خانه » استخدام در استان آذربایجان غربی » زمینه اشتغال ۱۰۰۰ نفر در منطقه آزاد ماکو فراهم شد

زمینه اشتغال ۱۰۰۰ نفر در منطقه آزاد ماکو فراهم شد

متن آگهی:

خبر ۱۱ شهریور ۹۴ – زمینه اشتغال برای ۱۰۰۰ نفر در منطقه آزاد ماکو فراهم شد 

خبرگزاری تسنیم : به گزارش خبرگزاری تسنیم از ماکو، ابراهیم جلیلی در هیجدهمین جلسه کمیسیون سرمایه‌گذاری که با حضور اعضای این کمیسیون پس از بررسی ۲۰ طرح سرمایه‌گذاری در زمینه‌های مختلف کشاورزی، صنعتی، خدماتی و پس از موافقت با ۱۴ طرح، اظهار داشت: طرح‌های موافقت شده در قالب طرح صنعتی از قبیل تولید مواد غذایی، لوازم برقی و الکترونیکی و نیز پایانه چند منظوره بوده که با حجم سرمایه‌گذاری بیش از ۶۳۱ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۲۳۹ نفر خواهد شد.
وی با بیان اینکه تاکنون ۵۴ طرح در این منطقه مورد تایید قرار گرفته است، گفت: روزانه چندین طرح سرمایه‌گذاری به سازمان عرضه می‌شود و کارشناسان این حوزه با انتخاب طرح‌هایی که دارای توجیه اقتصادی هستند با کارشناسی فنی در جهت جذب سرمایه‌گذار واقعی تلاش می‌کنند.
مدیر سرمایه‌گذاری منطقه آزاد تجاری ماکو تصریح کرد: بر اساس این گزارش، با تصویب ۱۴ طرح جدید سرمایه‌گذاری، تعداد طرح‌های موافقت شده به ۶۸ طرح رسیده و برای بیش از هزار نفر اشتغال‌زایی می‌شود.

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

۵ دیدگاه تاکنون.

  1. نام شما گفت:

    با سلام
    لطفا زمان استخدام رو اعلام کنید

    [پاسخ]

  2. رضا گفت:

    با سلام.
    میبخشید استخدانی کی هستش؟اخه بدون ا زمون که استخدام میکنین تقریبا یه ماه پیش یکی را با … برداشتین.حالا چندتا برداشتن خدا میداند اخه انصاف اینه!

    [پاسخ]

  3. سعید گفت:

    با سلام و خسته نباشید آیا در مورد استخدامی منطقه آزاد در رشته های امور گمرکی هم استخام خواهد شد

    [پاسخ]

  4. نام شما گفت:

    با سلام استخدام منطقه آزاد ماکو دقیقا چه زمانی است؟لطفا زمان استخدام اطلاع رسانی قوی داشته باشید معمولا اکثریت بی خبر می مانند.

    [پاسخ]

  5. جعفر ملک پور گفت:

    باسلام وخسته نباشید میخواستم بدونم وقت دقیق استخدامتون کی هس و از رشته حسابداری استخدام دارین معدلمم ۱۷ هستش

    [پاسخ]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.