محمدی تصریح کرد: در بحث هوشمندسازی یادگیری الکترونیکی، تولید محتوای الکترونیکی، آموزش برخی از محتوای درسی با استفاده از الکترونیک و توسعه زیرساخت‌های و سامانه‌ها مدنظر است.

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

۱ دیدگاه تاکنون.

  1. Shima Aghaie گفت:

    سیما آقایی فوق لیسانس ریاضی ۲۶ساله بیکار

    [پاسخ]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.