خانه » استخدام در استان کهگیلویه و بویر احمد » جلسه توجیهی ۸۰ مهارت آموز کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

جلسه توجیهی ۸۰ مهارت آموز کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

متن آگهی:

خبر ۲۴ تیر ۹۶: جلسه توجیهی ۸۰ مهارت آموز کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد 
جلسه توجیهی ۸۰ مهارت آموز ماده ۲۸ استخدامی آموزش و پرورش برگزار گردید

در این جلسه که صبح روز شنبه ۲۴ تیرماه با حضور دکتر هاشمی مدیریت امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان و دکتر کرمی سرپرست پردیس شهید ایزدپناه و خانم دکتر نوری سرپرست کوثر و حاج زارع پور مدیرکل اداره آموزش و پرورش استان در سالن اجتماعات پردیس شهید ایزدپناه برگزار گردید حاج آقا دهسار مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه ضمن تبریک بخاطر موفقیت در این آزمون بر مسئولیت پرخطیر معلمی اشاره کردند.

دکتر هاشمی نیز در صحبت های کوتاهی در بیان رسالت معلمی به بیان نقش و اهمیت معلم در آموزش و ساختن جامعه پرداختند و با اشاره به جمله داگلاس نورث وجود روحیه پرسشگری و نشاط در مدارس و دبیرستان ها را نشان دهنده سطح پیشرفت جامعه دانستند و رسالت دانشگاه فرهنگیان را تربیت معلم و ساختن جامعه معرفی کردند.  وی پذیرفته شدگان را پرورش دهنده ۳ یا ۴ نسل جامعه معرفی کردند و بر این اساس جایگاه ویژه ای در همه جوامع دارند و رشد کشورهایی نظیر سنگاپور و مالزی و نیوزیلند مدیون حل کردن مسائل آموزش و پرورشی آنان می باشد

در ادامه جلسه حاج زارع پور با اشاره به سخن شهید رجایی مبنی بر عشق و علاقه و انگیزه در معلمی، به لحاظ ارزش گذاری مشاغل، معلمی را دارای شان و مراتب با ارزشی دانستند.

وی سرمایه انسانی را مهمترین بخش سرمایه برای دستیابی به توسعه پایدار معرفی کردند و افزودند شیوه ورود به آموزش و پرورش دو نوع می باشد: پذیرفته شدن در دانشگاه فرهنگیان از طریق کنکور سراسری و پذیرفته شدن از طریق ماده ۲۸

حاج زارع پور سهمیه استان در سال های ۹۴، ۹۵ و ۹۶ را به ترتیب ۵۳، ۱۷۴ و ۱۳۹ نفر اعلام کردند.

پایان بخش این جلسه توجیهی سخنرانی آقای رضازاده معاونت آموزشی و فرهنگی و پژوهشی پردیس شهید ایزدپناه بود که ضمن پاسخ گویی به سوالات مهارت آموزان به ارئه توضیحاتی در خصوص پودمان نظری و عملی و نحوه برگزاری کلاس ها و آزمون پرداختند.


 خبر ۲۴ تیر ۹۶: آغاز دوره مهارت آموزی معلمان در کهگیلویه وبویراحمد 

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس رئیس دانشگاه فرهنگیان استان کهگیلویه وبویراحمد در آیین افتتاحیه این دوره مهارت آموزی که در سالن شهید ایزدپناه برگزار شد ضمن تبریک به مهارت آموزان جدید شغل معلمی گفت: معلمان الگوی خوبی برای جامعه وتربیت کننده نیروی انسانی هستند.

دکتر نوروز هاشمی با بیان اینکه دانش آموزانی که در دبستانها ودبیرستانها تحصیل می کنند در توسعه وپیشرفت کشور در آینده نقش مهم وتاثیرگذاری دارند خاطرنشان کرد: تربیت دانش آموزانی خلاق ،پرسشگر ،متعهد ومتخصص از رسالتهای معلمان است.

وی افزود: با وجود داشتن نیروی انسانی توانمند آینده ایران اسلامی بسیار امید بخش متصور می شود که در این بین معلمان نقش کلیدی دارند .

