خانه » استخدام در استان آذربایجان شرقی » زمانبندی تشکیل پرونده پذیرفته شدگاه آزمون استخدامی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی 

زمانبندی تشکیل پرونده پذیرفته شدگاه آزمون استخدامی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی 

متن آگهی:

خبر ۳۰ دی ۹۶: اطلاعیه انجام سایر مراحل استخدامی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی

پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی سال ۱۳۹۶ جهت دریافت معرفی نامه برای سپردن تعهد محضری تا تاریخ ۹۶/۱۱/۴ به اداره کل آموزش و پرورش استان مراجعه نمایند.
با توجه به اعلام نتایج بررسی صلاحیت استخدامی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سال ۱۳۹۶ از سوی هسته گزینش استان ، پذیرفته شدگان نهایی آزمون مذکور موظف هستند جهت دریافت معرفی نامه برای سپردن تعهد محضری تا تاریخ ۹۶/۱۱/۴ به اداره کل آموزش و پرورش استان مراجعه نمایند.
کیانوش عطائی رئیس اداره امور اداری و تشکیلات اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی اعلام کرد: با توجه به اعلام نتایج بررسی صلاحیت استخدامی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سال ۱۳۹۶ از سوی هسته گزینش استان ، پذیرفته شدگان نهایی آزمون مذکور موظف هستند جهت دریافت معرفی نامه برای سپردن تعهد خدمتی محضری در دفاتر اسناد رسمی ، از روز یک شنبه مورخ ۹۶/۱۱/۱ تا روز سه شنبه مورخ ۹۶/۱۱/۳ به اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی  مراجعه نمایند. اسامی پذیرفته شدگان و محل خدمت آنان در فایل پیوستی موجود می باشد. در ضمن پذیرفته شدگان موظف هستند به منظور اطلاع از نحوه ثبت نام برای طی دوره یک ساله مهارت آموزی ، در هفته اول بهمن ماه به سایت مراجعه نمایند. عطائی اضافه نمود نظریه گزینش آن تعداد از داوطلبانی که به جای انصراف دهندگان معرفی شده اند، به محض وصول از هسته گزینش اطلاع رسانی خواهد شد.
رئیس اداره امور اداری و تشکیلات در ادامه به آن تعداد از پذیرفته شدگانی که تمایل به خدمت در محل خدمت های اعلام نیاز شده از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی ندارند توصیه و تاکید نمود، چنانچه تمایلی به خدمت در محل خدمت انتخابی نداشته باشند حداکثر تا مورخ ۹۶/۱۱/۵ مراتب انصراف خود از استخدام پیمانی در آموزش و پرورش (محل خدمت انتخابی) را اعلام نمایند تا نسبت به تعیین و معرفی جایگزین این قبیل پذیرفته شدگان اقدام فوری به عمل آید. عطائی در خاتمه یادآور شد: معرفی نامه برای ثبت نام در دوره آموزشی پس از ارائه اصل سند تعهد محضری به اداره کل، صادر و در اختیار پذیرفته شدگان نهایی قرارخواهد گرفت تا نسبت به ثبت نام در دوره مهارت آموزی اقدام کنند.

دانلود اسامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی


 اطلاعیه ۲۳ فروردین ۹۶: زمانبندی تشکیل پرونده پذیرفته شدگاه آزمون استخدامی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی 

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش استان خبر داد: تشکیل پرونده استخدامی برای داوطلبان قبول شده آزمون استخدام پیمانی ده هزار نفری سال ۱۳۹۵

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی استان اعلام کرد داوطلبان قبول شده آزمون استخدام پیمانی ده هزار نفری سال ۱۳۹۵ برای تشکیل پرونده استخدامی و طی مراحل استخدام حداکثر تا مورخ ۹۶/۱/۲۶ به اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی مراجعه نمایند .

آقای بهروز اصغری اردلانی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی اعلام کرد داوطلبان قبول شده آزمون استخدام پیمانی ده هزار نفری سال ۱۳۹۵ سهمیه استان آذربایجان شرقی حداکثر تا روز شنبه مورخ ۹۶/۱/۲۶ فرصت دارند برای تشکیل پرونده استخدامی و طی مراحل استخدام و دریافت معرفی نامه به مراکز بهداشت و نیروی انتظامی ( بررسی پیشینه کیفری ) به اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی مراجعه نمایند . بدیهی است داوطلبانی که در فرصت تعیین شده برای طی مراحل استخدامی مراجعه ننمایند به عنوان منصرف از استخدام شناخته شده و در آینده حقی برای آنان متصور نمی باشد . همچنین با توجه به دریافت فرم گزینش در مرحله مصاحبه ، نیازی به مراجعه داوطلبان به هسته گزینش استان وجود ندارد مگر در مورادی که داوطلب از سوی هسته گزینش استان دعوت شده باشد .

