خانه » استخدام در استان لرستان » اطلاعیه آزمون استخدامی آموزش پرورش لرستان

اطلاعیه آزمون استخدامی آموزش پرورش لرستان

متن آگهی:

 خبر ۱۸ تیر ۹۶: زمان ثبت نام حضوری دوره مهارت آموزی استخدامی آموزش و پرورش لرستان 

قابل توجه پذیرفته شدگان دوره ی مهارت آموزی (شایستگی های حرفه ای)ماده ۲۸ سال ۱۳۹۶

پذیرفته شدگان بر اساس حروف الفبا در روزهای سه شنبه ۲۰/۴/۹۶ وچهارشنبه ۲۱/۴/۹۶ از ساعت ۱۴عصر الی ۱۹ عصر به صورت حضوری با در دست داشتن مدارک ذیل نسبت به ثبت نام حضور ی خود به محل آموزش دانشگاه مراجعه نمایند. بدیهی است ثبت نام حضوری  تنها از کسانی به عمل خواهد آمد که دربازه  زمانی تعیین شده قبلا اقدام به ثبت نام غیر حضوری کرده باشند.

مدارک لازم برای ثبت نام حضوری

-اصل شناسنامه

-اصل کارت ملی

-عکس تمام رخ ۴*۳در سال جاری با پوشش وظاهر مناسب ورعایت شئونات اسلامی

-کارت پایان خدمت ویا کارت معافیت (ویژه برادران)

-اصل گواهی نامه موقت یا اصل دانشنامه برای پذیرفته شدگانی که گواهی نامه موقت یا دانشنامه دریافت کرده اند

-مجوز تحصیل همزمان طلاب حوزه های علمیه سراسر کشور از شورای مدیریت حوزه علمیه قم یا خراسان

مهارت آموز گرامی !با توجه به این که دانشگاه فرهنگیان از تحویل هرگونه مدرک در طول مدت برگزاری دوره معذور است لذا توصیه می گردد دو نسخه کپی و فایل  مدارک اسکن شده را بر روی cdجهت نیاز در موارد ضرورت همراه خود داشته باشید.

سه شنبه :۲۰/۴/۱۳۹۶           الف-ب-پ-ت-ث-ج-چ-ح-خ-د-ذ-ر-ز-ژ

چهارشنبه:۲۱/۴/ ۱۳۹۶       س-ش-ص-ض-ط-ظ-ع-غ-ف-ق-ک-گ-ل-م-ن-و-ه-ی

شماره ارتباطی با واحد آموزش دانشگاه فرهنگیان      ۳۳۲۲۹۵۸۲

آدرس مراجعه حضوری :خرم آباد خ ۶۰متری (شهید شفیع پور)انتهای خ جلال آل احمد  بالاتر از ۶۰متری دانشگاه فرهنگیان  پردیس علامه طباطبایی


اطلاعیه ۲۶ فروردین ۹۶-  آموزش و پرورش لرستان در اطلاعیه ای اعلام کرد :قبول شدگان نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش به امور اداری مراجعه کنند

آموزش و پرورش لرستان در اطلاعیه ای اعلام کرد : قبول شدگان آزمون استخدام پیمانی سال ۱۳۹۵ وزارت آموزش و پرورش به منظور طی سایر مراحل قبل از استخدام (بررسی صلاحیت¬های عمومی، گواهی عدم سوءپیشینه، آزمایشات و معاینات پزشکی، تشکیل پرونده استخدامی و دوره مهارت آموزی) در اسرع وقت به امور اداری مناطق و شهرستان های محل پذیرش خود مراجعه کنند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان در این اطللاعیه آمده است : پذیرفته ­شدگان جهت پیگیری امور مربوط به استخدام خود به اداره آموزش وپرورش محل پذیرفته شده  (کارشناسی اموراداری ) مراجعه و راهنمایی لازم را دریافت نمایند.