دکتر هاشمی در ادامه گفت: این دوره مهارت آموزی برای تعداد ۸۸ نفر از استخدامی های جدید آموزش وپرورش استان در رشته های آموزش ابتدایی و علوم تربیتی به مدت ۴۵ روز در دانشگاه فرهنگیان برگزار می شودکه در طول مرحله اول این دوره آموزشی افراد پذیرفته شده در آزمون استخدامی آموزش وپرورش با مهارت ها ی حرفه معلمی وفنون تدریس آشنا خواهند شد.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان با اشاره به اینکه هزار۶۰۰دانشجو در دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه وبویراحمد تحصیل می کنندگفت:این تعداد در دو بخش کارشناسی پیوسته وناپیوسته در ۶رشته تحصیل می کنند.

معلمی رسالت پیامبری ومحصول آن انسان مطلوب است

مسئول نهادنماینده ولی فقیه در دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه وبویراحمد گفت:معلمی رسالت پیامبری ومحصول آن انسان مطلوب است.

حجت الاسلام دهسار گفت:تلاش-تعهد-تخصص وشناخت باورهای به دانش آموزان از مهمترین وظایف معلمان است.

وی گفت:معلمی مسئولیتی است که مانند دیگر مسئولیتها هم در دنیا وهم آخرت باید عملکرد آن را پاسخگو باشیم.

جذب ۱۴۰۰نفر در آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد در دولت تدبیر وامید

مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در این آیین نیز گفت: بزرگترین سرمایه هرکشوری را نیروی انسانی آن جامعه تشکیل می دهد که معلمین در تربیت این سرمایه انسانی نقش تاثیرگذاری را ایفا می کنند.

هادی زارع پوربا بیان اینکه در ارزش گذاری مشاغل هیچ شغلی به پای شغل علمی نمی رسد اظهارداشت:معلمی به تعبیر شهید رجایی عشق وهنر است وباید با علاقه وانگیزه در این راه قدم گذاشت.

وی به نحوه ورود معلمین به آموزش وپرورش اشاره کرد وگفت: طبق قانون از دو طریق کنکور سراسری و برگزاری آزمون استخدامی معلمین مورد نیاز جذب آموزش وپرورش می شوند.

مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمدبا بیان اینکه در دولت تدبیر وامید ۱۴۰۰نفر از فرزندان این استان جذب آموزش وپرورش شده اند گفت: در سال ۹۳ تعداد ۵۳ نفر ودر سال ۹۵ تعداد ۷۴ نفر از طریق آزمون جذب آموزش وپرورش شده است که ۱۳۹نفر نیز در سال ۹۶ سهمیه جذب به آموزش وپرورش استان اختصاص یافته است.

در پایان این مراسم مدیر اجرایی این دوره آموزشی گروه بندی کلاسها را برای مهارات آموزان حرفه معلمی تشریح کرد وبعد از کلاس بندی مهارت آموزان روانه پردیس های دخترانه کوثر وشهید یزدانپناه شدند.

گفتنی است بعد از دو مرحله دوره آموزشی ویژه استخدامی های جدید آموزش وپرورش در دانشگاه فرهنگیان آنها به آموزش وپرورش استان معرفی وروانه کلاسهای درس می شوند.


 

خبر ۲۱ تیر ۹۶: زمان برگزاری جلسه توجیهی مهارت آموزان در پردیس شهید ایزدپناه 

اطلاعیه: برگزاری جلسه توجیهی مهارت آموزان استخدامی آموزش و پرورش

به اطلاع کلیه مهارت آموزان استخدامی آموزش و پرورش می رساند جلسه توجیهی روز شنبه مورخ ۲۴ تیرماه راس ساعت ۸ صبح در سالن اجتماعات پردیس شهید ایزدپناه برگزار می گردد.

لازم به ذکر می باشد شروع کلاس ها از روز ۲۴ تیرماه به مدت ۸ هفته می باشد، محل برگزاری کلاس ها، پردیس کوثر و محل اسکان نیز خوابگاه های پردیس کوثر و شهید ایزدپناه می باشد.