آقای اصغری اردلانی اضافه نمود در استان آذربایجان شرقی تعداد ۱۷۷ نفر موفق به قبولی در مراحل کتبی و مصاحبه آزمون استخدام پیمانی شده اند و برای بررسی صلاحیت استخدام پیمانی در آموزش و پرورش به هسته گزینش استان معرفی شده اند و پس از طی مرحله گزینش ، داوطلبانی که صلاحیت آنان از سوی هسته گزینش استان مورد تایید قرار گیرد ، مطابق با ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان ، جهت طی دوره های مهارت های تعلیم و تربیت به دانشگاه فرهنگیان معرفی و در صورت کسب موفقیت در آزمون جامع مهارت های تعلیم و تربیت ، در مدیریت ها و ادارات آموزش و پرورش سهمیه خدمتی قبول شده مشغول به کار خواهند شد.


اطلاعیه ۴ اسفند ۹۵: فرآیند ارزیابی مدارک و مستندات داوطلبان استخدام راه یافته به مرحله ۳ برابر ظرفیت استخدام پیمانی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از ۷ اسفند آغاز خواهد شد.

رئیس اداره امور اداری و تشکیلات استان :آغاز فرآیند ارزیابی مدارک و مستندات داوطلبان استخدام راه یافته به مرحله ۳ برابر ظرفیت استخدام پیمانی سال ۱۳۹۵فرآیند ارزیابی مدارک و مستندات داوطلبان استخدام راه یافته به مرحله ۳ برابر ظرفیت استخدامی در مرحله تکمیل ظرفیت استخدامی از روز شنبه هفته بعدی آغاز می شود .به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی؛ کیانوش عطائی گفت: با توجه به تماس های داوطلبان راه یافته به مرحله ۳ برابر ظرفیت استخدامی در مرحله تکمیل ظرفیت استخدامی آزمون استخدام پیمانی ده هزار نفری سال ۱۳۹۵ سهمیه استان آذربایجان شرقی، به اطلاع این عزیزان می رساند فرآیند ارزیابی مدارک و مستندات داوطلبان استخدام راه یافته به مرحله ۳ برابر ظرفیت استخدامی، روز شنبه مورخ ۹۵/۱۲/۷ صورت می پذیرد.رئیس اداره امور اداری و تشکیلات آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در ادامه به داوطلبان توصیه نمود با در دست داشتن مدارک لازم که قبلاَ در” اطلاعیه شماره ۳″ ستاد مصاحبه آزمون استخدام پیمانی استان درج شده است، به محل اعلام شده مراجعه و نسبت به ارایه مدارک و طی مراحل بعدی اقدام نمایند.

شایان ذکر است که اطلاعیه تکمیلی و زمانبندی دقیق مصاحبه در سایت معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان به نشانی  http://poshtibani.ea.medu.ir  اعلام گردیده است.


اطلاعیه ۴ اسفند ۹۵: زمانبندی بررسی مدارک و مصاحبه راه یافتگان مرحله تکمیل ظرفیت آزمون استخدام پیمانی وزارت آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی اعلام شد.

اطلاعیه شماره (۳) ستاد مصاحبه آزمون استخدام پیمانی سال ۱۳۹۵

اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی

با سلام و احترام ، ضمن عرض تبریک به راه یافتگان مرحله تکمیل ظرفیت آزمون استخدام پیمانی سال ۱۳۹۵ وزارت آموزش و پرورش سهمیه استان آذربایجان شرقی ، بدین وسیله برنامه زمان بندی مراجعه داوطلبان جهت ارایه مدارک و مستندات ، انجام معاینات پزشکی،مصاحبه و طی مراحل قانونی به شرح زیر اعلام و توجه داوطلبان را به موارد ذیل معطوف می دارد :

ارزیابی مدارک و مستندات داوطلبان وانجام معاینات پزشکی و مصاحبه خانم ها روز شنبه مورخ ۹۵/۱۲/۷ و آقایان روز یک شنبه مورخ ۹۵/۱۲/۸ از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۷عصر صورت خواهد پذیرفت .

داوطلبانی که به هر دلیل در موعد اعلام شده نسبت به مراجعه و ارایه مدارک مورد نیاز اقدام ننمایند ، به عنوان منصرف ازاستخدام شناخته شده و به جایگزینی آنان از سایر داوطلبان استفاده خواهد شد . بدیهی است متعاقباَ هیچ حقی برای این قبیل داوطلبان متصور نمی باشد .