در ادامه این اطلاعیه این بندها آمده است :

پذیرفته­ شدگان قبل از مراجعه به هسته­ های گزینش استان ها اقدامات ذیل را بعمل آورند:

درصورت عدم تحویل فرم اطلاعات فردی و مدارک درخواست شده در مرحله مصاحبه تخصصی، ضرورت دارد پس از چاپ فرم اطلاعات فردی از سایت دبیرخانه هیأت مرکزی گزینش  به نشانی:www.gozinesh.medu.ir نسبت به تکمیل دقیق فرم و الصاق یک قطعه عکس به آن اقدام و به همراه تصویر کلیه صفحات شناسنامه و کارت ملی(حداکثر به مدت ۴۸ ساعت از تاریخ انتشار اسامی( به وسیله پست پیشتاز به آدرس هسته­های­گزینش استان محل خدمت خود ارسال و یا به صورت حضوری تحویل نمایند. لازم است  در تکمیل فرم اطلاعات فردی دقت کافی معمول گردد. بدیهی است مسئولیت هرگونه نقص و نارسایی در تکمیل فرم به عهده فرد خواهد بود.
عدم تکمیل فرم مربوطه و یا عدم ارسال به موقع آن به هسته گزینش استان محل خدمت به منزله انصراف از استخدام تلقی می­گردد.

معاینات پزشکی و تشکیل پرونده استخدامی افراد واجد شرایط معرفی شده به اداره کل آموزش استان محل خدمت همزمان با بررسی صلاحیت­های عمومی صورت می­پذیرد، براین اساس داوطلب واجد شرایط پس از انتشار اسامی در سایت سازمان سنجش آموزش کشور ضمن حضور در ادارات آموزش وپرورش محل پذیرفته شده نسبت به اخذ معرفی نامه جهت گواهی عدم سوءپیشینه و… به منظور تشکیل پرونده استخدامی با رعایت سایر قوانین و مقررات مربوط در زمان مقرر اقدام نمایند.

توضیح:

چنانچه به هر دلیلی صلاحیت عمومی فرد پذیرفته شده مورد تائید قرار نگیرد انجام معاینات پزشکی و سوءپیشینه هیچگونه حقی برای فرد پذیرفته شده ایجاد نخواهد کرد.

-درصورت تائید صلاحیت­های عمومی، انجام آزمایشات، معاینات پزشکی پذیرفته­شدگان مکلفند به منظور شرکت در دوره مهارت­آموزی به ادارات کل استان ها مراجعه نمایند.

پذیرفته شدگان شهرستان خرم آباد از روزیکشنبه۲۷فروردین ماه  به کارشناسی استخدام  اداره کل اموراداری استان مراجعه نمایند.

ضمنا داوطلبانی که درخصوص نتایج نهایی آزمون سوالاتی دارند می توانند از طریق بخش پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org اقدام نموده و از مراجعه حضوری خودداری فرمایند.


اطلاعیه ۳۰ دی ۹۵: زمان مصاحبه و گزینش پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی سال ۱۳۹۵ آموزش و پرورش لرستان اعلام شد.

به اطلاع پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی سال ۱۳۹۵ آموزش و پرورش می رساند برنامه زمانبندی مصاحبه و گزینش از روز یکشنبه ۳ بهمن ماه سال جاری آغاز خواهد شد .به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان ، پذیرفته شدگان با در دست داشتن مدارک   و مستندات  ذیل براساس جداول  اعلام شده که روز شنبه ۲بهمن ماه در سایت این اداره کل بارگذاری خواهد شد ،  به پردیس های فرهنگیان مراجعه نمایندمکان مصاحبه و گزینش خواهران :

  • خرم آباد خ فرمانداری جنب اداره کل مخابرات استان لرستان .پردیس فرهنگیان آیت الله کمالوند

مکان مصاحبه و گزینش برادران :

  • خرم آباد انتهای خیابان جلال آل احمد پردیس فرهنگیان علامه طباطبایی

مدارک مورد نیاز:

  • پوشه فنردار  دو  فقره  (سفید و آبی رنگ)
  • چهار  قطعه عکس تمام رخ ۴×۳ تهیه شده درسال جاری و پشت نویسی شده (عکس ها بدون روتوش و  زمینه سفید باشند)
  • اصل شناسنامه و یک برگ تصویر از تمام صفحات آن
  • اصل کارت ملی و یک برگ تصویر پشت و روی آن
  • اصل کارت پایان خدمت یا معافیت و تصویر آن (برادران)
  • اصل دانشنامه یا گواهی نامه موقت پایان تحصیلات براساس مدرک تحصیلی  مجاز (برابر کد” شغل- محل انتخابی”) و یک برگ تصویر آن (هرگونه گواهی به جزء گواهی اعلام شده در این بند مورد پذیرش نخواهد بود)
  • اصل معرفی‌نامه رسمی از سازمان بهزیستی برای معلولین (تاریخ نامه در سال جاری باشد)

در خصوص داوطلبانی که دارای  سوابق غیر رسمی دولتی در ارگانهای دولتی می باشند : اصل سوابق  خدمت غیررسمی و تمام وقت در دستگاه های اجرایی از تاریخ ۲۲ بهمن ماه ۱۳۵۷ به بعد که حقوقشان از محل اعتبارات دولتی پرداخت شده است می بایستی با نامه رسمی از ارگان مربوطه و به تایید عامل ذیحساب آن ارگان مربوطه ارائه گردد.

  • اصل مدارک مثبته مربوط به بومی بودن در کد شغل محل انتخابی مطابق با یکی از ده بند شرایط بومی بودن اطلاعیه مندرج در زمان ثبت  نام در آزمون استخدام پیمانی روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور
  • پرینت کارنامه آزمون استخدامی
  • اصل نامه بنیاد شهید (مربوط به استفاده کنندگان از سهمیه ایثارگری)
  • مراجعه به سایت دبیرخانه هیات مرکزی گزینش به آدرس و دریافت و تکمیل  فرم مشخصات فردی  به همراه ۲قطعه عکس ۳در۴

))http://www.gozinesh.medu.ir/portal/home.php?ocode= ((22800503

مدارک مربوط به نخبگان :

قهرمانان اول تا سوم مسابقات قهرمانی المپیک و بازیهای آسیایی ، قهرمانی جهان و قهرمانی کشور که از سوی کمیته ملی المپیک معرفی می شوند ، برگزیدگان نفرات اول تا سوم مسابقات معتبر قرآنی (داخلی- بین المللی) با تایید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دارندگان نشان طلایی کشوری المپیادهای دانش آموزی در رشته مرتبط با معرفی نامه از دبیرخانه المپیاد، برگزیدگان رتبه های اول تا سوم جشنواره های معتبر (خوارزمی، خوارزمی جوان، رازی، فارابی) در رشته و یا گروه آزمایشی مرتبط ، مخترعین که دارای ثبت اختراع از اداره کل مالکیت صنعتی، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور باشند، برگزیدگان رتبه های آزمون سراسری (دوره کارشناسی از میان نفر اول تا ۱۰۰گروه ریاضی و فیزیک – نفر اول تا ۵۰علوم تجربی– نفر اول تا ۲۰۰ علوم انسانی و هنر) با ارائه اسناد و مدارک معتبر در روز مصاحبه از امتیازات لازم (۵۵امتیاز) در قسمت مربوطه برخوردار خواهند شد .

مشاهده اطلاعیه مربوط آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سایت رسمی آموزش و پرورش لرستان


اطلاعیه آموزش و پرورش لرستان درخصوص انجام مراحل مصاحبه و گزینش پذیرفته شدگان آزمون استخدامی
آموزش و پرورش لرستان در اطلاعیه ای اعلام کرد : به محض دریافت اسامی قبول شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش،برنامه زمان بندی مصاحبه و گزینش این قبول شدگان اعلام و اطلاع رسانی خواهد شد .

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان در این اطلاعیه آمده است .

۱- کلیه معرفی‌شدگان رشته‌های شغلی وزارت آموزش و پرورش می‌بایست با مراجعه به سایت اداره کل آموزش و پرورش استان مربوط (مندرج در این اطلاعیه) از زمان و مکان حضور خود جهت بررسی مدارک و مصاحبه تخصصی اطلاعات لازم را کسب نمایند.