برنامه کلاسی متعاقبا اعلام خواهد شد.


اطلاعیه ۲۴ فروردین ۹۶: نحوه گزینش پذیرفته شدگان سومین آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد

پذیرفته شدگان سومین آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان از روز شنبه به اداره کل آموزش و پرورش استان مراجعه کنند.
مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت : داوطلبان پذیرفته شده سومین آزمون استخدامی آموزش و پرورش که اسامی آنها از سوی سازمان سنجش آموزش کشوری اعلام شده است جهت تکمیل پرونده با ارائه مدارک لازم از روز شنبه ۲۶ فروردین به امور اداری آموزش و پرورش استان در یاسوج مراجعه نمایند .
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش استان،هادی زارع پور گفت : پذیرفته شدگان کارت ملی – شناسنامه – ۶ قطعه عکس ۴ * ۳ را خود به امور اداری تحویل نمایند .
وی گفت : بر اساس اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور که در خصوص نتایج نهایی آزمون سئواالاتی یا شکایت دارند به سنجش پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی :www.sanges.org  مراجعه نمایند .

اطلاعیه ۴ اسفند ۹۵: زمان و مکان تشکیل پرونده و مصاحبه پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون استخدام آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد.

زمان ومکان تشکیل پرونده ومصاحبه پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون استخدام(پیمانی)آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد اعلام شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش استان؛جدول زمانبندی مصاحبه پذیرفته شد گان مرحله اول آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سال ۹۵ به تفکیک رشته و جنسیت به شرح زیر می باشد.

نام رشتهجنسیتسهمیهزمان تشکیل پروندهزمان مصاحبه
الکتروتکنیکزن۰
مرد۷۷ و ۸ اسفند ۹۵۹۵.۱۲.۱۰
تاریخزن۹۷ و ۸ اسفند ۹۵۹۵.۱۲.۱۰
مرد۰
جغرافیازن۵۷ و ۸ اسفند ۹۵۹۵.۱۲.۱۰
مرد۳۷ و ۸ اسفند ۹۵۹۵.۱۲.۱۰
ریاضیزن۲۷ و ۸ اسفند ۹۵۹۵.۱۲.۱۰
مرد۰
زبان انگلیسیزن۳۷ و ۸ اسفند ۹۵۹۵.۱۲.۱۰
مرد۰
ادبیات فارسیزن۳۷ و ۸ اسفند ۹۵۹۵.۱۲.۱۰
مرد۰
زیست شناسیزن۴۷ و ۸ اسفند ۹۵۹۵.۱۲.۱۰
مرد۰
شیمیزن۶۷ و ۸ اسفند ۹۵۹۵.۱۲.۱۰
مرد۰
عربیزن۵۷ و ۸ اسفند ۹۵۹۵.۱۲.۱۰
مرد۰
فیزیکزن۲۷ و ۸ اسفند ۹۵۹۵.۱۲.۱۰
مرد۲۷ و ۸ اسفند ۹۵۹۵.۱۲.۱۰

جدول زمانبندی  بررسی مدارک و تشکیل پرونده و مصاحبه پذیرفته شد گان مرحله اول آزمون استخدام پیمانی  آموزش و پرورش در سال ۹۵  به تفکیک رشته- صفحه ۲

نام رشتهجنسیتسهمیهزمان تشکیل پروندهزمان مصاحبه
هنر آموز کامپیوترزن۵۷ و ۸ اسفند ۹۵۹۵.۱۲.۱۱
مرد۷۷ و ۸ اسفند ۹۵۹۵.۱۲.۱۱
گرافیکزن۱۷ و ۸ اسفند ۹۵۹۵.۱۲.۱۱
مرد۰
مراقب سلامت و بهداشتزن۴۷ و ۸ اسفند ۹۵۹۵.۱۲.۱۱
مرد۰
مربی امور تربیتیزن۶۷ و ۸ اسفند ۹۵۹۵.۱۲.۱۱
مرد۱۷ و ۸ اسفند ۹۵۹۵.۱۲.۱۱
حسابداریزن۳۷ و ۸ اسفند ۹۵۹۵.۱۲.۱۱
مرد۰
ابتداییزن۱۳۷ و ۸ اسفند ۹۵۹۵.۱۲.۱۱
مرد۱۵۷ و ۸ اسفند ۹۵۹۵.۱۲.۱۱