پذیرفته شدگان می بایست در موعد مقرر با در دست داشتن مدارک ذیل در محل ارزیابی مدارک و مستندات و مصاحبه حضور یابند :

تذکر : مدارک باید به ترتیب ذکرشده از ردیف اول تا یازدهم در یک پوشه روغنی به رنگ زرد قرارگیرد :

۱.کارنامه چاپ شده از سایت سازمان سنجش .

۲.پنج قطعه عکس تمام رخ ۳*۴ تهیه شده در سال جاری .

۳.اصل و ۲ سری تصویر تمام صفحات شناسنامه .

۴.اصل و ۲ سری تصویر پشت و روی کارت ملی .

۵.اصل و ۲ سری تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت ( برادران) .

۶.اصل و ۲ برگ تصویر دانشنامه یا گواهی نامه موقت فارغ التحصیلی مطابق با مدرک تحصیلی مجاز در کد شغل- محل انتخابی

یادآوری : داوطلبانی که با مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد در آزمون شرکت نموده اند اصل و دو برگ تصویر مدرک تحصیلی لیسانس خود را نیز بایستی ارایه نمایند .

۷.اصل گواهی و سوابق خدمت غیر رسمی و تمام وقت در دستگاه های اجرایی مندرج در آگهی استخدامی برای داوطلبانی که به جهت داشتن کبر سنی به هنگام ثبت نام اعلام داشتن سابقه خدمت تمام وقت دولتی نموده اند.

۸.مدارک مربوط به بومی بودن در کد شغل محل انتخابی مطابق اطلاعیه ثبت نام (حسب مورد براساس هریک از موارد ذکر شده در بندهای ده گانه ذکر شده در آگهی استخدامی) . بدیهی است داوطلبانی که شهرستان محل تولدشان طبق شناسنامه ، با شهرستان مندرج در دامنه پذیرش کدشغل محل مورد تقاضا برای استخدام یکی باشد و نیز داوطلبانی که از سهمیه بومی استفاده ننموده اند نیازی به ارایه مدرک برای بومی بودن ندارند ولی سایر داوطلبان موظف به ارایه مدرک دال بر بومی بودن در محل قبولی خود می باشند .

۹.اصل معرفی نامه از بنیاد شهید و امور ایثارگران (برای افراد خانواده شهداء ، جانبازان و آزادگان) یا ناحیه مقاومت سپاه پاسداران (برای رزمندگانی که به صورت داوطلبانه در جبهه های نبرد حق علیه باطل در زمان جنگ خدمت نموده اند و خانواده آنان) در مورد داوطلبانی که در کارنامه آنان سهمیه ایثارگری درج شده است .

۱۰.اصل معرفی نامه از سازمان بهزیستی استان در مورد داوطلبانی که در کارنامه آنان سهمیه معلول درج شده است .

۱۱.معرفی نامه از بنیاد ملی نخبگان برای داوطلبان نخبه دارای حداقل مدرک کارشناسی. (موضوع بخشنامه شماره ۷۱۰/۳۴ مورخ ۱۳۹۲/۷/۲۹ )

۱۲.مقاله ، تحقیق ، ترجمه مرتبط با رشته شغلی و نیز گواهی مربوط به تجربه عملی مرتبط با رشته شغلی و مدارک مربوط به آشنایی با نرم افزارهای کاربردی مرتبط با رشته شغلی انتخابی . (این مدارک در قسمت مصاحبه مورد استفاده خواهد بود)

۱۳.پس از اتمام مراحل معاینه پزشکی و مصاحبه ، داوطلب بایستی دو برگ فرم گزینش مندرج در پیوست این اطلاعیه را به همراه تصویر تمام صفحات شناسنامه ، تصویر کارت ملی ، تصویر مدرک تحصیلی ، تصویر پایان خدمت یا معافیت دائم ، تصویر گواهی ایثارگری یا بسیج (در صورت داشتن) ، یک قطعه عکس پشت نویسی شده داخل پاکت ، تصویر مدارک مربوط به کسب مقام ، تشویق در زمینه های علمی ، فرهنگی ، ورزشی ، قرآنی در سطوح مختلف و تصاویر سایر فعالیت های اجتماعی و فرهنگی ، به نماینده هسته گزینش استان مستقر در محل برگزاری مصاحبه تحویل نماید . فرم های گزینش به صورت پشت و رو چاپ و دو قطعه عکس از چهار قطعه عکس مندرج در بند ۲ به فرم های مذکور الصاق شده و فرم ها به صورت دقیق و با خط خوانا تکمیل گردند .