۲- در هنگام مراجعه (برابر برنامه اعلام شده) اصل و تصویر مدارک و مستندات لازم (شناسنامه مدارک تحصیلی لازم، کارت ملی، کارت پایان خدمت یا معافیت دائم «ویژه آقایان»،  مدارک تحصیلی لازم، عکس، مدارک مربوط به استفاده از سهمیه‌ها، مدارک مربوط به بومی بودن، تائیدیه‌های معتبر و…) به همراه داشته باشند.

۳- معرفی داوطلب برای انجام مصاحبه استخدامی به منزله قبولی فرد تلقی نمی‌گردد بلکه درگزینش نهایی با توجه به کد شغل محل انتخابی، براساس مجموع نمره فضلی داوطلبان معرفی شده با وزن هفتاد درصد (۷۰%) آزمون کتبی و سی درصد (۳۰%) مصاحبه استخدامی، به تعداد یک برابر ظرفیت پذیرش (به ترتیب نمره فضلی) صورت خواهد گرفت.

۴- گذراندن دوره یکساله مهارت آموزی و موفقیت در آزمون جامع دوره مزبور مطابق ضوابط و مقررات اعلام شده از سوی دانشگاه مجری، برای پذیرفته شدگان نهایی دارای سهمیه (ایثارگران، معلولین) و سایر داوطلبان الزامی است. محل برگزاری دوره یکساله مهارت آموزی بعد از قبولی نهایی، توسط دانشگاه مجری دوره اعلام خواهد شد. تغییر محل آموزش و جابجایی مهارت آموزان مجاز نمی‌باشد.

۵- مطابق شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه آزمون استخدامی، بخشی از هزینه های مصاحبه استخدامی، معاینات پزشکی و برگزاری دوره یکساله مهارت آموزی (خدمات آموزشی و رفاهی)، برعهده داوطلب خواهد بود.

۶- داوطلبان معرفی شده برای مصاحبه استخدامی موظفند “فرم اطلاعات فردی “را از سایت دبیرخانه هیات مرکزی گزینش به نشانی: http://www.gozinesh.medu.ir  دریافت و نسبت به تکمیل دقیق فرم و الصاق یک قطعه عکس به آن اقدام و به همراه دو قطعه عکس پرسنلی، تصویر کلیه صفحات شناسنامه و کارت ملی، همزمان با تحویل سایر مدارک درزمان مصاحبه استخدامی، تحویل نماینده هسته گزینش نمایند.

۷- مسئولیت‌های ناشی از خلل در استخدام افرادی که توانایی شرکت در تمام یا بخشی از دوره مهارت آموزی را ندارند برعهده خود شخص بوده و دانشگاه مسئولیتی در قبال پذیرفته شدگان دارای شرایط خاص مثل باردار بودن، فرزند شیرخوار یا کوچک، بیمار نیاز به مراقبت و … ندارد.

۸- چنانچه پذیرفته شدگان در طول برگزاری دوره یکساله مهارت آموزی از ادامه تحصیل و اشتغال منصرف شوند؛ وزارت آموزش و پرورش به تشخیص خود نسبت به محاسبه و اخذ هزینه آزمون، مصاحبه استخدامی و برگزاری دوره اقدام خواهد نمود.

۹- دانشگاه مجری دوره یکساله مهارت آموزی مسئولیتی در قبال اسکان و تغذیه مهارت آموزان ندارد. در صورت تقاضای مهارت آموز و وجود امکانات، امکان ارائه خدمات با اخذ هزینه مربوط خواهد بود .

۱۰- رعایت کلیه شرایط و ضوابط دفترچه راهنمای آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در سومین آزمون متمرکز دستگاه‌های اجرایی (مورخ ۱۳۹۵/۷/۱۸) مندرج در سایت سازمان سنجش آموزش کشور و اطلاعیه بعدی آن از سوی داوطلبان الزامی می‌باشد.

۱۱- عدم مراجعه در زمان مقرر به منزله انصراف از ادامه روند استخدام می‌باشد و داوطلب حق اعتراض نخواهد داشت.

مشاهده اطلاعیه در سایت اصلی آموزش و پرورش استان لرستان

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.