محل تشکیل پرونده: اداره کل آموزش و پرورش واقع در میدان معلم
محل مصاحبه: سالم آباد (بلوار کاشانی) نبش کاشانی ۱۸ ساختمان شماره ۲ پردیس شهید ایزدپناه
حضور افراد برابر برنامه زمانبندی ضروری است

اطلاعیه مربوط آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سایت رسمی آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد 


خبر ۲۹ دی ۹۵: اعلام مهلت مراجعه پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش 

مهلت مراجعه پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون استخدام پیمانی آموزش و پرورش ۲ تا ۱۱ بهمن اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز کهگیلویه وبویراحمد،معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و مهلت مراجعه پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورشبویراحمد گفت:پذیرفته شدگان دراین مدت باید بر اساس رشته و جنسیت برای تشکیل پرونده و انجام مصاحبه مراجعه کنند.

اردشیر یاری افزود: مکان تشکیل پرونده سالن شهید مطهری اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد واقع در میدان معلم یاسوج است.
وی گفت:محل انجام مصاحبه نیز سالم آباد یاسوج، نبش کاشانی ۱۸، ساختمان شماره ۲ پردیس شهید ایزدپناه خواهد بود.
یاری افزود:جدول زمان بندی افراد پذیرفته شده مرحله اول آزمون استخدام پیمانی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در سایت اینترنتی به نشانی www.kb.medu.ir قابل مشاهده است.
بیش از  ۱۴۹ هزار دانش آموز پسر و دختر در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم در کهگیلویه و بویراحمد تحصیل می کنند.


اطلاعیه ۲۸ دی ۹۵: تاریخ مراجعه پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون استخدام آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد اعلام شد

معاون توسعه مدیریت وپشتیبانی آموزش وپرورش استان گفت:برنامه زمانبندی تشکیل پرونده ومصاحبه پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون استخدام(پیمانی)آموزش وپرورش اعلام شد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد؛اردشیر یاری گفت:پذیرفته شدگان این مرحله از دوم تا یازدهم بهمن ماه۹۵برای تشکیل پرونده وانجام مصاحبه براساس رشته وجنسیت اعلام شده در جدول زمانبندی مراجعه کنند.

وی گفت:محل تشکیل پرونده در میدان معلم شهر یاسوج در سالن شهید مطهری اداره کل آموزش وپرورش استان ومکان مصاحبه در سالم آباد یاسوج-نبش کاشانی۱۸-ساختمان شماره۲ پردیس شهید ایزدپناه خواهد بود.

معاون توسعه مدیریت وپشتیبانی آموزش وپرورش استان گفت: جدول زمانبندی در۲بخش خبرها واطلاعیه ها سایت www.kb.medu.ir قابل مشاهده است.

جدول زمانبندی مصاحبه پذیرفته شد گان مرحله اول آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سال ۹۵  به تفکیک رشته و جنسیت به شرح زیر می باشد.

ام رشتهجنسیتزمان تشکیل پروندهزمان مصاحبه
  • محل تشکیل پرونده  :یاسوج-  اداره کل آموزش و پرورش واقع در میدان معلم (سالن شهید مطهری )
  • محل مصاحبه  : یاسوج- سالم آباد (بلوار کاشانی) نبش کاشانی ۱۸ ساختمان شماره ۲ پردیس شهید ایزدپناه
  • حضور افراد برابر برنامه زمانبندی ضروری است  .