انجام مصاحبه و بررسی مدارک داوطلبان اعم از آقایان و خانم ها(خانم ها روز شنبه مورخ ۹۵/۱۲/۷ و آقایان روز یک شنبه مورخ ۹۵/۱۲/۸) ، در محل ذیل صورت خواهد پذیرفت :

دانشگاه فرهنگیان – پردیس فاطمه الزهرا(س) تبریز به نشانی تبریز- خیابان قطران جنوبی- جنب سالن ورزشی امام خمینی (ره)- آدرس وب سایت پردیس فاطمه الزهرا(س)، http://tfu.cfu.ac.ir، شماره تلفن تماس : ۳۴۴۳۸۱۱۶

جهت دریافت شرایط بومی اینجا کلیک کنید

جهت دریافت فرم اطلاعات فردی اینجا را کلیک نمایید

جهت مشاهده بخشنامه نخبگی اینجا کلیک کنید

  اطلاعیه جدول زمانبندی مراجعه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سایت  دانشگاه فرهنگیان پردیس علامه امینی آذربایجان شرقی


اطلاعیه شماره (۲) ستاد مصاحبه آزمون استخدام پیمانی سال ۱۳۹۵

اطلاعیه شماره (۱) ستاد مصاحبه آزمون استخدام پیمانی ، ضمن عرض تبریک به راه یافتگان به مرحله ۳ برابر ظرفیت استخدامی آزمون استخدام پیمانی سال ۱۳۹۵۵ وزارت آموزش و پرورش سهمیه استان آذربایجان شرقی ، بدین وسیله برنامه زمان بندی مراجعه داوطلبان برای ارایه مدارک و مستندات و طی مراحل بعدی به شرح زیر اعلام و توجه داوطلبان را به موارد ذیل معطوف می دارد :

ارزیابی مدارک و مستندات داوطلبان و معرفی به مصاحبه از روز شنبه مورخ ۹۵/۱۱/۲ لغایت روز سه شنبه ۹۵/۱۱/۵ از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۲:۳۰ و از ساعت ۱۳:۳۰ لغایت ۱۷ عصر صورت خواهد پذیرفت .

داوطلبانی که به هر دلیل نتوانند در موعد اعلام شده نسبت به ارایه مدارک مورد نیاز اقدام نمایند ، به عنوان منصرف از استخدام شده و به جایگزینی آنان از سایر داوطلبان استفاده خواهد شد . بدیهی است متعاقباَ هیچ حقی برای این قبیل داوطلبان متصور نمی باشد .

ارزیابی مدارک و مستندات و مصاحبه پذیرفته شدگان کدرشته محل های امور تربیتی ، مشاوره ، ریاضی ، تربیت بدنی و معارف اسلامی صرفاَ روز سه شنبه مورخ ۹۵/۱۱/۵ انجام خواهد شد .

ارزیابی مدارک و مستندات و مصاحبه پذیرفته شدگان کدرشته محل های آموزگاری بر اساس حروف الفبا و طبق جداول ذیل انجام خواهد شد :

خواهران

ردیف

روزهای هفته

تاریخ

حروف الفبا

(اول نام خانوادگی)

۱

شنبه

۹۵/۱۱/۲

الف، ب، پ (آموزگاری)

۲

یکشنبه

۹۵/۱۱/۳

ت، ث، ج، چ، ح، خ، د، ذ، ر، ز، ژ، س و ش (آموزگاری)

۳

دوشنبه

۹۵/۱۱/۴

ص، ض، ط، ظ، ع، غ، ف، ق، ک، گ و ل (آموزگاری)

۴

سه شنبه

۹۵/۱۱/۵

م، ن، و، هـ و ی (آموزگاری)

پذیرفته شدگان رشته های امور تربیتی و مشاوره

آدرس: تبریز قطران-دانشگاه فرهنگیان –پردیس فاطمه الزهرا(س)

تلفن

۳۴۴۳۸۱۱۶

آدرس سایت

http://tfu.cfu.ac.ir/

برادران

ردیف

روزهای هفته

تاریخ

حروف الفبا

(اول نام خانوادگی)

۱

شنبه

۹۵/۱۱/۲

الف، ب، پ، ت و ث (آموزگاری)

۲

یکشنبه

۹۵/۱۱/۳

ج، چ، ح، خ، د، ذ، ر، ز، ژ، س، ش، ص، ض و ط (آموزگاری)

۳

دوشنبه

۹۵/۱۱/۴

ع، غ، ف، ق، ک، گ، ل، م، ن، و، هـ و ی (آموزگاری)

۴

سه شنبه

۹۵/۱۱/۵

رشته های امور تربیتی، ریاضی، تربیت بدنی ، معارف، مشاوره

آدرس: تبریز- میدان دانشسرا- دانشگاه فرهنگیان پردیس علامه امینی –ساختمان شهید رجائی(دانشسرای سابق)

تلفن

۳۵۲۳۲۲۱۰

آدرس سایت

http://taap.cfu.ac.ir/

۵-پذیرفته شدگان می بایست بر اساس برنامه زمانی اعلام شده با در دست داشتن مدارک ذیل در محل ارزیابی مدارک و مستندات و مصاحبه حضور یابند :

یادآوری : مدارک باید به ترتیب ذکرشده از ردیف اول تا یازدهم در یک پوشه روغنی به رنگ زرد قرارگیرد :

۱.کارنامه چاپ شده از سایت سازمان سنجش .

۲.پنج قطعه عکس تمام رخ ۳*۴ تهیه شده در سال جاری .

۳.اصل و ۲ سری تصویر تمام صفحات شناسنامه .

۴.اصل و ۲ سری تصویر پشت و روی کارت ملی .

۵.اصل و ۲ سری تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت ( برادران( .

۶.اصل و ۲ برگ تصویر دانشنامه یا گواهی نامه موقت فارغ التحصیلی مطابق با مدرک تحصیلی مجاز در کد شغل- محل انتخابی

یادآوری : داوطلبانی که با مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد در آزمون شرکت نموده اند اصل و دو برگ تصویر مدرک تحصیلی لیسانس خود را نیز بایستی ارایه نمایند .

۷.اصل گواهی و سوابق خدمت غیر رسمی و تمام وقت در دستگاه های اجرایی مندرج در آگهی استخدامی برای داوطلبانی که به جهت داشتن کبر سنی به هنگام ثبت نام اعلام داشتن سابقه خدمت تمام وقت دولتی نموده اند.

۸.مدارک مربوط به بومی بودن در کد شغل محل انتخابی مطابق اطلاعیه ثبت نام (حسب مورد براساس هریک از موارد ذکر شده در بندهای ده گانه ذکر شده در آگهی استخدامی) . بدیهی است داوطلبانی که شهرستان محل تولدشان طبق شناسنامه ، با شهرستان مندرج در دامنه پذیرش کدشغل محل مورد تقاضا برایاستخدام یکی باشد و نیز داوطلبانی که از سهمیه بومی استفاده ننموده اند نیازی به ارایه مدرک برای بومی بودن ندارند ولی سایر داوطلبان موظف به ارایه مدرک دال بر بومی بودن در محل قبولی خود می باشند .

۹.اصل معرفی نامه از بنیاد شهید و امور ایثارگران (برای افراد خانواده شهداء ، جانبازان و آزادگان) یا ناحیه مقاومت سپاه پاسداران (برای رزمندگانی که به صورت داوطلبانه در جبهه های نبرد حق علیه باطل در زمان جنگ خدمت نموده اند و خانواده آنان) در مورد داوطلبانی که در کارنامه آنان سهمیه ایثارگری درج شده است .

۱۰.اصل معرفی نامه از سازمان بهزیستی استان در مورد داوطلبانی که در کارنامه آنان سهمیه معلول درج شده است .

۱۱.معرفی نامه از بنیاد ملی نخبگان برای داوطلبان نخبه دارای حداقل مدرک کارشناسی . ( موضوع بخشنامه شماره ۷۱۰/۳۴ مورخ ۱۳۹۲/۷/۲۹ (

۱۲.مقاله ، تحقیق ، ترجمه مرتبط با رشته شغلی و نیز گواهی مربوط به تجربه عملی مرتبط با رشته شغلی و مدارک مربوط به آشنایی با نرم افزارهای کاربردی مرتبط با رشته شغلی انتخابی . (این مدارک در قسمت مصاحبه مورد استفاده خواهد بود)

۱۳.پس از اتمام مراحل معاینه پزشکی و مصاحبه ، داوطلب بایستی دو برگ فرم گزینش مندرج در پیوست این اطلاعیه را به همراه تصویر تمام صفحات شناسنامه ، تصویر کارت ملی ، تصویر مدرک تحصیلی ، تصویر پایان خدمت یا معافیت دایم ، تصویر گواهی ایثارگری یا بسیج (در صورت داشتن) ، یک قطعه عکس پشت نویسی شده داخل پاکت ، تصویر مدارک مربوط به کسب مقام ، تشویق در زمینه های علمی ، فرهنگی ، ورزشی ، قرآنی در سطوح مختلف و تصاویر سایر فعالیت های اجتماعی و فرهنگی ، به نماینده هسته گزینش استان مستقر در محل برگزاری مصاحبه تحویل نماید . فرم های گزینش به صورت پشت و رو چاپ و دو قطعه عکس از چهار قطعه عکس مندرج در بند ۲ به فرم های مذکور الصاق شده و فرم ها به صورت دقیق و با خط خوانا تکمیل گردند .