 

استثناییزن۹۵.۱۱.۲۹۵.۱۱.۳
مرد
زبان انگلیسیزن۹۵.۱۱.۲۹۵.۱۱.۳
مرد۹۵.۱۱.۲۹۵.۱۱.۳
ادبیات فارسیزن۹۵.۱۱.۲۹۵.۱۱.۳
مرد
زمین شناسیزن
مرد۹۵.۱۱.۲۹۵.۱۱.۳
شیمیزن۹۵.۱۱.۲۹۵.۱۱.۳
مرد
مراقب سلامتزن۹۵.۱۱.۲۹۵.۱۱.۳
مرد
تاریخزن۹۵.۱۱.۳۹۵.۱۱.۴
مرد۹۵.۱۱.۳۹۵.۱۱.۴
عربیزن۹۵.۱۱.۳۹۵.۱۱.۴
مرد
زیست شناسیزن۹۵.۱۱.۳۹۵.۱۱.۴
مرد
ریاضیزن۹۵.۱۱.۴۹۵.۱۱.۵
مرد۹۵.۱۱.۳۹۵.۱۱.۴
جغرافیازن۹۵.۱۱.۴۹۵.۱۱.۵
مرد۹۵.۱۱.۴۹۵.۱۱.۵
گرافیکزن۹۵.۱۱.۴۹۵.۱۱.۵
مرد
نام رشتهجنسیتزمان تشکیل پروندهزمان مصاحبه
  • محل تشکیل پرونده  :یاسوج-  اداره کل آموزش و پرورش واقع در میدان معلم (سالن شهید مطهری )
  • محل مصاحبه  :یاسوج-  سالم آباد (بلوار کاشانی) نبش کاشانی ۱۸ ساختمان شماره ۲ پردیس شهید ایزدپناه
  • حضور افراد برابر برنامه زمانبندی ضروری است  .

 

فیزیکزن۹۵.۱۱.۵۹۵.۱۱.۶
مرد۹۵.۱۱.۵۹۵.۱۱.۶
حسابداریزن۹۵.۱۱.۵۹۵.۱۱.۶
مرد۹۵.۱۱.۵۹۵.۱۱.۶
هنر آموز کامپیوترزن۹۵.۱۱.۵۹۵.۱۱.۶
مرد۹۵.۱۱.۶۹۵.۱۱.۷
الکتروتکنیکزن
مرد۹۵.۱۱.۵۹۵.۱۱.۶
۹۵.۱۱.۶۹۵.۱۱.۷
تاسیساتزن
مرد۹۵.۱۱.۶۹۵.۱۱.۷
مربی امور تربیتیزن۹۵.۱۱.۶۹۵.۱۱.۷
مرد۹۵.۱۱.۶۹۵.۱۱.۷
ابتداییزن۹۵.۱۱.۷۹۵.۱۱.۹
۹۵.۱۱.۷۹۵.۱۱.۹
۹۵.۱۱.۷۹۵.۱۱.۹
۹۵.۱۱.۷۹۵.۱۱.۹
۹۵.۱۱.۹۹۵.۱۱.۱۰
۹۵.۱۱.۹۹۵.۱۱.۱۰
۹۵.۱۱.۹۹۵.۱۱.۱۰
۹۵.۱۱.۹۹۵.۱۱.۱۰
مرد۹۵.۱۱.۱۰۹۵.۱۱.۱۱
۹۵.۱۱.۱۰۹۵.۱۱.۱۱
۹۵.۱۱.۱۰۹۵.۱۱.۱۱
۹۵.۱۱.۱۰۹۵.۱۱.۱۱

مشاهده اطلاعیه مربوط آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سایت رسمی آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد 


اطلاعیه ۲۵ دی ۹۵: مدارک مورد نیازجهت پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون استخدام پیمانی جهت تشکیل پرونده اعلام شد

مدارک مورد نیازجهت پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون استخدام پیمانی جهت تشکیل پرونده اعلام شد

اداره کل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد اعلام کرد:پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون پیمانی۲۱آبان۹۵ جهت تشکیل پرونده مدارک مشروحه اعلام شده را تهیه وهمراه داشته باشند.

براساس این اطلاعیه زمان ومکان مراجعه برای تشکیل پرونده ومصاحبه متعاقباً اعلام می شود.

۱-عکس۴ * ۳ پشت نویسی شده  ۶ قطعه.

۲- ارائه اصل شناسنامه و کارت ملی با تصویر  تمامی صفحات آن.