  تاریخ نمایش از ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ تا ۱۳۹۵/۱۱/۰۴

اطلاعیه ۲۹ دی ۹۵: برنامه زمان بندی مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی ۲۹ دی اعلام می شود.

اطلاعیه شماره ۲ مصاحبه از پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون ماده ۲۸

مهارت آموزش (شایستگی حرفه ای) معلمی

ضمن عرض تبریک به پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون ماده ۲۸ ، توجه این عزیزان را به موارد ذیل جلب می نمائیم:

۱- محل مصاحبه خواهران به آدرس: تبریز- قطران –دانشگاه فرهنگیان –پردیس فاطمه الزهرا(س)

محل مصاحبه برادران به آدرس: تبریز- میدان دانشسرا- دانشگاه فرهنگیان پردیس علامه امینی (ره)–ساختمان شهید رجائی(دانشسرای سابق)

۲-آوردن مدارک لازم در زمان حضور در مصاحبه طبق اطلاعیه شماره ۱ الزامی است .

۳- آغاز مصاحبه از روز شنبه ۲/۱۱/۹۵ لغایت ۵/۱۱/۹۵ از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۷ عصر خواهد بود.

۴-  پذیرش برای مصاحبه از ساعت ۸ لغایت ۱۴ انجام می پذیرد.

۵- عدم حضور در مصاحبه به منزله ی انصراف می باشد.

۶- مصاحبه رشته های امور تربیتی،ریاضی،تربیت بدنی،معارف اسلامی و مشاوره  صرفاً روز سه شنبه مورخه۵/۱۱/۹۵ انجام خواهد شد.

۷- حضور داوطلبان رشته آموزش ابتدایی بر اساس  حروف الفبا  طبق جداول زیر خواهد بود.

    جدول شماره ۱: پردیس فاطمه الزهرا (س)                                                                                                                                              جدول شماره ۲:پردیس علامه امینی (ره)

برادران
حروف الفبا

(اول نام خانوادگی)

روزهای هفتهردیف
الف –ثشنبه۱
ج-طیکشنبه۲
ع –یدوشنبه۳
رشته های امور تربیتی ریاضی، تربیت بدنی      معارف اسلامی و مشاورهسه شنبه۴
خواهران
حروف الفبا

(اول نام خانوادگی)

روزهای هفتهردیف
الف – پ  (آموزگاری)شنبه۱
ت-ش  (آموزگاری)یکشنبه۲
ص-ل (آموزگاری)دوشنبه۳
م-ی  (آموزگاری)

پذیرفته شدگان رشته های امور تربیتی و مشاوره

سه شنبه۴


اطلاعیه ۲۸ دی ۹۵: برنامه زمان بندی مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی ۲۹ دی اعلام می شود.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی استان خبر داد :

آغاز فرآیند ارزیابی مدارک و مستندات داوطلبان استخدام راه یافته به مرحله ۳ برابر ظرفیت استخدامی از هفته بعدی

فرآیند ارزیابی مدارک و مستندات داوطلبان استخدام راه یافته به مرحله ۳ برابر ظرفیت استخدامی از هفته بعدی آغاز می شود .

بهروز اصغری اردلانی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی گفت : با توجه به کثرت تماس های داوطلبان راه یافته به مرحله ۳ برابر ظرفیت استخدامی آزمون استخدام پیمانی ده نفری سال ۱۳۹۵ سهمیه استان آذربایجان شرقی ، به اطلاع این عزیزان می رساند فرآیند ارزیابی مدارک و مستندات داوطلبان استخدام راه یافته به مرحله ۳ برابر ظرفیت استخدامی از روز شنبه مورخ ۹۵/۱۱/۲ آغاز و تا روز سه شنبه مورخ ۹۵/۱۱/۵ ادامه می یابد . آقای اصغری در ادامه به داوطلبان توصیه نمود براساس برنامه زمان بندی که فردا چهارشنبه مورخ ۹۵/۱۰/۲۹ در همین سایت اعلام می گردد ، داوطلبان با در دست داشتن مدارک لازم مندرج در اطلاعیه شماره ۱ به محل های اعلام شده مراجعه خواهند نمود .


اطلاعیه ۵ دی ۹۵: اعلام نتایج و نحوه مراجعه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی

طی اطلاعیه ای از سوی ستاد استخدام آموزش و پرورش استان؛ نتایج و نحوه مراجعه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام شد

طی اطلاعیه ای از سوی ستاد استخدام آموزش و پرورش استان نتایج و نحوه مراجعه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی دستگاه تعلیم و تربیت اعلام شد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجانشرقی طی اطلاعیه ای از سوی ستاد استخدام آموزش و پرورش استان نتایج و نحوه مراجعه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی دستگاه تعلیم و تربیت اعلام شد.

بر اساس همین گزارش و اطلاعیه

شماره (۱) ستاد مصاحبه آزمون استخدام پیمانی سال ۱۳۹۵

اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی

به اطلاع آن دسته از داوطلبانی که در ردیف معرفی شدگان سه برابر ظرفیت آزمون استخدامی ۱۰۰۰۰ نفری وزارت آموزش و پرورش سهمیه استان آذربایجان شرقی قرار گرفته اند، می رساند برنامه زمان بندی بررسی مدارک و مستندات ، معاینه پزشکی و مصاحبه راه یافتگان به مرحله ۳ برابر ظرفیت استخدامی در قالب اطلاعیه شماره (۲) در سایت های معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی ( poshtibani.ea.medu.ir) ، دانشگاه فرهنگیان پردیس علامه امینی تبریز (http://taap.cfu.ac.ir/) و دانشگاه فرهنگیان پردیس فاطمه الزهرا(س) تبریز (http://tfu.cfu.ac.ir/) به اطلاع داوطلبان ارجمند خواهد رسید . بدیهی است اطلاعیه های بعدی نیز از همین سایت ها اعلام خواهد شد و داوطلبان موظف هستند در هر مرحله از اقدام ، مطابق با اطلاعیه های مندرج اقدام نمایند .

پذیرفته شدگان می بایست بر اساس برنامه زمانی اعلام شده با در دست داشتن مدارک ذیل در محل برگزاری مصاحبه حضور یابند :

یادآوری: مدارک باید به ترتیب ذکرشده از ردیف اول تا یازدهم در یک پوشه روغنی به رنگ زرد قرارگیرد :

۱.کارنامه چاپ شده از سایت سازمان سنجش .

۲.پنج قطعه عکس تمام رخ ۳*۴ تهیه شده در سال جاری .

۳.اصل و ۲ سری تصویر تمام صفحات شناسنامه .

۴.اصل و ۲ سری تصویر پشت و روی کارت ملی .

۵.اصل و ۲ سری تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت ( برادران ) .

۶.اصل و ۲ برگ تصویر دانشنامه یا گواهی نامه موقت فارغ التحصیلی مطابق با مدرک تحصیلی مجاز در کد شغل- محل انتخابی

یادآوری: داوطلبانی که با مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد در آزمون شرکت نموده اند اصل و دو برگ تصویر مدرک تحصیلی لیسانس خود را نیز بایستی ارایه نمایند .

۷.اصل گواهی و سوابق خدمت غیر رسمی و تمام وقت در دستگاه های اجرایی مندرج در آگهی استخدامی برای داوطلبانی که به جهت داشتن کبر سنی به هنگام ثبت نام اعلام داشتن سابقه خدمت تمام وقت دولتی نموده اند.

۸.مدارک مربوط به بومی بودن در کد شغل محل انتخابی مطابق اطلاعیه ثبت نام (حسب مورد براساس هریک از موارد ذکر شده در بندهای ده گانه ذکر شده در آگهی استخدامی) . بدیهی است داوطلبانی که شهرستان محل تولدشان طبق شناسنامه ، با شهرستان مندرج در دامنه پذیرش کدشغل محل مورد تقاضا برایاستخدام یکی باشد و نیز داوطلبانی که از سهمیه بومی استفاده ننموده اند نیازی به ارایه مدرک برای بومی بودن ندارند ولی سایر داوطلبان موظف به ارایه مدرک دال بر بومی بودن در محل قبولی خود می باشند .

۹.اصل معرفی نامه از بنیاد شهید و امور ایثارگران (برای افراد خانواده شهداء ، جانبازان و آزادگان) یا ناحیه مقاومت سپاه پاسداران (برای رزمندگانی که به صورت داوطلبانه در جبهه های نبرد حق علیه باطل در زمان جنگ خدمت نموده اند و خانواده آنان) در مورد داوطلبانی که در کارنامه آنان سهمیه ایثارگری درج شده است .

۱۰.اصل معرفی نامه از سازمان بهزیستی استان در مورد داوطلبانی که در کارنامه آنان سهمیه معلول درج شده است .