۳-ارائه اصل کارت پایان خدمت یا معافیت دائم با تصویر آن ( ویژه آقایان ) .

۴- اصل مدرک تحصیلی با تصویر آن .

همچنین موارد زیر جهت پذیرفته شدگان قابل توجه است.

الف : افرادی که با مدرک تحصیلی فوق لیسانس ثبت نام نموده اند ارائه اصل مدرک تحصیلی فوق لیسانس و لیسانس با تصویر آن الزامی می باشد .

ب : متقاضیان شرکت در مشاغل هنرآموز ( استاد کاری ) که فوق دیپلم آنها ناپیوسته می باشد ارائه اصل دیپلم هنرستان با تصویر آن الزامی می باشد .

۵-داوطلبانی که در زمان ثبت نام سن آنها اضافه بوده و بر اساس خود اظهاری با رعایت ضوابط و مقررات بندهای((الف،ب،ج،و د) در صفحه ۳ دفترچه راهنمای آزمون استخدامی شرکت نمود ه اند ، در صورت پذیرش در مرحله اول آزمون در موقع ثبت نام الزاماً می بایست تأییدیه معتبر در خصوص یکی از بندهای مذکور را از مراجع ذیصلاح ارایه نمایند.

۶- داوطلبان استفاده از سهمیه ایثاگران(سهمیه ۲۵% و ۵%) در صورت پذیرش در مرحله اول آزمون نسبت به ارایه اصل گواهی ایثار گری از نهاد های مربوطه اقدام فرمایند.

۷- داوطلبان استفاده از سهمیه ۳ درصد معلولین در صورت پذیرش در مرحله اول آزمون نسبت به ارایه اصل گواهی از سازمان بهزیستی استان اقدام فرمایند.

۸- داوطلبانی که در زمان ثبت نام بر اساس خود اظهاری یکی از ویژگی های مندرج در بند های (۹و۷و۵و۳و۱)  صفحه ۹ دفترچه راهنمای  آزمون استخدامی،گزینه بومی بودن ((شهرستان )) را انتخاب نمو ده اند در صورت پذیرفته شدن در مرحله اول  می بایست یکی از مدارک بند های مذکور را مبنی بر بومی بودن ارایه نمایند.


اطلاعیه ۱۳ دی ۹۵: مدارک مورد نیازجهت پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون استخدام پیمانی جهت تشکیل پرونده اعلام شد

مدارک مورد نیازجهت پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون استخدام پیمانی جهت تشکیل پرونده اعلام شد

اداره کل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد اعلام کرد:پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون پیمانی۲۱آبان۹۵ جهت تشکیل پرونده مدارک مشروحه اعلام شده را تهیه وهمراه داشته باشند.

براساس این اطلاعیه زمان ومکان مراجعه برای تشکیل پرونده ومصاحبه متعاقباً اعلام می شود.

۱-عکس۴ * ۳ پشت نویسی شده  ۶ قطعه.

۲- ارائه اصل شناسنامه و کارت ملی با تصویر  تمامی صفحات آن.

۳-ارائه اصل کارت پایان خدمت یا معافیت دائم با تصویر آن ( ویژه آقایان ) .

۴- اصل مدرک تحصیلی با تصویر آن .

همچنین موارد زیر جهت پذیرفته شدگان قابل توجه است.

الف : افرادی که با مدرک تحصیلی فوق لیسانس ثبت نام نموده اند ارائه اصل مدرک تحصیلی فوق لیسانس و لیسانس با تصویر آن الزامی می باشد .

ب : متقاضیان شرکت در مشاغل هنرآموز ( استاد کاری ) که فوق دیپلم آنها ناپیوسته می باشد ارائه اصل دیپلم هنرستان با تصویر آن الزامی می باشد .

۵-داوطلبانی که در زمان ثبت نام سن آنها اضافه بوده و بر اساس خود اظهاری با رعایت ضوابط و مقررات بندهای((الف،ب،ج،و د) در صفحه ۳ دفترچه راهنمای آزمون استخدامی شرکت نمود ه اند ، در صورت پذیرش در مرحله اول آزمون در موقع ثبت نام الزاماً می بایست تأییدیه معتبر در خصوص یکی از بندهای مذکور را از مراجع ذیصلاح ارایه نمایند.