۱۱.معرفی نامه از بنیاد ملی نخبگان برای داوطلبان نخبه دارای حداقل مدرک کارشناسی . ( موضوع بخشنامه شماره ۷۱۰/۳۴ مورخ ۱۳۹۲/۷/۲۹ )

۱۲.مقاله ، تحقیق ، ترجمه مرتبط با رشته شغلی و نیز گواهی مربوط به تجربه عملی مرتبط با رشته شغلی و مدارک مربوط به آشنایی با نرم افزارهای کاربردی مرتبط با رشته شغلی انتخابی . (این مدارک در قسمت مصاحبه مورد استفاده خواهد بود)

۱۳.مدارک مربوط به گزینش مندرج در بند ۳ تذکر .

تذکرات:

۱.در صورتی که پذیرفته شده واجد همه شرایط مندرج در آگهی استخدامی ( سن ، مدرک و رشته تحصیلی ، سهمیه های مندرج در کارنامه از قبیل بومی ، ایثارگری ۲۵%، رزمندگان ۵ % و بهزیستی ۳%) باشد ، نسبت به واریز هزینه مصاحبه (مبلغ و شماره حساب متعاقباً در اطلاعیه شماره ۲ اعلام خواهد شد) اقدام خواهد نمود.

تبصره : چنانچه داوطلبی بدون توجه به آگهی استخدامی ، خود را به عنوان بومی شهرستانی کد شغل محل انتخابی معرفی نموده و قادر به ارایه مدرک بومی شهرستانی آن کدشغل محل نگردد ، کارگروه بررسی مدارک و مستندات ، نسبت به حذف امتیاز بومی در کد شغل محل انتخابی چنین داوطلبی اقدام و در صورتی که با حذف اولویت بومی ، داوطلب در فهرست ۳ برابر ظرفیت کدشغل محل انتخابی قرار نگیرد ، از چرخه رقابت با سایر داوطلبان حذف و به جایگزینی وی از سایر داوطلبان واجد شرایط دعوت به عمل خواهد آمد .

۲.در صورتی که داوطلب براساس تشخیص پزشک معتمد آموزش و پرورش ، دارای شرایط جسمانی لازم برای شغل معلمی شناخته شود با دریافت فرم مربوط به مرحله مصاحبه معرفی می شود.

۳.پس از اتمام مراحل معاینه پزشکی و مصاحبه ، داوطلب بایستی دو برگ فرم گزینش مندرج در پیوست این اطلاعیه را به همراه تصویر تمام صفحات شناسنامه ، تصویر کارت ملی ، تصویر مدرک تحصیلی ، تصویر پایان خدمت یا معافیت دایم ، تصویر گواهی ایثارگری یا بسیج (در صورت داشتن) ، یک قطعه عکس پشت نویسی شده داخل پاکت ، تصویر مدارک مربوط به کسب مقام ، تشویق در زمینه های علمی ، فرهنگی ، ورزشی ، قرآنی در سطوح مختلف و تصاویر سایر فعالیت های اجتماعی و فرهنگی ، به نماینده هسته گزینش استان مستقر در محل برگزاری مصاحبه تحویل نماید . فرم های گزینش به صورت پشت و رو چاپ و دو قطعه عکس از چهار قطعه عکس مندرج در بند ۲ به فرم های مذکور الصاق شده و فرم ها به صورت دقیق و با خط خوانا تکمیل گردند .

تذکر خیلی مهم: داوطلبانی که به هر دلیل نتوانند در موعد اعلام شده نسبت به ارایه مدارک مورد نیاز اقدام نموده و یا در مراحل بعدی ( معاینه پزشکی و مصاحبه ) حضور یابند ، به عنوان منصرف از استخدام شناخته خواهند شد و متعاقبا هیچ حقی برای این قبیل داوطلبان متصور نمی باشد .

۴.انجام مصاحبه و بررسی مدارک داوطلبان مطابق با برنامه زمان بندی که متعاقباً در قالب اطلاعیه شماره ۲ اعلام خواهد شد ، در محل های ذیل صورت خواهد پذیرفت :

خواهران : دانشگاه فرهنگیان – پردیس فاطمه الزهرا(س) به نشانی تبریز- خیابان قطران جنوبی- جنب سالن ورزشی امام خمینی (ره) – آدرس وب سایت پردیس فاطمه الزهرا(س) ، http://tfu.cfu.ac.ir/ ، شماره تلفن تماس : ۳۴۴۳۸۱۱۶

برادران : دانشگاه فرهنگیان- پردیس علامه امینی به نشانی تبریز – میدان دانشسرا- ساختمان شهید رجایی تبریز – آدرس وب سایتhttp://taap.cfu.ac.ir/ ، شماره تماس ۳۵۲۳۲۲۱۰

 دریافت فرم گزینش

 شرایط بومی بودن

 مشاهده بخشنامه نخبگی

جهت مشاهده اطلاعیه جدول زمانبندی مراجعه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سایت رسمی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی  اینجا کلیک نمایید

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.