۶- داوطلبان استفاده از سهمیه ایثاگران(سهمیه ۲۵% و ۵%) در صورت پذیرش در مرحله اول آزمون نسبت به ارایه اصل گواهی ایثار گری از نهاد های مربوطه اقدام فرمایند.

۷- داوطلبان استفاده از سهمیه ۳ درصد معلولین در صورت پذیرش در مرحله اول آزمون نسبت به ارایه اصل گواهی از سازمان بهزیستی استان اقدام فرمایند.

۸- داوطلبانی که در زمان ثبت نام بر اساس خود اظهاری یکی از ویژگی های مندرج در بند های (۹و۷و۵و۳و۱)  صفحه ۹ دفترچه راهنمای  آزمون استخدامی،گزینه بومی بودن ((شهرستان )) را انتخاب نمو ده اند در صورت پذیرفته شدن در مرحله اول  می بایست یکی از مدارک بند های مذکور را مبنی بر بومی بودن ارایه نمایند.


اطلاعیه ۷ دی ۹۵: اعلام نتایج و نحوه مراجعه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد

مدارک مورد نیازجهت پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون استخدام پیمانی جهت تشکیل پرونده اعلام شد

اداره کل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد اعلام کرد:پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون پیمانی۲۱آبان۹۵ جهت تشکیل پرونده مدارک مشروحه اعلام شده را تهیه وهمراه داشته باشند.
براساس این اطلاعیه زمان ومکان مراجعه برای تشکیل پرونده ومصاحبه متعاقباً اعلام می شود.

۱-عکس۴ * ۳ پشت نویسی شده ۶ قطعه.

۲- ارائه اصل شناسنامه و کارت ملی با تصویر تمامی صفحات آن.

۳-ارائه اصل کارت پایان خدمت یا معافیت دائم با تصویر آن ( ویژه آقایان ) .

۴- اصل مدرک تحصیلی با تصویر آن .

همچنین موارد زیر جهت پذیرفته شدگان قابل توجه است.

الف : افرادی که با مدرک تحصیلی فوق لیسانس ثبت نام نموده اند ارائه اصل مدرک تحصیلی فوق لیسانس و لیسانس با تصویر آن الزامی می باشد .

ب : متقاضیان شرکت در مشاغل هنرآموز ( استاد کاری ) که فوق دیپلم آنها ناپیوسته می باشد ارائه اصل دیپلم هنرستان با تصویر آن الزامی می باشد .

۵-داوطلبانی که در زمان ثبت نام سن آنها اضافه بوده و بر اساس خود اظهاری با رعایت ضوابط و مقررات بندهای((الف،ب،ج،و د) در صفحه ۳ دفترچه راهنمای آزمون استخدامی شرکت نمود ه اند ، در صورت پذیرش در مرحله اول آزمون در موقع ثبت نام الزاماً می بایست تأییدیه معتبر در خصوص یکی از بندهای مذکور را از مراجع ذیصلاح ارایه نمایند.

۶- داوطلبان استفاده از سهمیه ایثاگران(سهمیه ۲۵% و ۵%) در صورت پذیرش در مرحله اول آزمون نسبت به ارایه اصل گواهی ایثار گری از نهاد های مربوطه اقدام فرمایند.

۷- داوطلبان استفاده از سهمیه ۳ درصد معلولین در صورت پذیرش در مرحله اول آزمون نسبت به ارایه اصل گواهی از سازمان بهزیستی استان اقدام فرمایند.

۸- داوطلبانی که در زمان ثبت نام بر اساس خود اظهاری یکی از ویژگی های مندرج در بند های (۹و۷و۵و۳و۱) صفحه ۹ دفترچه راهنمای آزمون استخدامی،گزینه بومی بودن ((شهرستان )) را انتخاب نمو ده اند در صورت پذیرفته شدن در مرحله اول می بایست یکی از مدارک بند های مذکور را مبنی بر بومی بودن ارایه نمایند.

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.